Jump to content

E46 328i probleme inumane...


Recommended Posts

Cu motorul rece, masina merge bine, nu face nici o problema. Cand se incalzeste, incepe sa aiba un simtom foarte ciudat. Plec de pe loc cu viteza 1 incepe sa smuceasca si sa ma zguduie ca si cum nu trage in toti cilindrii. La fel face in vit 2, 3 samd. Problema este ca tinand mana pe maneta de la schimbator, cu masina in mers dar scoasa din viteza simt cum bratul schimbatorului atinge ceva metalic. Cand este in viteza tremura si motorul si cutia. La relanti motorul toarce impecabil, nu are nici un sunet ciudat, nici o bataie, nici macar la vanos.... Am evacuarea undeva la saxofon putin gaurita si se aude mai gros cand o turez...

 

Mentionez ca defectul il are de la 1000-3000 de ture. De asemnea mentionez ca am kit ambreaj nou, schimbat ulei in cutie, diferential, flansa cardan noua, tampoane cutie noi.... La motor am verificat tampoanele si nu par sa fie cu probleme. Problema a inceput de ieri, in urma unei forje de la stop - am plecat un pic mai turat dupa care a inceput sa se manifeste defectul...

 

Masina este 328i an 98 berlina, e46. motor 2.8 193cp.

 

am verificat si debitmetru si cu el si fara el se comporta la fel....ma gandesc sa nu fie volanta deformata

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ma gandesc sa nu fie volanta deformata

sunt oameni care omoara masinile si nu pica volanta.

 

la ralanti cand calci ambreiajul se diminueaza zgomotul.stiu ca ai zis ca toarce la ralanti.

 

 

Volanta este

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service - aveam piulitele de la tampoanele de la cutie lipsa si cutia deplasata, tamponul de la motor stanga rupt. Le-am schimbat si nu se mai manifesta tremuratul. In schimb am ramas cu problema ca nu trage liniar, lucru care il voi rezolva maine pe tester. Bmwutzu de la service mi-a spus ca pe parte mecanica motorul nu are probleme, mai mult ca sigur este vorba de o bujie sau injector. Si eu aveam aceeasi banuiala.

 

Legat de volanta nu am probleme, nici la placa de presiune sau la ambreaj. Acum cutia merge cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Radeti voi, il cheama Marian de fapt, dar tot ce mi-a facut la masina ii dau nota 11. Nu am nici un comentariu negativ. Si nu numai mie, mai am doi prieteni care la fel au fost si au facut diverse la masina fara probleme. Il recomand la oricine.
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca poate fi si vanosul.

Vanosul in general se repara la maxim 150.000km

Bine, la noi NIMENi nu face asa ceva.

 

Daca ai simptome ca ceva il tine de la 1800-2800, iar apoi isi da drumul, e o foarte mare probabilitate sa fie vanosul.

 

Citeste aici mai multe detalii:

www.beisansystems.com

 

Daca ai una sau mai multe din aceste probleme, aia e:

 

 

''What are the symptoms of a failing vanos?

Overall loss of torque and power, particularly in the lower RPM range, < 3k. Bogging then surging at 3k RPM. Uneven power distribution and RPM transition. Engine hesitations in the lower RPM range, < 3k. Louder idle and intermittent idle RPM hiccups. Difficult takeoffs. Loss of power and bogging when AC on. Increased fuel consumption.

Double vanos cars with the M52TU engine (98/99-00) experience cold weather cold start idle jolts and possible stall.''

 

 

Daca ai una din problemele de mai sus asa verifici daca e vanosul sau nu( foarte simplu):

 

''How can I verify my vanos is failing?

On M52TU engine cars (98/99-00) experiencing cold weather cold start idle jolts and possible stall, the vanos intake solenoid (metal cylinder) electrical connector can be disconnected. If the idle jolts cease then the problem is most likely the vanos.''

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ba, vanosul fix aia face, nu trage motorul liniar cu el defect. Si il simti numai intre 1000-3000rpm, exact cum spune el ca il simte.

Eu am problema aia, am kitul de reparatie cumparat, e inca prea frig sa ma apuc de el.

A spus ca a rezolvat la cutie treaba, doar ca motorul nu trage cursiv.

Nimic in afara de vanos, nu-mi vine in minte acum.

ma rog, e simplu de testat. daca vrea incearca varianta asta, daca nu, nu.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ok, merci frumos ROCO, o sa testez si vanos-ul. Din cate stiu eu vanos-ul face si zgomot de obicei la relanti. La mine e liniste mormantala. :)

 

Se poate sa nu faca zgomot si sa fie duse garniturile.

Nu e neaparat sa fie vanosul, insa merita incercat fiindca simptomele tale chiar sunt aceleasi ca la un vanos dus.

 

Ma rog, garniturile de la vanos, ala e kitul de reparatie. Sunt destul de ieftine si tin mai mult decat alea originale, fiindca sunt din alt material.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Nu am observat absolut nici o diferenta daca merg cu debitmetru sau fara. Am deconectat chiar si sonda lambda si tot aceeasi treaba s-a intamplat. Ideea e ca nu e un defect continuu, daca opresc motorul si il repornesc pentru o perioada merge in parametrii, trage liniar.

 

@Roco din ce inteleg eu din articolul acela despre vanos, cu motorul rece ar trebui sa deconectez mufa de la Vanos, nu?

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe de verificat, eu la mine, multe piese am schimbat preventiv, tocmai ca atunci cand am o problema sa elimin piesele noi ca un posibil defect.

 

Eu am spus doar din ce a zis el si din ce am citit pe net, vanosul poate fi responsabil pentru ca motorul nu trage liniar pana in 3000rpm.

E adevarat ca pot fi multe altele, insa trebuie sa le ia prin eliminare daca nu are un mecanic care s-a mai lovit de asta si stie.

Link to comment
Share on other sites

Ambreiaj/ volanta defecta, ceva pe acolo.Asa cred.

 

Am scris foarte clar ca am kit ambreaj nou iar volanta a fost verficata. In acelasi timp am spus ca nu mai am nici un defect la cutie, erau cele doua piulite lipsa de la tampoanele de la cutie si un tampon motor rupt.

 

 

 

 

Sunt multe de verificat, eu la mine, multe piese am schimbat preventiv, tocmai ca atunci cand am o problema sa elimin piesele noi ca un posibil defect.

 

Eu am spus doar din ce a zis el si din ce am citit pe net, vanosul poate fi responsabil pentru ca motorul nu trage liniar pana in 3000rpm.

E adevarat ca pot fi multe altele, insa trebuie sa le ia prin eliminare daca nu are un mecanic care s-a mai lovit de asta si stie.

 

Astazi o pun pe tester sa vad exact toate erorile.

Link to comment
Share on other sites

Nu am observat absolut nici o diferenta daca merg cu debitmetru sau fara.

Pai asta nu e ok. In mod normal daca scoti mufa de la debitmetru trebuie sa mearga mai prost, chiar sa moara motorul. Asta inseamna ca e bun. Daca merge la fel si cu el si fara, e dus.

 

aprob!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.