Jump to content

Vibratii la viteze mari cu jante originale BMW noi


Recommended Posts

Salut,

am o problema foarte suparatoare cu rotile pe un E36 320i Coupe...Am cumparat un set de jante originale BMW noi, modelul de aici - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=36&fg=15 ,care m-au costat o avere + anvelope Fulda Carat Excelero noi, 225/50 ZR16, adica exact dimensinea recomandata pentru acest tip de janta BMW. Am fost la service-ul dedicat pentru roti Nyco Tyres, din Bucuresti, de pe Iuliu Maniu, unde mi le-au echilibrat si mi le-au montat. Trebuie sa precizez ca masina mea, din fabrica a avut exact acelasi tip de jante pe care l-am cumparat (asa aveau BMW E36 Coupe M SportPaket din '95). Am urmarit cu atentie echilibrarea lor si am remarcat ca dupa ce le-a pus plumb, toate 4 aveau la computer valorile 0-0, deci nici o bataie. Dupa ce mi le-au montat si dupa ce am cheltuit 60 de milioane pe jante si anvelope toate noi noute si originale, surpriza - de la 150 km/h vibreaza nu doar volanul, ci toata masina. Nu pot fi luate in calcul probleme la directie, pivoti sau bucsi pentru ca la jantele de tabla si anvelopele vechi nu aparea nici cea mai mica vibratie nici la 220 km/h. In plus, am mecanic de incredere care mi-a verificat totul la suspensii si nu am nici un fel de joc. Rog ajutor de la cei care au mai avut asemenea probleme si le-au rezolvat.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Frate, ai curaj sa rulezi cu 150km/h cu anvelope noi. Au si ele nevoie de "rodaj" ca si la motor asa si la anvelope(~200km). Pe langa zgomot ai si aderenta mai scazuta.

Daca spui ca ai echlibrat rotile, eu nu vad nici o "problema" tehnica, doar ca las-o mai usor pana isi intra si ele in "paine".

Bafta.

Apropo nu pui si niste poze?:)

Edited by DCD
Link to comment
Share on other sites

Rhaziel, am dat banii astia pe jante si anvelope pentru ca imi plac, imi permit si sunt originale BMW, deci de calitate.

C6t9, evident, am verificat presiunea cu mana mea de mai multe ori - am valorile pt 225/50 ZR16 pe stalpul central - 2.0 fatza si 2.3 spate, la gol.

Link to comment
Share on other sites

Nu mã pot gândi momentan decât la rodaj.

 

Stiu ca echilibratul la cauciucuri noi se face dupa minim 100km,tocmai pentru ca acestea sa se aseze.

 

Da, se recomandĂŁ ĂŽncĂŁ o echilibrare. Rodajul diferĂŁ Âşi ĂŽn funcĂžie de anvelopĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema asemanatoare , tremura, la mine doar pe frana pe la 130. Am echilibrat rotile de 2 ori, prin metoda clasica si tot asa facea. Am rezolvat problema numai la o firma care avea stand de echilibrare a rotilor pe masina (multi mi-au recomandat la BMW sa fac numai echilibrare cu roata pe masina pentru ca suspensia e foarte sensibila). Vezi poate gasesti asa ceva si s-ar putea sa rezolvi problema.

 

Sunt destul de greu de gasit aparate din astea. cam asa arata

Daca nu gasesti prin Romania, atunci mai exista niste sisteme mai bune decat cele clasice, care au o rola ce vine pe roata si masoara diferentele de raza( diametru). ( Se poate intampla ca grosimea cauciucului sa varieze dinamic, flat spot parca se cheama si apar vibratii)

Link to comment
Share on other sites

Eventual pe traseul spre Munchen :)

 

da ms, ma refeream in rom in primul rand iar daca nu prin imprejurimi, bine ca nu m-ai trimis in SUA :)

apropos la AB a echilibrat cineva roti pana acum? ce aparatura au si cam cat costa?

Link to comment
Share on other sites

rar gasesti in ro aparat care sa echilibreze bine , majoritatea sunt praf , decalibrate ..Nu ai ce sa faci decat sa incerci in alta parte echilibrare . Am avut fulda pe spate si nu aveam vibratii sau alte probleme . Chiar sunt pe lista la achizitie acum
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema asemanatoare , tremura, la mine doar pe frana pe la 130. Am echilibrat rotile de 2 ori, prin metoda clasica si tot asa facea. Am rezolvat problema numai la o firma care avea stand de echilibrare a rotilor pe masina (multi mi-au recomandat la BMW sa fac numai echilibrare cu roata pe masina pentru ca suspensia e foarte sensibila). Vezi poate gasesti asa ceva si s-ar putea sa rezolvi problema.

 

Sunt destul de greu de gasit aparate din astea. cam asa arata

Daca nu gasesti prin Romania, atunci mai exista niste sisteme mai bune decat cele clasice, care au o rola ce vine pe roata si masoara diferentele de raza( diametru). ( Se poate intampla ca grosimea cauciucului sa varieze dinamic, flat spot parca se cheama si apar vibratii)

 

Foarte tare standul de echilibrare a rotilor pe masina, nu stiam de asa ceva. Inainte sa ajung acolo cred ca greseala a fost intr-adevar ca jentile au fost echilibrate imediat dupa ce au montat anvelopele pe ele, fara sa rulez cu rotile noi, deloc. Nu stiam de chestia asta, dar ar fi trebuit sa stie cei de la dedicatul service auto de roti Nico Tyres.....

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare standul de echilibrare a rotilor pe masina, nu stiam de asa ceva. Inainte sa ajung acolo cred ca greseala a fost intr-adevar ca jentile au fost echilibrate imediat dupa ce au montat anvelopele pe ele, fara sa rulez cu rotile noi, deloc. Nu stiam de chestia asta, dar ar fi trebuit sa stie cei de la dedicatul service auto de roti Nico Tyres.....

nu cred ,,, daca nu le echilibrai nu puteai sa mergi nici cu 80 te asigur . faceau ca un tractor . Mergi asa cateva sute km si reechilibreaza . In afara da-i mai usor pana in 120 , sau pana unde apare vibratia

Link to comment
Share on other sites

Eventual pe traseul spre Munchen :)

 

da ms, ma refeream in rom in primul rand iar daca nu prin imprejurimi, bine ca nu m-ai trimis in SUA :)

apropos la AB a echilibrat cineva roti pana acum? ce aparatura au si cam cat costa?

 

E prea scump sĂŁ o pui la colet.

 

Mã gândeam sã fie undeva pe traseul meu, Între Bucureºti ºi Munchen :twoup:

Link to comment
Share on other sites

~300Km spune si manualul pentru rodajul anvelopelor, dar nu spune ca se si reechilibreaza.

exemplu: in fabrica se echilibreaza rotile(jante noi, anvelope noi, max. 60 grame/roata-cel putin asta era la daewoo limita) fara a fii necesara reechilibrarea dupa rodaj, de ce? probabil pentru ca si restul sunt noi :), discuri de frana, planetare...tot ce este in miscare de rotatie si este legat direct cu roata..

 

Garcia nu ai gresit ca le-ai echilibrat, dupa 300-500Km du-te si fa-le din nou, nu-i lasa sa puna prea mult plumb pe una din fete, eventual pune-i sa roteasca anvelopa pe janta.

Link to comment
Share on other sites

acelasi fenomen se intampla si la mine. gumele sunt in regula, in prima treime de viata, jantele sunt ok.

dupa ce am schimbat rotile de iarna cu cele de vara ( am anvelope fulda carat exelero 225/55/16 cu jante parallel spoke 85) mi-a aparut acest fenomen, vibratii in volan si in scaun pe viteza constanta. undeva intre 90 si 120.

Rotile au fost echilibrate 0-0 in vulcanizare. Acelasi fenomen se simtea si cu rotile de iarna (anvelope falken Eurowinter 225/55/16, jante radial spoke48) dar mai sensibil ( tolerabil).

rotile au un an...am mers anul trecut cu ele cam 3000 km. jantele, nu sunt indoite sau lovite iar bratele, bucsele si suspensia sunt ok.....adica nici un mecanic nu a gasit jocuri....si am fost in mai multe service-uri.

ciudat e ca.....daca o calc tare si acclereaza repede la 100 vibratia e mai puternica cand ajung la 100km/h. daca accelerez normal se simte mai usor, doar in volan.

deja ma termina psihic....

Am auzit ca altii au scapat de problemele astea dupa ce au schimbat bratele fata. Am citit pe alte forumuri, baieti care au investit bani grei sa solutioneze nebunia asta.....au schimbat gume, jante, suspensii, brate,...rezultat: 0

daca cineva a reusit sa-i dea de de cap, spuneti-ne si noua!

 

masina e E39, 525i/2002

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

acelasi fenomen se intampla si la mine. gumele sunt in regula, in prima treime de viata, jantele sunt ok.

dupa ce am schimbat rotile de iarna cu cele de vara ( am anvelope fulda carat exelero 225/55/16 cu jante parallel spoke 85) mi-a aparut acest fenomen, vibratii in volan si in scaun pe viteza constanta. undeva intre 90 si 120.

Rotile au fost echilibrate 0-0 in vulcanizare. Acelasi fenomen se simtea si cu rotile de iarna (anvelope falken Eurowinter 225/55/16, jante radial spoke48) dar mai sensibil ( tolerabil).

rotile au un an...am mers anul trecut cu ele cam 3000 km. jantele, nu sunt indoite sau lovite iar bratele, bucsele si suspensia sunt ok.....adica nici un mecanic nu a gasit jocuri....si am fost in mai multe service-uri.

ciudat e ca.....daca o calc tare si acclereaza repede la 100 vibratia e mai puternica cand ajung la 100km/h. daca accelerez normal se simte mai usor, doar in volan.

deja ma termina psihic....

Am auzit ca altii au scapat de problemele astea dupa ce au schimbat bratele fata. Am citit pe alte forumuri, baieti care au investit bani grei sa solutioneze nebunia asta.....au schimbat gume, jante, suspensii, brate,...rezultat: 0

daca cineva a reusit sa-i dea de de cap, spuneti-ne si noua!

 

masina e E39, 525i/2002

 

Cred ca problema de la masina mea e diferita fata de a ta, pentru ca la mine apar vibratii doar cu rotile noi, la cele vechi nu aveam vbibratii deloc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.