Jump to content

Am schimbat un cauciuc,am descoperit o noua problema


Recommended Posts

Salut,am schimbat un cauciuc pe fata,sa taiat pe interior si am zis sa iau altul,ma duc la vulcanizare,le-am spus ca doresc un cauciuc identic,16/55/205 pe fata,cand da roata jos am observat ca freca pe interior,nu mult,dar cat de cat,vroiam sa va intreb voi la masini cauciucurile pe fata ce marime au?mi se par groase astea,si cred ca si din cauza asta merge greu servo,au dreptate si astia de la politie cand te ia de jante ca sunt mari,in fond e spre binele conducatorului,fabricantul a pus pe 15, pe 15 trebuie sa le ai,daca masina care o am a fost pe mainile unui dobitoc, e partea a doua,cei de la rar mi-au bifat in talon pe 16 si cu astea trebuie sa raman,ma gandesc sa trec cauciucurile de pe spate care sunt noi 16/195/55 sa le trec pe fata,si pe cele de pe fata de 205 pe spate,desi pe spate o sa-i iau 215,sa-i de-a mai multa ''masivitate'' ca e ridicata de spate,baieti... sincer,cateva cuvinte vreau sa spun de incheiere,mi sa luat de masina asta de nu va spun,salut.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,am schimbat un cauciuc pe fata,sa taiat pe interior si am zis sa iau altul,ma duc la vulcanizare,le-am spus ca doresc un cauciuc identic,16/55/205 pe fata,cand da roata jos am observat ca freca pe interior,nu mult,dar cat de cat,vroiam sa va intreb voi la masini cauciucurile pe fata ce marime au?mi se par groase astea,si cred ca si din cauza asta merge greu servo,au dreptate si astia de la politie cand te ia de jante ca sunt mari,in fond e spre binele conducatorului,fabricantul a pus pe 15, pe 15 trebuie sa le ai,daca masina care o am a fost pe mainile unui dobitoc, e partea a doua,cei de la rar mi-au bifat in talon pe 16 si cu astea trebuie sa raman,ma gandesc sa trec cauciucurile de pe spate care sunt noi 16/195/55 sa le trec pe fata,si pe cele de pe fata de 205 pe spate,desi pe spate o sa-i iau 215,sa-i de-a mai multa ''masivitate'' ca e ridicata de spate,baieti... sincer,cateva cuvinte vreau sa spun de incheiere,mi sa luat de masina asta de nu va spun,salut.

 

Eu am jante de 15'' cu roti de 205 si nu atinge deloc, iar servo directia o pot controla si pe loc cu podul palmei.

Nu cred ca la tine atinge din cauza ca ai jantele pe 16'', ci din cauza vechii tale probleme... suspensia.

Acum vad ca ai scris ca pe spate... e ridicata !

Ma rog, ai putea sa pui rotile de pe spate pe fata.

Pe stalpul din stanga, dintre usa fata si usa spate ai niste valori ale rotilor (dimensiuni, presiune aer, greutate etc) recomandate de producator.

 

Stim ca ti s-a luat de masina ta... asa ca nu ne mai spune, nu de alta dar iar o luam razna ! :)

Link to comment
Share on other sites

Da, pe fata sunt mai late decat pe spate,nu....,nu ma interesat pana acum ca daca totul era ok,nu stateam eu sa ma uit la dimensiuni,un singur lucru imi place ca au talonul pe 55,daca nu avea talonul asta ce stres e cu masina acum,da ce era atunci,bun deci tu esti de parere sa le trec pe alea de pe fata pe spate,ale de pe fata sunt mai uzate,cele de pe spate sunt noi,nu stiu cum o sa se comporte masina cu alea mai uzate pe spate,ca tractiunea acolo este,pana luna viitoare pt. ca o sa-i iau cam de 215,cred ca servo de aceia merge mai greu.
Link to comment
Share on other sites

Pai uite ca-mi atinge Florine si cu 205,poate ca si din cauza ca masina e mai lasata pe fata,cand spun ca atinge,vorbesc la modul usor asa,dar chiar daca,maine sper sa ma duc sa le schimb cu cele din spate,iar Sax mai termina prietene odata cu schimba bucse,schimba nu stiu ce,am spus ca sunt schimbate,dar daca masina refuza sa se comporte ca o masina normala asta este,de ma asa este daca iei masina de la toti dobitocii care cred ca ei sunt genii si le pun tot felul de accesorii,eu nu am inteles dobitocul ala care a avut masina,daca constructorul a pus jante pe 15 las-o frate asa cu jantele pe 15,eu nu am pomenit asa ceva,e atat de simplu ce vreau eu de la o masina,sa mearga atat,sa se invarte roata si atat,dar si pt. treaba asta platesc cu nervi si eu cred ca acel cauciuc sa taiat pt. ca sa cam uzat pe interior din cauza ca atingea.
Link to comment
Share on other sites

Pai uite ca-mi atinge Florine si cu 205,poate ca si din cauza ca masina e mai lasata pe fata,cand spun ca atinge,vorbesc la modul usor asa,dar chiar daca,maine sper sa ma duc sa le schimb cu cele din spate,iar Sax mai termina prietene odata cu schimba bucse,schimba nu stiu ce,am spus ca sunt schimbate,dar daca masina refuza sa se comporte ca o masina normala asta este,de ma asa este daca iei masina de la toti dobitocii care cred ca ei sunt genii si le pun tot felul de accesorii,eu nu am inteles dobitocul ala care a avut masina,daca constructorul a pus jante pe 15 las-o frate asa cu jantele pe 15,eu nu am pomenit asa ceva,e atat de simplu ce vreau eu de la o masina,sa mearga atat,sa se invarte roata si atat,dar si pt. treaba asta platesc cu nervi si eu cred ca acel cauciuc sa taiat pt. ca sa cam uzat pe interior din cauza ca atingea.

 

 

Vezi ca daca dai in multe gropi si faci multi km. trebuie schimbate mai des :) Tu ce crezi ca odata le schimbi si gata nu mai schiimbi toata viata!!!!

 

 

 

"refuza sa se comporte ca o masina normala" - tu crezi ca e caine sau cal sa faca ce vrei tu??

 

Si masina mea are in talon pe 15 si acum merge fara probleme cu jante pe 18 si 265, nu freaca nu troncane!! Conteaza cum conduci si pe unde.

Link to comment
Share on other sites

Tu nu bagi niciun ban in masina, dar te plangi ca nu merge. Stii povestea cu drobul de sare ? Ti se potriveste ca o manusa !

 

Ti-am scris mai sus sa incerci sa mai folosesti si punctul din cand in cand, frazele tale de jumatate de pagina provoaca dureri de cap. Evident, justitiarii vestului bavarez, moderatorii, au sters post-ul. Unii isi bat joc de limba romana si nu patesc nimic, in timp ce altora li se sterg post-urile de bun simt... :) Apropos, in post-ul ala spuneam si sa schimbe suspensia, deci eram cam ontopic, dar ati sters si aia !!!

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Pai uite ca-mi atinge Florine si cu 205,poate ca si din cauza ca masina e mai lasata pe fata,cand spun ca atinge,vorbesc la modul usor asa,dar chiar daca,maine sper sa ma duc sa le schimb cu cele din spate,iar Sax mai termina prietene odata cu schimba bucse,schimba nu stiu ce,am spus ca sunt schimbate,dar daca masina refuza sa se comporte ca o masina normala asta este,de ma asa este daca iei masina de la toti dobitocii care cred ca ei sunt genii si le pun tot felul de accesorii,eu nu am inteles dobitocul ala care a avut masina,daca constructorul a pus jante pe 15 las-o frate asa cu jantele pe 15,eu nu am pomenit asa ceva,e atat de simplu ce vreau eu de la o masina,sa mearga atat,sa se invarte roata si atat,dar si pt. treaba asta platesc cu nervi si eu cred ca acel cauciuc sa taiat pt. ca sa cam uzat pe interior din cauza ca atingea.

mai Bogdane

eu am avut jante si pe 15 si pe 16

si acum am pe 17 si cu cacuciucuri 205 pe fata si 225 pe spate

Dar de cand ma stiu eu nu am auzit pe cineva care sa puna cauciucuri mai late pe fata

Apoi tu ai verificat ce et au jantele tale?

Link to comment
Share on other sites

vrei sa o repari ieftin ? pune-ti 2 rezerve handicapate din alea subtiri pe fata. :) sigur nu mai atinge.

 

serios acum: tind sa cred ca masina ta este distrusa dpdv tehnic si mecanic, asta am inteles din posturile tale. vrei sa se repare singura ?

 

verifica articulatia prima data, nu rotile sunt de vina.

Link to comment
Share on other sites

MihaiC spune ceva util,sa ma ajute,nu mai fi off topic,imi umpli topicul cu texte mari si nimic esential,da o sa fac schimbul sa vedem cum se comporta masina,deh astea sunt masini sa stai mult sub ele,eu nu prea sunt genul si de aceia imi este greu cu aceste probleme.
Link to comment
Share on other sites

MihaiC spune ceva util,sa ma ajute,nu mai fi off topic,imi umpli topicul cu texte mari si nimic esential,da o sa fac schimbul sa vedem cum se comporta masina,deh astea sunt masini sa stai mult sub ele,eu nu prea sunt genul si de aceia imi este greu cu aceste probleme.

 

Bogdane, cateva intrebari:

suspensia ta sport este reglabila?

jantele sunt originale (adica sunt cele cu care ai luat masina)?

Link to comment
Share on other sites

Suspensia din pacate....nu este reglabila,am mai pus o poza cu ea,jantele cu, care am luat masina sunt pe 16,imi doream jante din acelea fagure originale din aliaj pe 15 si cauciuc pe 60, dar nu mi sa putut implini nici aceasta dorinta,acum sunt trecute pe 16 in talon.
Link to comment
Share on other sites

Suspensia din pacate....nu este reglabila,am mai pus o poza cu ea,jantele cu, care am luat masina sunt pe 16,imi doream jante din acelea fagure originale din aliaj pe 15 si cauciuc pe 60, dar nu mi sa putut implini nici aceasta dorinta,acum sunt trecute pe 16 in talon.

 

unde este poza?

Nu inteleg cine te opreste sa-ti iei jantele visate si sa schimbi suspensia (cu alta cumparata sau s-o dai la schimb unuia care stie s-o aprecieze).

Pacat ca masinile astea nu au drept de veto in ceea ce privesc proprietarii :)

Link to comment
Share on other sites

El oricum vorbeste numai prostii, face 10 topicuri cu aceiasi problema. Primeste sute de sfaturi dar nu aplica niciunul, isi bate joc de noi si de marca.

 

Nu stiu ce asteapta defapt, cineva chiar s-a oferit sa ii doneze 2 arcuri standard. Poate asteapta sa le si monteze gratis evantual.

 

Ar trebui inchis topicul ca nu are rost cu acest individ!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

In acest topic era vorba de o parere despre cauciucurile si problema cu atinsul Sax,in nici un caz nu a fost vorba de suspensie,iar eu cum doresc sa sa am totul in regula la masina,vorbesc de domeniul actelor,nu pot sa schimb jantele cu unele pe 15 din moment ce eu am trecut pe 16 in talon,fac cei de la politie niste razii noaptea si daca ai ghinionul sa ''intri'' intr-un filtru cu un bmw din asta ia la controlat fiecare act in parte al masinii,gasisem jante pe 15 ,oferta buna dar si asa am eu destule inconveniente cu aceasta masina,nu-mi mai trebuie pe cap si alt stres cu ea,sa fac schimbul cu,cauciucurile ,daca o fi deschis la vulcanizare astazi,cateodata stau si ma gandesc de ce o-i fi avut eu asa ghinion cu o asfel de masina,mai trec prin unele comune,observ cate un 316i stok,inalt,masina practica,merg cu ele oameni prin toate hartoapele,oameni care sunt convins ca atunci cand au achizitionat asa ceva cred ca nu aveau nici minimum de cunostinte referitoare la aceasta marca(model),as' dau oamenii in ele de le rupe in doua,le da folosinta maxima cum si trebuie de fel,eu....deja ma resemnez si cred ca o sa-mi port ghinionul cu aceasta masina cat o s-o mai tin dar stiu ca este ultima,ultima,niciodata nu o sa mai ma intalnesc cu asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

MihaiC spune ceva util,sa ma ajute,nu mai fi off topic,imi umpli topicul cu texte mari si nimic esential,da o sa fac schimbul sa vedem cum se comporta masina,deh astea sunt masini sa stai mult sub ele,eu nu prea sunt genul si de aceia imi este greu cu aceste probleme.

 

 

Ti-am spus ceva foarte esential, verifica articulatia fata adica toate bucsile, suspensia etc. Ca nu vrei tu sa intelegi si-ti place sa te plangi e alta mancare de peste. Tiam dat chiar si o solutie simpla: pune-i 2 rezerve subtiri si nu mai atinge, investitie minima :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.