Jump to content

Recommended Posts

Salut.Sunt nou pe aici si as avea si eu o intrebare.De doua zile am cumapart un BMW 318 i an 1994.Am o intrebare pentru detinatorii de 318.Am o telecomada la el cu doua butoane unu albastru deschis si unu albastru inchis si de fiecare data cand vreau sa pornesc motorul trebuie sa pun pe contact si sa apas in fata unui beculet rosu butonul albastru inchis si cel albastru deschis altfel nu pot pornii motorul.Daca nu fac treaba asta pot sa dau la automat cat vreau ca nu porneste motorul.Problema e ca telecomanda cam face figuri trebe sa incerc de nenumerate ori pana pot sa pornesc.Mai are cineva sistem de asta pe BMW lui?Nu stie nimeni cum se poate scoate sistemul asta?Multumes Anticipat Edited by caius1990
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu ceva asemanator pe masina, numai ca eu nu aveam telecomanda, era doar un buton ascuns pe care trebuia sa-l tin apasat cand porneam motorul.

Practic, "desteptul" (ca sa nu spun "boul" pentru ca jignesc animalul) care a gandit sistemul "antifurt", a taiat firul care pleaca din contact la electromotor (e un fir foarte gros) si l-a trecut printr-un releu normal de masina care nu era capabil sa suporte curentul electromotorului.

Banuiesc ca "ingenuozitatea" a fost facuta cu putin timp inainte ca eu sa cumpar masina, pentru ca in primul an nu am avut probleme.

Apoi, au aparut problemele! Cand era foarte cald afara, masinanu mai pornea. Nu vroia sainvarta electromotorul, nici macar bendix-ul nu se auzea.

Am cumparat alta baterie, nimic ! Am cumparat alt electromotor, la fel facea ! Am reconditionat primul electromotor, perii si carbuni noi, tot la fel facea.

2 ani de zile, am injurat masina, pentru ca nu vroia sa plece si cate 1 ora jumate ! Ajunsesem sa rog trecatorii de pe strada sa ma impinga (cu contactul pus si impinsa pornea)!

Intr-o zi, satul de faptul ca nu mai vroia sa plece, am desfacut capacul de sub volan (acolo se afla si butonul) si am urmarit toate firele care plecau de la buton.

Am ajuns la releu si mi-a sarit in ochi faptul ca avea 2 fire foarte groase si de aceeasi culoare.

Am deconectat releul, am pus cele 2 fire pe direct, am dat la cheie si a pornit !

Am scos toata "ingineria" de pe masina, si de atunci nu mi-a mai facut nicio figura.

 

Sfatul meu: scapa si tu de "ingineria" de pe masina ta, daca vrei sa scapi de nervi !

Link to comment
Share on other sites

Salut.Sunt nou pe aici si as avea si eu o intrebare.De doua zile am cumapart un BMW 318 i an 1994.Am o intrebare pentru detinatorii de 318.Am o telecomada la el cu doua butoane unu albastru deschis si unu albastru inchis si de fiecare data cand vreau sa pornesc motorul trebuie sa pun pe contact si sa apas in fata unui beculet rosu butonul albastru inchis si cel albastru deschis altfel nu pot pornii motorul.Daca nu fac treaba asta pot sa dau la automat cat vreau ca nu porneste motorul.Problema e ca telecomanda cam face figuri trebe sa incerc de nenumerate ori pana pot sa pornesc.Mai are cineva sistem de asta pe BMW lui?Nu stie nimeni cum se poate scoate sistemul asta?Multumes Anticipat

Ai pe undeva un by-pass la alimentarea cu benzina....uita-te pe conducte...ele trebuie sa vina din rezervor direct in rampa..o fi fost masina de italia...ca aia fac "gogosi" d'astea....

Link to comment
Share on other sites

As mai avea o intrebare daca mai puteti sa ma ajutati..Nustiu de ce la turatie intre 2500 si 3000 de ture nu trage da sa pice in bot iar daca o accelerez pana in capat is revine si incepe sa traga..in fiecare treapta face asa.Nu ati avut asa problema?Cam care ar putea fi cauza acestei probleme?Multumesc Anticipat
Link to comment
Share on other sites

As mai avea o intrebare daca mai puteti sa ma ajutati..Nustiu de ce la turatie intre 2500 si 3000 de ture nu trage da sa pice in bot iar daca o accelerez pana in capat is revine si incepe sa traga..in fiecare treapta face asa.Nu ati avut asa problema?Cam care ar putea fi cauza acestei probleme?Multumesc Anticipat

Cred ca trebuie sa-i faci o verificare(tester)! Problema poate fi din debitmetru! Ca sa faci o verificare, scoate mufa de la debitmetru, si incearca sa mergi fara ea! Repet,doar ca sa verifici daca debitmetrul este de vina; nu este bine sa mergi fara el!

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa fie debitmetrul.

Si a mea face asa...

Daca merg cu ea si ma opresc la un magazin si stau 10 minute, si apoi o pornesc, face cam la fel !

Da sa moara si parca nu ii mai vine benzina!

Daca o accelerez in 5.000 de ture, isi revine si nu mai face, oricat as mai merge cu ea.

Banuiesc ca undeva se face condens, altfel nu-mi explic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.