Jump to content

bucse e36


carlan

Recommended Posts

vreau sa schimb bucsaraia pe fata si as vrea sa stiu cum e mai indicat sa schimb numai bucsele sau sa iau bratele cu totul?si am auzit ca alea de m3 ar fi mai bune....ce parere aveti?

si mai am o problema-se pune in nas numai la viteza 1 pana in 1500 de ture dupa aia incepe sa traga...de la ce ar putea fi.multumesc

Link to comment
Share on other sites

nu ai de ce sa pui bucsaraie de M3, M3ul are cu totul alta suspensie pe fata, rotile au alta cadere, nu o sa mai reusesti sa faci unghiul deloc. chiar iti trebuie susupensie de M3 pe 316? basculele daca nu sunt strambe nu trebuie sa le schimbi, la e36 pivotii se gasesc separat fata de brat, bucsele sunt ieftine... ce mai stai ?

:)

Link to comment
Share on other sites

ia-ti bucse lemforder , sunt bune.

cum adica iti da in nas pana la 1500 de ture?

aia inseamna putin deasupra relantiului. E normal, e motor mic si e lenes. Ai vrea sa rupa asfaltul la relanti?

Si a mea, sub 2500 trage slabut si daca ai asteptari mari de la ea...iti poate crea impresia ca iti da in nas :)

Link to comment
Share on other sites

ia-ti bucse lemforder , sunt bune.

cum adica iti da in nas pana la 1500 de ture?

aia inseamna putin deasupra relantiului. E normal, e motor mic si e lenes. Ai vrea sa rupa asfaltul la relanti?

Si a mea, sub 2500 trage slabut si daca ai asteptari mari de la ea...iti poate crea impresia ca iti da in nas :)

pai pana in 1500 abia se misca cu acc calcata mai exact cand vrei sa iesi dintr-o intersectie si vrei so calci intelegi ei a mea se pune in nas si nu raspunde parca la acceleratie pana undeva la 1500 1700 de ture dupa aia incepe sa traga.

-si am mers cu un 316 bine era motorul ala mai nou m43 dar nu cred ca are importanta si se infinge mai bine ca a mea cam in toate vitezele

-pai am vazut undeva tot pe forum ca bucsele de m3 ar fi mai bune ca sunt pline....si pivotii se pot cumpara separat ca stiam ca are un pivot lung care e corp comun cu bratul

Link to comment
Share on other sites

pivotii inferiori(aia de catre roata) se pot schimba. cu ceilalti ... e cam dificil. intr-adevar la e36 se gasesc pivotii separat, da' aia cu tija lunga(aia de pe mijlocul bratului - de pe "cotitura") sunt al dracu' de greu de schimbat, daca nu imposibil.

daca nu te strang prea tare banii, cumpara brate noi. bucsele de M sunt pline, fata de cele normale, insa fara o suspensie sport pe masina nu isi are nici un rost montarea lor. o sa "scuture" o idee masina mai tare pe fata la gropi linii de tramvai etc.

legat de faza cu turatiile, nu e ceva de speriat, nu e un motor cu care sa mergi sub 1500 ture(asta presupunand ca ai motor pe benzina).

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

pivotii inferiori(aia de catre roata) se pot schimba. cu ceilalti ... e cam dificil. intr-adevar la e36 se gasesc pivotii separat, da' aia cu tija lunga(aia de pe mijlocul bratului - de pe "cotitura") sunt al dracu' de greu de schimbat, daca nu imposibil.

daca nu te strang prea tare banii, cumpara brate noi. bucsele de M sunt pline, fata de cele normale, insa fara o suspensie sport pe masina nu isi are nici un rost montarea lor. o sa "scuture" o idee masina mai tare pe fata la gropi linii de tramvai etc.

legat de faza cu turatiile, nu e ceva de speriat, nu e un motor cu care sa mergi sub 1500 ture(asta presupunand ca ai motor pe benzina).

nu voi nu ati inteles....nu merg cu ea sub 1500 de ture,pur su simplu vreau cateodata sa ma bag intro intersectie si nu vrea sa mai traga pana cand ajunge in 1500 de ture du pa care merge binisor dar daca fac o comparatie cu celelat 316 cu care am mers e mult mai lenes si cateodata cand o accelerez brusc cu masina stand pe loc mai da cateodata cate un rateu dar nu pe evacuare ci in admisie

Link to comment
Share on other sites

nu voi nu ati inteles....nu merg cu ea sub 1500 de ture,pur su simplu vreau cateodata sa ma bag intro intersectie si nu vrea sa mai traga pana cand ajunge in 1500 de ture du pa care merge binisor dar daca fac o comparatie cu celelat 316 cu care am mers e mult mai lenes si cateodata cand o accelerez brusc cu masina stand pe loc mai da cateodata cate un rateu dar nu pe evacuare ci in admisie

 

Aer fals , ia arunca un ochi la cotul de la Debitmetru !

Link to comment
Share on other sites

Bucsele de M sunt mai bune pentru ca sunt pline, si se uzeaza mai greu.Or sa rigidizeze un pic si masina, dar nu ceva de speriat.

Vezi ca sunt doua tipuri, cele pline cu gaura intr-o parte, excentric, si mai sunt unele pline cu gaura pe centru.Eu mi-am pus de-asta cu gaura pe centru, si sunt multumit de ele.

Verifica la bascule daca ai jocuri in ambii pivoti, atunci schimba basculele cu totul, daca ai joc doar in pivotii exteriori, atunci schimba-i doar pe aia, dar iti trebuie presa, daca ii bagi la ciocan, o sa ii uzezi inainte de a-i monta pe masina.

 

Daca rezolvi problema cu turatia, da-mi si mie de stire, am un prieten cu aceeasi problema, si desi a schimbat o gramada de piese, tot nu a scapat de problema.La el, da in nas, o accelereaza si cand isi revine, dupa o secunda doua, se tureaza foarte tare, parca zboara de sub el. Problema o are doar la trapta intai , masina in rest merge foarte bine.

Tipul de care vorbesc e stabilit in Spania, a fost cu masina la service, dar nu i-a dat de cap...

 

 

Toate bune si spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda. aia e de vina.

schimbo si te vei scuti.. de schimbat tot ce se poate schimba la masina.. (debitmetru, buji,. fise bujii, filtru de aer, filtru de benzina, instalatie electrica, valva de mers in gol, furtunu de la debitmetru si altele)

simtomele sunt exact la fel.. si am cunoscut multi oameni, printre care si eu.. care am schimbat pe masina toate cele enumerate mai sus.. si masina mergea la fel de rau. sonda lambda.. luauar dracu so ia k greu iam dat de cap. si de acollo pleaca.. tot... bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.