Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

deci pana la urma ,e bine sa le scoatem sau nu? si nu a spus nimeni nimic de cele cu cutie automata (exista vreo diferenta?)

 

Diferente ,avantaje, dezavantaje.

Consum

Frana de motor

pornire la temperaturi scazute

etc .

 

de preferat sa raspunda cei care au facut aceasta modificare, multumesc anticipat tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Eu le-am scos de vreo 3000 km si masina se comporta foarte bine. Am optat pentru aceasta operatia deoarece intre 1800-2300 rpm motorul facea un zgomot ciudat ( ca de diesel mai vechi) si cum trecea de acest interval se simtea ca si cum ar trece un prag, asta in orice viteza.

Unii ziceau de injectoare , filtre dar nu era nimic. Am schimbat toate noi , curatat egr, epurator , admisie , fara rezultat.

In fine dupa ce am eliminat clapetele nu mai face asa. Merge perfect normal. Frana de motor mi se pare la fel. Consumul nu mi se pare ca a crescut si nici lipsa de putere la turatii joase. Asta e parerea mea.

Oricum daca ar fi sa imi cumpar acum un E 46 as face asta din start si stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

oameni buni,face-ti cum vreti dar faceti ceva cu nenorocitele alea de clapete,verificatiile,dati-le jos(nu recomand)sau cel mai bine ar fi daca ati cumpara galerie noua(la alegerea fiecaruia),eu sunt unul din ghinionisti caruia o clapeta s-a desprins ajungand in camera de ardere.urmarile le puteti vedea aici:http://www.bimmer-service.ro/inlocuire-piston-motor-bmw-seria-3-e46-320d/
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un 320d de 150hp fabricat in 2004 i-am dat jos clapetele de pe admisie inca din 2010 de atunci merg cu masina fara nici un fel de probleme,singura chestie diferita este acel minus de cuplu la turati pana in 2000rp aceasta pierdere de putere la turatii mici se rezolva prin resoftare si cresterea puterii masinii de la 150 la 195hp in rest masina se comporta foarte bine consumul nu a crescut, frana de motor este ok,am fost pana in Germania si inapoi si am facut consumul.Cel mai mare a fost de 5.7 mers pe autobanda (de ,mers mai tare)pe Romania a iesit un consum de 4.7 cu masina incarcata la refuz.La acest drum am facut consumul de la pompa la pompa,ca un fapt divers,am calculat si pentru cei 3200km mi-a iesi un cost de 0.5 lei pe km.Asa ca pentru cei care au o oarecare frica referitoare la aceste clapete eu le pot spune ca nu au ce pierde daca le scot de pe masina,oricum la ITP se da o spaga si treci de faza cu gazele.A,era sa uit,eu am dat jos si catalizatorul de pe masina ca se cam infunda la acest model si de aici alte proleme,asa ca atunci cand am avut treaba la esapament am scos catalizatorul,despre mersul masinii fara catalizator,nici o diferenta merge la fel.
Link to comment
Share on other sites

Acele clapete fac oprirea motorului mai lina, fara a face ture in plus din arderea gazelor de carter si a gazelor reciclate de EGR, asa ca sa nu va faceti griji, ba ca scade puterea motorului, ba ca nu mai are frana de motor ba ca ajuta la pornire iarna etc.....

Singurul moment cand acele clapete se inchid este cand opresti motorul si PUNCT! in rest raman deschise. Deci teoretic daca nu mai ai acele clapete sa inchida aerul complect cand opresti motorul, el va mai face o jumate de tura avand ca si combustibil gazele de la EGR si cele de carter, atunci motorul va "scutura" un pic la oprire.

Puteti face chiar voi acest test inlaturant furtunul de vacum de la actionarea clapetelor. Se intalnesc mai des acest sistem de inchidere al aerului la oprire la motoarele mari si cai mai multi; ex: 320D 163+ iar la 318D care are pana in 143cai lipsesc pentru ca nu este nevoie deoarece au amesteculde gaze mult mai sarac :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ce imi recomandati doar sa le scot prin desfiletarea celor 2 suruburi la fiecare clapeta(3care au mai ramas)?sau sa tai tija si sa ramana restul ansamblului?

Salut!Uite cum faci,tai tija apoi o scoti din acel dop,apoi cu o surubelnita subtire dai afara semeringurile prin care treceau tijele de la flapsuri si in locul lor infiletezi un holtsurub(dinspre partea exterioara spre cea interiaora a dopurilor) care sa se potriveasca in gaura sa nu se infileteze prea usor sau prea greu(potrivit)pentru a nu sparge acel dop care-l vei insuruba la loc in galerie.Daca faci cum au facut altii pe forum de au taiat tijele si le-au lasat asa taiate la locul lor,exista riscul sa-si faca joc de la vibrati si cu timpul sa prinda aer fals pe langa acele semeringuri care sunt din cauciuc.Am vazut pe alte situri cum unii eliminau tablitele de pe tije apoi puneu totul la loc,in acest fel tija era "centrata" pentrca celalalt capat statea fixat in galerie.Bafta la modificari!

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Acum 2 saptamani am eliminat si eu clapetele din admisie.

Masina Bmw E46 320 d 2004 cu 186 000 km reali Pareau in regula dar pentru siguranta mea cred ca e mai bine asa. Precizez ca nu erau fixate in nituri cu mi-au spus mai multi pe forum ci aveau cate 2 surubele pe fiecare clapeta stemuite la capete pentru a evita desfacerea lor.

In fine , am ales si varianta asta deorece aveam un zgomot ciudat intre 1800-2400 rpm. Motorul se auzea mai tare decat normal si in accelerare constanta se simtea ca si cum ar fi trecut un prag asa. Dupa ce le-am eliminat nu mai face asa. Sunt super bucuros ca a fost asta si nu injectoare sau altceva. Inainte facusem testere , curatat admisie, egr,filtru epurator, filtru de la egr cam tot ce mi-au zis baietii pe firum dar fara rezultat. Parea mea ar fi ca in loc sa schimbati admisia sau cine stie ce mai bine elimini clapetele astea si nu te doare capul. Asa as face eu.

Bafta in continuare

Salut ,detin acelasi model de masina ca si tine si am 205.000 km in bord si clapetele nu au nici o problema, daca o sa faca pe viitor, o sa cumpar o alta galerie noua si aia e, sa mai tina si aia inca 205.000 km

Link to comment
Share on other sites

Salut ,detin acelasi model de masina ca si tine si am 205.000 km in bord si clapetele nu au nici o problema, daca o sa faca pe viitor, o sa cumpar o alta galerie noua si aia e, sa mai tina si aia inca 205.000 km

:)) Roagate sa nu faca ,daca fac salut motor .Poti cumpara galerie dupa aia.

Link to comment
Share on other sites

:)) Roagate sa nu faca ,daca fac salut motor .Poti cumpara galerie dupa aia.

Nu cred ca o sa faca pt ca la 2 schimburi de ulei curat si EGR si galerie si pana acum nu au facut nici un pic de joc.

 

Cand o sa faca joc o sa iau alta noua

 

Eu de banii aia imi cumpar Iphone 4s. :hyper:

Da si mergei cu iphone pe strada:) esti tare

 

Eventual jucai NFS:)))

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca o sa faca pt ca la 2 schimburi de ulei curat si EGR si galerie si pana acum nu au facut nici un pic de joc.

 

Cand o sa faca joc o sa iau alta noua

 

 

Da si mergei cu iphone pe strada:) esti tare

 

Eventual jucai NFS:)))

Acuma nu te supara dar fiecare are conceptia sa. Cu iphone-ul era un exemplu:))

Link to comment
Share on other sites

Salut ,detin acelasi model de masina ca si tine si am 205.000 km in bord si clapetele nu au nici o problema, daca o sa faca pe viitor, o sa cumpar o alta galerie noua si aia e, sa mai tina si aia inca 205.000 km

 

+1 ,bravo butzy,asa am facut si eu,galerie noua,o sa o verific la 20-30k km si sper ca nu o sa mai fie problemethumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

bag un holzsurub ca sa imi cada iar in capu pistonului?ce are daca desfac suruburile scot clapetele si las tijele sau doar tai tijele si pun la loc

Desfaci suruburile daca poti daca nu cu un burghiu merg de minune:D,apoi tija o scoti afara si in gaura bagi un holtzsurub.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.