Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Pentru cei care ati anulat de ceva timp flapsurile pacatoase cu dopuri de aluminiu, care au fost "consecintele" pana acum? Am fost ieri la mecanic si mi-a facut o lista de piese (galerie de admisie, intercooler, furtun interooler si fitru gaze-cam 4000 ron) Si ma gandeam ca macar galeria sa nu o cumpar avand in vedere faptul ca n-are rost sa dau bani pe corpul galeriei cand doar flapsurile alea sunt vinovate. Restul de piese -furtunul si intercoolerul- trebuie sa le schimb pentru ca scapa ulei. Multumesc pentru raspuns! Edited by dedeem
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ma scuza-ti ca intervin.... fiind clubbmw avem si noi un raspuns avizat si autorizat de la Bavaria motors romania legat de aceasta problema si de metoda de rezolvare? multumesc

 

pai e f simplu , ei nu trebuie sa spuna nimic , galeria de admisie se schimba la 100k km , sau se eliminra flapsurile , dupa buget , 400E vs 50 E . LIKE ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am citit topicul dar nu am inteles... daca elimini galeria de admisie pentru 400 iepuroi iti pune o galerie care nu mai are clapete? imi cer scuze k sunt mai greu de cap!

 

nu man , urmatoarea galerie are flapsuri noi , garantate 100k km , deci esti safe si practic au scos o galerie cu niste flapsuri ranforsate care nu se mai deterioreaza asa usor , practic ar putea depasi 100k lejer , dar recomandarea tot acolo a ramas .

Link to comment
Share on other sites

deci si astea se rezolva prin simpla si ieftina inlocuire de 400euro nu? :)) e bine... nu sunt prosti astia de la BMW ar fi frumos daca ar publica si ei anual volumul veniturilor obtinut de ei doar din reparatiile platite de proprietari poate ne-ar face sa ne gandim de doua ori cand achizitionam o masina! multumesc!

Ma bucur ca Bmw se gandeste si al proprietari :))

 

si ma scuza-ti pentru alta curiozitate venita tot din necunostinta.... motoarele de pe 318d nu sunt tot common rail nu au flapsuri? sau daca au cu ce sunt alea diferite de sunt mai rezistente? va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Acum 2 saptamani am eliminat si eu clapetele din admisie.

Masina Bmw E46 320 d 2004 cu 186 000 km reali Pareau in regula dar pentru siguranta mea cred ca e mai bine asa. Precizez ca nu erau fixate in nituri cu mi-au spus mai multi pe forum ci aveau cate 2 surubele pe fiecare clapeta stemuite la capete pentru a evita desfacerea lor.

In fine , am ales si varianta asta deorece aveam un zgomot ciudat intre 1800-2400 rpm. Motorul se auzea mai tare decat normal si in accelerare constanta se simtea ca si cum ar fi trecut un prag asa. Dupa ce le-am eliminat nu mai face asa. Sunt super bucuros ca a fost asta si nu injectoare sau altceva. Inainte facusem testere , curatat admisie, egr,filtru epurator, filtru de la egr cam tot ce mi-au zis baietii pe firum dar fara rezultat. Parea mea ar fi ca in loc sa schimbati admisia sau cine stie ce mai bine elimini clapetele astea si nu te doare capul. Asa as face eu.

Bafta in continuare

Link to comment
Share on other sites

deci si astea se rezolva prin simpla si ieftina inlocuire de 400euro nu? :)) e bine... nu sunt prosti astia de la BMW ar fi frumos daca ar publica si ei anual volumul veniturilor obtinut de ei doar din reparatiile platite de proprietari poate ne-ar face sa ne gandim de doua ori cand achizitionam o masina! multumesc!

Ma bucur ca Bmw se gandeste si al proprietari :))

 

si ma scuza-ti pentru alta curiozitate venita tot din necunostinta.... motoarele de pe 318d nu sunt tot common rail nu au flapsuri? sau daca au cu ce sunt alea diferite de sunt mai rezistente? va multumesc!

sunt 2 tipuri de motaore pa 318d e46

unul de 1951cmc fara clapete care se gaseste si pe 320d nfl

unul de 1995cmc cu clapete care este common rail si se gaseste si pe 320d fl

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Acum 2 saptamani am eliminat si eu clapetele din admisie.

Masina Bmw E46 320 d 2004 cu 186 000 km reali Pareau in regula dar pentru siguranta mea cred ca e mai bine asa. Precizez ca nu erau fixate in nituri cu mi-au spus mai multi pe forum ci aveau cate 2 surubele pe fiecare clapeta stemuite la capete pentru a evita desfacerea lor.

In fine , am ales si varianta asta deorece aveam un zgomot ciudat intre 1800-2400 rpm. Motorul se auzea mai tare decat normal si in accelerare constanta se simtea ca si cum ar fi trecut un prag asa. Dupa ce le-am eliminat nu mai face asa. Sunt super bucuros ca a fost asta si nu injectoare sau altceva. Inainte facusem testere , curatat admisie, egr,filtru epurator, filtru de la egr cam tot ce mi-au zis baietii pe firum dar fara rezultat. Parea mea ar fi ca in loc sa schimbati admisia sau cine stie ce mai bine elimini clapetele astea si nu te doare capul. Asa as face eu.

Bafta in continuare

 

Mai ai frana de motor ? Asa am auzit ca daca le dai jos de pe galerie ramai fara frana de motor, sau mult mai slaba.

 

Galeria modelul mai nou are axul mai gros al clapetelor, la mine e schimbata cu modelul nou.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 tipuri de motaore pa 318d e46

unul de 1951cmc fara clapete care se gaseste si pe 320d nfl

unul de 1995cmc cu clapete care este common rail si se gaseste si pe 320d fl

 

cam gresit ce spui.... pe nici un 318D e46 nu o sa gasesti clapete pe admisie !!!!

nici pe motorul M47 nici M47N.

 

doar pe 320d sunt clapete.

 

ok ???

 

Mai ai frana de motor ? Asa am auzit ca daca le dai jos de pe galerie ramai fara frana de motor, sau mult mai slaba.

 

AIURELI si ABERATII :)) nu o sa sesizezi nici o diferenta (asta daca nu inhalezi gazele de pe evacuare) ! poate un mic placebo !

Frana de motor nu o fac clapetele

 

Galeria modelul mai nou are axul mai gros al clapetelor, la mine e schimbata cu modelul nou.

 

nu-i adevarat. asa ai vrea....dar nu e asa.... ai aceleasi riscuri ca si restu

Link to comment
Share on other sites

Pai se vede diferenta ochiometric cand te uiti la galeria normala si la galeria model nou referitor la ax. Se vad mai solide. Si in fond si la urma urmei, nu schimbi distributia, trebuie sa schimbi ceva...galeria :)

 

Care ii rostul clapetelor totusi, ca is tot felul de povesti, fiecare zice cate ceva...cele mai des auzite sunt ca te ajuta la frana de motor, si la pornire iarna. Am auzit pe multi zicand asta...

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.