Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Pierderi inexplicabile de ulei - o solutie


florin02

Recommended Posts

majoritatea explicatiilor "pertinente" au fost facute deja.. :) dac vrei sa discutam mai multe trimite-mi un PM cu ID-ul de mess... si stam la taclale... explicatiile care le detin eu nu sunt de un rang tehnic suficient de inalt incat sa-mi permit sa le trec aici (din respect pentru cei mai experimentati ca mine care sunt membrii mai inaintati ai forumului)
Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve - pentru cei interesati despre rolul PCV - ului.... o sa revin si cu o traducere a unui fragment din articol...

 

Traducere fragment .....

A de venit cerinta standard, precum si necesitate functionala, carterul sa aibe sistem de ventilatie. Acesta trebuie sa pastreze in carter o presiune usor mai scazuta decat cea atmosferica si sa recicleze gazele "scapate" (blow-by) trimitandu-le inapoi in admisie.

Totusi datorita circulatiei permanente de ulei din interiorul motorului, corelat cu miscarea la turatii mari a arborelui cotit, o "ceata" de ulei este transmisa de asemenea prin supapa carter (PCV) in admisie. De acolo uleiul este ars in timpul combustiei sau se depune pe galeria de admisie, determinand,in timp, o depunere de reziduu pe traseul admisiei. Din aceste motive multi producatori de motoare au ales sa inlocuiasca supapa carter (PCV) cu un sistem "separator de ulei + filtru carter" (oil catch and breather) care ventileaza si evacueaza gazele "scapate" (blow-by) direct in atmosfera retinand uleiul intr-un recipient mic sau reintroducandu-l in baia de ulei.

 

traducerea si adaptarea ..... eu... asa ca daca nu e foarte corect si coerent... sa nu ma injurati prea tare... :)

Edited by florin02
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tot fumul care-l scotea era la pornire si semana mai mult a abur. :)

 

 

salut

ma confrunt cu o problema asemanatoare cu ce ai avut tu....

am un e46 316i din 2003 si consuma ulei la greu

la mine scoate fum numai la putin timp dupa ce o pornesc (fum alb-albastru),adica merge putin la relanti,5 min sa zicem si apoi cand accelerez se face nor in spate dupa care nu mai scoate gram pot sa o duc si in 6000 ca nu mai scoate

la tine facea la fel???

eu sper sa aiba ce a avut a ta, sa nu aiba semeringurile de la supape duse

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Am si eu un 316ti din 2001 si ma confrunt si eu cu problema asta a consumului relativ exagerat de ulei. pana acum am schimbat garnitura de la capac pupape,

si o garnitura de la senzorul de presiune de la ulei. Observ in continuare ca mai ales dimineata de aproximativ 500 de metri

incepe sa iasa un fir de fum de sub capota dar nu localizez de unde.problema cu fumul de sub capota se intampla doar dimineata, in restul zilei nemaiobservand acest lucru.

Tocmai am fost la mecanic si am spalat motorul pentru a vedea eventualele scurgeri de ulei. Ar mai fi de scimbat vreo 3 garnituri la niste sezori care sunt pe partea din fata a motorului.

de scos fum nu scoate ... sau cel putin nu vad eu.

s-a mai confruntat cineva cu asa ceva pana acum?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Please help, am un E90 din 2006 si de ceva timp pierd ulei pe scut in fata pe partea cu pasagerul,nu imi pot da seama exact daca e ulei sau antigel, idea e ca le-am schimbat recent pe ambele si mecanicul imi spune ca nu are nimic, ca nu curge, insa e normal sa se intample asa, nu pare sa curga mult, insa ma ingrijoreaza?Nu imi apare nici o eroare,nivelul de ulei este ok, are cineva vreo idee, a patit cineva asa? Multumesc pt ajutor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.