Jump to content

Problema pornire e46


Recommended Posts

Salut, am un 320d din 2002 si de ceva timp am o problema mai ciudata. Sa povestesc cronologic :

- prin octombrie anul trecut ajung bine merci cu masina in fatza blocului, opresc motorul ( nu scot cheaia din contact insa o las in pozitzia 0 ), dupa vreo 10 minute vreau sa-o pornesc insa in momentul in care dau la cheie imi pica tot curentul in masina. Initzial am crezut ca m-a lasat bateria insa cam greu de crezut pt ca o am de doar 2 ani si este inca in garantzie. Dupa ce m-am enervat putzin, "trantesc" portiera stanga fatza si brusc vad ca porneste curentul. Dau la cheie si porneste si masina imediat. In saptamanile urmatoare am mai patzit faza asta cam de 2 - 3 ori pe saptamana (de cele mai multe ori isi revine cand trantesc una din portiere insa uneori revine fara sa-i fac nimik )

- in decembrie ma duc la Automobile Bavaria s-o pun pe tester, las masina la ora 8 dimineatza la ei si ma suna la oa 12 sa ma intrebe daca nu pot s-o las pana a doua zi ca nu-si dau seama ce are. A doua zi ma suna tot pe la 12 sa ma duc s-o iau ca cica au rezolvat problema inlocuind niste fire. Adevarul e ca 3 zile a mers bine, insa din a 4a zi a inceput iar sa-mi cada curentul si din cate observ a inceput sa-mi cada si cand incerc sa pun contactul, nu numai atunci cand dau la cheie sa pornesc.

- prin ianuarie, observ noi simptome: pornesc masina si mi se aprinde faza scurta timp de 2 - 3 secunde, imi pica pilotul automat sau mi se decupleaza DSC-ul in mers ( daca opresc masina si pornec iar imi revin amandoua ), cateodata imi fac beculetzele in bord ca pomul de craciun, iar mai nou am obeservat ca pica curentul si peste noapte, decupladu-se alarma.

 

Are cineva vreo idee ce-ar putea sa fie ?

 

Multzumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Are cineva vreo idee ce-ar putea sa fie ?

Multzumesc anticipat

Verifica capsa de pe baterie....ca aia mai face fitze....sau daca nu..trecerea aia din plastic din fatza unde ai borna de plus pentru clestii de pornire....Vezi daca e topita sau are contact imperfect!Vezi ca acolo ai doua trasee unul mare si unul mai mic cu surubel..Verifica-le pe amandoua!

Eventual verifica si masa...locul unde se pune pe caroserie firul de (-) de la borna negativa!

Link to comment
Share on other sites

Mda, s-ar parea ca s-a rezolvat problema. Am vorbit cu cineva care a patzit o faza similara si mi-a zis ca e de la bornele bateriei pt ca bornele de la bateria originala BMW sunt un pic mai groase iar cele de la alte baterii sunt un pic mai subtziri si sunt predispuse sa se slabeasca in timp. Am curatzat si plusul din fatza si bornele de la baterie si am strans-o mai bine si urmeaza sa-mi achizitzionez o bucata de cupru ca sa infasor in jurul bornei ca sa stranga mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.