Jump to content

BMW 320D e90 nov 2005


Recommended Posts

probabil turbina, sau vreun furtun presiune

 

daca este turbina, nu venea la pachet si norul de fum? in cazul meu nu a fost vorba de fum

 

furtunul/asta sper si eu sa fie

 

daca sa blocat nu iese fum ptr ca nu pierde ulei.

pierde ulei doar daca se rupe axul turbinei

 

ok, dar se aude un suierat, pare ca se invarte in gol.

 

am auzit ca unele turbine sunt mitsubishi??? voi ati auzit de asa ceva?

 

scuze, poate intrebarile par stupide, dar vreau sa inteleg fenomenul si mai ales de ce s.a intamplat...

 

am vrut sa-mi fac si o resoftare, bine ca m-am abtinut, cine stie ce se mai intampla.

 

 

suierat sau vaitat?suierat ins ca turbina isi mareste presiunea..

"vaitat" de obicei se aude cand ventilatorul atinge peretii turbinei sau a compresorului.

sau poate fii si valva pierburg.

tre sa verifici.

lasa resoftarea ca deja is belite turbinele originale..

Link to comment
Share on other sites

suierat sau vaitat?suierat ins ca turbina isi mareste presiunea..

"vaitat" de obicei se aude cand ventilatorul atinge peretii turbinei sau a compresorului.

sau poate fii si valva pierburg.

tre sa verifici.

lasa resoftarea ca deja is belite turbinele originale..

 

 

:) acum chiar ca nu stiu ce sa raspund...se aude mai mult spre suierat :twoup:

 

nu suna ca o frecare.

 

in cazul in care inlocuiesc turbina, de ce sa nu fac resoftare? oricum peste maxim 6 luni o voi pune in vanzare, cred ca o sa incerc o japoneza.

Link to comment
Share on other sites

daca o vinzi..fai resoft:D

toyota cica is cele maibune;)

ca sa vezi daca e turbina desfa conducta de la filtru de aer la turbo si invarte elicea de la turbina.daca are joc sau nu se invarte usor e kaputt;)

 

multam de sfat, e' mult prea complicat, am reusit sa-mi aman ceva deplasari si in consecinta, maine sunt la service, o sa va anunt ce si cum.

 

asta cu resoftarea, nu stiu ce sa zic, daca o fac la AB e' ok, nu am incredere s-o fac in alta parte. de la AB primesc si garantie pe lucrare (pretul e' pe masura/1000 e).

 

da, buna asta cu toyota :twoup:, desi aici, e' o discutie mai ampla, nu cred in campania de presa a americanilor (am prieteni cu lexus, toyota care nu au avut probleme ever), miroase rau...eu m-am orientat la un fx de la infiniti (cand o sa fac rost de suma necesara), plus ca au un program, cum ca daca ramai in drum cu masina (ceea ce mie mi s-a intamplat) in maxim 2 h vine o echipa de mecanici si iti predau o masina identica, in caz ca nu/ti pot repara masina

 

sorry ptr. off/topic

Link to comment
Share on other sites

daca o vinzi..fai resoft:D

toyota cica is cele maibune;)

ca sa vezi daca e turbina desfa conducta de la filtru de aer la turbo si invarte elicea de la turbina.daca are joc sau nu se invarte usor e kaputt;)

 

multam de sfat, e' mult prea complicat, am reusit sa-mi aman ceva deplasari si in consecinta, maine sunt la service, o sa va anunt ce si cum.

 

asta cu resoftarea, nu stiu ce sa zic, daca o fac la AB e' ok, nu am incredere s-o fac in alta parte. de la AB primesc si garantie pe lucrare (pretul e' pe masura/1000 e).

 

da, buna asta cu toyota :twoup:, desi aici, e' o discutie mai ampla, nu cred in campania de presa a americanilor (am prieteni cu lexus, toyota care nu au avut probleme ever), miroase rau...eu m-am orientat la un fx de la infiniti (cand o sa fac rost de suma necesara), plus ca au un program, cum ca daca ramai in drum cu masina (ceea ce mie mi s-a intamplat) in maxim 2 h vine o echipa de mecanici si iti predau o masina identica, in caz ca nu/ti pot repara masina

 

sorry ptr. off/topic

 

 

 

nui deloc complicat.dar dak mergi la service..aia iti spun ce are sigur.

1000€??!wow!mult

americanii fac din tantar armasar...si toyota a vrut sa le arate cai super serioasa etc.plus ca presa a exagerat.

fx e tare.dar pe lpg altfel te omoara:P

sa ne spui de bmw

Link to comment
Share on other sites

ok, dar se aude un suierat, pare ca se invarte in gol.

 

am auzit ca unele turbine sunt mitsubishi??? voi ati auzit de asa ceva?

 

scuze, poate intrebarile par stupide, dar vreau sa inteleg fenomenul si mai ales de ce s.a intamplat...

 

am vrut sa-mi fac si o resoftare, bine ca m-am abtinut, cine stie ce se mai intampla.

 

 

Da, si a mea este de Mistubishi. Cica cele pentru motoarele de 163 CP sunt de Mitsubishi, cele pentru restul versiunilor de motoare sunt facute de BMW sau alti furnizori.

 

 

Legat de japoneze, si eu tot asta am ales si nu imi pare rau deloc. BMW-ul e masina auxiliara, japoneza e primary.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu de atunci tot astept cai verzi pe pereti din Germania, unde cei de la firma mama refuza sa imi dea un raspuns, fie el si negativ, pe motiv ca "cazul este in analiza".

 

Mi-am cam pierdut rabdarea si trebuie sa ma orientez spre a cumpara un turbo nou sau a-l reconditiona pe asta. Dl Dragosarta, poti sa imi faci legatura cu persoana care ti-a reconditionat-o tie? Un numar de telefon, ceva?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dupa trei luni in care masina a stat pe dreapta desi am avut nevoie de ea pot sa fac un rezumat din care sa reiasa si finalul. In orice caz seriozitatea germana, in special in ceea ce priveste serviciile post vanzare este un mit. Sunt atat de neseriosi pe cat de urate cu crengi le sunt femeile.

 

 

28.12.2010, 77.xxx km, - Masina ajunge la Iasi.

 

~25.01.2010,77.xxx km - Masina incepe sa circule dupa toate demersurile privind inmatricularea si casco.

 

23.03.2010, 81.450 km - Motorul incepe sa vuiasca, dupa care intra pe ulei. Consuma ~7 litri de ulei in ~130 km (baia avand o capacitate de 5,5).

 

~28.03.2010, 81.580 km - Duc masina in service si se constata defectiunea turbosuflantei. Aceasta trebuie inlocuita sau reconditionata. Din acest moment masina nu se mai misca deloc pana in 21.06.2010.

 

12.04.2010, 81.580 km - Trimit o scrisoare de reclamatie catre dealerul Recklinghausen de la care am cumparat-o in care ii intreb de ce s-a stricat masina la 6 000 km de la ultima verificare in service, si de ce nu au fost inlocuite in 75 000 km niciodata filtrele de aer si motorina.

 

14.04.2010 - Dealerul imi raspunde ca nu este problema lor, ca daca ma intereseaza ceva despagubiri sa iau legatura cu BMW AG. In acest timp incep sa postez peste tot si sa caut solutii de reconditionare sau de turbosuflante SH sau noi.

 

15.04.2010 - Se ia legatura cu BMW AG. Acestia primesc cazul si spun ca il analizeaza.

 

20.04.2010 - 20.05.2010 - Ii sun de 2-3 ori pe saptamana sa ii intreb ce analizeaza atata timp, si imi raspund de fiecare data "cazul este in analiza". Pe de-asupra, nici nu dau un raspuns negativ privind o eventuala despagubire, incat eu sa imi pot vedea de treaba. In toata aceasta perioada continui sa fac demersuri privind reconditioanrea pe cont propriu sau achizitia uneia noi.

 

30.05.2010 - Programez un drum la Brasov la o firma care spune ca ar putea face reconditionare pe acest model de turbosuflanta (singura pe care am gasit-o, restul raspunzandu-mi ca pe acest model, produs de Mitsubishi nu se poate face reconditionare pentru ca nu se produc&gasesc piese).

 

30.05.2010 - Sunt notificat din Germania, de la BMW AG ca ei doresc ca cineva de la BMW Romania sa ia legatura cu ei in vederea unor demersuri privind o despagubire sau altceva.

 

30.05.2010 - 15.06.2010, insist la cei din Germania sa dea un raspuns celor din Romania, pentru ca sunt aproape trei luni de cand nu pot utiliza masina asteptand raspuns de la ei (cai verzi pe pereti). De fiecare data, ei raspund ca "cazul este in analiza" si ca vor da un raspuns celor din Romania.

 

15.06.2010 - Primesc e-mail oficial de la BMW Romania ca va trebui sa mai astept, pentru ca cei din Germania de la BMW AG au "cazul in analiza" si ca imi vor trimite mie direct un raspuns oficial (eu de la inceput, de cand trimisesem dealerului solicitasem un raspuns oficial, spunandu-le ca il voi utiliza in vederea actionarii lor in judecata).

 

16.06.2010 - Ii bag undeva pe nemti si merg la trei magazine de piese auto, si adjudec unul dintre ele, de unde fac comanda de turbosuflanta, si de toate consumabilele pentru revizie, inclusiv ulei.

 

19.06.2010 - Piesele ajung la magazin.

 

21.06.2010 - Merg la magazin si ridic comanda, merg si iau masina, o tractez in service.

 

Pe dupa-amiaza, la reasamblare, se constata ca fulia motor are joc si trebuie inlocuita. Dau comanda de fulie, aceasta este inlocuita. Seara ies din service cu masina OK, cum sper ca trebuie sa ramana. Dupa asamblare, se curata prin turatie uleiul de pe admisie. Se colecteaza vreo 2l. Plec cu ea putin in teste, scap de ultimele resturi de ulei de pe evacuare, masina merge mai bine ca oricand. 81 600 km.

 

In Germania cazul inca este in analiza. Le-a luat fix o luna si jumatate ca sa-mi spuna ca vor sa vorbeasca cu un reprezentant BMW Romania (aceasta decizie putea fi luata din prima zi de catre ei). Intre timp au mai trecut 22 zile de cand un reprezentant BMW a luat legatura cu ei. Sunt curios cat vor mai tine cazul in analiza pana sa-mi raspunda oficial.

 

COSTURI:

 

3750 lei&turbosuflanta veche - turbosuflanta noua.

810 lei - filtru epurator, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru clima cu carbon activ, toate pe MANN, 6 litri de ulei BMW, kit de instalare pentru turbosuflanta (pentru a beneficia de garantie la piesa)

590 lei - fulie motor

~500 lei manopera.

 

Cu privire la manopera, recomand oricui persoana la care am reparat eu, care este specializata pe BMW si lucreaza foarte bine, atentie la detalii, etc. Am obtinut si acte privind manopera, ca sa beneficiez de garantie la turbosuflanta. Daca este cineva interesat de cosuturile detaliate privind consumabilele, pot sa atasez factura.

Ma duc sa mai dau un Send/Receive, poate mi-a trimis BMW AG vreo despagubire. Maine se implinesc trei luni de cand am tras masina stricata pe dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Probabil consideri pretul scazut si calitatea ca atare. Nu?

 

Producatorul este unul german, iar ca livrare in interval de o ora nu gaseam decat asta si una la dealer una pe original care costa 1050 lei.

 

Banuiesc ca macar 10 000 km ma tine fulia asta, ori eu cand imi revin un pic din cheltuiala asta sunt dispus sa pun una mai buna.

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca macar 10 000 km ma tine fulia asta, ori eu cand imi revin un pic din cheltuiala asta sunt dispus sa pun una mai buna.

 

 

daca este VAICO , TOPRAN, VEMO,FEBI,SWAG (toti nemtesti) ,nu cred ca o sa te tina 10 mii de km :twoup: vorbesc din experienta

 

doar corteco merita

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dl POIUYT, se confirma vorba aceea "cine stie cunoaste!"

 

Din 22 iunie pana acum nici nu imi vine sa numar cate luni au trecut - cert e ca masina a ajuns in service pentru o nimica toata si daca tot s-a deschis capota, mecanicul care a facut operatiile din vara a spus ca fulia incepe sa bata, dupa zgomotul pe care il scoate. Mi-a recomandat sa o inlocuiesc, ca sa nu crape de capul ei cu tot cu curele.

 

Acum, tu ai spus la momentul respectiv ca doar Corteco merita.

 

Acum, ca sa iau o fulie cu care sa nu mai am probleme, sa iau una pe original BMW, la peste 1200 lei, sau una Corteco la 780, care am auzit ca este de fapt producatorul BMW si doar sigla de pe piesa este diferita?

 

Daca iau Corteco ma tine pentru o perioada comparabila cu una BMW?

 

Multumesc oricui pentru opinie.

Link to comment
Share on other sites

pai omul a zic clar mai sus ca din cele aftermarket corteco se merita, nu stiu ce ar mai putea adauga..

Teroretic daca o pui intr-un service autorizat RAR si iti da o factura pentru montaj ar trebui sa ai ceva garantie, daca ai facut asta cu fulia veche poti incerca sa o schimbi la magazinul de unde ai luat-o.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

update: este mitsubishi, pretul manoperei-300 ron, ulei+filtru 300 ron, turbina 400 e, inca nu e' gata, maine ma duc s-o ridic, sper sa nu mai existe alte cheltuieli

 

Salut,

 

imi poti trimite si mie informatii despre service-ul unde ai facut toata operatia? Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine si sunt interesat.

 

Merci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.