Jump to content

reconditionare diferential


the_rifle

Recommended Posts

Mai acum 6 luni am spart un diferential pt ca am mers fara ulei in el...

Am schimbat diferentialul dar vad ca si asta curge...

 

Am desfacut diferentialul spart sa vad cum pot schimba simeringurile de la planetare si simeringul de la cardan... Toate bune si frumoase... le-am scos usor pt ca intamplator am gasit prin debara o scula speciala pt asa ceva...

 

Problema e urmatoarea : Daca desfac surubul din parte dinspre cardan, respectiv simerigul, modific UNGHIUL DE ATAC din diferential si ca rezultat, pinionul de atatc nu mai calca pe "pasul "

unei roti mari din diferential ( nu pe sateliti ci pe cealalta roata nu stiu cum se numeste ).

Ce e si mai ciudat e ca daca strang doar surubul dinspre cardan respecta pasul dar daca strang in lateral ( pe parte cu planetarele ) se modifica acel pas de care tot spun. Daca totusi voi reusi sa-l reglez mai apare o problema.... Ori are joc in interior ori huruie semn ca rotile zimtate nu sunt perfect centrate din reglaje.

 

In teorie e foarte simplu ca e doar un surub de reglaj dar in practica se schimba povestea...

 

Imi poate spune cineva cum a rezolvat problema sau daca stie cineva un meserias care poate sa-mi schimbe simeringurile fara sa-mi faca praf unghiul de atac din interiorul diferentialui ?

 

Multumesc anticipat.

 

 

P.S. - Nu sunt interesat de achizionarea altui diferential care va incepe sa curga in 2 luni...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

[Problema e urmatoarea : Daca desfac surubul din parte dinspre cardan, respectiv simerigul, modific UNGHIUL DE ATAC din diferential si ca rezultat, pinionul de atatc nu mai calca pe "pasul

 

 

trebe facut un semn la piulita si numarat rotatile care le face,normal el se strange cu cheia dinamometrica la o anumita putere N

daca il strangi mai tare il tragi spre exterior mai mult si nu mai calca la fix

incerca sa cauti in TIS forta cu care trebuie strans

Link to comment
Share on other sites

Bun...deci strange la valorile din TIS, dar acele valori nu sunt valabile pentru diferentialul nou, fara uzura?

Nu cumva va fi nevoie de o forta un pic mai mare, care sa ia din joc?

 

Si eu sunt curios cum ai procedat, si cu rezultat, pentru ca si eu vreau sa fac acelasi lucru ca si tine.

Link to comment
Share on other sites

strangeti alea la valorile din TIS, lasati uzurile k nu apare uzura la surub sau la piulita,uzura apare la rument,semering etc

 

incrcati sa faceti totusi semn la piulita si sa numarati rotatile

 

 

acum k vam dat sfatu trimitetim si mie un PM cu valorile k nu mai am TIS k lam sters de mult :) :twoup:

uitativa la valorile de la diferential pt un 318is an 92 sper sa nu fiti rai :)

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat in TIS dar n-am gasit nici un fel de cota pt cheia dinamometrica... Zice sa fie strans pana la semn... Problema e ca pe diferentialul asta n-am facut nici un semn si l-am desfacut iar semnul care trebuia sa existe din fabrica la mine lipseste... Bine ca e diferentialul spart ca altfel ma ofticam... Sper ca pe diferentialul de pe masina sa fie semn sau daca nu , ii voi face eu unul si voi numara rotatiile de cheie cum a spus Spanac.

 

Ca si uzura vad ca inauntru nu se formeaza absolut nici o uzura iar daca exista uzura, aceasta este "micronica"... Se vede doar unde s-a facut semn pe una din piese cand a calcat stramb. Satelitii s-au spart iar conul de atac are un sant de la "calcatura finala".

 

Am constatat ca jocul respectiv se formeaza din reglaj nu din uzura pieselor. Si rulmentii sunt buni, totul.

Sper ca si cel de pe masina sa aiba aceeasi uzura ca si asta si v-a tine linistit inca 15 ani daca-i schimb simeringurile si garniturile...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai tine nici 15 zile daca-ti pui supercharger pe motor... :twoup:

 

 

Momentan ma calmez cu superchargerul ca n-am bani :)

Va trebui inainte sa pun superchargerul sa-mi iau volanta si disc de ambreiaj de 240 de milimetri... Nu mai ies la capat cu masina asta nici fara supercharger... Imi trebuie o infuzie de capital :)

Link to comment
Share on other sites

asta sunt cele 2 poze de care tiam spus in mesaj

piulita de la pinionu de atac (axu) se strange cu 20N

iar alea in lateral cu 4 suruburi se strang la 22N si cu semnu in sus (are pe margine o glma)

uitete ce rumenti ai si gasesti valorile de strangere in tabel

 

sa-mi dai un pm cu ce ai rezolvat sau daca vrei poti posta aici

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.