Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Sunet-Bataie E39


Recommended Posts

Buna , ieri am auzit si eu prima data o bataie "foarte puternica" undeva sub masina , se aude doar cnd masina este in sarcina si o "fortez" daca merg frumos si calm nu bate . Se simte ca si cum ar bate ceva cam sub cotiera , masina este un 525d manual din 2000 , ce ar putea fi ? ar putea fi de la flansa cardan k asta e mai ieftina si ma gandesc prima data la ea , sau ar putea fi de la altceva? Doar ieri a aparut sunetul pt prima oara , ieseam dintr-o intersectie si am accelerat pana cand am simtit bataia. Eu asa conduc mai sportiv , apoi seara am iesit iar la o tura si am incercat sa fac iar sa vad de unde vine bataia si greu am reusit , parca nu ar bate daca as merge drept , trebuie oricum sa vad dar as dori niste pareri mai intai k sa stiu la ce sa ma astept .

 

 

Am mai iesit azi sa ma plimb putin si cam pana sub 50 la ora nu bate , apoi bate tot mai tare . Bate doar cnd masina este in sarcina , daca bate si apas abreiajul bataia inceteaza.

Link to comment
Share on other sites

verifica tampoane cutie-motor, flansa cardan, prindere grup.

tampoanele la motor si cutie le am schimbat in toamna , deci ar ramane celalalte , cum imi dau seama daca e flansa ?

 

cu atat mai mult ca le-ai schimbat, verifica :)

 

pentru flansa, eu cel putin asa am verificat pana acum poate e si o alta metoda:

masina pe groapa sau elevator, frana de mana trasa, bagata in vit 1 si incercat sa pleci cu ea de pe loc (cineva trebuie sa stea sub masina), daca e moarta ai sa vezi ca se lovesc lobii unde este prinsa flansa (cele 6 suruburi-bucsi, 3 pentru flansa cutie, 3 pentru flansa cardan), practic nu mai amortizeaza nimic cauciucul.

 

p.s. pentru siguranta iti sugerez o groapa nu un elevator sa o poti forta putin mai tare.

 

p.s.2 timoneria ti se misca in timpul accelerarii?

Link to comment
Share on other sites

am mai fost inainte pana undeva si am observat mai bine cum e :

-daca plec , in a 1 si a 2 pot sa ii dau "talpa" k nu vibreaza doar numai cand ajunge la 50 la ora

-nu conteaza daca merg frumos sau daca o coxez , cand ajunge la 50 incepe sa vibreze , un fel de batai in podea , undeva sub cotiera , chiar am coborat si o panta si am lasato pe liber sa vad ce se intampla si a trecut de 50 si nu bate, bae doar cand e in viteza si can ajunge la 50 la ora. Maine incerc sa o duc la mecanic , dar totusi niste pareri sunt bine venite. Ms

Link to comment
Share on other sites

am mai fost inainte pana undeva si am observat mai bine cum e :

-daca plec , in a 1 si a 2 pot sa ii dau "talpa" k nu vibreaza doar numai cand ajunge la 50 la ora

-nu conteaza daca merg frumos sau daca o coxez , cand ajunge la 50 incepe sa vibreze , un fel de batai in podea , undeva sub cotiera , chiar am coborat si o panta si am lasato pe liber sa vad ce se intampla si a trecut de 50 si nu bate, bae doar cand e in viteza si can ajunge la 50 la ora. Maine incerc sa o duc la mecanic , dar totusi niste pareri sunt bine venite. Ms

 

chiar daca esti la liber, cardanul tot se invarte

e antrenat invers: roti, planetare, dif, cardan

flansa daca e moarta o simti la pornirea (si la schimbarea treptelor inferioare) de pe loc, apare ca o smucitura.nu e sincronizata pornirea de pe loc cu lasarea ambreiajului

 

parerea mea e ca rulmentul intermediar de la caran e dus, pe ala il simti in sarcina dar mai putin la liber

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

am mai fost inainte pana undeva si am observat mai bine cum e :

-daca plec , in a 1 si a 2 pot sa ii dau "talpa" k nu vibreaza doar numai cand ajunge la 50 la ora

-nu conteaza daca merg frumos sau daca o coxez , cand ajunge la 50 incepe sa vibreze , un fel de batai in podea , undeva sub cotiera , chiar am coborat si o panta si am lasato pe liber sa vad ce se intampla si a trecut de 50 si nu bate, bae doar cand e in viteza si can ajunge la 50 la ora. Maine incerc sa o duc la mecanic , dar totusi niste pareri sunt bine venite. Ms

 

chiar daca esti la liber, cardanul tot se invarte

e antrenat invers: roti, planetare, dif, cardan

flansa daca e moarta o simti la pornirea (si la schimbarea treptelor inferioare) de pe loc, apare ca o smucitura.nu e sincronizata pornirea de pe loc cu lasarea ambreiajului

 

parerea mea e ca rulmentul intermediar de la caran e dus, pe ala il simti in sarcina dar mai putin la liber

ar putea fi flansa , in ultimul timp cand schimbam din a 1 a in a 2 a , in momentul cand calcam ambreiajul suna si simteam de parca ceva se desprindea , dar asta doar cand era mai rece motorul . ar putea fi flansa ? ieri m am uitat la ea si nu pare sa fie rupta sau deteriorata. totusi suruburile cu care e prinsa mi se pare k nu sunt centrate pe mijlocul gauri , poate k si a facut joc.

Link to comment
Share on other sites

am mai fost inainte pana undeva si am observat mai bine cum e :

-daca plec , in a 1 si a 2 pot sa ii dau "talpa" k nu vibreaza doar numai cand ajunge la 50 la ora

-nu conteaza daca merg frumos sau daca o coxez , cand ajunge la 50 incepe sa vibreze , un fel de batai in podea , undeva sub cotiera , chiar am coborat si o panta si am lasato pe liber sa vad ce se intampla si a trecut de 50 si nu bate, bae doar cand e in viteza si can ajunge la 50 la ora. Maine incerc sa o duc la mecanic , dar totusi niste pareri sunt bine venite. Ms

 

chiar daca esti la liber, cardanul tot se invarte

e antrenat invers: roti, planetare, dif, cardan

flansa daca e moarta o simti la pornirea (si la schimbarea treptelor inferioare) de pe loc, apare ca o smucitura.nu e sincronizata pornirea de pe loc cu lasarea ambreiajului

 

parerea mea e ca rulmentul intermediar de la caran e dus, pe ala il simti in sarcina dar mai putin la liber

ar putea fi flansa , in ultimul timp cand schimbam din a 1 a in a 2 a , in momentul cand calcam ambreiajul suna si simteam de parca ceva se desprindea , dar asta doar cand era mai rece motorul . ar putea fi flansa ? ieri m am uitat la ea si nu pare sa fie rupta sau deteriorata. totusi suruburile cu care e prinsa mi se pare k nu sunt centrate pe mijlocul gauri , poate k si a facut joc.

 

pai daca are joc, poti afla usor, ti-a explicat cineva mai sus

Link to comment
Share on other sites

Buna , am gasit problema , se vede cum se misca si se vede chiar k loveste in caroserie . Problema este la prinderea intre cele 2 parti . Mi a spus cineva k ar fi un surub care se poate strange .

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/c/9.png

Link to comment
Share on other sites

verifica tampoane cutie-motor, flansa cardan, prindere grup.

tampoanele la motor si cutie le am schimbat in toamna , deci ar ramane celalalte , cum imi dau seama daca e flansa ?

 

cu atat mai mult ca le-ai schimbat, verifica :)

 

pentru flansa, eu cel putin asa am verificat pana acum poate e si o alta metoda:

masina pe groapa sau elevator, frana de mana trasa, bagata in vit 1 si incercat sa pleci cu ea de pe loc (cineva trebuie sa stea sub masina), daca e moarta ai sa vezi ca se lovesc lobii unde este prinsa flansa (cele 6 suruburi-bucsi, 3 pentru flansa cutie, 3 pentru flansa cardan), practic nu mai amortizeaza nimic cauciucul.

 

p.s. pentru siguranta iti sugerez o groapa nu un elevator sa o poti forta putin mai tare.

 

p.s.2 timoneria ti se misca in timpul accelerarii?

 

 

 

si dc. se misca timoneria in timpul accelerarii ce este dus?

Link to comment
Share on other sites

verifica tampoane cutie-motor, flansa cardan, prindere grup.

tampoanele la motor si cutie le am schimbat in toamna , deci ar ramane celalalte , cum imi dau seama daca e flansa ?

 

cu atat mai mult ca le-ai schimbat, verifica :)

 

pentru flansa, eu cel putin asa am verificat pana acum poate e si o alta metoda:

masina pe groapa sau elevator, frana de mana trasa, bagata in vit 1 si incercat sa pleci cu ea de pe loc (cineva trebuie sa stea sub masina), daca e moarta ai sa vezi ca se lovesc lobii unde este prinsa flansa (cele 6 suruburi-bucsi, 3 pentru flansa cutie, 3 pentru flansa cardan), practic nu mai amortizeaza nimic cauciucul.

 

p.s. pentru siguranta iti sugerez o groapa nu un elevator sa o poti forta putin mai tare.

 

p.s.2 timoneria ti se misca in timpul accelerarii?

 

 

 

si dc. se misca timoneria in timpul accelerarii ce este dus?

 

tampoane motor-cutie, iti basculeaza grupul motopropulsor, ori pe accelerari ori in frana de motor e cam acelasi lucru dar se schimba sensul.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.