Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

din cate stiu toate motoarele mai noi au clapete. la toate se mai aspira, exista acest risc, dar intre anii 2001-2006 au fost cele mai multe cazuri

 

Zicea mecanicul de la BMW ca e interesant ca in garantie nu prea au picat, doar dupa

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu toate motoarele mai noi au clapete. la toate se mai aspira, exista acest risc, dar intre anii 2001-2006 au fost cele mai multe cazuri

 

Zicea mecanicul de la BMW ca e interesant ca in garantie nu prea au picat, doar dupa

Ok deci concluizia e ca nu e bine sa renunti la acele clapete:zgomot mai mic la pornire,oprire,subturatii,emisii mai mici de CO2 pt cui ii mai pasa inca de mediul inconjurator,frana de motor mai eficace,dar ca sa poti sa domri linistit e recomandat sa schimbi admisia o data la cati km? 50.000 70.000 ????Daca ma putei lamuri in asa fel incat sa fie 100% safe.

 

Ca na daca noi nu trebuie sa schimbam distributia atunci sa schimbam admisia:)))))

Link to comment
Share on other sites

La modelele mai noi cred ca s-au scos clapetele avand in vedere ca la sfarsitul anului 2004 sunt admisii fara clapete. A spus corect un coleg mai sus si tind sa-l cred ca s-au facut niste modificari de soft ceva, nu doar pur si simplu au pus fara clapete
Link to comment
Share on other sites

pai e un risc pe care ti-l asumi sau nu

 

Eu mi l-am asumat, si n-am scos clapetele. O sa le verific fizic cam la 15.000km, dar asta nu inseamna ca nu ma pot trezi intr-o zi cu ele aspirate

Ok mulumesc de raspuns,asa o sa fac si eu,le verific la fiecare revizie.Si cand o fi cazul o sa inlocuiesc admisia.

Link to comment
Share on other sites

Orice 2.0 diesel si 3.0d au acele clapete pacatoase. eu le am dat jos de pe masina si inlocuit cu blankings swirl flaps , pentru a nu trage aer fals. Recomandarea mea e sa se faca si o resoftare , pentru a se corecta mica diferenta de cuplu [ am auzit ca scade putin si din frana de motor.] , mai am un set de 4 bucati noi din anglia , din cauza unei greseli de acolo [ mi au trimis 2 seturi in loc de una ]

 

Si orice diesel fabricat intre 2001- sfarshitul 2006 , au acele flaps uri pacatoase.

 

E mai convenabil sa anulezi acele clapete cu 100 de euro , curatat galerie + garnituri noi , decat sa dai un amar de bani pe o admisie noua.

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Orice 2.0 diesel si 3.0d au acele clapete pacatoase. eu le am dat jos de pe masina si inlocuit cu blankings swirl flaps , pentru a nu trage aer fals. Recomandarea mea e sa se faca si o resoftare , pentru a se corecta mica diferenta de cuplu [ am auzit ca scade putin si din frana de motor.] , mai am un set de 4 bucati noi din anglia , din cauza unei greseli de acolo [ mi au trimis 2 seturi in loc de una ]

 

Si orice diesel fabricat intre 2001- sfarshitul 2006 , au acele flaps uri pacatoase.

 

E mai convenabil sa anulezi acele clapete cu 100 de euro , curatat galerie + garnituri noi , decat sa dai un amar de bani pe o admisie noua.

Salut,

 

Daca esti dragut sa imi explici mai detaliat ce insemna acele blankings swirl flaps (sunt asa zisele dopuri)?

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca esti dragut sa imi explici mai detaliat ce insemna acele blankings swirl flaps (sunt asa zisele dopuri)?

 

 

Da , cu toate ca aparent sunt doar niste simple dopuri , daca nu sunt facute cu cap si cu garnituri care sa reziste la temperatura, atunci treaba e facuta degeaba.

 

Am facut aceasta operatiune si la 530d din 2005 m sport si la 320d din 2003 , 150 de cai fara dpf. Cand m am interesat cat costa o admisie [ 500 de euro aprox ], am zis ca mai bine dau 100 de euro pe acele dopuri cu transport inclus , dau jos galeria , o curat , ii pui acele dopuri si garnituri noi si am rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

La modelele mai noi cred ca s-au scos clapetele avand in vedere ca la sfarsitul anului 2004 sunt admisii fara clapete. A spus corect un coleg mai sus si tind sa-l cred ca s-au facut niste modificari de soft ceva, nu doar pur si simplu au pus fara clapete

Salut,

 

Din ce am auzit nu s-au scos acele minunate clapete doar ca au fost inbunatatite in asa fel incat sa nu mai cedeze.

O sa vin cu un raspuns concret dupa ce vorbesc cu mecanicul.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Din ce am auzit nu s-au scos acele minunate clapete doar ca au fost inbunatatite in asa fel incat sa nu mai cedeze.

O sa vin cu un raspuns concret dupa ce vorbesc cu mecanicul.

 

Asa este , nu au fost eliminate ci doar imbunatatite [ practic au fost inlocuite cu unele de diametru mai mare ]

Link to comment
Share on other sites

Si eu eram speriat cu clapetele, le aveam la locul lor, dar blocate, la e60 525d. Am fost la mecanicul de pe forum, la EMY, si mi -a curatat admisia, si a pus niste silicon la gurile alea la admisie sa nu mai dea cu ulei, clapeetele le-a deblocat, iar acum este totul ok cu masina...cel putin asa m-a asigurat el, si mi-a zis ca alea nu prea cad in motor la e60 :), iar masina pot spune ca merge ok.
Link to comment
Share on other sites

Da , cu toate ca aparent sunt doar niste simple dopuri , daca nu sunt facute cu cap si cu garnituri care sa reziste la temperatura, atunci treaba e facuta degeaba.

 

Am facut aceasta operatiune si la 530d din 2005 m sport si la 320d din 2003 , 150 de cai fara dpf. Cand m am interesat cat costa o admisie [ 500 de euro aprox ], am zis ca mai bine dau 100 de euro pe acele dopuri cu transport inclus , dau jos galeria , o curat , ii pui acele dopuri si garnituri noi si am rezolvat problema.

Eu am aprope 200,000 de km prefer sa schimb admisia sa mai ma tina inca 200.000 dar stiu ca motorul e asa cum l-a facut nemtzu si nu trebuie sa umblu pe la soft.Stiu ca nu scade din cuplu,nu apar zgomote mai mari,frana de motor e ok si emisiile de noxe nu cresc.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu am aprope 200,000 de km prefer sa schimb admisia sa mai ma tina inca 200.000 dar stiu ca motorul e asa cum l-a facut nemtzu si nu trebuie sa umblu pe la soft.Stiu ca nu scade din cuplu,nu apar zgomote mai mari,frana de motor e ok si emisiile de noxe nu cresc.

 

Bafta

 

Aici fiecare are conceptiile lui , la mine in familie , masinile nu prea se lasa stock , si merg pe premiza ca intotdeauna este loc de mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Aici fiecare are conceptiile lui , la mine in familie , masinile nu prea se lasa stock , si merg pe premiza ca intotdeauna este loc de mai bine.

Nu te supara dar daca tu prin decompletarea motorului intelgi ca nu mai e stock atunci tuning reusit in continuare poate pui niste dopuri si in loc de turbina:)

 

Si prefer sa cumpar admisie noua sa stiu ca motorul e ok decat sa dau 100 de euro pe dopuri.Dar tu probabil ca din diferentza de la o admisie noua preferi sa iti tragi niste jante replica de M6 si sa zici ca nu mai e stock

Edited by Butzy
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara dar daca tu prin decompletarea motorului intelgi ca nu mai e stock atunci tuning reusit in continuare poate pui niste dopuri si in loc de turbina:)

 

 

Nu ma intelege gresit , faceam referire la soft , nu ca am anulat clapetele si gata am facut tuning, macar daca faci o treaba , o faci cu cap , corect? multi nu simt nici o diferenta , in schimb exista in momentul in care le anulezi si se compenseaza prin resoftare , ma rog discutam de conceptii aici , sunt nou pe acest forum, dar asta nu inseamna ca aberez sau vorbesc prostii. Stiu prea bine ce impplica modificarea unui motor si mai ales sa fie facuta cu cap.

 

Cat despre ultima replica , atata timp cat nu ma cunosti , nu ai avea de ce sa arunci cu astfel de vorbe in mine. Daca vrei mai multe detalii iti dau un nr de telefon sau id de mess si continuam discutia acolo , ca sa nu poluez topicul degeaba.stima

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Nu ma intelege gresit , faceam referire la soft , nu ca am anulat clapetele si gata am facut tuning, macar daca faci o treaba , o faci cu cap , corect? multi nu simt nici o diferenta , in schimb exista in momentul in care le anulezi si se compenseaza prin resoftare , ma rog discutam de conceptii aici , sunt nou pe acest forum, dar asta nu inseamna ca aberez sau vorbesc prostii. Stiu prea bine ce impplica modificarea unui motor si mai ales sa fie facuta cu cap.

OK am inteles dar asta e un alt subiect daca e vb de tuning din soft eu sunt cu totul inpotriva.Daca vrei sa mai castigi:caluti putere,cuplu.Schimba pistonele,turbina si ce se mai poate.

 

Si ce ai facut la soft dupa eliminarea clapetelor ca sa functioneze motorul in parametri normali ?

 

Nu ma intelege gresit , faceam referire la soft , nu ca am anulat clapetele si gata am facut tuning, macar daca faci o treaba , o faci cu cap , corect? multi nu simt nici o diferenta , in schimb exista in momentul in care le anulezi si se compenseaza prin resoftare , ma rog discutam de conceptii aici , sunt nou pe acest forum, dar asta nu inseamna ca aberez sau vorbesc prostii. Stiu prea bine ce impplica modificarea unui motor si mai ales sa fie facuta cu cap.

 

Cat despre ultima replica , atata timp cat nu ma cunosti , nu ai avea de ce sa arunci cu astfel de vorbe in mine. Daca vrei mai multe detalii iti dau un nr de telefon sau id de mess si continuam discutia acolo , ca sa nu poluez topicul degeaba.stima

[/quo

Ok scuze recunosc ca a fost cam dur si rautcios din partea mea dar m-am saturat sa tot vad pe unii care baga banii in bodykit-uri si motorele,bucsele le au praf.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

OK am inteles dar asta e un alt subiect daca e vb de tuning din soft eu sunt cu totul inpotriva.Daca vrei sa mai castigi:caluti putere,cuplu.Schimba pistonele,turbina si ce se mai poate.

 

Si ce ai facut la soft dupa eliminarea clapetelor ca sa functioneze motorul in parametri normali ?

 

 

Ok scuze recunosc ca a fost cam dur si rautcios din partea mea dar m-am saturat sa tot vad pe unii care baga banii in bodykit-uri si motorele,bucsele sunt praf.

 

Automat prin resoftare , rectifici curba de cuplu [ care o da putin peste cap anularea clapetelor - voi face un dyno pentru a observa diferentele ]

Softul il voi face in iasi la un baiat care e mai priceput ca mine la asa ceva [ eu ma bag doar unde sunt sigur ca iese treaba buna ]

 

Stiu ce vrei sa spui [ pe aia nu ii suport nici eu ] Insa nu toti sunt la fel , spre exemplu , daca am ales ca aceasta masina sa fie proiect , primul lucru care l am facut la ea , a fost sa pun masina la punct [ schimbat consumabile , suporti si ce mai era stricat ]. Dupa ce o sa termin cu ea din punct de vedere tehnic , atunci o sa ma ocup si de exterior.

Link to comment
Share on other sites

Automat prin resoftare , rectifici curba de cuplu [ care o da putin peste cap anularea clapetelor - voi face un dyno pentru a observa diferentele ]

Softul il voi face in iasi la un baiat care e mai priceput ca mine la asa ceva [ eu ma bag doar unde sunt sigur ca iese treaba buna ]

 

Stiu ce vrei sa spui [ pe aia nu ii suport nici eu ] Insa nu toti sunt la fel , spre exemplu , daca am ales ca aceasta masina sa fie proiect , primul lucru care l am facut la ea , a fost sa pun masina la punct [ schimbat consumabile , suporti si ce mai era stricat ]. Dupa ce o sa termin cu ea din punct de vedere tehnic , atunci o sa ma ocup si de exterior.

Foarte bine,vezi ca ti-am trimis un PM.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare face exact ce vrea cu masina lui.

Eu am bagat in ea aproximativ 3,500 EUR din septembrie anul trecut in diferite piese, consumabile, una, alta ... deci nu pot sa spun ca m-am zgarcit ci tocmai invers.

 

Pe de alta parte, de ce dracu sa dau 500 EUR pe o admisie noua cand simpla eliminare a clapetelor m-a facut sa scap de o durere de cap avand in vedere faptul ca nu mai am garantie pe motor si o clapeta in motor = motor nou (second, cum dracu o fi....bani multi).

 

Am scos clapetele de cand am luat masina, bine, cam la o luna dupa ce am cumparat-o.

Deci am mers cam 15k km si au trecut cam 9-10 luni de atunci si nu da fum (mai mult decat dadea inainte in cox), nu consuma mai mult (am pus si jante de 18" si tot nu am modificat consumul - avea de 17"), parca are putin mai putin cuplu de la 1500-1900 ture, zgomotul motorului e identic, merge rotund etc....

 

Din punctul meu de vedere costul modificarii (dat jos admisia si scos clapete, astupat etc) este foarte mic comparativ cu o noua admisie sau un motor facut praf. Bineinteles, fiecare face exact ce vrea, daca ai bani de o admisie noua si nu vrei sa ii dai pe altceva nu vad de ce nu ai schimba admisia dar cu riscul ca, asa cum spunea si un coforumist mai sus, ele pot cadea oricand, la fel ca o turbina.

 

Numai bine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok din ce am inteles,e foarte ok sa dai clapetele jos dar ca motorul sa meraga cum mergea si inainte trebuie umblat putin la soft ca sa ii reglezi cuplu la turati mici.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.