Jump to content

Recommended Posts

Am claxon, farurile merg, trapa la fel, apas butonul start , dar nimic. Cand bag cheia in butuc porneste ecranul de navi si dispay-ul mic de la volan dar se sting dupa doua secunde. Am pus alta baterie (95 amperi) si singura diferenta este ca merge ecranul si radioul 20 secunde . Am pus bateria masinii pe redresor si astept. Ajutati-ma , va rog, poate a mai patit cineva. Precizez ca bateria e din aprilie 2009 si ca in iarna asta am mers f putin cu masina asta, in schimb am pornit-o cam o data pe saptamana si am avut , pe ger, de vreo 3 ori avertizare de baterie descarcata (cu toate astea atunci a pornit) Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Ai avut avertizare de baterie in bord? Eu zic sa astepti sa se incarce pe redresor - iti trebuie un redresor bun pentru 95 Amperi.

Astept sa se incarce pana dimineata. Ar trebui sa porneasca, nu? Alte sugestii, sfaturi ? Poate fi din cheie, eventual?

Link to comment
Share on other sites

Ai avut avertizare de baterie in bord? Eu zic sa astepti sa se incarce pe redresor - iti trebuie un redresor bun pentru 95 Amperi.

Astept sa se incarce pana dimineata. Ar trebui sa porneasca, nu? Alte sugestii, sfaturi ? Poate fi din cheie, eventual?

 

e bateria varza , maine o ia la prima cheie

Link to comment
Share on other sites

Ai avut avertizare de baterie in bord? Eu zic sa astepti sa se incarce pe redresor - iti trebuie un redresor bun pentru 95 Amperi.

Astept sa se incarce pana dimineata. Ar trebui sa porneasca, nu? Alte sugestii, sfaturi ? Poate fi din cheie, eventual?

 

e bateria varza , maine o ia la prima cheie

A pornit fara probleme, totul ok. Multumesc pt suport moral.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problema cu pornirea a reaparut. Se pare ca nu e bateria (am 12,3 V la rece si, atunci cand porneste, 14,3 V). Dupa o saptamana a apucat-o din nou.Masina are urm. simptom: cand ma apropii de usa si se deschide (are keyless-go) automat porneste fara probleme; cand nu se deschide si trebuie sa folosesc butoanele telecomenzii nu mai poneste, nu se mai aprind becurile la bord si APARE PE ECRANUL MIC UN VOLAN CU LACAT. Ajutati-ma, orice sfat e binevenit; poate amai patit cineva; daca stiti ''doctori"' in Bucuresti pt simptomul asta. Multumesc. PS. Am facut diagnoza: nici o eroare.
Link to comment
Share on other sites

Problema cu pornirea a reaparut. Se pare ca nu e bateria (am 12,3 V la rece si, atunci cand porneste, 14,3 V). Dupa o saptamana a apucat-o din nou.Masina are urm. simptom: cand ma apropii de usa si se deschide (are keyless-go) automat porneste fara probleme; cand nu se deschide si trebuie sa folosesc butoanele telecomenzii nu mai poneste, nu se mai aprind becurile la bord si APARE PE ECRANUL MIC UN VOLAN CU LACAT. Ajutati-ma, orice sfat e binevenit; poate amai patit cineva; daca stiti ''doctori"' in Bucuresti pt simptomul asta. Multumesc. PS. Am facut diagnoza: nici o eroare.

 

Pe langa volanul cu lacat srie si : If possible do not turn off engine

 

De obicei volanul cu lacat inseamna coloana de directie blocata si doar o reprezentanta cred ca te mai poate salva

Banuiesc ca nu mai ai garantie

Coloana de directie e electrica, problema des aparuta la posesorii de e 60

Din cate am citit se pare ca la modelele mai noi nu mai apare problema asta.

Sper si spera si tu sa nu trebuiasca schimbata!

 

Bafta si tine-ne la curent

Link to comment
Share on other sites

Cand a aparut volan cu lacat a scris ceva de genul "indreapta rotile".Nu avea cum sa scrie "nu opriti motorul" pt ca masina NU PORNESTE, e moarta.

stiu ca era oprita dar si-asa scrie

fa un test cand o ia razna poate apare ceva

Am un prieten care a patit aceiasi faza si a iesit ieftin, ceva senzor tot pe la directie, dar majoritatea cu aceiasi problema au schimbat coloana

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca legatura este intre functia de comfort acces (cea care deschide usa fara a mai apasa telecomanda) si vreun imobilizator , care, la randul lui, nu permite masinii sa porneasca (de fapt, nici macar sa incerce sa porneasca). Alte sfaturi, va rog. Nu a patit nimeni? Cine face diagnoza cu INPA?
Link to comment
Share on other sites

Nu. O parchez cu rotile drepte. Oricum, multumesc pt promptitudine Blitzu. PS. Cu o zi inainte, mi-a aparut mesajul "high rate of batery discharge" , a pornit si am facut un drum de 150km pt incarcare. Adoua zi, a pornit fara probleme, si mesajul disparuse.
Link to comment
Share on other sites

Nu. O parchez cu rotile drepte. Oricum, multumesc pt promptitudine Blitzu. PS. Cu o zi inainte, mi-a aparut mesajul "high rate of batery discharge" , a pornit si am facut un drum de 150km pt incarcare. Adoua zi, a pornit fara probleme, si mesajul disparuse.

 

 

la faza cu rotile invarte rotile odata maxim la stanga si apoi maxim la dreapta si apoi pune-le drept si ar trebui sa-ti dispara ce ti s-a aprins in bord .

Link to comment
Share on other sites

Nu. O parchez cu rotile drepte. Oricum, multumesc pt promptitudine Blitzu. PS. Cu o zi inainte, mi-a aparut mesajul "high rate of batery discharge" , a pornit si am facut un drum de 150km pt incarcare. Adoua zi, a pornit fara probleme, si mesajul disparuse.

 

 

la faza cu rotile invarte rotile odata maxim la stanga si apoi maxim la dreapta si apoi pune-le drept si ar trebui sa-ti dispara ce ti s-a aprins in bord .

 

Am volanul blocat., deci nu pot face stanga -dreapta. Acum 2 zile am facut ce ma sfatuiesti tu acum si a pornit. Dar acum nici o sansa.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa remarc ca 12,3V nu inseamna o baterie incarcata/ buna. Una care are 12,7V inseamna ca e buna. Bateria la 12V e moarta. Cel putin eu asa am retinut :)

Ai incercat sa scoti bateria, sa o incarci inca o data pe redresor apoi sa o pui pe masina sa vezi daca mai ai eroarea? Eu stiu ca multe erori la E60 apar din cauza bateriei slabe pe fondul unui "semnal implauzibil".

A treia idee ar fi sa patesti ce am patit si eu. Nici eu nu am mers iarna asta cu masina si cand am scos-o am mers putin si am avut alte minuni de erori. In service la Filaret am constatat ca aveam apa in mufele calculatorului si pini usor corodati. Am avut noroc si electricianul i-a putut curata si au disparut ca prin minune toate erorile. Calculatoarele de verificat se afla sub filtrul de polen din stanga parbrizului cum stai fata in fata cu masina.

 

Eu iti urez bafta!

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

AliNOS, bateria cu motorul oprit, la valoarea de 12.7 V e o baterie buna, te asigur. Pentru o pornire usoara ai nevoie de minim 11 V .

Nu confunda cu valoarea la incarcare, care trebuie sa fie intre13.4 si 14 ca sa o consideri buna. :)

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa deblochez volanul, fortand stanga - dreapta vreo 2 ore si m-am programat pt miercuri la AB. Apropo de roti , cel de la AB mi-a sugerat sa nu parchez masina pe vreo bordura , trotuar, intr-o parte(culmea eu asta fac de vreo 3 luni,parchez cu 2 roti pe bordura). La rece cu bateria montata am 12,4 V si 14,3 V cu masina pornita. e putin?
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa deblochez volanul, fortand stanga - dreapta vreo 2 ore si m-am programat pt miercuri la AB. Apropo de roti , cel de la AB mi-a sugerat sa nu parchez masina pe vreo bordura , trotuar, intr-o parte(culmea eu asta fac de vreo 3 luni,parchez cu 2 roti pe bordura). La rece cu bateria montata am 12,4 V si 14,3 V cu masina pornita. e putin?

 

Nu,tensiunile sunt foarte bune .

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa deblochez volanul, fortand stanga - dreapta vreo 2 ore si m-am programat pt miercuri la AB. Apropo de roti , cel de la AB mi-a sugerat sa nu parchez masina pe vreo bordura , trotuar, intr-o parte(culmea eu asta fac de vreo 3 luni,parchez cu 2 roti pe bordura). La rece cu bateria montata am 12,4 V si 14,3 V cu masina pornita. e putin?

bateria are un sistem de refulare pe unde se scurge electrolitul din ea in caz ca fierbe si daca o tii intr-o parte curge acidul din ea si ramane cu mai putina cantitate decat e normal.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa deblochez volanul, fortand stanga - dreapta vreo 2 ore si m-am programat pt miercuri la AB. Apropo de roti , cel de la AB mi-a sugerat sa nu parchez masina pe vreo bordura , trotuar, intr-o parte(culmea eu asta fac de vreo 3 luni,parchez cu 2 roti pe bordura). La rece cu bateria montata am 12,4 V si 14,3 V cu masina pornita. e putin?

bateria are un sistem de refulare pe unde se scurge electrolitul din ea in caz ca fierbe si daca o tii intr-o parte curge acidul din ea si ramane cu mai putina cantitate decat e normal.

Nu e cazul de fierbere. Eu intrebam daca nu e prea descarcata. Precizez ca are 12,4 V cu bornele puse, 12,6-12,7V cu ele scoase si 14,3V cand e pornita.PS. Acum o saptamana, cand masina pornea ceva mai des, am verificat-o la un service si aparatul , o magaoaie Bosch arata 85%. Ceva idei?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.