Jump to content

Cum inchid webasto-ul de tot?


Recommended Posts

Webasto exista pe toate modelele de E39 diesel, eu am un 520, instalatia de incalzire si recirculare a apei este aceeasi pentru toate modelele, indiferent ca au sau nu telecomanda sau au activata optiunea Aux Heat in Mid.

Singura diferenta intre cele cu telecomanda, si cele fara, este la instalatia electrica unde in loc de 2 fire standard care pleaca spre calculatorul clima, sunt conectate toate cele existente si anume 6.

Nu mai intru in detalii.

La cei ce nu au activata optiunea Aux heat se poate face cu interfata si soft BMW Scanner 1.4, unde se bifeaza o simpla casuta, si se da activare.

Scria cineva in forum ca a platit 650 ron, este o suma monstruoasa, mie pentru diagnoza completa, activarea acestei functii la domiciliul meu, afara din oras la 4km, mi-a luat 100ron, si asa cam scump putin zic eu, asa ca no comment. :)

Pur si simplu la banii astia individul si-a mai cumparat o interfata si softul aferent pentru a face si mai multi parai pe seama celor care sunt mai naivi si au bani de aruncat.

Inainte de activarea functiei, se poate face o diagnoza la webasto cu INPA, respectiv pornirea si verificarea starii lui de functionare, fiindca daca nu este ok, degeaba dati bani doar sa aveti in mid optiunea.

Se verifica cu motorul rece pentru a nu avea eroarea de lichid de racire in limite anormale sau altele care tin de temperatura motorului.

Al meu avea defecta placa electronica, si pornea ventilatorul cand se deschidea usa, am schimbat-o de pe alt webasto si totul este ok acum, il programez din bord, si dimineata este caldurica si totul e ok.

Multe succesuri va doresc. :)

Link to comment
Share on other sites

Webasto exista pe toate modelele de E39 diesel, eu am un 520, instalatia de incalzire si recirculare a apei este aceeasi pentru toate modelele, indiferent ca au sau nu telecomanda sau au activata optiunea Aux Heat in Mid.

Singura diferenta intre cele cu telecomanda, si cele fara, este la instalatia electrica unde in loc de 2 fire standard care pleaca spre calculatorul clima, sunt conectate toate cele existente si anume 6.

Nu mai intru in detalii.

La cei ce nu au activata optiunea Aux heat se poate face cu interfata si soft BMW Scanner 1.4, unde se bifeaza o simpla casuta, si se da activare.

Scria cineva in forum ca a platit 650 ron, este o suma monstruoasa, mie pentru diagnoza completa, activarea acestei functii la domiciliul meu, afara din oras la 4km, mi-a luat 100ron, si asa cam scump putin zic eu, asa ca no comment. :)

Pur si simplu la banii astia individul si-a mai cumparat o interfata si softul aferent pentru a face si mai multi parai pe seama celor care sunt mai naivi si au bani de aruncat.

Inainte de activarea functiei, se poate face o diagnoza la webasto cu INPA, respectiv pornirea si verificarea starii lui de functionare, fiindca daca nu este ok, degeaba dati bani doar sa aveti in mid optiunea.

Se verifica cu motorul rece pentru a nu avea eroarea de lichid de racire in limite anormale sau altele care tin de temperatura motorului.

Al meu avea defecta placa electronica, si pornea ventilatorul cand se deschidea usa, am schimbat-o de pe alt webasto si totul este ok acum, il programez din bord, si dimineata este caldurica si totul e ok.

Multe succesuri va doresc. :)

 

Eu am platit acea suma. Din ce vorbeau alti colegi pe aici este mare diferenta intre a activa functia din meniu si a face sa lucreze efectiv programarea. Nu ma pricep foarte mult la chestiile astea electronice, insa asta este. Am luat tzeapa, am luat....de acum nu mai am ce sa fac. Mi-am activat optiunea undeva prin toamna, pe atunci nu era nimeni pe aici pe forum care sa faca asa ceva...Asta este...Nu sunt nici primii si cu siguranta nici ultimii bani care ii pierd. Sanatate sa fie:D

 

Oricum , merci ca mi-ai atras atentia...

Link to comment
Share on other sites

Ma exaspereaza cand il aud ca porneste in timpul mersului si chiar nu ajuta deloc sa faca mai repede caldura in masina. Are siguranta pe undeva sa i-o scot?

 

Siguranta nr 47 din partea stanga a porbagajului.Este a bagata in a doua gaura de la stanga la dreapta.poate sa nu mai aiba nici o siguranta in fata ei ..sa fie prima.

Link to comment
Share on other sites

nu stiti cumva din telecomanda cum se programeaza webastoul? eu am telecomanda dar ala are doar 2 butane si habar n-am care ce face. Si din MID inca nu pot programa pentru ca sun moarte pixeli. Deci inca nu stiu daca are si incalzire sau doar ventilatie. Si inca o intrebare. E adevarat ca se poate porni motorul din telecomanda?
Link to comment
Share on other sites

nu stiti cumva din telecomanda cum se programeaza webastoul? eu am telecomanda dar ala are doar 2 butane si habar n-am care ce face. Si din MID inca nu pot programa pentru ca sun moarte pixeli. Deci inca nu stiu daca are si incalzire sau doar ventilatie. Si inca o intrebare. E adevarat ca se poate porni motorul din telecomanda?

Daca ai telecomanda,atunci are sigur. De la telecomanda nu poti programa, ci numai sa o pornesti direct. Incearca dimineata cu 25 de minute inainte de plecare. Cu butonul "I" pornesti iar cu"O" opresti sistemul. Iar motorul nu se poate porni din telecomanda.

Link to comment
Share on other sites

nu stiti cumva din telecomanda cum se programeaza webastoul? eu am telecomanda dar ala are doar 2 butane si habar n-am care ce face. Si din MID inca nu pot programa pentru ca sun moarte pixeli. Deci inca nu stiu daca are si incalzire sau doar ventilatie. Si inca o intrebare. E adevarat ca se poate porni motorul din telecomanda?

Daca ai telecomanda,atunci are sigur. De la telecomanda nu poti programa, ci numai sa o pornesti direct. Incearca dimineata cu 25 de minute inainte de plecare. Cu butonul "I" pornesti iar cu"O" opresti sistemul. Iar motorul nu se poate porni din telecomanda.

Am inteles. Iti multumesc mult. maine dimineata o sa incerc. Si inca o intrebare. Asta foloseste acumululatorul? sau doar consuma motorina? ca daca foloseste acumulatorul poate nu o sa mai porneasca dupa aia, ca nu e prea bun acumulatorul, trebuie sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

da iti foloseste bateria. in carte scrie sa il pornesti 1 data si apoi sa mergi cel putin 30 de minute cu masina pana sa il pornesti a 2 a oara. la pornit ma refer pornit din telecomanda sau programat sa porneasca, deci pornire cu motorul oprit. oricum el are sisteme de protectie si daca scade tensiunea din baterie sub o anumita valoare se opreste automat sa nu iti omoare bateria
Link to comment
Share on other sites

da iti foloseste bateria. in carte scrie sa il pornesti 1 data si apoi sa mergi cel putin 30 de minute cu masina pana sa il pornesti a 2 a oara. la pornit ma refer pornit din telecomanda sau programat sa porneasca, deci pornire cu motorul oprit. oricum el are sisteme de protectie si daca scade tensiunea din baterie sub o anumita valoare se opreste automat sa nu iti omoare bateria

interesant. :) multumesc mult. Ma duc chiar acuma si il pornesc din telecomanda, sa vad ce face si va scriu ce am realizat. :)

Link to comment
Share on other sites

da iti foloseste bateria. in carte scrie sa il pornesti 1 data si apoi sa mergi cel putin 30 de minute cu masina pana sa il pornesti a 2 a oara. la pornit ma refer pornit din telecomanda sau programat sa porneasca, deci pornire cu motorul oprit. oricum el are sisteme de protectie si daca scade tensiunea din baterie sub o anumita valoare se opreste automat sa nu iti omoare bateria

interesant. :) multumesc mult. Ma duc chiar acuma si il pornesc din telecomanda, sa vad ce face si va scriu ce am realizat. :)

Naa... am pornit din telecomanda. am apasat butonul I si am auzit ca a pornit ceva ventilatie, si un led rosu a inceput sa apare intermitent acolo langa MID, si am lasat-o vro 30 de minute si acuma mam dus sa vad ce a facut, si totul era oprit iar inauntru nu era cald, doar ca temperatura apei din motor era mai ridicat nu era pe albastru. Asta trebuia sa faca? sau trebuia sa bage si aer cald in cabina?

Link to comment
Share on other sites

In masina iti baga aer cald doar daca ai programat din climatronic. Daca ai clima pe 21 grade si e setat pe AUTO, o sa iti bage aer cald si in masina.

Ledul rosu e normal sa clipeasca in MID, confirma ca webasto lucreaza.

 

Data viitoare mergi la masina dupa 20 minute si atunci vei simti si ceva aer cald inauntru. SI la mine dupa 30 minute deja sistemul e oprit, dar acum nu stiu sigur daca are 30 minute ca si durata maxima de functionare sau intre timp atinge vre-un parametru care ii da comanda sa se opreasca.

 

In timpul functionarii se aude ca o pompa undeva sub masina in zona scaunului soferului si daca te uiti atenti o sa vezi cum iese si fum de la motorina arsa...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.