Jump to content

E34 de 1000 CP!


red&bluestar

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu cam cred ca NU ai citit tot topicul ala, altfel nu scriai ineptiile astea, fara suparare.

 

am citit stai calm si nu sunt ineptii sunt niste puncte de vedere cat se poate de pertinente, nu am spus nimic deplasat sau neadevarat.

 

Las-o mai usor cu afirmatiile astea la adresa mea ca nu ma cunosti, daca nu esti capabil sa sustii o parere obiectiva si sa vorbesti frumos nu mai posta si nu te mai baga aiurea in seama cu mine, nu ne tragem de sireturi greuceanu-le.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Valorosule tu, te-am intimidat?

Vezi sa nu faci cu inima.

 

Scrii ineptii, fiindca nu ai citit. Daca citeai, ai fi vazut cata munca si cati bani au fost investiti. Si mai mult, cata atentie la detalii s-a folosit.

Pentru repartizarea maselor pe axe, pentru reducerea de greutate, calcule la fix, daca au fost atat de meticulosi in constructia masinii, crezi ca au uitat de frane?

Esti copil, jur.

N-am nimic personal cu tine, n-as avea ce sa am, doar trebuie sa fii tu un pic obiectiv, nu eu.

Eu am vazut ce e acolo, am inteles perfect, tu cred ca ai vazut dar n-ai inteles...

 

Sunt si poze clare unde arata discurile de frana, cam cat roata.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Valorosule tu, te-am intimidat?

Vezi sa nu faci cu inima.

 

Scrii ineptii, fiindca nu ai citit. Daca citeai, ai fi vazut cata munca si cati bani au fost investiti. Si mai mult, cata atentie la detalii s-a folosit.

Pentru repartizarea maselor pe axe, pentru reducerea de greutate, calcule la fix, daca au fost atat de meticulosi in constructia masinii, crezi ca au uitat de frane?

Esti copil, jur.

N-am nimic personal cu tine, n-as avea ce sa am, doar trebuie sa fii tu un pic obiectiv, nu eu.

Eu am vazut ce e acolo, am inteles perfect, tu cred ca ai vazut dar n-ai inteles...

 

Sunt si poze clare unde arata discurile de frana, cam cat roata.

 

 

Cred ca vorbim acelasi lucru dar ne intelegem diferit. Inca o data iti repet poate ca ajung mai greu cuvintele la tine, nu am contestat proiectul am zis doar ca daca te gandesti logic si ai idee cat de cat de mecanica si fizica au mult de munca si nu va putea fi o masina si puternica si fiabila, si de regula astfel de masini facute la noi pana acum au fost facute cam neglijent cand vine vorba de siguranta la franare si etc mai departe hai sa asteptam pana da drumu cu totul la proiect adica sa ajunga in faza finala. nu ai vazut proiectul finalizat si deja te ataci ai facut-o tu? e a ta? e a familiei tale? nu inteleg de ce te ventilezi aiurea, aici e un forum fiecare poate sa vina sa spuna ce vrea e liber la cuvant.

 

Eu nu am zis ca sunt valoros dar uite ce raspuns imi dai uite cum vorbesti ca unul care trage din punga, macar stii ce inseamna o ineptie?

INEPȚĂE, inepții, s.f. Faptă sau vorbă prostească, stupidă; prostie, stupiditate, absurditate. – Din fr. ineptie.

 

Ce este absurd in ce am spus eu? ma faci sa rad te credeam o persoana cu care se poate discuta.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Ok, ne-am intepat reciproc, hai sa incetam...

N-am chef de cearta.

 

Am fost mirat de afirmatia ta, in care puneai la indoiala faptul ca ei au pus sau n-au pus pe masina suspensii si frane... pai scuza-ma, e la mintea cocosului sa crezi ca au gandit masina foarte in amanunt la chestii la care poate tu si eu nu ne-am fi gandit, dar au uitat de frane si suspensii.

Prin urmare, da e absurd.

 

Nu am vorbit de fiabilitate deloc. Asta e masina de drag, nu de piata sau de zi cu zi, nu e facuta pentru fiabilitate, e facuta sa fie cat mai usoara, mai puternica pe 400m, dupa aia, daca pica, se repara.

Link to comment
Share on other sites

las ca-i curat la Bavaria...

toti is numa stilouri, flipcharturi si notebookuri si e plin forumul de "performantele" lor...

 

Tare asta :))))) Imi place asta.

 

Cred ca vor reusi sa puna pe asfalt bine caii putere.

Mai era un E34 de peste 1000 bhp si nm >>>

Link to comment
Share on other sites

Cred ca vor reusi sa puna pe asfalt bine caii putere.

Mai era un E34 de peste 1000 bhp si nm >>>

 

Eu nu cred ca vor reusi sa puna pe asfalt caii putere. Mai exista unul de peste 1000 de cai pe M5board.com dar nu suporta comparatia modul cum este construit, ca sa nu mai vorbim de cel mai tare M5 E34 cel de la VSMOTOR.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Cred ca vor reusi sa puna pe asfalt bine caii putere.

Mai era un E34 de peste 1000 bhp si nm >>>

 

Eu nu cred ca vor reusi sa puna pe asfalt caii putere. Mai exista unul de peste 1000 de cai pe M5board.com dar nu suporta comparatia modul cum este construit, ca sa nu mai vorbim de cel mai tare M5 E34 cel de la VSMOTOR.

 

Hai, fii mai optimist :) Zi si tu "va fi o sarcina grea sa puna CP pe asfalt". Uitandu-ma pe lista de adaugari de pe site-ul lor, eu am incredere :))

Link to comment
Share on other sites

O astfel de maşină trebuie omologată din cauza creşterii de putere foarte mari.

Legea spune că nu poţi monta un motor care are cu 40% mai multă putere fără să-l omologhezi.

E valabil şi ĂŽn cazul ĂŽn care supraalimentezi.

Pe de altă parte, 99% dintre cei care fac astfel de modificări merg pe burtă, nu trec motoarele mai mari ĂŽn carte ca să nu plătească impozite mai mari, nu omologhează motorul ĂŽn caz că nu a mai fost montat pe acea caroserie.

 

Asta nu ĂŽnseamnă că e o situaţie normală, sunt mulţi cu turbo şi frâne pe tamburi pe puntea spate...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu poţi compara cu o banală resoftare.

 

Prin resoftare nu ai cum să creşti puterea motorului cu peste 40%, iar aici e vorba de o creştere mult mai mare.

 

Impozitul rămâne acelaşi, ĂŽnsă m-aş mira ca maşina asta să fie M5 ĂŽn talon. :)

 

Nu bag mâna ĂŽn foc, ĂŽnsă, referitor la faza cu omologarea, când creşti puterea peste 40%, indiferent dacă ai schimbat motorul sau ai supraalimentat motorul, din punct de vedere legal trebuie omologat.

 

Iar ca să faci asta trebuie să dai foarte mulţi bani pentru că intri la omologare artizanală.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu cred ca gresesti

 

40% crestere de putere se refera la cazul in care schimbi motorul cu altul. aici nu se pune problema de asa ceva

 

Le : ai editat si tu intre timp

 

gandeste-te numa cate kituri sunt pe piata care cresc puterea cu peste 40%, vrei sa spui ca sunt toate ilegale?

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Nu glumesc deloc.

 

Ce relevanÞã are decã ai schimbat motorul sau doar l-ai supraalimentat? Creºterea foarte mare de putere existã oricum.

 

Vânzarea lor nu este ilegalã, Însã este ilegal sã nu omologhezi motorul.

 

Ăn România scapi pentru cĂŁ legea nu se aplicĂŁ drastic, ĂŽnsĂŁ ĂŽn alte Þãri nu este aÂşa.

 

Ăn Germania, chiptuning-ul se face cu TUV, se trece ĂŽn talon puterea motorului.

 

Strict din punct de vedere legal, o maÂşinĂŁ cu modificĂŁri de putere neomologate nu are drept de circulaĂžie.

 

http://www.rarom.ro/RO/article--12%20mai%202006--227.html

Link to comment
Share on other sites

eu am spus ca gresesti nu ca glumesti :)

 

arata-mi unde scrie ca poti creste puterea motorului cu doar 40%.in lege scrie doar de schimbat, si cum ti-am mai spus si mai sus nu e cazul.

 

da sunt de accord cu tine ca legea cere ca noua putere sa fie omologata, nu am contestat, dar in acceiasi oala intra si cei care si-au pus chip

Link to comment
Share on other sites

MĂŁ rog, tot aia. :)

 

E o diferenÞã.

Dacã montezi un motor cu maxim 40% putere În plus faÞã de puterea motorului original, omologarea este foarte simplã, te costã vreo 5 mil, este practic o formalitate.

Când depãseºti aceastã limitã, trebuie sã plãteºti peste 25 de milioane, e mult mai complicat ºi mai costisitor.

 

Da, nici n-am spus cĂŁ cei care Âşi-au resoftat maÂşina nu intrĂŁ sub incidenĂža legii, diferenĂža este de proporĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.