Jump to content

Roata de rezerva la M3?


fbdcnt

Recommended Posts

Mare tampenie fara rezerva. Si asta nu atat pentru greutate, cat pentru a raporta un portbagaj mai mare...

Daca te consoleaza cu ceva, nici Porsche nu mai are roata de rezerva. Are tot asa, compresor. Cica mobility kit !

Link to comment
Share on other sites

cum sa nu ai cheie de roti... :blink:

 

toata lumea vrea sa aiba cele mai sofisticate chestii... si nici macar nu citesc MANUALUL DE UTILIZARE...

 

cand deschizi portbagajul o sa vezi pe "partea mobila" o chestie ovala cu surub... desfaci surubu si ai tot ce iti trebuie... (scrie in carte, o am in format PDF daca vrei in engleza)

 

PS: cric nu ai... :)

Link to comment
Share on other sites

Nici un M3 nu vine cu roata de rezerva toate au RFT

108424[/snapback]

a doua parte a afirmatiei e falsa. din cite stiu eu, nici un M nu vne cu RFT, vin cu cauciucuri mai moi si mai performante (si mai scumpe). evident, e posibil sa ma insel.

 

si e garantat ca in caz de pana sa poti merge cel putin 100 km dupa ce ai uitilizat dispozitivul.

108424[/snapback]

care dispozitiv?!? si aia 100 de km pe un cauciuc runflat pe pana... e o gluma. chiar si daca nu depasesti cei 80 km/h. sau in fine, poate ca se poate. dar o sa ajungi cu cauciucul franjuri. si pe urma dupa aia 100 km ar fi bine sa gasesti asa:

 

1. o vulcanizare care are scule de dat jos un cauciuc din asta de pe janta (si sa nu fie duminica sau cu o ora inainte de finala la CM de fotbal - kudos vl20sas :))

2. sa aibe alt cauciuc pe stoc (sau macar unul non-RFT la dimensiunile potrivite - evident, se da impreuna cu o Biblie sa te rogi sa nu iei un cui pina ajungi acasa si iti vine cauciucul RFT comandat din tari straine, cam asa in o luna, o luna si jumatate!)

3. sa ai 1500 roni la tine, daca se poate cash (sau sa ai de la cine imprumuta :blink:)

 

toate cele de mai sus sint adevarate, chiar si daca ai luat doar un cui sau ceva care se face relativ simplu, cu o sfoara din aia care se pune direct de afara sau un petec (dar pentru asta trebuie data jos cauciucul, si eu am patit ca era omul singur de servici la vulcanizare si nu a fost in stare!). si din cauza ca nu gasesti unde si cine sa iti repare o pana simpla (si n-ai nici rezerva), te faci cu o paguba de un cauciuc nou.

Link to comment
Share on other sites

mai nene, hai sa deschidem un topic cu cate pene ati facut de cand conduceti un BMW!!!!

108610[/snapback]

am masina din toamna. in 47,000 km am facut 5 pene, din care ultima s-a lasat cu un cauciuc RFT aruncat (cam aiurea, ca aveam rezerva dar mi-a fost lene sa o pun si nu credeam ca o sa se distruga cauciucul daca merg in parametrii recomandati) dupa ce l-am avut pe masina o saptamina.

Link to comment
Share on other sites

:bounce:

am masina din toamna. in 47,000 km am facut 5 pene, din care ultima s-a lasat cu un cauciuc RFT aruncat (cam aiurea, ca aveam rezerva dar mi-a fost lene sa o pun si nu credeam ca o sa se distruga cauciucul daca merg in parametrii recomandati) dupa ce l-am avut pe masina o saptamina.

108619[/snapback]

 

O PANA a facut-o prin Valcea :blink:

 

nici eu la e60 nu am avut rezerva+cheie+cric :)

dar am rezolvat

 

:) roata pe 17 dinaia anemica---200ron

:D cric de skoda octavia merge ok -50 ron

:D cheie--am oprit-o de la bmw vechi

 

ocum sunt ok :w00t:

 

ps.vezi pe ebay ca sunt roate dinaste mici :)

Link to comment
Share on other sites

de unde ai luat roata anemica?

 

 

 

:bounce:

 

O PANA a facut-o prin Valcea :blink:

 

nici eu la e60 nu am avut rezerva+cheie+cric :)

dar am rezolvat

 

:) roata pe 17 dinaia anemica---200ron

:D cric de skoda octavia merge ok  -50 ron

:D cheie--am oprit-o de la bmw vechi

 

ocum sunt ok :w00t:

 

ps.vezi pe ebay ca sunt roate dinaste mici :)

108633[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

si eu am la masina roata d'aia de 10-12cm latime.... asa a fost ..... dar daca o comanzi de la auto bavaria.... e cel mai simplu... sau de la dezmembrari !

 

[edit] cre ca e de 14-15 cm :blink:

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

si eu am la masina roata d'aia de 10-12cm latime.... asa a fost ..... dar daca o comanzi de la auto bavaria.... e cel mai simplu... sau de la dezmembrari !

 

[edit] cre ca e de 14-15 cm :blink:

108672[/snapback]

 

ce masina ai exact? la m3 nu apare cod de asa ceva dar poate merge de la alta.

Link to comment
Share on other sites

am masina din toamna. in 47,000 km am facut 5 pene, din care ultima s-a lasat cu un cauciuc RFT aruncat (cam aiurea, ca aveam rezerva dar mi-a fost lene sa o pun si nu credeam ca o sa se distruga cauciucul daca merg in parametrii recomandati) dupa ce l-am avut pe masina o saptamina.

108619[/snapback]

In 9 luni de zile nu am facut nicio pana si am neste cauciucuri....sa-mi traiasca! 3 la 10000! ma fac naiba de ras ca nu stiu sa schimb o roata... :blink: la dacie, 2 ani m-a tinut norocul!

Doru, dar vorba lu' chas3, cumpara roata+cric+cheie si ai rezolvat problema pt distante lungi. Clar nu merita sa te risti...prea putine service-uri de roti care sa vada la fata un m3...

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Da,asta e cu rotile eu cand am asa o masina nu ma duc in concediu cu ea daca ies inspre ost.Si acum cred ca unii o sa ma inteleaga de ce nu vin cu un BMW in Ro nu e problema de cauciucuri numai dar la gropile care sunt si am vazut multe se duce si geanta si ce faci fara roata de rezerva cand esti poate la 100km de vulcanizare sau service.Asa ca cine cumpara o masina trebuie sa fie si la acest aspect atent.Aici in Germania dau un tel fie la ADAC sau BMW mobil service si in cateva minute ma ajuta cineva si asa functioneaza in multe tari vestice dar din pacate nu peste tot.Solutii sunt multe dar la masinile sport sunt si portbagajele mici.Si BMW cam baga peste toate modelele RFT si mobility cu compresor.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat. Am luat de la Bavaria un kit cu janta de tabla subtire de 17 cu un cauciuc Continental ca de roaba pt E60, scrie max 80/h. Cred ca merge la orice, au fost amabili si mi l-au si probat. Mai contine cric, coarba si cala. M-am scos. Plec fara bagaje ca nu mai are loc mai nimic in portbagaj-hahaha. Glumesc, are o chestie misto, cand capota e ridicata (pusa) dai de un levier si castigi la loc tot spatiul din portbahaj in care se aduna cand e decapotata. Ma descurc. Mai greu cu muierile ca au tendinta sa care si pt un week-end tot sifonierul. A, costa 270 EU incl TVA, ceva sub 10 mil. Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.