Jump to content

probleme e36


luckyen

Recommended Posts

Salut. Am si eu o prb cu o pisicutza din 94...porneste la cheie,nici o prb,relantiul urca cam la 1200 de ture si apoi scade app de 800,oscileaza asa cv timp apoi merge ok,dupa o perioada se intampla din nou la fel...aceasta ar fi una dintre prb

2.in ultima perioada in timp ce merg cu masina imi moare motorul,de parca cnv imi taie aerul sau benzina,,dupa cateva pedalari ale acc isi revine,,dar f greu..si din nou aceeasi prb care se repeta de cv timp..dar are si zile cand nu face absolut nici o figura

Am fost cu ea la tester...totul ok

cn ma poate ajuta si pe mn in aceasta prb,sau macar sa ma indrume catre cnv care cunoaste..sau daca este cnv care stie care este buba,acesta este nr meu de tel:0730463822 lucian

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o prb cu o pisicutza din 94...porneste la cheie,nici o prb,relantiul urca cam la 1200 de ture si apoi scade app de 800,oscileaza asa cv timp apoi merge ok,dupa o perioada se intampla din nou la fel...aceasta ar fi una dintre prb

2.in ultima perioada in timp ce merg cu masina imi moare motorul,de parca cnv imi taie aerul sau benzina,,dupa cateva pedalari ale acc isi revine,,dar f greu..si din nou aceeasi prb care se repeta de cv timp..dar are si zile cand nu face absolut nici o figura

Am fost cu ea la tester...totul ok

cn ma poate ajuta si pe mn in aceasta prb,sau macar sa ma indrume catre cnv care cunoaste..sau daca este cnv care stie care este buba,acesta este nr meu de tel:0730463822 lucian

 

Cât ai de la ultima revizie ? Poate ai filtrele Îmbâcsite sau benzina este proastã.

 

ĂncearcĂŁ sĂŁ nu mai scrii cu prescurtĂŁri ... mĂŁ zgârii pe retinĂŁ :)

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o prb cu o pisicutza din 94...porneste la cheie,nici o prb,relantiul urca cam la 1200 de ture si apoi scade app de 800,oscileaza asa cv timp apoi merge ok,dupa o perioada se intampla din nou la fel...aceasta ar fi una dintre prb

2.in ultima perioada in timp ce merg cu masina imi moare motorul,de parca cnv imi taie aerul sau benzina,,dupa cateva pedalari ale acc isi revine,,dar f greu..si din nou aceeasi prb care se repeta de cv timp..dar are si zile cand nu face absolut nici o figura

Am fost cu ea la tester...totul ok

cn ma poate ajuta si pe mn in aceasta prb,sau macar sa ma indrume catre cnv care cunoaste..sau daca este cnv care stie care este buba,acesta este nr meu de tel:0730463822 lucian

 

Cât ai de la ultima revizie ? Poate ai filtrele Îmbâcsite sau benzina este proastã.

 

ĂncearcĂŁ sĂŁ nu mai scrii cu prescurtĂŁri ... mĂŁ zgârii pe retinĂŁ :)

 

 

filtrele le-am schimbat acum o saptamana impreuna cu bujiile

Link to comment
Share on other sites

zici ca ai fost cu ea la tester si nu a aparut nici o problema???

1. oscilatiile la relanti tre' sa fie maxim de ordinul zecilor, nu sutelor. cand o pornesti, daca e rece, socul tine masina in ~1000 ture pana se incalzeste putin apoi coboara la ~800-850, si asa ar trebui sa stea.

2. Zici ca da sa moara in mers??? nu raspunde la acceleratie decat dupa cateva pedale??? doar asa de curiozitate, uita-te sub masina la sonda lamda, sa nu fie rupt sau ceva, sau sa ai fire cu izolatia rupta sau ceva - am avut probleme asemanatoare la masina mea si aici aveam beleaua, "capul" sondei,unde intra cele 4 fire, era rupt, iar contactele metalice erau expuse, prindeau umezeala si faceau scurt-circuit, rezultand astfel in simptome ale masinii similare cu ale tale. diferenta e ca mie imi facea asa DOAR IN CONDITII DE UMEZEALA EXCESIVA!

 

ca si sugestii de verificat debitmetru,sonda lamda, regulatorul de relanti, furtunele de vacuum de la admisie ...

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

zici ca ai fost cu ea la tester si nu a aparut nici o problema???

1. oscilatiile la relanti tre' sa fie maxim de ordinul zecilor, nu sutelor. cand o pornesti, daca e rece, socul tine masina in ~1000 ture pana se incalzeste putin apoi coboara la ~800-850, si asa ar trebui sa stea.

2. Zici ca da sa moara in mers??? nu raspunde la acceleratie decat dupa cateva pedale??? doar asa de curiozitate, uita-te sub masina la sonda lamda, sa nu fie rupt sau ceva, sau sa ai fire cu izolatia rupta sau ceva - am avut probleme asemanatoare la masina mea si aici aveam beleaua, "capul" sondei,unde intra cele 4 fire, era rupt, iar contactele metalice erau expuse, prindeau umezeala si faceau scurt-circuit, rezultand astfel in simptome ale masinii similare cu ale tale. diferenta e ca mie imi facea asa DOAR IN CONDITII DE UMEZEALA EXCESIVA!

 

ca si sugestii de verificat debitmetru,sonda lamda, regulatorul de relanti, furtunele de vacuum de la admisie ...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=156165

 

cam asa arata sonda mea ...

Link to comment
Share on other sites

Nu te repezi pe sonda, pentru variatiile la relanti pot fi foarte multe cauze. Am sa le enumer in ordinea probabilitatii tinand cont si de usurinta cu care se pot verifica:

 

1. regulatorul de relanti

2. aer fals

3. sonda lambda

4. debitmetru

5. senzorul de pozitie al clapetei

6. regulatorul de presiune

7. injectoare

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.