Jump to content

consum ulei


lucian.c

Recommended Posts

de cand am bmw-ul , am facut aprox 30.000 km , 3 schimburi de ulei , in 2 ani de zile, si niciodata nu mi-a mancat nici un gram de ulei si nu am fost nevoit sa completez deloc.

E36 316i 1994 , 230.000 km , ulei Castrol 10 w 40.

Si vrei sa te creada lumea?

 

Ce e asa greu de crezut?

Vezi ca sunt o gramada de topicuri despre consumul de ulei.

Citeste si vezi la cine consuma si la cine nu.

La benzinarele cu motoare mai mari, care circula in regim sport, este normal sa consume ulei.

La 316i nu e cazul.

Eu oricum nu te cred. :)

Link to comment
Share on other sites

de cand am bmw-ul , am facut aprox 30.000 km , 3 schimburi de ulei , in 2 ani de zile, si niciodata nu mi-a mancat nici un gram de ulei si nu am fost nevoit sa completez deloc.

E36 316i 1994 , 230.000 km , ulei Castrol 10 w 40.

Si vrei sa te creada lumea?

 

Ce e asa greu de crezut?

Vezi ca sunt o gramada de topicuri despre consumul de ulei.

Citeste si vezi la cine consuma si la cine nu.

La benzinarele cu motoare mai mari, care circula in regim sport, este normal sa consume ulei.

La 316i nu e cazul.

Eu oricum nu te cred. :)

 

oricum gramul s-a dus numai cand verifici uleiul :)

Link to comment
Share on other sites

Limita oficiala a BMW (am vb cu un reprezentant) este de 0.7 litri/1000km pentru orice model si motor.

asa stiu si eu, dar la nimeni nu am vazut sa consume atat. la mine se pierd 400-500ml la 15000 km, la primele schimburi de ulei m-am speriat , consuma peste 1l intre schimburi

Link to comment
Share on other sites

Dc limita oficiala este 0.7l/1000km.

Si schimbul se face la 25000km.

Inseamna ca tre sa iti pape 17.5l intre schimburi?

Sa fim seriosi.

Limita oficiala maxima, in conditiile in care ai merge numai aproape de zona rosie.

La motoarele de M e in jur 1.5 litri parca.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ce e asa greu de crezut?

Vezi ca sunt o gramada de topicuri despre consumul de ulei.

Citeste si vezi la cine consuma si la cine nu.

La benzinarele cu motoare mai mari, care circula in regim sport, este normal sa consume ulei.

La 316i nu e cazul.

Cand o masina nu consuma gram de ulei eu unul imi pun niste mari intrebari.

Pot intelege sa nu completezi, gen la un 6L diferenta de la min la max e de 1L, si e posibil ca la momentul schimbului joja sa nu fie sub minim, dar a halit totusi 1L de ulei..

Daca tu sustii ca nu se vedea pe joja de la un schimb la altul nici macar un 2-300g ori minti ori inseamna ca masina are o problema si uleiul consumat e inlocuit prin contaminare fie de antigel fie de motorina/benzina, dupa caz.

 

Eu tratez cu mare scepticism afirmatiile astea.. cand aud "nu consuma gram, nu se vede pe joja nimic" la mine e clar.. ori minte ori are o problema destul de grava la motor...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am completat ieri cam 200 ml si tot nu a ajuns la maxim azi dimineata am verificat si acum a depasit maximul (cu motorul rece), am si pornit motorul ieri dupa ce am completat, aprox un minut, dar am uitat sa specific ca nu pornesc/circul masina decat odata (cand am facut eu scoala se scria impreuna) pe saptamana, in weekend, acum o sa merg la un prieten sa imi dea o pompa din aia cu care poti sa scoti pe la joja daca ai pus prea mult.

In concluzie nu stiu sa masor nivelul la ulei, cand se masoara, cu motorul cald, rece, la cate minute ore dupa ce l-ai oprit ?

http://i.imgur.com/7Iswdun.jpg

Asta era nivelul ieri, cu motorul rece, am luat si cu motorul cald la 5 minute si parca tot asa arata...

Link to comment
Share on other sites

Uleiul se masoara pe joja la 5-10 minute dupa oprirea motorului, dar dupa ce a ajuns la temperatura optima (acul pe mijloc).

Adica te duci te plimbi cu masina pana se incalzeste bine motorul, apoi opresti pe un drum cat se poate de drept, stai 5 minute, scoti joja si o cureti, apoi o bagi inapoi o scoti si vezi care e nivelul. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am completat ieri cam 200 ml si tot nu a ajuns la maxim azi dimineata am verificat si acum a depasit maximul (cu motorul rece), am si pornit motorul ieri dupa ce am completat, aprox un minut, dar am uitat sa specific ca nu pornesc/circul masina decat odata (cand am facut eu scoala se scria impreuna) pe saptamana, in weekend, acum o sa merg la un prieten sa imi dea o pompa din aia cu care poti sa scoti pe la joja daca ai pus prea mult.

In concluzie nu stiu sa masor nivelul la ulei, cand se masoara, cu motorul cald, rece, la cate minute ore dupa ce l-ai oprit ?

http://i.imgur.com/7Iswdun.jpg

Asta era nivelul ieri, cu motorul rece, am luat si cu motorul cald la 5 minute si parca tot asa arata...

 

Vezi ca nu e bine daca a depasit maximul! Se creeaza presiune! E bine sa fie chiar sub gradatia de Max de pe joja, undeva la 2/3 din intervalul dintre Min-Max de pe joja! Uleiul se masoara cu motorul rece, dupa ce masina a stat in prealabil o perioada pana cand coboara tot uleiul in baie! Sa nu scoti joja cu motorul pornit ca s-ar putea sa ti-l arunce pe aceasta in sus! Scoate joja intai, curat-o bine cu ceva servetel ori carpa curata, bag-o la loc pana in capat si pe urma scoate-o si inspecteaza din nou!

 

 

 

Si mie mi se pare suspect cand vin din astia mai ales cu pisicute ori E46, si zic ca nu le mananca nici un gram de ulei intre schimburi! Le mai si forjeaza, au sute de miii de KM la bord, deci uzura la piesele mecanice, dar nu le mananca gram de ulei! Sa nu mai punem ca-s BMW-uri, deci putere/cuplu mult mai mare decat la alte masini! Eu zic ca daca nu sunt scurgeri prin diverse componente/furtune, chiar si asa tot ar trebui sa fie un mic consum! Chiar si din faptul ca toate componentele pe care le greseaza sunt in miscare si se incalzesc foarte tare, deci se mai "arde" din el mai ales in verile foarte calduroase!

Link to comment
Share on other sites

Nici la mine nu scade. Nici uleiul si nici antigelul. Asa face de cand am luat-o.

 

Pe bord imi arata maxim si dupa schimb cat si imediat inainte de urmatorul schimb. Si nici pe joja nu vad schimbari.

 

daca nu iti consuma mult e greu de observat, dar se vede ceva.. masoara si tu pe joja si in acelasi conditii.. intre schimburi si tot o sa vezi o diferenta...

In plus tu o ai de noua, cu km relativi putini , dar cand auzi de masini de 10 ani + .....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.