Jump to content

Sincronizare EWS 2 cu ECU de pe masina cu EWS3 - cum?


roby_m

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu ma indoiesc,comanda-l ca il platesc eu

 

 

Nu exista EWS "virgin", toate vin pe serie de caroserie si functioneaza numai cu cheile cu care a fost initializat.

 

Pai deja s-au oferit doi useri sa o porneasca, nu conteaza ca are ews2, 3, etc.

Nu te mai complica aiurea, du-te la unul din ei, plateste si rezolvi problema.

la cine te referi?

 

M-am inselat, nu au nici o treaba cu problema ta.

 

 

EWS-ul e al masinii din fabrica, deci contine VIN-ul masinii. Pe de alta parte, in DME e iarasi VIN-ul masinii dupa care a provenit motorul, diferit de cel al masinii mele. Ele trebuie sa coincida. Asta scrie clar in documentatia EWS de la BMW inclusa in linkul de mai sus.

 

Eu intreb, cum se scrie acel VIN in DME.

 

Nu este nevoie sa scrii nici un VIN in DME, motorul porneste si daca scrie la VIN 0000000000.Nu are nici o treaba cu pornirea masinii.Tu trebuie doar sa sincronizezi DME-ul cu EWS-ul.Daca DME-ul este din generatia EWS3 atunci nu o sa poti cu gt1,Inpa,etc.Altfel trebuie sa functioneze.

In articolul pus de tine nu scrie nimic despre vreun VIN.Singurul care trebuie sa coincida este ISN.

 

la fel e si la ews (altfel s-ar vinde pe toate gardurile ews nou,dar nu e asa)

 

 

Corect.

 

pasii exacti m-ar interesa, n-as vrea sa stricam ceva pe acolo.

prietenul meu a zis ca pana nu aflam concret nu ne apucam.

 

Daca ai EWS-ul original, cheia originala a masinii si un DME din generatia EWS2 trebuie sa faci doar o sincronizare.Atat.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Nu exista EWS "virgin", toate vin pe serie de caroserie si functioneaza numai cu cheile cu care a fost initializat.

...."nu exista EWS virgin"....iar incepi....ai o manie a contrazicerii....

EWS-ul se programeaza....nu vine imperecheat cu nici o cheie.... El se initializeaza pe masina...

 

Ti-a spus George clar!

cine e George?

..eu... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu este nevoie sa scrii nici un VIN in DME, motorul porneste si daca scrie la VIN 0000000000.Nu are nici o treaba cu pornirea masinii.Tu trebuie doar sa sincronizezi DME-ul cu EWS-ul.Daca DME-ul este din generatia EWS3 atunci nu o sa poti cu gt1,Inpa,etc.Altfel trebuie sa functioneze.

In articolul pus de tine nu scrie nimic despre vreun VIN.Singurul care trebuie sa coincida este ISN.

Pe e36 nu s-a pus EWS 3, ci doar pana la 2. Asa ca DME-ul este de pe un e36 cu EWS 2 (e36 din 98).

Iar roby_m are tot EWS 2 pe masina.

Am facut upload cu documentul pe:

http://www.2shared.com/file/11993794/d06d7cdd/BMW_EWS.html

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Nu exista EWS "virgin", toate vin pe serie de caroserie si functioneaza numai cu cheile cu care a fost initializat.

...."nu exista EWS virgin"....iar incepi....ai o manie a contrazicerii....

EWS-ul se programeaza....nu vine imperecheat cu nici o cheie.... El se initializeaza pe masina...

 

Ti-a spus George clar!

cine e George?

..eu... :twoup:

 

@dereglatu, eu nu inteleg de ce iti place sa discuti despre ceva cand tu de fapt NU ai habar. :)

 

EWS-urile sunt piese care tin de securitatea masinii si nu se vand "virgine".EWS-ul nu se poate programa, VIN-ul si algoritmul dupa care se schimba codul cheii sunt introduse din fabrica si algoritmul nu se mai poate schimba ulterior.

EWS-ul doar se codeaza pe masina respectiva.Cheile masinii vor functiona automat deoarece EWS-ul nou este identic cu cel care se inlocuieste din punct de vedere al algoritmului.Nu este nevoie de nici o imperechere si de nici o initializare.Poti sa comanzi o cheie noua pentru o masina, o introduci in contact si motorul porneste.Tu cum crezi ca se fura masinile? :(

Dupa codificare singurul lucru care se mai face este sincronizarea cu DME-ul.ISN-ul este inregistrat din fabrica in fiecare DME care functioneaza cu un sistem EWS2 sau EWS3.2 si este unic, nu mai exista in alt DME.

Asta inseamna ca ISN-ul care este rezident in DME este inregistrat in EWS.

Dupa cum ai spus pe alt topic, este foarte posibil sa ai EXPERIENTA, insa un lucru este cert, nu la BMW-uri.Fara suparare. :D

 

 

 

Pe e36 nu s-a pus EWS 3, ci doar pana la 2.

 

 

Se stabilise deja ca masina are EWS2. :)

 

eu ma indoiesc,comanda-l ca il platesc eu

 

Poti sa comanzi si o cheie cu EWS?Bineinteles, dupa seria de caroserie.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e cazul sa ne certam aici, suntem doar parteneri in rezolvarea unor probleme. deci in aceeasi tabara. nu conteaza cine e mai bun, ci doar sa ne ajutam sa ne indeplinim scopul.

 

am atasat niste printuri dupa alinierea ews-dme (facuta in DIS), sunt citite din INPA.

post-12536-1268265137_thumb.jpg

post-12536-1268265276_thumb.jpg

post-12536-1268265288_thumb.jpg

post-12536-1268265299_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e cazul sa ne certam aici, suntem doar parteneri in rezolvarea unor probleme. deci in aceeasi tabara. nu conteaza cine e mai bun, ci doar sa ne ajutam sa ne indeplinim scopul.

 

am atasat niste printuri dupa alinierea ews-dme (facuta in DIS), sunt citite din INPA.

 

Asigurarea tensiunii adecvate si stabila (fara variatii) reprezinta 50% din pregatirea masinii pentru codare. Cei de la BMW nu cer degeaba sa folosesti o sursa de alimentare care debiteaza constant 13V la 40A (parca ... nu-s sigur ca astea-s caracteristicile).

Link to comment
Share on other sites

am primit acum de la un amic din canada care se ocupa printre altele cu comercializare de module ews-dme imperechiate:

Robert,

 

Please understand that what you are doing is correct, and the VIN NUMBER is NOT INPORTANT!!!!!!!!!!!

 

You have to connect Pin number 4 from the EWS to pin number 10 instead of pin number 81.

 

AND THE RESON IS :

 

the round plug from under is for 316 M43

 

and the round plug from above is for M44

 

HOW DO YOU WANT IT TO WORK?

 

it will not work untill you do the adapt the pin.

 

ignore the message ECU REJECT (NOT IMPOTRANT)

 

prin round plug se refera la conectorul rotund de la electronica motorului care se legea de cea a caroseriei, chiar langa cutia cu sigurante.

post-12536-1268267337_thumb.jpg

post-12536-1268267355_thumb.jpg

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Pai amicul asta al tau este istet insa eu am crezut ca ai un computer de injectie identic.Normal ca daca nu este la fel, firul pe care trimite semnalul EWS-ul este diferit.

m43 are injectie dme 1.7.3

m44 are dme 5.2

 

in prima faza nu l-am crezut, pt ca practic difera mai multi pini... n-am prea inteles foarte bine ideea... poate si din cauza nervilor consumati si ai oboselii

Link to comment
Share on other sites

Stai sa ne lamurim.Trebuie sa aflam ce computer a avut masina si ce computer are acum.Ai schimbat si toata instalatia de la motor, este de la o masina diferita fata de cea initiala?

 

Pai amicul asta al tau este istet insa eu am crezut ca ai un computer de injectie identic.Normal ca daca nu este la fel, firul pe care trimite semnalul EWS-ul este diferit.

m43 are injectie dme 1.7.3

m44 are dme 5.2

 

in prima faza nu l-am crezut, pt ca practic difera mai multi pini... n-am prea inteles foarte bine ideea... poate si din cauza nervilor consumati si ai oboselii

 

 

Mai omule, te-am intrebat mai devreme daca este vorba despre M43 si ai spus ca nu, ca este vorba despre M44 si M42.Te hotaresti? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.