Jump to content

E34 de 1000 CP!


red&bluestar

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fiabilitatea Âşi o maÂşinĂŁ de genul acesta nu sunt subiecte comune.

 

Asta e o maºinã fãcutã doar pentru performanÞã ºi reclamã, prin urmare nu conteazã fiabilitatea.

 

Ca sĂŁ faci o maÂşinĂŁ de genul acesta sĂŁ fie Âşi fiabilĂŁ, trebuie sĂŁ investeÂşti enorm.

Link to comment
Share on other sites

Fiabilitatea şi o maşină de genul acesta nu sunt subiecte comune.

 

Asta e o maşină făcută doar pentru performanţă şi reclamă, prin urmare nu contează fiabilitatea.

 

Ca să faci o maşină de genul acesta să fie şi fiabilă, trebuie să investeşti enorm.

 

parerea mea o masina cu 500 de cai si care ii si pune jos bine, o rupe pe asta.(exista o astfel de masina un e30 cu motor de M5 V10 pe m5board si m6board si este bomba...aia da masina...)

 

Mi se pare exact ce vrea romanul - sa fie cel mai bun dar sa investeasca cat mai putin...cu mecanici daia vasile si gheorghe ati vazut ce fete au mecanicii aia in pozele asa zisului " sasiu" cand il ducea la vopsit? :)

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare exact ce vrea romanul - sa fie cel mai bun dar sa investeasca cat mai putin...cu mecanici daia vasile si gheorghe ati vazut ce fete au mecanicii aia in pozele asa zisului " sasiu" cand il ducea la vopsit? :)

 

interesanta remarca... dar nu te supara... cam ce fete ai vrea sa aiba niste oameni care lucreaza cu motoare, ulei, seibi si suruburi? te asteptai sa-i vezi la costum si cu Vaio in geanta Louis Vuitton?

 

dupa parerea mea, e de laudat ceea ce fac, asa cum o fac, mai murdari mai cu scule vechi... cum o fac, dar o fac, si unii care ii cunosc imi ziceau ca o fac si bine!

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare exact ce vrea romanul - sa fie cel mai bun dar sa investeasca cat mai putin...cu mecanici daia vasile si gheorghe ati vazut ce fete au mecanicii aia in pozele asa zisului " sasiu" cand il duceau la vopsit? :)

 

interesanta remarca... dar nu te supara... cam ce fete ai vrea sa aiba niste oameni care lucreaza cu motoare, ulei, seibi si suruburi? te asteptai sa-i vezi la costum si cu Vaio in geanta Louis Vuitton?

 

dupa parerea mea, e de laudat ceea ce fac, asa cum o fac, mai murdari mai cu scule vechi... cum o fac, dar o fac, si unii care ii cunosc imi ziceau ca o fac si bine!

 

 

nu frate, sa aiba fete de mecanici nu de boschetari! tu ti-ai lasa masina sa o repare unul care zici ca mananca din gunoaie, imi pare rau ca zici chestia asta si sa mai ai pretentia sa scapi de lipsa de civilizatie din tara asta ai auzit de standardul de calitate iso, de curatenia la locul de munca ? muncesti in mediu murdar dar nu faci baie in uleiul respectiv sau nu te manjesti...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Am citit detaliat topicul respectiv, intradevar ceva unic facut in Romania, indiferent de ce spune lumea...

Cand vezi turbina aia, rotile alea, grupul special de drag 100% blocant, rollcage + sasiu de numai 150kg, pana si scaunele alea, facute custom pentru greutate redusa, te lasa fara cuvinte.

 

In masina aia s-au investit extrem de multi bani, se prea poate sa ajunga la final undeva la 100.000, chiar peste... piesele custom si toate noi sunt extrem de scumpe, de pe masina asta n-a ramas decat carcasa, geamurile si blocul motor, in rest totul e custom, de la usi, scaune, aripi, capota, portbagaj, motor, cutie, grup, cardan, caseta de directe, suspensie, bord, interior...

 

Piesele astea facute special pentru aceasta masina spun, arata nivelul la care se lucreaza.

Nimeni n-a facut asa ceva in Romania, chestiile astea le vedeam pe afara ( bine si la topicurile alea, de restaurari se gasea cate unu sa spuna ca nu e mare lucru, dar mai aici)

 

Masina a fost gandita perfect, pentru drag, nu altceva. greutatea finala a masinii nu cred ca va depasi 1200kg, la cum se prezinta situatia acum.

 

 

Ar trebui sa ne bucure faptul ca nu trebuie sa mai aruncam un ochi cu invidie afara, la altii ce au facut si fac proiecte similare.

Aplauzele mele :)

Link to comment
Share on other sites

Daca si la asa masina comentati, chiar habar n-aveti de nimic.

Numai cati bani s-au investit acolo, isi lua omu lejer un bmw nou.

Credeti ca masinile astea full custom se fac cu 10-20k? va inselati.

 

nu contest performantele dar nici nu le sustin pana nu se termina sunt doar vorbe.

nu va mai uitati ca niste virgini la niste actrite porno daca va arata omul un motor mare gata va udati, dar felul cum pune puterea pe asfalt ar trebui sa va puna pe ganduri, oare are suspensie pe masura? frane pe masura? dar in fine daca a specificat ca este strict de drag intr-adevar va fi ceva.

 

ps: priviti filmulete pe youtube cu ursuleti dusi la 600 de cai putere pe circuit cu m3 e46 stock care se tine lipit deci aici este buba, ca sa faci o masina super puternica sa fie si super fiabila nu o poate face oricine.

 

raman la sustinerea ca o masina stock de fabrica gen nissan GTR o distruge pe 400m

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.