Jump to content

bmw e46 320 disel


clausthaler1

Recommended Posts

zilele trecute"m-am dat"cu un seria 5 din 99 motor 1990(cred ca am inteles bine),benzinar si cu 150 caluti sub capota....deci diferenta intre e46 si acest serie 5 din 99 ...este mare...chiar uriasa!!!!cred ca o sa renunt la ideea cu e46...mi-a placut mult seria 5,este beton!!!confortul nu se compara cu e46,si nici la tinuta de drrum!mai repede as da dif pt aceasta masina... :)

 

tu CHIAR faci o comparatie [nesanatoasa :twoup:] intre ele !!! :)

 

Ai uitata sa spui si pretul !!! Un E39 din 2002 si un E46 din 2002.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zilele trecute"m-am dat"cu un seria 5 din 99 motor 1990(cred ca am inteles bine),benzinar si cu 150 caluti sub capota....deci diferenta intre e46 si acest serie 5 din 99 ...este mare...chiar uriasa!!!!cred ca o sa renunt la ideea cu e46...mi-a placut mult seria 5,este beton!!!confortul nu se compara cu e46,si nici la tinuta de drrum!mai repede as da dif pt aceasta masina... :)

 

tu CHIAR faci o comparatie [nesanatoasa :(] intre ele !!! :twoup:

 

Ai uitata sa spui si pretul !!! Un E39 din 2002 si un E46 din 2002.

deci am spus mai sus seria 5 este din 99...dar nu sa pus problema sa-l cumpar,este a-l unui amic!cat despre dif pt acel e46 repet 2000 euro,care sunt foarte dispus sa-i ofer pt ca masina este frumoasa,eleganta,merge super bine...insa,nu ma convins ,inca!

 

Eu cred ca se merita schimbul da zine si nou cat dai diferenta ca sa stim daca chiar se merita sau nu.

Motorul de 2 l si 136 cp este chiar foarte reusit (ai pompa clasica de injectie ,mult mai rezistenta si nepretentioasa ca un common rail).

Si daca are in jur de 200 de mii km nu i problema,motorul duce.

Iar designul exterior si mai ales interior la E46 fata de E36 nu se compara.

E36 pare si se vede ca e destul de invechit.

 

Tu decizi !

vad ca esti curios de diferenta de bani ...2000 euro+ masina mea 318is,care este aproape impecabila!!!mie ,cinstit,imi place aspectul la e46...am mers cu un diesel si nu ma impresionat deloc...nici macar la confort nu-i mare dif inte e46 si e36...sau poate m-am obisnuit eu cu e36.te contrazic ca e36 are aspect invechit...e chestie de gust!! :)

 

In legatura cu km... nu te mai uita la om.Am vazut multi care inspira incredere si abuzeaza de ea, si asta e o tentatie ca oricare alta.

Profi universitari (unii , nu zic ca toti) nu iau spaga? Pai asta mi se pare mult mai "low" decat sa dai km la o masina inapoi pt ca altfel nu prea o vinzi.

La asta tre' sa te gandesti cand vorbesti de moralitatea lor care e din pacate din ce in ce mai rara.

...cunosc vanzatorul de mai mult timp...

linia sonora sigur nu te a impresionat E46,dar daca era FL si intretinut...trebuia sa te impresioneze cat de cat!eu unul mai las cu vederea unele obtiuni pentru o masina intretinuta!

linia sonora de fabrica nu prea te impresioneaza la nici o masina cu dotari standard ,amice!!!faci vreo aluzie.. sau ce doresti sa spui in concluzie???!!ca nu prea te exprimi corect...

Link to comment
Share on other sites

Intradevar...BMW nu exceleaza din acest punct de vedere. Pe standard e de preferat sa asculti un post de radio nu o melodie in CD.

 

Dar exista destule marci auto [Audi, Honda, etc.] care pe standard au pus ''scule'' foarte foarte bune. Si nu neaparat de modelul de top dintr-o serie sau alta.

Link to comment
Share on other sites

zilele trecute"m-am dat"cu un seria 5 din 99 motor 1990(cred ca am inteles bine),benzinar si cu 150 caluti sub capota....deci diferenta intre e46 si acest serie 5 din 99 ...este mare...chiar uriasa!!!!cred ca o sa renunt la ideea cu e46...mi-a placut mult seria 5,este beton!!!confortul nu se compara cu e46,si nici la tinuta de drrum!mai repede as da dif pt aceasta masina... :)

 

daca a fost asa de mare diferenta inseamna ca seria 3 are turbina varza sau alceva

Link to comment
Share on other sites

eu unul am sistem si boxe harman kardon pe a mea si se aude senzatie ... si cd si radio si ce vreti voi ... intr-adevar, sonorizarea standard cu care vine masina e cam praf... nu are o calitate prea buna ... eu unul am avut noroc ca am luat-o direct cu HK instalat pe ea :)
Link to comment
Share on other sites

zilele trecute"m-am dat"cu un seria 5 din 99 motor 1990(cred ca am inteles bine),benzinar si cu 150 caluti sub capota....deci diferenta intre e46 si acest serie 5 din 99 ...este mare...chiar uriasa!!!!cred ca o sa renunt la ideea cu e46...mi-a placut mult seria 5,este beton!!!confortul nu se compara cu e46,si nici la tinuta de drrum!mai repede as da dif pt aceasta masina... :)

 

daca a fost asa de mare diferenta inseamna ca seria 3 are turbina varza sau alceva

crezi ca sunt la prima masina???mai ales ca vanzatorul i-mi este foarte cunoscut!!cand am spus diferenta m-am referit la confort,dotari(unele serie 5 au si webasto)si la cum se aseaza la drum!!!nu m-am referit la felul cum treage motorul...la ambele masini motoarele sunt ireprosabile!!mai ales ca e46 are istoric service!..... :)

 

UNII SE BAGA IN SEAMA AIUREA !!!

 

eu unul am sistem si boxe harman kardon pe a mea si se aude senzatie ... si cd si radio si ce vreti voi ... intr-adevar, sonorizarea standard cu care vine masina e cam praf... nu are o calitate prea buna ... eu unul am avut noroc ca am luat-o direct cu HK instalat pe ea :twoup:

ASA...SI????

 

Intradevar...BMW nu exceleaza din acest punct de vedere. Pe standard e de preferat sa asculti un post de radio nu o melodie in CD.

 

Dar exista destule marci auto [Audi, Honda, etc.] care pe standard au pus ''scule'' foarte foarte bune. Si nu neaparat de modelul de top dintr-o serie sau alta.

NU ASTA ma intereseaza cand cumpar o masina...nici actualele masini pe care le detin nu au avut "scule"...au avut cd-playere de fabrica,standard!le-am cumparat eu scule ulterior ,de bani multi,...asa voi face si cu e46-le,daca i-l voi cumpara!

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,salut Claushtaler! Eu nu iti recomand neaparat sa treci de la pisicuta la E46 atat timp cat E46-le la care te uiti tu este destul de vechi.Cauta unul facelift din 2005,printre ultimele fabricate,ai sa vezi ca sunt destule bune si ieftine.Am cumparat vara trecuta un E46 320d 150CP 330nm care ia suta in sub 8 secunde(refecindu-ma si la performante,sa nu excludem :) , este din 2005,l-am luat cu 165.000km (tot din serviceuri mi-am dat seama ca sunt reali) acum are 181.000 si merge impecabil.Masina este full(fara cateva chichite cum ar fi rabatarea automata a oglinzilor laterale,ceva neinsemnat),in rest are absolut totul pe ea si cel mai imbucurator lucru este ca nu am dat decat 9.500 pe ea. Un pret exceptional zic eu!

Apropo de consum,o folosesc ca si tine,doar de 3-4 ori pe an in afara si merge de rupe(spatioasa ca este Touring,in spate ai loc cacalau) si nu consuma decat maxim,deci maxim 8.5 in oras.Can ies in afara cu ea scade imediat la 7.2-7.5. Deci nu vb nici de consum peste 10,in niciun caz.Si consumul de 8.5 este pe timp de iarna,cu incalzire aproape la maxim majoritatea timpului.

Deci in final,sfatul meu este sa iti cumper un E46,sedan sau touring ce vrei tu,dar sa fie din 2004-2005 si cum ai spus si tu, INTRETIRNUT NU GLUMA :)

Edited by MotorAG
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,salut Claushtaler! Eu nu iti recomand neaparat sa treci de la pisicuta la E46 atat timp cat E46-le la care te uiti tu este destul de vechi.Cauta unul facelift din 2005,printre ultimele fabricate,ai sa vezi ca sunt destule bune si ieftine.Am cumparat vara trecuta un E46 320d 150CP 330nm care ia suta in sub 8 secunde(refecindu-ma si la performante,sa nu excludem :) , este din 2005,l-am luat cu 165.000km (tot din serviceuri mi-am dat seama ca sunt reali) acum are 181.000 si merge impecabil.Masina este full(fara cateva chichite cum ar fi rabatarea automata a oglinzilor laterale,ceva neinsemnat),in rest are absolut totul pe ea si cel mai imbucurator lucru este ca nu am dat decat 9.500 pe ea. Un pret exceptional zic eu!

Apropo de consum,o folosesc ca si tine,doar de 3-4 ori pe an in afara si merge de rupe(spatioasa ca este Touring,in spate ai loc cacalau) si nu consuma decat maxim,deci maxim 8.5 in oras.Can ies in afara cu ea scade imediat la 7.2-7.5. Deci nu vb nici de consum peste 10,in niciun caz.Si consumul de 8.5 este pe timp de iarna,cu incalzire aproape la maxim majoritatea timpului.

Deci in final,sfatul meu este sa iti cumper un E46,sedan sau touring ce vrei tu,dar sa fie din 2004-2005 si cum ai spus si tu, INTRETIRNUT NU GLUMA :twoup:

daca i-mi dai tu bani,crede-ma ca pe aia o iau!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,salut Claushtaler! Eu nu iti recomand neaparat sa treci de la pisicuta la E46 atat timp cat E46-le la care te uiti tu este destul de vechi.Cauta unul facelift din 2005,printre ultimele fabricate,ai sa vezi ca sunt destule bune si ieftine.Am cumparat vara trecuta un E46 320d 150CP 330nm care ia suta in sub 8 secunde(refecindu-ma si la performante,sa nu excludem :) , este din 2005,l-am luat cu 165.000km (tot din serviceuri mi-am dat seama ca sunt reali) acum are 181.000 si merge impecabil.Masina este full(fara cateva chichite cum ar fi rabatarea automata a oglinzilor laterale,ceva neinsemnat),in rest are absolut totul pe ea si cel mai imbucurator lucru este ca nu am dat decat 9.500 pe ea. Un pret exceptional zic eu!

Apropo de consum,o folosesc ca si tine,doar de 3-4 ori pe an in afara si merge de rupe(spatioasa ca este Touring,in spate ai loc cacalau) si nu consuma decat maxim,deci maxim 8.5 in oras.Can ies in afara cu ea scade imediat la 7.2-7.5. Deci nu vb nici de consum peste 10,in niciun caz.Si consumul de 8.5 este pe timp de iarna,cu incalzire aproape la maxim majoritatea timpului.

Deci in final,sfatul meu este sa iti cumper un E46,sedan sau touring ce vrei tu,dar sa fie din 2004-2005 si cum ai spus si tu, INTRETIRNUT NU GLUMA :twoup:

 

Te uiti in calendar si nu intelegi nimic !!! E 17 martie. Nu e 1 aprilie ! :)

 

''E46 din 2005 FULL cu 9500 euro. cumparat in 2009''. Ca nu exista FULL, se trece cu vederea. Dar presupunand ca are la dotari optionale cam tot ce se poate pune pe un E46 atunci...d.p.d.v. mecanic masina ta e PRAF sau e furata !!!

Cred ca ti-ai facut iar cont pe forum si vrei sa vinzi masina.

 

Daca poate un moderator sa verifice...?!??

Link to comment
Share on other sites

Cine te-a pacalit atat de tare ? Ala in care ai fost tu nu era 320d E46. Sigur era un tractor cu sigla de la BMW. Scria X5 pe spate sau era dat cu creta 320D ?

Daca unele E46 nFL, care au suportii de la motor stricati, vibreaza atunci nu inseamna ca toate sunt la fel. Daca intrii in masina mea o sa spui ca e benzinar !!!

Unii scrieti NUMAI si NUMAI tampenii. Pentru cine ? Cu ce va ajuta ?

Este ilogic sa spui ca un model nou [la oricare producator auto] este mai slab decat cel anterior ! Sfideaza si logica si timpul !!!

Masina ta a fost proiectata intre 1988-1990. :) Si imbunatatita ulterior.

 

Dar sa compari la modul asta un E36 cu un E46...!?!

 

 

Trage un pic de aer in piept si respira adânc.

 

Am avut si eu 320d, nu esti singurul de pe glob cu o asemenea bijuterie.

Si nu avea cine sa ma minta pe mine, masina respectiva e un 320d, extrem de bine intretinut, omul e maniac, dar scutura tare la pornire si oprire, ca toate dieselurile de 2.0 de la bmw in care am fost (e46)

 

Zici ca vorbesti de pagani zonda, asa imi vorbesti mie de e46.

 

Poate nu stii, insa eu am si e46, stiu sa fiu obiectiv, nu tin partea la e36, care majoritatea sunt cazane, ca sunt masini vechi.

Nu am spus ca e mai slab, ia-ti ochelari, am spus ca 320d prefacelift este o putoare de motorizare care scutura in draci, ASA ESTE.

 

Eu la mine, opresc motorul (e 2.8, nu 2.0) si nu se simte nicio vibratie, catusi de putin, adu-mi tu un 320d, la care cand opresc motorul sa nu simt NIMIC inauntru.

Vorbesti tu numai aberatii de 2 lei, nu eu.

 

 

Nu are cum sa fie un e36 mai bun ca un e46 la acelasi nivel de dotari, nu am zis asta.

Si masina ta a fost proiectata in 1995, mare branza.

Primul an de productie pentru masina mea a fost 1995, pentru e46 a fost 1998, mare, intradevar, mare diferenta. ( atentie, vb de touring, sa nu ma contrazici aiurea)

 

Intre e36 din ultimii ani de fabricatie si e46 din primii ani, intotdeauna as alege e36, la fel si in cazul e46 vs. e90.

Ma rog, eu spun lucrurilor pe nume si se pare ca deranjez cu asta...

Link to comment
Share on other sites

A LUAT-O RAZNA IAR TOPICUL ACESTA.....MAI BINE S-AR INCHIDE

MAI NIMIC ,INTERESANT SI CONCRET...NUMAI AIURELI....USERII SE CONTRAZIC INTRE EI MAI CEVA CA LA OTV... :) SFATUL MEU:FACETI-VA CONTURI PE ALTE FORUMURI,DE FEMEI IN SPECIAL ,CA LOR LE PLACE SA SE CONTRAZICA,MAI ALES SA BARFEASCA PE UNUL SI PE ALTUL!! :)

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

zilele trecute"m-am dat"cu un seria 5 din 99 motor 1990(cred ca am inteles bine),benzinar si cu 150 caluti sub capota....deci diferenta intre e46 si acest serie 5 din 99 ...este mare...chiar uriasa!!!!cred ca o sa renunt la ideea cu e46...mi-a placut mult seria 5,este beton!!!confortul nu se compara cu e46,si nici la tinuta de drrum!mai repede as da dif pt aceasta masina... :)

 

tu CHIAR faci o comparatie [nesanatoasa :(] intre ele !!! :twoup:

 

Ai uitata sa spui si pretul !!! Un E39 din 2002 si un E46 din 2002.

deci am spus mai sus seria 5 este din 99...dar nu sa pus problema sa-l cumpar,este a-l unui amic!cat despre dif pt acel e46 repet 2000 euro,care sunt foarte dispus sa-i ofer pt ca masina este frumoasa,eleganta,merge super bine...insa,nu ma convins ,inca!

 

Eu cred ca se merita schimbul da zine si nou cat dai diferenta ca sa stim daca chiar se merita sau nu.

Motorul de 2 l si 136 cp este chiar foarte reusit (ai pompa clasica de injectie ,mult mai rezistenta si nepretentioasa ca un common rail).

Si daca are in jur de 200 de mii km nu i problema,motorul duce.

Iar designul exterior si mai ales interior la E46 fata de E36 nu se compara.

E36 pare si se vede ca e destul de invechit.

 

Tu decizi !

vad ca esti curios de diferenta de bani ...2000 euro+ masina mea 318is,care este aproape impecabila!!!mie ,cinstit,imi place aspectul la e46...am mers cu un diesel si nu ma impresionat deloc...nici macar la confort nu-i mare dif inte e46 si e36...sau poate m-am obisnuit eu cu e36.te contrazic ca e36 are aspect invechit...e chestie de gust!! :)

 

In legatura cu km... nu te mai uita la om.Am vazut multi care inspira incredere si abuzeaza de ea, si asta e o tentatie ca oricare alta.

Profi universitari (unii , nu zic ca toti) nu iau spaga? Pai asta mi se pare mult mai "low" decat sa dai km la o masina inapoi pt ca altfel nu prea o vinzi.

La asta tre' sa te gandesti cand vorbesti de moralitatea lor care e din pacate din ce in ce mai rara.

...cunosc vanzatorul de mai mult timp...

linia sonora sigur nu te a impresionat E46,dar daca era FL si intretinut...trebuia sa te impresioneze cat de cat!eu unul mai las cu vederea unele obtiuni pentru o masina intretinuta!

linia sonora de fabrica nu prea te impresioneaza la nici o masina cu dotari standard ,amice!!!faci vreo aluzie.. sau ce doresti sa spui in concluzie???!!ca nu prea te exprimi corect...

sunt multe alte marci la care te impresioneaza linia melodica!!!uite ma bag si eu in seama,ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare total irelevanta discutia asta despre audio la masina.

Si mie imi place sa am sunet decent dar e ultimul criteriu dupa care as alege.

De fapt nu e un criteriu - poate sa fie fara audio daca masina e ok, poate e chiar mai bine, te impinge sa-ti cumperi ceva si iti iei exact ce vrei tu.

Link to comment
Share on other sites

salutare!am gasit o ocazie sa-mi schimb actuala masina(NU TIN NEAPARAT!!),cu un e46 320 ,motorina,masina fiind din 99 si are 150 mii km reali.eu momentan detin un frumos e36 coupe 318 is benzinar ,cu 140 cai ,full,din anul 96!nu am mai avut nici o masina diesel pana acum si as dorii ceva pareri,daca merita acest e 46 in locul la e36..sau nu...mie,cinstit imi place designul mai mult,in rest am condus unul acum ceva timp,si nu ma impresionat cu nimic.va trebuii sa dau si o diferenta destul de consistenta pt vremurile acestea!astept pareri...

Eu ca sa-ti raspund trebuie sa ma pun putin in locul tau ..

A mea este tot e36 doar ca este 320i.Daca ar veni la mine cineva acuma sa-mi dea un e46 320d nfl pe a mea si sa-i mai dau eu o suma de bani, l-as refuza categoric..In primul rand m-am atasat foarte mult de masina mea .

In al 2-lea rand mi se pare anormal sa dau o masina cu motor in 6 cilindri benzina (specialitatea casei)pe una cu aceas putere dar care are numai 4 cilindri si pe deasupra este si ''tractoras'' NO WAY.. :)

Cu diferenta de 2000e iti pui un motor de 2,8i, iti prepari masina actuala pe placul tau ,si nu iti va sta in fata nici un e46 non M.. :)

Asta daca nu te gandesti la consum ,daca vrei o masina pt consum se schimba situatia ..

Link to comment
Share on other sites

(ai pompa clasica de injectie ,mult mai rezistenta si nepretentioasa ca un common rail).

Te contrazic aici. Pompa clasica de injectie Bosch VP44 e cu probleme, mai ales pe partea de electronica.

Iar la pompa de inalta presiune de la common-rail nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme.

Eu nu cred asta plus ca common railurile au cam toate probleme cu clapetele de admisie plus ca la una cu pompa clasica daca ti se duce injectorul se poate schimba doar nasul si nu tot injectorul ca la common rail.

Unchiul meu a trecut deja de 300 mii km cu un 320d nfl (1999) si nu are probleme cu ea.

Eu asa sunt de parere.

Link to comment
Share on other sites

(ai pompa clasica de injectie ,mult mai rezistenta si nepretentioasa ca un common rail).

Te contrazic aici. Pompa clasica de injectie Bosch VP44 e cu probleme, mai ales pe partea de electronica.

Iar la pompa de inalta presiune de la common-rail nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme.

Eu nu cred asta plus ca common railurile au cam toate probleme cu clapetele de admisie plus ca la una cu pompa clasica daca ti se duce injectorul se poate schimba doar nasul si nu tot injectorul ca la common rail.

Unchiul meu a trecut deja de 300 mii km cu un 320d nfl (1999) si nu are probleme cu ea.

Eu asa sunt de parere.

Clapetele se pot scoate foarte usor.Eu unul nu le-am scos si nu le voi scoate, doar la 20-30.000km le voi curata.

La treaba cu injectoarele nu ma pricep...

Dar daca iti cade pompa de injectie ce faci?Sunt plusuri si minusuri si la una si la alta, dar eu as prefera common-rail.E alt principiu de alimentare, mai simplu as spune.

Oricum si una si cealalta sunt bune, depinde de fiecare ce vrea.

 

P.S. ca vad ca se tot vorbeste de scuturare la oprire la diesel, la mine (E90 320d) se opreste foarte lin, foarte mici trepidatii, insesizabile.

Am vazut si la E46 nFL si FL ca se opreste cam brusc motorul, la un prieten chiar cu tampoanele recent schimbate.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Trage un pic de aer in piept si respira adânc.

 

Am avut si eu 320d, nu esti singurul de pe glob cu o asemenea bijuterie.

Si nu avea cine sa ma minta pe mine, masina respectiva e un 320d, extrem de bine intretinut, omul e maniac, dar scutura tare la pornire si oprire, ca toate dieselurile de 2.0 de la bmw in care am fost (e46)

 

Zici ca vorbesti de pagani zonda, asa imi vorbesti mie de e46.

 

Poate nu stii, insa eu am si e46, stiu sa fiu obiectiv, nu tin partea la e36, care majoritatea sunt cazane, ca sunt masini vechi.

Nu am spus ca e mai slab, ia-ti ochelari, am spus ca 320d prefacelift este o putoare de motorizare care scutura in draci, ASA ESTE.

 

Eu la mine, opresc motorul (e 2.8, nu 2.0) si nu se simte nicio vibratie, catusi de putin, adu-mi tu un 320d, la care cand opresc motorul sa nu simt NIMIC inauntru.

Vorbesti tu numai aberatii de 2 lei, nu eu.

 

 

Nu are cum sa fie un e36 mai bun ca un e46 la acelasi nivel de dotari, nu am zis asta.

Si masina ta a fost proiectata in 1995, mare branza.

Primul an de productie pentru masina mea a fost 1995, pentru e46 a fost 1998, mare, intradevar, mare diferenta. ( atentie, vb de touring, sa nu ma contrazici aiurea)

 

Intre e36 din ultimii ani de fabricatie si e46 din primii ani, intotdeauna as alege e36, la fel si in cazul e46 vs. e90.

Ma rog, eu spun lucrurilor pe nume si se pare ca deranjez cu asta...

 

-Deci BMW scoate masini noi care produc cutremur in cartier cand sunt oprite ? Daca al tau e tractor...al meu NU e.

-Ce TU nu intelegi e ca trebuie sa schimbi tampoanele de la motor si nu mai ai probleme. Daca sunt niste piese stricate la masina tu vrei sa arate ca si noua ? Curand o sa spui ca un E46 la o frana brusca se opreste in 344m. Schimba-i discurile sau placutele. :)

-E36 a fost proiectat intre 1988-1991. E46 a fost proiectat intre 1996-1998. Aproape 10 ani de inovatii si inventii in lumea auto !!!

 

Cu ce e mai bun un benzinar E36 de 150CP fata de un E46 de 150CP ??? cu N I M I C !!!

 

Astept 2-3 elemente de comparare.

 

 

P.S. Am un vecin deasupra mea care are un 320D din 2000. Vibra masina si cand pornea si cand oprea. Asa a cumparat-o. L-am trimis la un mecanic sa ii schimbe tampoanele de la motor si fulia. Si-a schimbat si filtrele si uleiul. Dupa astea toata ziua ma cheama sa intru in masina sa imi arate ce silentioasa e dintr-o data masina lui.

Cand ajung in vara in Timisoara o sa te convingi...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred asta plus ca common railurile au cam toate probleme cu clapetele de admisie plus ca la una cu pompa clasica daca ti se duce injectorul se poate schimba doar nasul si nu tot injectorul ca la common rail.

Unchiul meu a trecut deja de 300 mii km cu un 320d nfl (1999) si nu are probleme cu ea.

Eu asa sunt de parere.

 

Cine te-o pacalit ca nu se poate schimba doar duza (AKA "nasul") la injectoarele common rail? Da o tura pe la Bosch Diesel Service. Vei avea o revelatie. Pentru un E39 525D reconditionarea unui injector costa 580 RON (asta include duza si alte "consumabile" din injector).

Tehnologia "Common Rail", pompa de injectie de inalta presiune, clapetele de pe admisie, 4-5 supape pe cilindru, vanos-ul si alte "gadgeturi" cresc performantele unui motor si reduc emisiile de noxe. Adica ... PROGRES. Asta costa. Dar ... ce nu costa???

Edited by GekZ
Link to comment
Share on other sites

-Deci BMW scoate masini noi care produc cutremur in cartier cand sunt oprite ? Daca al tau e tractor...al meu NU e.

-Ce TU nu intelegi e ca trebuie sa schimbi tampoanele de la motor si nu mai ai probleme. Daca sunt niste piese stricate la masina tu vrei sa arate ca si noua ? Curand o sa spui ca un E46 la o frana brusca se opreste in 344m. Schimba-i discurile sau placutele. :)

-E36 a fost proiectat intre 1988-1991. E46 a fost proiectat intre 1996-1998. Aproape 10 ani de inovatii si inventii in lumea auto !!!

 

Cu ce e mai bun un benzinar E36 de 150CP fata de un E46 de 150CP ??? cu N I M I C !!!

 

Astept 2-3 elemente de comparare.

 

 

P.S. Am un vecin deasupra mea care are un 320D din 2000. Vibra masina si cand pornea si cand oprea. Asa a cumparat-o. L-am trimis la un mecanic sa ii schimbe tampoanele de la motor si fulia. Si-a schimbat si filtrele si uleiul. Dupa astea toata ziua ma cheama sa intru in masina sa imi arate ce silentioasa e dintr-o data masina lui.

Cand ajung in vara in Timisoara o sa te convingi...

 

 

Eu nu stiu unde bati tu aici.

Eu nu am diesel, nu as lua diesel niciodata pe seria 3, in special 320d, ca urmare nu are cum sa fie tractor.

Eu am fost cu omul cand si-a schimbat tampoanele la motor, crezi ca am lucrat la aprozar toata viata?

Am afirmat ca scutura, da, un e46 nfl, 320d, scutura in draci, scutura si 318d a lui robytza, ala mai e si facelift.

Asa sunt motoarele astea pe e46.

Nu-mi vorbi mie de lipsa de tremurat la diesel, ca vorbesti aiurea.

 

2-3 elemente de comparatie?

un 320i e36, manca pe pita 320i si 320d e46.

Un 328i e36, manca pe pita 328i e46.

Stock, stock.

Un atu principal: raportul kg/cp.

 

 

Asta e un element din alea 2-3 (de comparatie)

 

Al doilea element:

Dublu climatronic digital.

Conteaza mai mult decat crezi sa ai asa ceva pe masina.

 

3.

Feelingul de sportivitate, mult diminuat la e46.

 

Eu ma axez pe sportivitate. Nu pe altceva.

 

4.

Diferential AUTOBLOCANT, LSD, cum vrei tu sa-i spui.

Diferenta dintre blocant si open e enorma, nu se limiteaza la liniute sau la cerculete cum ai crede tu, ci pe zapada, pe nisip, pe noroi, una e sa-ti traga ambele roti, alta e ca o roata sa fie in balta, cealalta pe uscat, aia din balta se invarte in gol iar tu... esti paralizat acolo.

Am testat multe situatii cu blocantul, numai cine n-are pe masina, vorbeste aiureli sa spuna ca nu e important.

 

Eu am spus, ce o sa-mi fac la e36, pentru ca are e46 si e super ok: izolarea fonica.

Va veni modul asta in vara.

 

Si maneta de stergatoare cu selectare timp.

Asta e ce imi doresc eu de la e46, la e36.

Altceva... nu.

 

Eu am nevoie de urmatoarele dotari de la o masina:

Piele/semi-piele, incalzire in scaune, sunet audio decent( harman kardon), autoblocant, motor mare, oglinzi incalzite, oglinda interioara heliomata cu senzor antiorbire, dublu climatronic, cd oem, 4x geamuri el cu impuls, trapa, computer de bord cu multe functii, central.

Asta ca dotari minime.

E36-le meu, are toate astea, dotari banale, pe care orice masina trebuie sa le aiba. Mie imi ajunge, multi nu le au pe e46. Tu le ai?

 

 

 

Compara un e36 din ultimii ani de fabricatie adica din 1999-2000, nu din 1991, cu un e46 din 1998-1999 si nu ai sa vezi mare lucru in plus pentru e46.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pai am avut si un 320i din 1993. L-am tinut 2 ani. Am mai avut si 520i din 1997. Am mai avut 2 ani si un 318TDS din 1998 [asta da tractor]. Acest 320dA nu vibreaza si nici nu face groapa in asfalt cand il opresc. Poate ca e steptronic ? :) Pe bune ca nu stiu de ce !

 

Acum...avand doua E36...pot sa fac o comparatie. Dar citind atent ce ai scris tu mai sus...nu este nevoie !

Tu de fapt ai alte pretentii de la o masina. Majoritatea accepta si apreciaza evolutia tehnica a unei masini. In 99 % din cazuri un model nou e mai bun decat cel vechi. Oricine este producatorul.

 

Uite eu il prefer pe al meu pentru ca am comenzi pe volanul sport. Prefer steptronic in combinatie cu tempomatul. E ceva SF :)

Senzorii de parcare ma ajuta sa nu fiu nesimtit, dar asta nu inseamna ca nu intra doi in mine zilnic :twoup:

Fara cotiera nu mai tin minte cum e....!

Senzorii de ploaie si de lumina imi sunt de folos :( Intru si ies din garajul subteran de 4 ori pe zi. Nu mai trebuie sa tot invart de butoane.

Spalatoarele mele de faruri intradevar...ma enerveaza :D Daca nu sunt atent cand spal parbrizul...imi spala si farurile si e aiurea mai ales daca masina e curata.

Poate mi-as dori un NAVI mare...dar nu am avut pana acum. Poate pe viitorul BMW ! BT si telefonul le-am scos din masina. Ma enerva ca nu aveam spatiu sub cotiera.

 

Acum 10 ani apreciam un E36. Liniute la stadion, sau la semafoarele de la Carrefour...ce vremuri ! La conditiile de trafic din zilele de azi...prefer confortul decat caii putere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.