Jump to content

Am schimbat un cauciuc,am descoperit o noua problema


Recommended Posts

In acest topic era vorba de o parere despre cauciucurile si problema cu atinsul Sax,in nici un caz nu a fost vorba de suspensie,iar eu cum doresc sa sa am totul in regula la masina,vorbesc de domeniul actelor,nu pot sa schimb jantele cu unele pe 15 din moment ce eu am trecut pe 16 in talon,fac cei de la politie niste razii noaptea si daca ai ghinionul sa ''intri'' intr-un filtru cu un bmw din asta ia la controlat fiecare act in parte al masinii,gasisem jante pe 15 ,oferta buna dar si asa am eu destule inconveniente cu aceasta masina,nu-mi mai trebuie pe cap si alt stres cu ea,sa fac schimbul cu,cauciucurile ,daca o fi deschis la vulcanizare astazi,cateodata stau si ma gandesc de ce o-i fi avut eu asa ghinion cu o asfel de masina,mai trec prin unele comune,observ cate un 316i stok,inalt,masina practica,merg cu ele oameni prin toate hartoapele,oameni care sunt convins ca atunci cand au achizitionat asa ceva cred ca nu aveau nici minimum de cunostinte referitoare la aceasta marca(model),as' dau oamenii in ele de le rupe in doua,le da folosinta maxima cum si trebuie de fel,eu....deja ma resemnez si cred ca o sa-mi port ghinionul cu aceasta masina cat o s-o mai tin dar stiu ca este ultima,ultima,niciodata nu o sa mai ma intalnesc cu asa ceva.

Tu ai probleme omule!!!!!

 

De fiecare data scri acelasi lucru, tot ce ai scris mai sus ai repetat de 15 ori!!! Ai omis doar partea ca nu poti merge le un gratar :)

 

Cred ca ti-a mai zis cineva, roaga-te sa o fure ca alta solutie nu e :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sax,ma calci pe nervi,pe bune ne certam,mai baiatule,dute si vorbeste cu cei cu, care te asemeni tu,noi 2 nu ne asemanam in acest domeniu auto,avem viziuni diferite asa ca eu nu doresc nici un sfat de la tine,e simpla treaba,tu preferi un m3 pt. 500 de metri,iar eu un 316 pt. confort si excursie la munte-gratar,etc,cred ca m-am facut inteles ce am vrut sa spun si cat de diferiti suntem,asa ca te rog nu-mi umple topicul iara cu aiureli,sa vad cum se comporta cu schimbul de cauciucuri si cu asta basta ,o sa cer sa se inchida topicul dupa,doar ca am cerut niste pareri atat,in nici un caz nu ti-am cerut tie sau la altii ca tine,sper ca m-am facut inteles,salut.
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ai et-urile(ot-ul, offset-ul) corecte la jante si de acolo si frecusul pe fata.

 

nu ne-ai spus unde freaca - arc, telescop, lonjeron, aripa, la viraj maxim spre ce parte, freaca tot timpul :) ..?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu,dar o sa fac metoda simpla,schimb rotile de pe spate cu tot cu jante pe fata ca sunt mai subtiri si alea de pe fata le trec pe spate,nu era deschis astazi la vulcanizare ca vroiam sa le schimb,daca totul decurge cum trebuie si ma pot deplasa fara stres,atunci e ok.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu,dar o sa fac metoda simpla,schimb rotile de pe spate cu tot cu jante pe fata ca sunt mai subtiri si alea de pe fata le trec pe spate,nu era deschis astazi la vulcanizare ca vroiam sa le schimb,daca totul decurge cum trebuie si ma pot deplasa fara stres,atunci e ok.

O sa poti deplasa fara stres la un gratar!!!!!!

 

Daca Et nu e corect poti schimba tu rotile intre ele de 10 ori.

 

Si sa sti ca prefer un M5 nu M3 cum ai scris mai sus!! :)

Link to comment
Share on other sites

Freaca pe interior,pe aripa de protectie din lateralul partii din interior al cauciucului de pe fata,si in afara de asta cauciucul se uzeaza mult mai repede.

 

:) :)

 

Nu prea am inteles unde freaca, dar daca se uzeaza mai repede este posibil sa ai si geometria varza.

 

Poti pune linistit roti pe 15, nu se ia nimeni de tine.

Dar de ce ai pune pe 15? Ca sa-ti dea acelasi diametru trebuie sa pui talon mai mare si tot acolo ajungi.

Link to comment
Share on other sites

Daca pui jante pe 15, cu cauciucuri cu talon mai mare, creste confortul, cu toate ca ai suspensie sport.

Iti spun din experienta...si eu am jante pe 17 , de vara, si pe 15 de iarna....nu mai e asa rigida cu cele de iarna, pe 15....

Si referitor la "frecus" =)) mie nu imi atinge nici cu 235/45/17..problema ori e la ET, ori ceva dereglat la directie....

 

Ai vazut ce aiurea sunt coupe-urile astea cu suspensie sport si scaune recaro, nu ?

Link to comment
Share on other sites

problema cred ca ti-ai facut-o singur cand ai transferat rotile spate pe puntea fata si invers, probabil ai 2 latimi diferite la jante si nu se pupa bine et-urile cu latimea, pune la loc jantele inguste pe fata si pe cele late pe spate

 

p.s. cel care a avut masina innainte ma indoiesc sa fii fost vreun ageamiu.. cred ca a fost destul de pasionat

 

pentru dimeniuni si informatii despre jante este un topic destul de detaliat cu toate info necesare, trage un ochi si pe acolo, poate mai inveti cate ceva, jantele nu au doar o singura dimensiune si anume: diametrul..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Augustine multumesc,dar iti seama ca dupa ce ca masina este joasa si cu jantele astea pe 16,daca ai mai pun pe 15 e ca si cum ar fi inexistenta,jantele fagure cum imi plac mult mie si cauciuc pe 60, da bine,super bine pe astea stok,dar alea sunt alte masini,alta mancare de peste,masina care o am nu face parte din acea categorie,a mea face parte din categoria''sa zici ca ai o masina...,in acte,atat'',astazi o sa vad la vulcanizare,daca nu mai atinge cu rotile din spate mutate pe fata este ok, nu mai conteaza,sa ma deplaseze unde am nevoie in oras si e ok,zic mersy.....si pt. atat.
Link to comment
Share on other sites

Deja a doua oara a primit pe gratis piese sa rezolve problema. Lui doar ii place sa se planga pe forum . Nu cred ca vrea sa rezolve problema.

 

Cum am mai zis , de fiecare data cand posteaza repeta aceiasi prostii.

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

frate da`mi mie jantele alea :)).

 

p.s bogdyy, mi`am pus suspensie normala, am facut schimb cu un tip de [pe forum, totul gratis. Masina s`a ridicat putin, pe spate nu mai e cum era inainte, adica mai ridicata decat pe fata, arata ca o masina si nici gropile nu le mai simte, merg pe unde vreau cu ea si se comporta extraordinar masina. Este o schimbare totala credema, asa ca daca vrei sa schimbi suspensia nu trebuie sa faci decat ce am facut eu. Dai anunt la mica publicitate ca schimbi sus[pensie sport cu stock si o sa vezi ca or sa apara oferte...

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

ori jantele sunt de pe seria 5 si au et-ul gresit, ori e ceva uzat pe la articulatii/suspensie...eu am 225/40/18 pe e36 touring si nu imi atinge/freaca nicaieri nici cu masina incarcata(4 persoane+ ceva bagaje)

uite si 2 poze sa vezi cam care e distanta intre cauciuc si aripa fata/spate

post-16970-1269942059_thumb.jpg

post-16970-1269942098_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

fa si tu 4 poze din toate partile sa vedem si noi masina, eventual inainte de modificari si dupa. din topicul asta de caterinca poate iese ceva util. si pe mine ma bate gandul sa pun suspensie normala, chiar daca se pierde din aspect. merci
Link to comment
Share on other sites

Ce masiv sa vede touringul acela Radule,acum servo cum sa mearga, nu prea e diferenta,mai eu poate sunt cam exigent cu aceasta masina,nu pot sa cer mai mult decat este,nu pot sa compar servo unei masini noi cu cea a unui e36,dar pt. acea vreme servo era poate buna,Spectrus in legatura cu suspensia,o masina cu suspensie normala,cu niste jante mai late va parea mult mai frumoasa decat o masina cu suspensie sport,pune un e36 cu suspensie sport si unu cu suspensie stok si cu jante late,cea cu suspensie stok,vb aici de aspect, va parea robusta,''masiva'' din orice unghi ai privio,te-ai uitat atent la un e36 cu suspensie sport din lateral?priveste-o cu atentie,poate sunt exagerat dar zici ca este handicapata locomotor,are un aspect urat de tot ,daca poti si ai ocazia pune-i normala,cu cea sport nici nu ai ce face,de alergat,nu poti din cauza gropilor si in al doilea au iesit astia cu radarele astea Logan break performante si astia nu iarta nimik,din contra daca vede o masina asa in ''fente'' te ia in vizor,si daca te-a oprit cu una din asta fi sigur ca al lor esti.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.