Jump to content

Ce parere aveti despre E34?


CountPorcula

Recommended Posts

Am avut un 320d (E46) am avut accident cu el,... am vandut o mare parte pe piese si m-am gandit sa iau pana mai strang bani de ceva mai nou un E34. Ce parere aveti despre el, cat consuma motorul 525tds, cati cai putere are,... ce "neajunsuri". Cam cat va ia prin orasele mari motorul de 525 (aici nu ma refer la modelele noi cu efficient dinamics) ci la modelele din ani apropiati. Cat consuma extern? Cum se descurca in depasiri te scoate usor sau e "lenes". Ce parti are care I se duc si daca stiti posibile defecte "ascunse" :). ms de sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

are 143 de cai. Motorul e destul de fiabil in afara de pompa de injectie care e mai buboasa si pompa de apa. Nu prea am auzit de turbine cazute la TDS, oricum mult mai rar decat la modele mai noi common rail. In rest defecte comune cu toate e34, adica mici probleme electrice, la caseta directie sa fii atent. Mai e un cot jos la radiator care mai cedeaza si nu scapi fara inlocuit radiatorul. Sa fii atent sa nu aibe rugina, ele in general nu ar trebuii sa aibe de loc, cu exceptia cazului cand au fost accidentate si reparate prost...

Am avut un 525TDS si medie sub 8 mixt nu am scos niciodata.

daca gasesti unul automat, verifica-l cu atentie, schimbi uleiul in cutie imediat cum il iei, apoi la fiecare 60k si nu mai ai probleme.

Mai multe citeste aici

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=1268

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Consum afara 8, in oras cred ca 10-11, nu i l-am facut. Afara e facut la plin si e sigur.

Motor fiabil, trage bine, nu suna rau in ture, injectie simpla usor de reparat, turbina fixa, foarte stabila daca ai suspensia pusa la punct, preturi foarte rezonabile la piese (gasesti orice la ea si la preturi f bune)

Motorul e putin zgomotos la ralanti, consuma multicel pe langa suratele mai noi. Ca bube principale: pompa de injectie mai face figuri si variaza ralanti-ul (e normal dupa 15-20 de ani in care poate nu a fost reparata sau reconditionata niciodata), injectorul de comanda cu fir mai scapa motorina pe langa (aceeasi cauza, vechimea), farurile nu bat bine daca sunt vechi si lupele afumate (se rezolva usor cu o curatare sau inlocuire+becuri bune sau xenon), mai apare rugina la usi, partea de jos unde se aduna apa, cateodata pragurile pot fi ruginite, la multe modele apare rugina intre usile spate si zona unde incepe aripa (pot fi reparatii proaste, nu stiu daca e zona sensibila la rugina), mai cedeaza electroventilatorul de la AC, vascocupla. Insa astea nu sunt neaparat defecte general valabile. Foarte multe dintre ele pleaca de la vechimea masinii. Odata rezolvate, uiti de ele.

Daca-mi mai aduc aminte de ceva, o sa mai intervin. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Masini bune. Am doua. :)

Amandoua sunt pe benzina si amandoua sunt 525 (unul e motor M20 si unul M50).

 

Defectele sunt in general de la batranete (au totusi 15-20 ani), dar se repara relativ usor daca te interesezi (pe forum, prin manual, etc), iar piesele sunt destul de ieftine. Sunt masini mari, confortabile si daca masina nu are probleme grave la suspensie/directie, foarte stabila.

 

Intr-adevar becurile din fabrica sunt penibile noaptea. Merita din plin un kit de xenon (e 300 lei).

Link to comment
Share on other sites

Greu de gasit un E34 impecabil, aproape imposibil, nu cred ca gasesti in Ro E34 sa nu aiba rugina pe partea interioara a usilor sau la praguri. Prima data cand am mers cu un E34 a fost acum 5-6 ani , era benzinar si instant mam indragostit de ele. Am mai mers cu E36 , E39 , E46 insa nici una nu mi sa parut mai placuta la condus si sound interior ca la E34, si mi-am luat E34 dar diesel. Inca regret ca nu am luat benzina, insa din ratiuni economice si datorita faptului ca folosesc destul de mult masina am ales diesel. Este o masina foarte foarte "teapana" iar daca nu are probleme la suspensie si sa nu aibe nici bube la servotronic mergi cu incredere pe un E34 si nu te va dezamagi. Piesele care pica gen pompa de injectie, servotronic, compresor de clima au preturi derizorii la SH ... , asa ca nu te ingrijora ptr viitor.

 

E39 525 TDS :

AVANTAJE :

confortul interior

izolatie termica compartiment motor mult mai buna

climatronic in adevaratul sens al cuvantului ( nu clima sau climatic )

computer de bord cu multe facilitati instant

posibilitate navigatie

 

DEZAVANTAJE:

motorul M51 are debitmetru

are pompa de inalta presiune sub prag

probleme electrice / electronice

 

 

E34 525 TDS :

AVANTAJE:

costul de achizitie rezonabil

sound interior foarte placut chiar daca nu e izolata termic ff bine

nu are multa electronica // computer de bord sofisticat ( OBD IV nu poate fi numit computer bord )

foarte stabila la drum

pozitie de condus mai inalta decat la E39

motorul TDS nu are debitmetru

Motorul TDS nu are pompa de inalta presiune

 

DEZAVANTAJE:

greu de gasit un E34 fara rugina

valoarea de revanzare stabila dar scazuta

greu de gasit un E34 dotat - scaune electrice - piele - tempomat - OBC IV - ASC ( separat gasesti )

Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

Greu de gasit un E34 impecabil, aproape imposibil, nu cred ca gasesti in Ro E34 sa nu aiba rugina pe partea interioara a usilor sau la praguri. Prima data cand am mers cu un E34 a fost acum 5-6 ani , era benzinar si instant mam indragostit de ele. Am mai mers cu E36 , E39 , E46 insa nici una nu mi sa parut mai placuta la condus si sound interior ca la E34, si mi-am luat E34 dar diesel. Inca regret ca nu am luat benzina, insa din ratiuni economice si datorita faptului ca folosesc destul de mult masina am ales diesel. Este o masina foarte foarte "teapana" iar daca nu are probleme la suspensie si sa nu aibe nici bube la servotronic mergi cu incredere pe un E34 si nu te va dezamagi.

 

E39 525 TDS :

AVANTAJE :

confortul interior

izolatie termica compartiment motor mult mai buna

climatronic in adevaratul sens al cuvantului ( nu clima sau climatic )

computer de bord cu multe facilitati instant

posibilitate navigatie

 

DEZAVANTAJE:

motorul M51 are debitmetru

are pompa de inalta presiune sub prag

probleme electrice / electronice

 

 

E34 525 TDS :

AVANTAJE:

costul de achizitie rezonabil

sound interior foarte placut chiar daca nu e izolata termic ff bine

nu are multa electronica // computer de bord sofisticat ( OBD IV nu poate fi numit computer bord )

foarte stabila la drum

pozitie de condus mai inalta decat la E39

motorul TDS nu are debitmetru

Motorul TDS nu are pompa de inalta presiune

 

DEZAVANTAJE:

greu de gasit un E34 fara rugina

valoarea de revanzare stabila dar scazuta

greu de gasit un E34 dotat - scaune electrice - piele - tempomat - OBC IV ( toate la un loc -separat gasesti )

Link to comment
Share on other sites

rugina aripi fata, praguri in zonele fata si spate mai ales daca are si trapa si zona de jos a usilor, probleme electrice majoritatea datorate contactelor imperfecte, farurile care sunt cam oarbe, despre motor nu stiu, volanta daca este cu masa dubla vei avea un cloncanit la relanti, caseta de directie daca este cu melc cu sigurnta ai joc mare in ea, per total pot sa spun ca e o masina zdravana ca si stabilitare si nu foarte costisitoare de intretinut.

 

p.s. toate e34 au totusi o varsta si un nr de km deloc de neglijat.

si eu subscriu la ce a spus cineva mai sus - as alege un benzinar.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Singurul meu reper ca masina care am avut-o ani buni a fost un Hyundai xg cu 3 L v6 din 2000. Acuma detin un e34 520i din 1991. Nu pot sa cred ca E34 merge mai bine ca o masina mai noua tehnologic de aproape 1 deceniu. ( de putere nu mai zic.. daca luam e34 cu 2,5 L era si mai puternica ca motorul de hyundai de 3 L - 188 cai vs 192 , chiar si la cuplu !! ) Incredibil de mult imi place modul cum se conduce e34-ul.

 

Eu unul ti-as recomanda e34 525i eventual manuala.

 

Ca intretinere , ce au zic si colegii iar la dotari , cum zicea si holby mai sus.

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

rugina de la praguri mai ales la imbinarea cu usa e boala lor.se rezolva prin schimbarea elementului.

farurile le poti schimba doar pe cele de faza scurta,in jur de 100 ron/buc OEM nou.

volanta...te obisnuiesti. :)

directia nu e asa ferma ca la e36.

piesele sunt ceva mai ieftine decat la pisica,de ex amortizoare,kit ambreiaj...

cumpara 2.5 sau 2.0 benzina.daca mergi linistit poti lua 2.0i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.