Jump to content

problema mare la cutie automata e 34


Recommended Posts

am si eu o rugaminte pt cei care ma pot ajuta....acum ceva timp mi-a iesit furtunu care duce la radiatoru ala de racire si am pierdut tot ulei din cutie pt ca am incercat sa ajung cu ia pina acasa si nu se mai misca deloc in d si nici in r...am bagat furtunu inapoi i-am pus colier si i-am bagat 5 litri de ulei pina acum Dq 3 pt cutie automata si nu imi cupleaza decat in R atunci cand o mut in Dnu se simte nimic si nici nu pleaca de pe loc....cei care ma pot ajuta cu orice sfat mi-ar fi de mare ajutor.... va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Probabil cĂŁ ai fĂŁcut-o praf dacĂŁ ai mers fĂŁrĂŁ ulei.

 

Trebuia sĂŁ chemi o platformĂŁ dacĂŁ ai vĂŁzut cĂŁ pierde ulei.

 

Uleiul nu se pune dupĂŁ ureche, trebuia sĂŁ te uiĂži la eticheta de pe cutie, acolo scrie exact ce tip de ulei ai nevoie.

 

Cel mai simplu este sĂŁ iei de la dezmembrĂŁri toate piesele s-o faci manualĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

mersi.....pe mine ma intereseaza cat ulei ai trebuie sa ai pui la o astfel de cutie si daca cineva stie mai multe despre cutiile astea si poate sa-mi dea un sfat este bine venit.....ca sa ma duc sa cumpar o cutie manuala este de prisos.....daca vroiam o masina cu,cutie manula luam asa ceva de la inceput
Link to comment
Share on other sites

Ăi-am recomandat asta din cauza costurilor de reparaĂžie.

 

CostĂŁ cam 1000-1300 € ca s-o repari, iar una sh poate pica oricând.

 

Din moment ce ai mers fãrã ulei, cutia trebuie desfãcutã ca sã vezi exact ce s-a Întâmplat, degeaba pui ulei ºi speri sã se rezolve.

Link to comment
Share on other sites

mai baiatule

eu am mers cu masina asta din momentul in care a inceput sa dea semne ca ramine fara ulei pina in momentul in care am oprit-o 100 de metri asta la o viteza de 40 km\h nu cred ca este prea mult...in momentul in care m-am oprit am observat ca nu mai cupleaza cum trebuie... daca tot postezi aici si presupun ca ai cunostinte...spune-mi si mie cum se verifica o cutie automata daca tine presiunea si daca functioneaza la parametri corecti (fara sa o duci la test )....

daca nu-mi poti raspunde la intrebarea asta te rog sa-mi spui si mine daca sti cat ulei ai trebuie la o astfel de cutie

si sa nu zici ca sunt eu baiat rau uite am auzit ca intre 8 si 9 litri care este raspunsul corect.

si sa te linistesc pe tine nu vreau sa o duc pe platforma la un service sa dau 170 plei pe platforma inca 100 lei constatarea si apoi sa-mi spuna ca nu este buna cuita......am postat pe forum si am deschis topicul asta pt ca vreau sa aflu cum au procedat altii in situatia asta...si daca au mai trecut si altii prin situatia asta...

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi, "mĂŁi bĂŁiatule", nu e vina mea cĂŁ nu te-ai exprimat din start aÂşa cum trebuia.

 

PĂŁi nu prea ai ce sĂŁ verifici fĂŁrĂŁ sĂŁ probezi.

 

Cu alte cuvinte, te duci frumos la BMW, dai numãrul de identificare al maºinii ca sã-Þi vândã exact uleiul de care ai nevoie, urci maºina pe elevator ºi demontezi buºonul de supraplin.

Completezi cu ulei pânã când Începe sã iasã ulei pe acolo, asta Înseamnã cã uleiul este la nivel.

Montezi buÂşonul la loc.

Faci probĂŁ cu maÂşina.

DacĂŁ patineazĂŁ sau schimbĂŁ cu Âşocuri, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ ambreiajele au avut de suferit Âşi trebuie s-o recondiĂžionezi.

 

Nu e cazul sĂŁ iei ulei "din auzite" Âşi nici sĂŁ pui ulei dupĂŁ ureche.

Cel mai bine este sĂŁ cumperi ulei chiar de la BMW, acela este uleiul cel mai de calitate.

Link to comment
Share on other sites

daca ai eticheta verde e Esso LT, daca nu e ATF normal. Nu poti vedea ce ai patit la cutie pana nu o desfaci. Si daca o desfaci trebuie sa fii pregatit sa o repari. Furtunul ala inainte sa se rupa de tot e de presupus ca a mai curs inainte. Se poate deduce ca e posibil sa fi mers cu cutia macar o vreme cu un nivel al uleiului prea mic. Nu toate de pe e34 au avut sensor de nivel in cutie. O poti face manuala sau lua una SH, ii schimbi uleiul si speri sa ai noroc de una buna. E vreo 3-400 de euro in Germania, nu stiu cat e prin Romania si daca gasesti. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu cred că poţi face o comparaţie de fiabilitate ĂŽntre automatele clasice şi cutiile automate steptronic pentru simplul fapt că sunt mult mai multe maşini cu steptronic decât sunt E34-uri sau E36-uri cu cutii automate.

pai la e34 e indicatia de service era de schimb de ulei in cutie 60.000, probabil de asta si au tinut mai mult.

intra 8-9 l doar daca reusesti sa il schimbi si pe cel din convertizor, cea ce e cam greu fara instalatie speciala..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

dupa calculele mele am bagat pina acum 6 l de ulei in ia si daca o turezi a inceput sa scada cam 250 rpm in D de la 2000 rpm

cand o sa mai am timp o sa vad ce fac cu ia pina atunci daca mai aveti parari sau sugestii va multumesc si sunt recunoscator

 

 

ps inafara de du-o la service mai de graba sa-mi gasiti pe cineva care sa-mi dea

Link to comment
Share on other sites

Dar se misca de pe loc ? Cu frana de mana trasa si motorul la relanti o treci putin toate pozitiile de pe selectorul cutiei(D, R, N, 4,3,2,) si apoi mai completezi. Pune si tu un cod de cutie, unele au dipstick de verificat nivelul, altele nu si e mult mai greu sa iti dai seama...

Turatia normala e mult mai jos, vreo 750...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am si eu o rugaminte pt cei care ma pot ajuta....acum ceva timp mi-a iesit furtunu care duce la radiatoru ala de racire si am pierdut tot ulei din cutie pt ca am incercat sa ajung cu ia pina acasa si nu se mai misca deloc in d si nici in r...am bagat furtunu inapoi i-am pus colier si i-am bagat 5 litri de ulei pina acum Dq 3 pt cutie automata si nu imi cupleaza decat in R atunci cand o mut in Dnu se simte nimic si nici nu pleaca de pe loc....cei care ma pot ajuta cu orice sfat mi-ar fi de mare ajutor.... va multumesc

 

 

daca vrei contacteaza-ma la 0766454997, 0723696715 sa vedem ce putem face

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu mai are rost :) am fost la mecanic si mi-a desfacut cutia.....discurile de la drive si 1,2,3 sunt terminate sunt fier pe fier si trebuie sa caut alta cutie ca sa o mai pot face pe asta care o am sau sa cumpar una noua si costa 800 de euro asa ca o sa astept sa mi-o faca pe asta ....va multumesc pt sfaturi si pareri
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.