Jump to content

Recommended Posts

Buna ziua,

Avand in vedere ca la ora actuala ma confrunt cu o problema la masina (martor DDE aprins in bord), am incercat sa gasesc pe forum cateva locatii de service-uri sau nume de mecanici care sunt profesionisti. In urma cautarilor nu am reusit decat sa gasesc franturi de informatii care nu stiu in ce masura ma vor ajuta sa remediez pb. Deschid topic-ul acesta pentru identifica Service-urile interesante si mecanicii priceputi din BUC.

Astept sugestii si recomandari !

Va multumesc.

Ce inseamna eroarea aia?! E vorba de mecanic sau electrician?

Salut,

Este o eroare care apare in computerul masinii DDE (DIGITAL DIESEL ELECTRONIC) care poate sa fie cauzata de mai multi factori:

- Senzorul din pedala de acceleratie;

- computerul de pe motor;

- presiunea dein poma de motorina

- etc

In principiu cand am zis mecanic m-am referit la cineva care poate detecta o defectiune de orice natura.

Da... unii dintre noi sunt experti in mecanica din nastere si nu e nevoie sa mai explici si pt restul care sunt in formare! :)

Eu unul nu am auzit de eroarea asta, poate si pt ca nu-mi plac motoarele diesel decat cele peste 2000CP, pt care sunt platit sa le ador :) !! Dar imi place sa invat!

cel mai simplu cred ca afli despre ce este vorba la un tester.. fiecare isi poate da cu parerea despre un mecanic care i s-a parut potrivit problemei care a avut-o.

de obicei mecanici te ajuta sa remediezi problema, pt depistare cel mai sigur este un tester