Jump to content

probleme bmw e36


Recommended Posts

salutare...am si eu un motan e36 din 96-318i.....la relanti imi scade turatia sub 800 si imi da nas in mers o perioada dupa care isi revine si iar imi da nas.....am inteles ca ar fi debitmetru de aer....cum pot sal rezolv????sau are cineva de vanzare???ms mult si astept raspunsuri.....
Link to comment
Share on other sites

1.verifici piesa 4,apoi 10 si 11 sa nu fie crapata sau fisurata,eventual sa nu traga aer fals.Cureti BINE piesa 8.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

2.cureti bine piesa 1.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

3.verifici furtunul 3 sa nu fie crapat in zona piesei de prindere nr 4.verifici piesa 1.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

4.verifici vacuumul.

 

5.incerci alt debitmetru.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

ce anume? :)

am facut ce miai zis da tot degeaba:((tot la fel face

 

sonda lambda

 

Eu am mers fara sonda lamba vreo 2 ani dupa ce am cumparat masina, cine stie cat au mers aia dinaintea mea... si nu am avut probleme din cauza ei.

Bine, nici nu era conectata... si calculatorul cred ca folosea niste date "by default" !

 

Pe tester o sa-ti apara mai multe erori, dar asta nu inseamna ca piesele mentionate de tester sunt si defecte.

In general, daca debitmetrul merge prost, eroarea lui se va duce si la valva de relanti, sonda lambda etc.

Aceeasi chestie e valabila si in alta ordine a pieselor de mai sus.

Erorile sunt stocate de calculator, nu de piesele in sine, si e logic ca daca o piesa din "lant" nu merge bine, le va afecta si pe celelalte.

 

O alta problema, ar putea fi si de la injectoare, dar nu din cauza ca sunt infundate ci din cauza unor garnituri (o-ring-uri mai exact) care din cauza vechimii lor nu mai etanseaza bine, si iau aer fals.

 

Din experienta mea cu oscilatia relantiului, de vina a fost debitmetrul. Imi oscila continuu la relanti, cand apasam ambreiajul sau nu era in viteza (dar masina mergea).

Mai nou, am avut o problema care se manifesta doar la pornire cand era motorul cald... parca nu primea benzina destula si trebuia sa o turez puternic vreo 2-3 secunde, apoi isi revenea. De vina a fost regulatorul de relanti.

Motorul meu este 1.8 M40.

 

marmel, in ce zona stai?

Daca vrei, ne putem intalni si schimbam debitmetrul si regulatorul de relanti, ca sa fii sigur ca nu sunt ele de vina.

Link to comment
Share on other sites

ce anume? :)

am facut ce miai zis da tot degeaba:((tot la fel face

 

sonda lambda

 

Eu am mers fara sonda lamba vreo 2 ani dupa ce am cumparat masina, cine stie cat au mers aia dinaintea mea... si nu am avut probleme din cauza ei.

Bine, nici nu era conectata... si calculatorul cred ca folosea niste date "by default" !

 

Pe tester o sa-ti apara mai multe erori, dar asta nu inseamna ca piesele mentionate de tester sunt si defecte.

In general, daca debitmetrul merge prost, eroarea lui se va duce si la valva de relanti, sonda lambda etc.

Aceeasi chestie e valabila si in alta ordine a pieselor de mai sus.

Erorile sunt stocate de calculator, nu de piesele in sine, si e logic ca daca o piesa din "lant" nu merge bine, le va afecta si pe celelalte.

 

O alta problema, ar putea fi si de la injectoare, dar nu din cauza ca sunt infundate ci din cauza unor garnituri (o-ring-uri mai exact) care din cauza vechimii lor nu mai etanseaza bine, si iau aer fals.

 

Din experienta mea cu oscilatia relantiului, de vina a fost debitmetrul. Imi oscila continuu la relanti, cand apasam ambreiajul sau nu era in viteza (dar masina mergea).

Mai nou, am avut o problema care se manifesta doar la pornire cand era motorul cald... parca nu primea benzina destula si trebuia sa o turez puternic vreo 2-3 secunde, apoi isi revenea. De vina a fost regulatorul de relanti.

Motorul meu este 1.8 M40.

 

marmel, in ce zona stai?

Daca vrei, ne putem intalni si schimbam debitmetrul si regulatorul de relanti, ca sa fii sigur ca nu sunt ele de vina.

in berceni la ira dak sti.....da la mine si in mers mere ingatuita....

Link to comment
Share on other sites

Asigira-te ca ai verificat bine si nu ai vreun furtun crapat. Acelasi lucru patesc si eu acum, am piesa nr 4, din primul link primit de la colegul de forum, putin fisurata si exact asa face. in plus, in mers, parca o tine ceva sa nu accelereze si dintr-odata isi da drumul la puterea normala. daca stii ca ai verificat bine si nu e niciun furtun...nu stiu ce sa zic.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.