Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa fim seriosi...in ultiumul timp bmw a spulberat o groaza de traditii sau altfel zis au renuntat la multe elemente de pe masini "traditionale" specifice bmw.

Nu e vb ca nu va fi performant mot diesel...sau e mai putin bmw ca ala pe benzina insa.....e ... Just doesn't fit :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

JCB Diesel Max - V max 573 KM/H - 750 BHP

 

JCB 444 common rail injection diesel, bored and stroked to 5000 cc, dry sumped and inclined at 10 degrees. Twin compound turbochargers with twin compound intercoolers. Ice tank cooling (capacity 180 liters) with power of 750 bhp (560 KW) at 3800 rpm and torque 1105 lb.ft (1500 Nm) at 2000 rpm.

 

Link to comment
Share on other sites

Eu unul daca mi-as fii permis, mi-as fii luat M5 si nu 535d. A mea fiind resoftata, performantele nu sunt f diferite in viata de zi cu zi, dar e vorba de feeling. Liniaritea motorului aspirat pe benzina e mult mai placuta , decat cuplul ciobanesc de diesel . Iar de sunetul motorului sa nici nu vorbim...

 

Dar sa ajungi sa dai ~80-100 mii Eur pe un M5 diesel, pare putin ciudat. Pur si simplu nu mai conteaza consumul la asa sume... Raportul de eficienta costuri/performante e mai bun la 535d si viitorul M5d.. dar la un asa pret de achizitie, nu mai primeaza costurile.

Link to comment
Share on other sites

Unii dintre voi nu au facut legatura intre introducere motoarelor diesel pe masini de competitie (si nu ma refer doar la BMW) si ceea ce va urma pe masinile de serie?

Nici eu nu prea inghit chestia asta cu M5 diesel dar de dragul performantelor pure ii inteleg pe cei ce s-au gandit la realizarea asta.

 

Mai sus, in posturile anterioare unii au facut niste analogii de parca ar avea 70 ani varsta. Motoarele, masinile diesel nu mai sunt de mult acele tractoare nerafinate care te zgaltaie din toate partile si in ani subrezesc caroseria si care trancane de iti fac creierii tandari. E drept, nici ca un benzinar inca nu au ajuns dar progresul e imens.

 

Pana una alta, atata vreme cat timpii scosi sunt mai mici la un motor diesel decat la un benzinar, e greu sa combati dieselul. Si sa nu se uite un lucru. Motorul diesel, fizic, are randamentul superior celui pe benzina. Deci...

 

Si mai vad pe unii ca afirma ca motoarele diesel in 4 cilindri de la BMW nu ar merita considerate BMW. Nimic mai fals. Uitati-va doar cu cativa ani in urma si o sa vedeti ca super masini de atunci, aveau puterea unui banal 320d de 184cai putere care este deja in fabricatie si care ajuta masina sa ofere prestatii dinamice demne de BMW. Nu mai visati toti avioane ca trebuie sa mai fim si cu picioarele pe pamant.

 

Sper sa realizati ca acest comentariu e doar o parere si nu un prilej de flame. In fond, nici eu nu sunt de acord cu un diesel pe M. Dar asta e doar subiectiv, afectiv, sufleteste vis-a-vis de modul de manifestare si comportare a unui motor pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

70 sau 80 de ani, pana una alta in Formula 1 nu exista dizal deci pot dormi pt inca vreo 10 - 20 de ani linistit :)

 

 

LE: Sunt curios ce performante pe circuit o sa aiba un m5 dizal considerand faptul ca ii va trebui un motor mare si greu dizal ca sa poata obtine ceva pe hartie, iar la o masina cu motorul amplasat frontal la greutatea lui va fi un dezastru....plus faptul ca diesel-ul e un motor complex care se strica din ce vad la Probleme tehnice si rezolvari folosit normal de zi cu zi....

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

incet incet brandurile care se consacrasera cu anumite caracteristici (modele mici si sportive, tractiune spate, motoare benzina 6 cilindri aspirate) precum BMW si Porsche renunta la ele pentru a castiga mai multi bani. Porsche a facut asta cu Cayenne iar BMW cu X5M si X6M cu turbina pe motor (o noutate pentru divizia M). Cu siguranta vor exista si alte surprize....din pacate Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

Oare!!, daca ar fi declarat cei de la BMW ca, au de gand sa scoata pe piata un M benzina, la maxim 10000euro, care ar fi fost reactia unora, de pe forum :)

Ca oricum la cat costa un M benzina, nu stiu cati si-l pot permite, dar de facut impresie pe forum, vad ca sunt , taaareeeee multi.

Si inca ceva, vad ca multi, cred, nu stiu, cursele de 24 de ore sunt castigate de cativa ani buni de motoare diesel.

Edited by eugen1968
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.