Jump to content

Probleme pornire la rece


Recommended Posts

Incepand cu iarna asta ,cand scade temperatura la pornire seamana cu o dacie care pleaca in 3 pistoane,tremura ,asta doar cam pentru 20-30 de secunde si numai dimineata la prima pornire,in restul zilei pleaca la sfert fara tremurat sau zgomote ciudate .Cand afara sunt peste 3,5 grade deci caldut ,pleaca ok,fara tremurat,in mers dupa cele 30 de secunde motorul capata sunetul normal,fara tremurat ,fara zgomot deci ok fara intreruperi.

Masina a facut de curand 200000 de km,toate reviziile facute sub limita normala,filtre ,etc,tind sa cred ca sunt bujiile ,ne fiind niciodata schimbate ,inainte la -20 de grade pornea fara intreruperi sau tremurat nici macar 2 secunde.

 

Cum pot controla daca sunt bujiile?Alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

Pai tremuratul este doar la pornire 20 de secunde, la injectoare trb sa tremure la relanti,,pornire grea la cald.

 

Intrebare cum se pot controla bujiile si cum se manifesta!

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu pe topicul tau, am o problema asemanatoare tot la temperaturi scazute, la -7, -8 grade masina nu porneste din prima, intr-o zi am terminat bateria incercand sa o pornesc.

 

Am observat ca daca pun contactul de mai multe ori fara sa pornesc (3-4 ori) si las de fiecare data sa se stinga avertizarea "vorgluhen", la a patra cheie porneste imediat indiferent ca sunt -10 sau -15 grade, daca pun contactul doar odata si las avertizarea sa se stinga, masina nu porneste nici cu politia romana :).

Dupa ce porneste motorul merge bine, dupa 20 de secunde devine din ce in ce mai silentios iar daca o opresc dupa 30 de secunde sau 1 minut si dau din nou la cheie porneste imediat.

 

Poate fi de la releul bujiilor sau vreo bujie arsa?

 

La temperaturi de -2, -1, 0 grade si la temperaturi cu + masina porneste perfect la prima cheie.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca avem aceeasi problema ,doar ca la mine pleaca ,la prima cheie dar nu merge rotund acele cateva secunde,in timp cred ca voi avea aceeasi problema,din cate stiu e chiar bine sa pui contactul de 2 ,3 ori sa se incalzeasca aerul de deasupra pistonului astfel rezultand o pornire mai usoara.
Link to comment
Share on other sites

intampin aceeasi problema!in iarna asta i-am schimbat toate bujiile cu unele beru dar daca temperatura exterioara e cu minus,imi porneste greu la prima cheie.parca porneste in 3 injectoare,scoate fum ca un tractor pentru primele 20-30 sec pana revine totul la normal!!

la -27,5 C a pornit din a treia cheie...ca si o concluzie,sa fie releul de bujii?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare ,ghicitoare?? Asta cat costa?

 

cam 100 eur

la tine la cei 200.000 km sigur ai 2 sau mai multe bujii moarte

normal k prima pornire e cea mai grea...ulei gros , fier rece etc.

la -10 grade unui motor ii ia destul de mult sa ajunga de la 100 grade din nou la -10(gen cateva ore)

 

 

Pai tremuratul este doar la pornire 20 de secunde, la injectoare trb sa tremure la relanti,,pornire grea la cald.

 

Intrebare cum se pot controla bujiile si cum se manifesta!

 

le dai jos(ghinion) cu riscul sa rupi una :) , iei o bucata de conductor(cablu izolat) , si testezi pe baterie fara sa faci scurt

daca e buna se inroseste pe toata suprafata intr-un interval scurt de timp(2-3 sec)

daca nu fac asa, inchizi capota, iei vreo 320 ron la tine, te urci in taxi si fara parere de rau iti cumperi altele

Apoi reviiaici sa te lauzi ca ai bujiutze noi :)

Spor

sper k te-a ajutat informatia

 

intampin aceeasi problema!in iarna asta i-am schimbat toate bujiile cu unele beru dar daca temperatura exterioara e cu minus,imi porneste greu la prima cheie.parca porneste in 3 injectoare,scoate fum ca un tractor pentru primele 20-30 sec pana revine totul la normal!!

la -27,5 C a pornit din a treia cheie...ca si o concluzie,sa fie releul de bujii?

 

ce fel de fum?

am patit si eu asta pe la -20, mi-a cam scos un fum in spate(alb)

la -10 -15 nu mi s-a intamplat

eu banuiesc vreun injector

un tester bun ti-ar spune mai multe

daca ai rezolvi sau daca afli cauza let me know

Bafta ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

intampin aceeasi problema!in iarna asta i-am schimbat toate bujiile cu unele beru dar daca temperatura exterioara e cu minus,imi porneste greu la prima cheie.parca porneste in 3 injectoare,scoate fum ca un tractor pentru primele 20-30 sec pana revine totul la normal!!

la -27,5 C a pornit din a treia cheie...ca si o concluzie,sa fie releul de bujii?

 

 

ce fel de fum?

am patit si eu asta pe la -20, mi-a cam scos un fum in spate(alb)

la -10 -15 nu mi s-a intamplat

eu banuiesc vreun injector

un tester bun ti-ar spune mai multe

daca ai rezolvi sau daca afli cauza let me know

Bafta ! :)

fumul nu e nici alb dar nici negru...ceva combinat,dar scoate pentru cateva secunde pana revine la normal plus ca si tremura masina.din moment ce am 6 bujii noi,ma gandesc doar la acel releu de bujii.cand am schimbat bujiile 5 din 6 erau arse.pornea intr-o bujie chiar si la temperaturi cu minus :) imediat dupa acesta operatie,am simtit o schimbare dar fff mica ,in sensul ca tot imi da fum la prima cheie<_<

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.