Jump to content

cel mai nereusit motor bmw


Guest juststy

Recommended Posts

 

Si E90 1.6 are tot 122 cp dar face 0-100 in 10.8 pe cand Kia in 13...si BMW-ul e mai greu...

 

Si mâÞa mea puturoasa de 14 ani e mai "iute" decat Cee'd.

 

 

Kia Cee'd are tot 10.8s acceleratia de la 0-100km/h. Si chiar daca avea 13s urma argumentul zdrobitor al pretului si duceam discutia in alta zone. Ce vreau sa spun este ca daca iti cumperi BMW si vrei sa simti cu adevarat "placerea de a conduce" trebuie sa ai si un motor decent ca si performante si putere. Da drumurile sunt proaste, circulam in oras 90% din timp, dar cand vrei sa faci o depasire dela 150km/h in sus, cand rulezi pe autostrada sau cand iesi cu masina in strainatate cu sigurnata incepi sa zambesti. Eu nu am sa inteleg niciodata pe cei care isi iau un 316i sau un 318i (fara suparare) doar pentru a avea un BMW si eventual mai incep sa il si "tuneze" sa mai stoarca ceva putere din el.

Link to comment
Share on other sites

Da drumurile sunt proaste, circulam in oras 90% din timp, dar cand vrei sa faci o depasire dela 150km/h in sus, cand rulezi pe autostrada sau cand iesi cu masina in strainatate cu sigurnata incepi sa zambesti. Eu nu am sa inteleg niciodata pe cei care isi iau un 316i sau un 318i (fara suparare) doar pentru a avea un BMW si eventual mai incep sa il si "tuneze" sa mai stoarca ceva putere din el.

 

La ce preţuri sunt mai nou la un drum cu avionul, cred că nu mă mai interesează ce face un 316/318 pe autostradă... Asta ĂŽn cazul ĂŽn care nu merg ĂŽn eu ştiu ce coclauri şi cel mai apropiat aeroport e la 300 km. Şi aşa, există n variante să ajung la destinaţie...

 

Ăn altă ordine de idei, pentru 10% din timpul efectiv al folosirii, să demonstrez ce poate bolidul meu, nu mi se pare justificată tona de cai si rezervorul de cc.

Edited by Risti
Link to comment
Share on other sites

Cam asa gandesc si eu: pentru multi exista o limita de xCp. Nu are sens sa tarasti sute de cp peste tot cu tine.

De aia nu mi-am luat (poate doar deocamdata :) ) 330, desi sufar ca nu are tractiune integrala , cum mi-as fi dorit, iar 318 nu avea sens pentru mine fiind aproape tot identic (ca si costuri) mai putin puterea.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Ăn altĂŁ ordine de idei, pentru 10% din timpul efectiv al folosirii, sĂŁ demonstrez ce poate bolidul meu, nu mi se pare justificatĂŁ tona de cai si rezervorul de cc.

 

Fiecare cu placerile lui normal. Mie imi place sa am un motor cu putere si cilindree mai mari. Asta imi incarca mie bateriile in cele 10% ramase. Nu sunt genul care sa faca "haiducii" in oras sau mai stiu eu unde.

Ce motor ai pe masina?

 

De aia nu mi-am luat (poate doar deocamdata smile.gif ) 330, desi sufar ca nu are tractiune integrala , cum mi-as fi dorit, iar 318 nu avea sens pentru mine fiind aproape tot identic (ca si costuri) mai putin puterea.

La ce te referi cand zici costuri identice intre un 330 si un 318? Diferenta de putere cred ca o sti foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

sa indraznesc un on-topic... cel mai nereusit mi s-a parut (si vb din experienta), insa privind numai prin prisma "performanta" vs consum, motorul de pe fostul e60, 2.2 litri si 170 de cai.

 

Bine, probabil ca pe o caroserie mai usoara lucrurile ar fi stat altfel, insa asa... :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Un bun prieten de-al meu a avut inital un E60 520i de 177CP pe care l-am condus si eu de cateva ori. In prima faza mi s-a parut excelent, ca are putere, trage, consusmul e ok pentru un BMW Seria 5, etc. Bine trecerea mea era de pe o masina cu 110 CP asa ca ma intelegeti (am condus si masini de 350 CP insa nu in fiecare zi). Apoi a trecut la E60 530i, 231 CP. Diferenta de performante era evidenta iar consumul doar putin mai mare. Si eu as spune ca un 5 E60 incepe sa se dezmorteasca de la un 525 in sus.
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu nu cred , ca exista motor nereusit , ar trebui sa schimbi titlu . n am auzit pana acum un motor de bmw sa fie nereusit .Majoritatea masinilor sunt 1.6 , 1.8 , 2.0, ne luam ce ne permitem si ce avem nevoie . Daca vrei performante iti iei 3.0 d sau i .

 

 

P.s. Sincer sa fiu cu 318i E90 2.0 de 129 cp n am avut niciodata problema cu ea in depasiri sau sa simt ca nu trage , motoru este foarte elastic o tineam numai in 4-6 mii :)) si am mers destul de mult cu ea n am fost dezamagit de performantele ei .

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Sincer sa fiu nu cred , ca exista motor nereusit , ar trebui sa schimbi titlu . n am auzit pana acum un motor de bmw sa fie nereusit .Majoritatea masinilor sunt 1.6 , 1.8 , 2.0, ne luam ce ne permitem si ce avem nevoie . Daca vrei performante iti iei 3.0 d sau i .

 

 

P.s. Sincer sa fiu cu 318i E90 2.0 de 129 cp n am avut niciodata problema cu ea in depasiri sau sa simt ca nu trage , motoru este foarte elastic o tineam numai in 4-6 mii :)) si am mers destul de mult cu ea n am fost dezamagit de performantele ei .

 

ai condus un 116 ? si cu 6 trepte manuala? ai sa vezi dar te poate depasi aproape orice masina....cat despre 316, 1895 cc, 105 cp este un motor bunicel dar cam fara vlaga, in schimb destul de silentios chiar si la turatii mari cu toate ca este mai vechi de 10 ani, dar nu-mi explic e ce doar 105 cp la 1.9 cc.

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus....

 

Pai stie, dar trebuie sa le mai si vanda.Multa lume ar vrea un 6 in linie care sa prinda suta in 5 secunde, care sa fuga 250km/h si care sa consume 5% in oras.Daca se gasesc si piese la donatii pentru el deja iese petrecere.

Din pacate si astia de la BMW traiesc din vanzari de masini.Asta fac, masini. :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea ....toate motoarele care au 4 cilindrii sunt varza...si benzinarele si tractoarele.

BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus....

 

Eeh,stie sa faca motoare performante si in 4 cilindri dar nu pt. publicul larg,vezi P45 engine de pe 320si wtcc:

 

http://www.totalmotorsport.com/Features/Cars/Storage/bmw-320si-wtcc-engine-2-2006.jpg

 

BMW P45 Engine

 

Type: Four-Cylinder In-line

 

Capacity: 1,999 cc

 

Bore x stroke: 86 x 86 mm

 

Compression: 11 : 1

 

Max. output: approx. 275 bhp at approx. 8,300 rpm

 

Max. torque: approx. 242 Nm at approx. 7,250 rpm

 

Max. engine speed: 8,500 rpm (as per regulations)

 

Cylinder Block: Aluminium Cylinder Block Construction with “bed blade” lower section

 

Crankshaft: Steel Crankshaft With Reduced Bearing Diameters

 

Pistons: Forged Skirt Pistons

Link to comment
Share on other sites

BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus....

 

Pai stie, dar trebuie sa le mai si vanda.Multa lume ar vrea un 6 in linie care sa prinda suta in 5 secunde, care sa fuga 250km/h si care sa consume 5% in oras.Daca se gasesc si piese la donatii pentru el deja iese petrecere.

Din pacate si astia de la BMW traiesc din vanzari de masini.Asta fac, masini. :)

Eu cred ca le-a vandut destul de bine ...Motoare 6L in stanga ,6L in dreapta..

 

A mai dat si la Opel si la alti.. :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea ....toate motoarele care au 4 cilindrii sunt varza...si benzinarele si tractoarele.

BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus....

 

Eeh,stie sa faca motoare performante si in 4 cilindri dar nu pt. publicul larg,vezi P45 engine de pe 320si wtcc:

 

 

Bineinteles ca face performanta si cu 4 cilindri , 1.5litri si 1200cp...Aveti in video detali despre el ,minutul 0,55...

 

Link to comment
Share on other sites

sa indraznesc un on-topic... cel mai nereusit mi s-a parut (si vb din experienta), insa privind numai prin prisma "performanta" vs consum, motorul de pe fostul e60, 2.2 litri si 170 de cai.

 

Bine, probabil ca pe o caroserie mai usoara lucrurile ar fi stat altfel, insa asa... :)

 

Am condus si eu o masina ca E60-ul tau, a mea are acelasi motor(doar ca e E46) si diferente colosale nu am sesizat.

E tot un drac.

Link to comment
Share on other sites

Am condus si eu o masina ca E60-ul tau, a mea are acelasi motor(doar ca e E46) si diferente colosale nu am sesizat.

E tot un drac.

 

Mai ales mergând barã la barã În minunatul nostru Bucureºti...!!! :) Acolo simÞi diferenÞa când vrei sã Înaintezi 10 m, feel the power for 3 seconds in first gear... :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea ....toate motoarele care au 4 cilindrii sunt varza...si benzinarele si tractoarele.

BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus....

 

 

O parere cat se poate de gresita. Vezi: S14B23, S42B20 si de ce nu comunul M42B18.

Eu nu ma refer numai la performante.......un motor in 6 cilindrii este mai echilibrat, mai fiabil, mai oricum vrei tu....

Parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

sa indraznesc un on-topic... cel mai nereusit mi s-a parut (si vb din experienta), insa privind numai prin prisma "performanta" vs consum, motorul de pe fostul e60, 2.2 litri si 170 de cai.

 

Bine, probabil ca pe o caroserie mai usoara lucrurile ar fi stat altfel, insa asa... :)

 

Am condus si eu o masina ca E60-ul tau, a mea are acelasi motor(doar ca e E46) si diferente colosale nu am sesizat.

E tot un drac.

 

Hai sa fim seriosi.

De cand 170cp si 8.2s 0-100 nu inseamna nimic?

Eu sunt de parere ca totul e relativ, normal ca atunci cand vezi ce inseamna mai multa puterea nu mai esti multumit de ceea ce ai.

Link to comment
Share on other sites

Mai ales mergând bară la bară ĂŽn minunatul nostru Bucureşti...!!! :) Acolo simţi diferenţa când vrei să ĂŽnaintezi 10 m, feel the power for 3 seconds in first gear... :)

 

Ai sa razi , dar sunt unii care merg putin cu masina in parcare la Academie si emit pareri de valoare , asa ca nu e nimic surprinzator . :twoup:

Edited by MYX
Link to comment
Share on other sites

sa indraznesc un on-topic... cel mai nereusit mi s-a parut (si vb din experienta), insa privind numai prin prisma "performanta" vs consum, motorul de pe fostul e60, 2.2 litri si 170 de cai.

 

Bine, probabil ca pe o caroserie mai usoara lucrurile ar fi stat altfel, insa asa... :)

 

Am condus si eu o masina ca E60-ul tau, a mea are acelasi motor(doar ca e E46) si diferente colosale nu am sesizat.

E tot un drac.

 

Hai sa fim seriosi.

De cand 170cp si 8.2s 0-100 nu inseamna nimic?

Eu sunt de parere ca totul e relativ, normal ca atunci cand vezi ce inseamna mai multa puterea nu mai esti multumit de ceea ce ai.

 

si stiam ca motorizarea de 2L BMW...luase nush ce premiu...acum nu stiu care motorizare 2.0-150 hp...sau 2.2 170?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
sa indraznesc un on-topic... cel mai nereusit mi s-a parut (si vb din experienta), insa privind numai prin prisma "performanta" vs consum, motorul de pe fostul e60, 2.2 litri si 170 de cai.

 

Bine, probabil ca pe o caroserie mai usoara lucrurile ar fi stat altfel, insa asa... :)

 

Am condus si eu o masina ca E60-ul tau, a mea are acelasi motor(doar ca e E46) si diferente colosale nu am sesizat.

E tot un drac.

 

Hai sa fim seriosi.

De cand 170cp si 8.2s 0-100 nu inseamna nimic?

Eu sunt de parere ca totul e relativ, normal ca atunci cand vezi ce inseamna mai multa puterea nu mai esti multumit de ceea ce ai.

 

e o putoare motorul ala pe E60. si nu 0-100 inseamna performante, ci mai degraba elesticitatea si alte balarii.

 

e o PUTOARE.

 

Nu te mai agita atat doar ca ai tu jena aia de motor pe masina ta. Probabil ca pe seria 3 se misca mai bine, fiind mai usoara masina etc, eu vorbeam de E60.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Daca noi ne plangem de motoarele noastre care in fiecare an sunt pe primele locuri apoi altii codasi ce ar trebui sa faca?

 

E o chestiune relativa. Fiecare motor e bine gandit pentru anii la care a fost facut si se incadreaza in segmentul de piata pentru care a fost conceput mult peste altele.

Link to comment
Share on other sites

O tipa din Germania pe care o cunosc are un Polo 1.2 benzina si am mers cu ea rula cu 150-160km/h constant timp de jumatate de ora, atat face naveta in fiecare dimineata, masina . La fel am vazut si BMW-ul 116i care nu se simte bine decat decat de la 120-130km/h si sta chiar 170-180 deci de ce or fi proaste motoarele astea mici? A poate ca nu satisfac "sumecher-ul" din noi asta e altceva.

 

520i-ul E60 nu e o masina cu pretentii sport dar face fata cu brio necesitatilor unui sofer normal.

 

Pole tu deja esti in alta liga si de asta nu te satisface 520i-ul. Pentru tine singurul test e pe A1 sau pe A2 cu acceleratia la podea(am vazut ce ai facut cu 120d si cu M6). Dar pana sa ajungi pe autostrada prin Bucuresti ai aceleasi drepturi in aglomeratie ca si cei cu 520i-ul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.