Jump to content

Bmw seria 0 (zero) !


Rares

Recommended Posts

In alta publicatie am gasit asta

 

(cam acelasi lucru dar cu alte cuvinte :twoup: )

 

 

Primul BMW cu tractiune fata se va lansa in 2013

 

Luni, 17 Mai 2010Sursa: AutocarPrimul BMW cu tractiune fata se va lansa in 2013

 

BMW va concura in segmentul premium mini cu un nou model de intrare in gama, care va avea, in premiera, tractiunea pe puntea fata. Este vorba de viitoarea Serie 1, care isi va face aparitia in 2013 si va concura cu viitorul Audi A2 si Clasa A de la Mercedes-Benz. Noul BMW va fi dezvoltat pe platforma urmatoarei generatii MINI.

 

Interesant este faptul ca BMW va pastra denumirea de Seria 1 pentru nou model, iar clientii vor putea opta intre versiunea cu tractiune pe fata sau cea cu tractiunea spate. Chiar daca se vor comercializa sub acelasi nume, cele doua familii de modele se vor diferentia prin setari si preturi, sustine revista Autocar. Varianta cu tractiune clasica, pe spate, va fi mai scumpa si va beneficia de o calitate superioara. In acelasi timp, versiunea cu tractiunea fata are scopul de a atrage noi clienti, din randurile celor care apreciaza automobilele cu interior spatios si flexibil, placute la condus si mai ieftine ca intretinere.

 

Ca arhitectura, viitorul BMW cu tractiune fata va fi un hatchback cu 5 usi. Ulterior este planuita si o versiune ceva mai sportiva, care sa concureze cu noul Audi A1. Cei de la BMW nu-si fac griji ca Seria 1 cu tractiune fata ar putea lua din clientela MINI, a carui noua generatie va fi lansata in 2014. Ei spun ca fiecare brand are o imagine clar conturata si ca studiile intreprinse in acest sens au aratat ca BMW si MINI au clienti diferiti. O sursa din interiorul BMW, citata de Autocar, a dat ca exemplu succesul de la Volkswagen si Audi, intr-o situatie similara, cu Golf, respectiv A3.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu tot nu sunt impacat cu FWD. Desi e treaba de marketing si de faptul ca vrea sa concureze cu polo, fiesta, corsa (oricum nu prea se va compara cu ele) tot parca nu imi inchipui un BMW cu tractiune fata. Mintea mea refuza sa priceapa. Ar fi o schimbare deranjanta pentru multi dar probabil castigatoare in bani pentru BMW.

 

Banii vorbesc.

Probabil cã dacã nu ar fi crizã, nu s-ar Întâmpla chestia asta.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, tracĂžiunea spate la o maÂşinĂŁ de sub 150 cp nu prea ajutĂŁ la nimic.

 

E normal ca BMW sĂŁ producĂŁ Âşi maÂşini mai practice, Âşi Mercedes fabricĂŁ autobuze, autocare Âşi dube.

 

ªi Mini e cu tracÞiune faÞã ºi e o maºinã foarte miºto.

si este putin sportiva. din punctul meu de vedere este o masina reusita pt. clasa ei.

 

daca eu am 143 cp nu ma ajuta tractiunea spate?? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu ºtiu ce sã zic, dar nu-mi place ideea cu tracÞiune faÞã. Consider cã tracÞiunea spate intrã deja Într-o aºa zisã tradiÞie, la fel ca ºi cu orientarea bordului spre ºofer.

 

MĂŁ rog, controversare a fost Âşi la porsche cayenne. Tot zicea lumea cĂŁ din cauza banilor s-au bĂŁgat Âşi pe suv-uri sĂŁ atragĂŁ clienĂži, Âşi totuÂşi acum au succes.

 

Ca o marcã ce se respectã n-ar trebui sã se gândeascã aºa mult la maºini low cost. BMW-ul a fost mereu o maºinã scumpã dar de calitate net superioarã. N-aº vedea bine lumea dacã nr bmw-urilor ar fi cât la vw-urilor.

 

Este strict un post subiectiv!

Link to comment
Share on other sites

BMW-ul a fost mereu o maşină scumpă dar de calitate net superioară. N-aş vedea bine lumea dacă nr bmw-urilor ar fi cât la vw-urilor.

 

prin anii 60, bmw numai o masina scumpa nu era.

de ce nu privesti partea buna a lucrurilor:

daca vor reusi sa vanda 200.000 de fwd pe care altfel nu le-ar fi vandut, banii obtinuti se aduna in visteria bmw, bani pe care ii pot folosi la cercetare, la imbunatatirea calitatii produselor(seria 3, 5, 7) care poate te intereseaza pe tine sau pe altii care se opun fwd.

lumea de dupa criza economica este una care , din punctul meu de vedere nu mai are scrupule. daca poti sa faci bani din ceva, e cazul sa te misti repede.

 

uite masina care i-a scapat pe bmw la incepututl anilor '60 de faliment si va da voua oportunitatea sa vorbiti de o marca pe care o cunoasteti doar partial si tot partial chiar in perioada ei contemporana. peste 210.000 de bmw isetta s-au produs.

 

de aici va puteti imbogati cunostintele si apoi puteti murdari cu noroi atat alte marci cat si pe bmw:

http://en.wikipedia.org/wiki/Isetta

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

BMW-ul şi luat rămas bun de la criză. Nu ăsta e motivul.

 

BMW Group isi pastreaza ritmul puternic de crestere: in luna aprilie, numarul automobilelor BMW, MINI si Rolls-Royce livrate clientilor din intreaga lume a crescut cu 14,6%, pana la 116.391 unitati (anul anterior – 101.591 unitati). In total, in primele patru luni ale lui 2010 au fost vandute 432.037 vehicule, comparativ cu 378.865 (+14%) in aceeasi perioada a anului trecut.

Oricum, fii sigur! 200.000 de maşini vor fi aşa dintr-un foc. Până acum s-au vându peste 1 milion de autoturisme seria 1. Închipuie-ţi ce bătaie o să fie pe astea. Că cine nu preferă un bmw nou la preţ de golf 6?

Dacă va fi lansat eu zic că va avea succes ĂŽnsă nu sunt ĂŽn totalitate pentru.

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

NU inteleg unde ar fi problema. Studiile de marketing fac de mult timp legea in industria auto. Ca sa poti supravetui ca producator de masini trebuie sa fii flexibil.

 

Daca tot sunteti pretentiosi cumparati-va seria 7 sau Rolls.

Link to comment
Share on other sites

Si cum se va numii?? Chiar ii vor zice seria zero? Suna cam ciudat, parerea mea!

pai nu prea are cum sa ii zica seria 2....haudi vrea sa fie tot timpul peste bmw. clasele de masini care fac concurenta de ex: seria 5/audi a 6, seria 7/audi a8, seria 3 /audi a4 etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu ºtiu ce sã zic, dar nu-mi place ideea cu tracÞiune faÞã. Consider cã tracÞiunea spate intrã deja Într-o aºa zisã tradiÞie, la fel ca ºi cu orientarea bordului spre ºofer.

 

MĂŁ rog, controversare a fost Âşi la porsche cayenne. Tot zicea lumea cĂŁ din cauza banilor s-au bĂŁgat Âşi pe suv-uri sĂŁ atragĂŁ clienĂži, Âşi totuÂşi acum au succes.

 

Ca o marcã ce se respectã n-ar trebui sã se gândeascã aºa mult la maºini low cost. BMW-ul a fost mereu o maºinã scumpã dar de calitate net superioarã. N-aº vedea bine lumea dacã nr bmw-urilor ar fi cât la vw-urilor.

 

Este strict un post subiectiv!

 

 

dar ce te face sa crezi ca va fi o masina ieftina comparativ cu alte masini din clasa ei? crezi ca va fi o masina mai ieftina decat vw-ul, ford-ul sau seatul cu variantele lor care oricum sunt pe toate drumurile?

 

si apropo de asta: nu mai stiu cand si mai ales in ce editie a top gear-ului, clarkson vorbea despre masina de all day everyday, care pana nu demult in UK era ford mondeo, masina care intrunea necesitatile clasei de mijloc in ceea ce priveste raportul calitate pret. Si stii care a fost constatarea, sau mai bine zis concluzia? Ca in ultima perioada fordul mondeo a fost detronat de seria 3, 2.0 diesel... so... nu te pune pe ganduri putin chestia asta? Ori bmw-ul nu mai e considerat (demult, din punctul meu de vedere) o masina de lux (in sensul de "extrem de scumpa"), ori lumea s-a imbogatit brusc si isi permite masini exclusiviste...

 

pana la urma, eu cred ca nu e un lucru rau ca vor sa isi extinda piata si pe acest segment al masinilor de oras... pana la urma bmw-ul este o firma competitiva care trebuie sa tina pasul cu concurenta. Altfel, cred ca pierderile ar fi mult mai mari decat castigurile...

 

si btw: mie mi se pare draguta... nu prea sunt de acord cu tractiunea fata, dar pana la urma este un compromis in scop utilitar, nu?

Link to comment
Share on other sites

Mai degrabĂŁ, BMW este o marcĂŁ premium a.k.a de lux care fabricĂŁ Âşi maÂşini mai ieftine pentru oamenii din clasa medie, de exemplu 320d.

 

Nu prea ai cum sĂŁ supravieĂžuieÂşti ca producĂŁtor auto independent fĂŁrĂŁ sĂŁ fabrici Âşi maÂşini pentru marea masĂŁ de cumpĂŁrĂŁtori.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

s-a semnat agreement-ul cu psa:

 

http://www.worldcarfans.com/110101929058/b...ybrid-agreement

 

acum peugeotul 208 si citroenul c3 vor avea o crestere de vanzari pt ca se vor lauda ca masina e facuta in colaborare cu bmw si ca sub sigla de citroen sau peugeot este un bmw. acum nu stiu ce or sa zica bmw cand lumea le va spune ca sub badge-ul de bmw este un peugeot 208 sau citroen c3.

Link to comment
Share on other sites

BMW and PSA Peugeot Citroen have signed an agreement to jointly develop hybrid powertrains for front-wheel drive vehicles.

Tradus inseamna

BMW si PSA Peugeot Citroen au semnat un acord de a dezvolta ĂŽn comun trenurilor de rulare hibride pentru vehiculele cu tractiune fata.

Cat % vor fi masini hibride? 1%?

Cat % vor avea tractiune fata? 10%?

Plus de asta e vorba de transmisie/cutie de viteze/etc.In nici un caz motor,caroserie,interior etc.

Mare chestie.Citroen cu 5% componente identice cu un BMW entry level.

Link to comment
Share on other sites

Plus de asta e vorba de transmisie/cutie de viteze/etc.In nici un caz motor,caroserie,interior etc.

da' tu de unde stii?

principalele costuri ce se vor imparti vor fi la caroserie. si motorul se va imparti, cu siguranta. astea doua sunt grosul si reprezinta sume uriase cheltuite.

la nivel de mici detalii tehnice si de aspect interior vor fi principale diferente, in rest, grosul fiind identic asa procedandu-se peste tot unde se decide impartirea costurilor.

 

tu credeai ca au semnat un contract pt a face schimb de piulite la roti si de stergatoare?

diferentele vor fi la fel cum sunt intre polo si a1 sau intre golf si a3.

Link to comment
Share on other sites

Momentan e vorba de o tehnologie aplicata doar la un mic procent de masini,tehnologie "sheruita" doar la o parte din componente.

Chestia e ca aceasta tehnologie e inca in faza incipienta,poate se incearca uniformizarea a tehnologiei prin acest parteneriat.

@edit,mai citeste o data sus ce am bolduit.

Articolul zice clar.Daca or vrea ei sa mai faca si altceva in parteneriat asta e partea a doua.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.