Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

THX, este vorba de irosire de resurse. Nu compara comportametul a 2 "nouveau riche" din poploaca care s-au imbogatit dand niste tunuri la stat cu oameni care gestioneaza afaceri construite cu multa munca sau care ajung sa castige banii de M urmand o cariera indelungata si urcand constant prin munca.

Un antrepenor de genul ala cumpara o masina scumpa pentru el dar nu inseamna ca trebuie sa epateze pe unde merge si nici nu isi aprinde tigarile cu bancnote de 100 de euro. Prefera sa mearga la servici in Corsa si in vremuri mai grele sa poata tina 3 angajati fara sa ii dea afara cu banii care ii economiste la benzina.

Am zeci de exemple cu comportamentul antrepenorilor romani. Sa iti zic unul. Omul da de niste bani, ii merge afacerea si trece de la un renault megane la un toareg. i se pare cam scump totusi, asa ca taie bonurile de masa de la angajati astfel platind leasingul la tuareg. Asta e doar unul, stiu zeci de dinastea...

Exact genul asta de oameni merg cu M-ul la paine....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

THX, este vorba de irosire de resurse. Nu compara comportametul a 2 "nouveau riche" din poploaca care s-au imbogatit dand niste tunuri la stat cu oameni care gestioneaza afaceri construite cu multa munca sau care ajung sa castige banii de M urmand o cariera indelungata si urcand constant prin munca.

Un antrepenor de genul ala cumpara o masina scumpa pentru el dar nu inseamna ca trebuie sa epateze pe unde merge si nici nu isi aprinde tigarile cu bancnote de 100 de euro. Prefera sa mearga la servici in Corsa si in vremuri mai grele sa poata tina 3 angajati fara sa ii dea afara cu banii care ii economiste la benzina.

Am zeci de exemple cu comportamentul antrepenorilor romani. Sa iti zic unul. Omul da de niste bani, ii merge afacerea si trece de la un renault megane la un toareg. i se pare cam scump totusi, asa ca taie bonurile de masa de la angajati astfel platind leasingul la tuareg. Asta e doar unul, stiu zeci de dinastea...

Exact genul asta de oameni merg cu M-ul la paine....

 

Nu vad legatura dintre ce am scris eu si ce spui tu.Gandesti prea romaneste,masinile astea sunt scumpe si se adreseaza oamenilor cu bani fie pt cei de la "poploaca" fie pt cei care au afaceri prospere cinstite.

Daca ai o firma mica cu cativa angajati si te chinui sa o mentii inseamna ca ai alte prioritati,in nici un caz sa dai 100 de mii de euro pe o masina. Ca in Ro. sunt multi parveniti asta e alta treaba insa Ro. nu este o piata pt. modele noi M.Tu prea raportezi tot la Romania,eu m-am referit la tipologia clientului de masini scumpe in general.

Nu-mi spune ca daca ai avea o afacere sigura care-ti aduce un profit de cateva sute de mii de euro/an ai merge in concediu in eforie sud cu un corsa diesel si cu banii de buzunar bine calculati de-acasa pentru a face economie sau sa te citez:"pt. a nu irosi resuresele" ca nu te cred.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Faza e ca nu vorbesc de Romania. Si da, in vest lumea e bogata ca e eficienta, isi gestioneaza cheltuielile. Sunt zgarciti daca vrei. E atat de simplu. Si in viata personala si in in felul cum conduc afacerile.

Si nu am zis ca mergi in concediu cu corsa diesel, am zis ca nu mergi cu M sa iti iei paine sau sa faci naveta la servici..Nu se merita si nici nu cred ca aduce vreo satisfactie, decat poate ceva gadilat orgoliu.

Desi daca stau bine sa ma gandesc am o nemtoaica nebuna care are o frumusete de 500SL destul de vechi dar foarte misto cu care face naveta vreo 70 km/zi la servici.... Dar femeia e complet atipica si e singura exceptie cunoscuta de mine. Mi se pare ca la ea a doua masina e un mustang cu un motor de vreo 6.5l si 500SL ala ar fi varianta economica in capul ei..bate la vreo 50+ de ani si nimeni din familie nu merge cu ea in masina ca ii e frica, nebuna are viteze medii pe GPS de 160+ minim km/h la drumuri de peste 500 de km...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cu mine in scara sta unul care are un M3 si mai sunt multi altii cu Porsche 911turbo, Cayenne, etc. Oamenii merg zilnic cu masinile alea si nu vad niciun impediment in lucrul asta.

E drept, Galati nu e Bucuresti si mai sunt zone unde poti sa-i dai. E o placere sa vad de la geam cum pleaca cate unul din ei de acasa si-i dau talpa pe faleza, suna demential motoarele si tobele.

Intr-un cuvant, si pentru 5 minute de placere tot merita sa ai un M.

Eu chiar as vrea sa imi permit un M si sa merg zilnic cu el :) Sa fiu eu ala pierdut ca nu am pe unde sa-i dau si ca sunt costurile de intretinere mari :) Si da, asa cum zice Ciupanezu, cum emite el maxime cu rezultat de minime, nu sunt rational.

 

Poate candva vor intelege toti ca daca unuia ii place de Maricica, nu e obligatoriu ca tuturor sa le placa de Maricica... Nevoile si preferintele difera de la om la om si fiecare stie ce-i mai bine pentru el asa ca abtineti-va ca dovada de inteligenta, sa va pronuntati in numele tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Exemplele pe care le-ai dat nu au nici o relevanÞã În discuÞie ºi nici mãcar pentru cursele auto În general.

 

E posibil ca niste rezultate din curse auto sa nu aiba relevanta "pentru cursele auto ĂŽn general"

 

Probabil parerile unora sunt mai importante decat rezultatele din motor sport.

 

Imi place ca ai facut trimitere doar la Le Mans. La restul in care un motor de 2.0 TDI bate unul 2.0 BMW nu ai mai zis nimic.

 

Daca motorul diesel e asa prost in viziunea voastra evident o fi sasiul de la BMW mai prost :)

Link to comment
Share on other sites

[

 

Hai sĂŁ-Ăži explic puĂžin de ce nu are nici o legĂŁturĂŁ cu realitatea ceea ce ai scris.

ComparaÞia " Ferrari 4.0 V8; Porsche 997 GT3; Aston Martin V8 Vantage GT2 4.5 L V8; Lamborghini MurciÊlago R-G 6.0 L V12; in raport cu Peugeot HDi 5.5 L Turbo V12 si Audi TDI 5.5 L Turbo V10." este lipsitã de substanÞã ºi logicã.

 

Este ca Âşi cum compari o motocicletĂŁ cu o maÂşinĂŁ, adicĂŁ faci o comparaĂžie lipsitĂŁ de logicĂŁ.

 

Daca e lipsita de logica si substanta nu are rost sa mai comentam.

Dar un mpotor 6.0 aspirat benzina (cam printre cele mai puternice motoare de strada) si un 5.5 TDi care e tot un motor nu vad de ce sa nu le compar.

Si nu inteleg care din ele consideri tu ca are 2 roti.

 

Mai ales in conditiile in care daca ai 90.000 euro poti sa te duci si tu maine sa cumperi o masina A8 cu motor 4.2 TDI de 350 CP care face 0-100 km/h 6.10 s in conditiile in care are ~2 tone.

Daca vrei benzina gasesti mai ieftin cu 1000 euro 4.2 FSI 372 CP.

sau

750i 4.4i (mai mare deci) 407 CP tot 2 tone aproximativ 5.3

740i / 5.9s

 

Face si BMW-ul diesel dar mai mici: 730D 7.2 sec.

 

 

Eu nu vad nici un motiv sa nu compar aceste motoare. Daca BMW nu va produce motoare diesel mai puternice va pierde un esantion de clienti care doresc si diesel si sportivitate-putere.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

La restul in care un motor de 2.0 TDI bate unul 2.0 BMW nu ai mai zis nimic.

a nu stiu cata oara spun ca aceasta comparatie nu e fair, motorul dizal e supraalimentat, cel benzina e aspirat

 

Concluzia este ca un TDI poate bate un motor pe benzina aspirat (adica este mai sportiv) in conditiile in care consuma mai putin.

 

Urmatorul pas va fi ca un TDI sa bata si un T pe benzina.

Lucru care era foarte aproape sa se intample la golf 5 GTI versus GTD (ambele cam 200 CP si 2000 cmc)

Pe viraje avea avantaj dieselul pe linie dreapta GTI-ul. diferenta a fost de sutimi in favoarea GTI-ului.

 

Diferenta recunosc ca este inca in favoarea benzinei - dar este din ce in ce mai mica. Cam asta vreau eu sa subliniez.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Cu mine in scara sta unul care are un M3 si mai sunt multi altii cu Porsche 911turbo, Cayenne, etc. Oamenii merg zilnic cu masinile alea si nu vad niciun impediment in lucrul asta.

 

Parveniti de-ai mei, clar :)

 

Eu mergeam cu M6-le zilnic, pe cat posibil (prin prisma locurilor unde trebuia sa ajung)... si pana la chiosc eventual... chiar daca mai aveam alte masini pe langa. Cum spuneam intr-o descriere pe alt site, ma bucura de cand porneam motorul pana il opream. Sigur, ma incanta in mod deosebit un drum lung, insa, chiar si asa, care-i problema... e masina, trebuie condusa, folosita, sa te bucuri de ea oricand... acum, un M3, M6 sau M5, imi par masini ce pot fi folosite zi de zi fara probleme.

 

Evident ca te bucuri de ea altfel, pe un circuit sau mai stiu unde, insa, este un "street legal, sport car", deci poti sa mergi si la piata, care-i sfaraiala ?

 

Consuma peste 30% in oras, si ce ? Merita fiecare litru.

Link to comment
Share on other sites

Cu mine in scara sta unul care are un M3 si mai sunt multi altii cu Porsche 911turbo, Cayenne, etc. Oamenii merg zilnic cu masinile alea si nu vad niciun impediment in lucrul asta.

E drept, Galati nu e Bucuresti si mai sunt zone unde poti sa-i dai. E o placere sa vad de la geam cum pleaca cate unul din ei de acasa si-i dau talpa pe faleza, suna demential motoarele si tobele.

Intr-un cuvant, si pentru 5 minute de placere tot merita sa ai un M.

Eu chiar as vrea sa imi permit un M si sa merg zilnic cu el :) Sa fiu eu ala pierdut ca nu am pe unde sa-i dau si ca sunt costurile de intretinere mari :twoup: Si da, asa cum zice Ciupanezu, cum emite el maxime cu rezultat de minime, nu sunt rational.

 

Poate candva vor intelege toti ca daca unuia ii place de Maricica, nu e obligatoriu ca tuturor sa le placa de Maricica... Nevoile si preferintele difera de la om la om si fiecare stie ce-i mai bine pentru el asa ca abtineti-va ca dovada de inteligenta, sa va pronuntati in numele tuturor.

 

Cayenne nu este un supercar ci un SUV, o maşină mare, puternică şi opulentă.

 

Sigur că poţi să mergi zilnic cu un M3, ĂŽnsă nu ştiu cât rost ar avea.

Dacă gândeşti pragmatic, mai degrabă ĂŽţi cumperi un SUV sau un seria 3/5 pentru traficul de zi cu, iar atunci când vrei să te plimbi scoţi M3-ul/M5-ul/Porsche-ul 911 Turbo din garaj.

 

Pe aceeaşi logică, sunt mulţi oameni care au maşini de lux, ĂŽnsă preferă să conducă zilnic o maşină de servici mult mai puţin sportivă dintr-un simplu motiv, traficul aglomerat nu este chiar cel mai bun loc pentru a te bucura de puterea unei astfel de maşini.

 

Nu am idee dacă ai condus vreodată un M3 sau un M5, ĂŽnsă, după părerea mea şi experienţa mea la volanul unor astfel de maşini, trag mult prea tare pentru a le conduce zilnic ĂŽn oraş.

Dacă mergi zilnic cu aşa ceva, uzezi o super maşină ĂŽn mod inutil.

 

Sigur că poţi face asta dacă ai chef, din punctul meu de vedere poţi să iei un M3 E92 şi să faci chiar şi taximetrie cu el, pe mine chiar nu mă interesează.

Eu scriu ceea ce aş face eu, de alţii nu mă interesează.

 

Nimeni nu s-a pronunţat ĂŽn numele tuturor, toate posturile scrise pe un forum reprezintă doar nişte păreri.

Dacă tu le percepi altfel, e problema ta de inteligenţă, asta dacă tot te referi la dovezi de inteligenţă şi alte flame-uri.

 

E posibil ca niste rezultate din curse auto sa nu aiba relevanta "pentru cursele auto ĂŽn general"

 

Probabil parerile unora sunt mai importante decat rezultatele din motor sport.

 

Imi place ca ai facut trimitere doar la Le Mans. La restul in care un motor de 2.0 TDI bate unul 2.0 BMW nu ai mai zis nimic.

 

Daca motorul diesel e asa prost in viziunea voastra evident o fi sasiul de la BMW mai prost :)

 

Ideea este că nu trebuie trase concluzii definitorii cu privire la rezultatele diesel-urilor ĂŽn sporturile cu motor doar prin câteva exemple, multe irelevante.

 

N-are nici o relevanţă dintr-un simplu motiv. Diesel-ul este supraalimentat, iar benzinarul este aspirat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai sigur ca fiecare face ce vrea, doar nu exista un "ghid al utilizatorului de masina sport", pana la urma o face pe banii lui. (utilizatorul gen) :)

 

ON: nu aplaud un M Diesel, insa as fi super curios sa conduc unul :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Daca e lipsita de logica si substanta nu are rost sa mai comentam.

Dar un mpotor 6.0 aspirat benzina (cam printre cele mai puternice motoare de strada) si un 5.5 TDi care e tot un motor nu vad de ce sa nu le compar.

Si nu inteleg care din ele consideri tu ca are 2 roti.

 

Eu nu vad nici un motiv sa nu compar aceste motoare. Daca BMW nu va produce motoare diesel mai puternice va pierde un esantion de clienti care doresc si diesel si sportivitate-putere.

 

Pun 2 poze, poate sesisezi diferenĂža.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/54/Neckarsulm-AudiForum-Audi-R10-TDI.jpg

 

http://germancarscene.com/wp-content/uploads/porsche-le-mans-3-12-6.jpg

 

Ăntr-adevĂŁr, ambele au 4 roĂži, ĂŽnsĂŁ aici se terminĂŁ asemĂŁnĂŁrile.

Gândeºte-te la faptul cã una este o maºinã de curse pur sânge, În timp ce a doua este o maºinã de stradã modificatã destul de puÞin pentru a putea concura.

 

Prima este un monopost, ĂŽn timp ce a doua are aceeaÂşi caroserie ca o maÂşinĂŁ de stradĂŁ cu 4 locuri.

Probabil cĂŁ din acest motiv cele douĂŁ maÂşini nu concureazĂŁ ĂŽn aceeaÂşi clasĂŁ.

 

Nu cred cã BMW este În pericol sã piardã vreun eºantion de clienÞi care doresc diesel-uri mai puternice, BMW-urile diesel chiar se vând foarte bine, sunt pline strãzile de BMW-uri cu motoare de 3 litri ºi 3 litri biturbo.

Link to comment
Share on other sites

Cu mine in scara sta unul care are un M3 si mai sunt multi altii cu Porsche 911turbo, Cayenne, etc.

:)

 

Da-n ce scara locuiti, domnule?

Sa stiu sa fac in asa fel incat sa mi se strice rabla prin preajma, sa admir si eu hailaiful galatean! :)

Link to comment
Share on other sites

Concluzia este ca un TDI poate bate un motor pe benzina aspirat (adica este mai sportiv) in conditiile in care consuma mai putin.

 

Urmatorul pas va fi ca un TDI sa bata si un T pe benzina.

Lucru care era foarte aproape sa se intample la golf 5 GTI versus GTD (ambele cam 200 CP si 2000 cmc)

Pe viraje avea avantaj dieselul pe linie dreapta GTI-ul. diferenta a fost de sutimi in favoarea GTI-ului.

 

Diferenta recunosc ca este inca in favoarea benzinei - dar este din ce in ce mai mica. Cam asta vreau eu sa subliniez.

 

Dacă vorbim de motoare aspirate (asta fiind o comparaţie logică din punctul meu de vedere), diferenţa dintre benzină şi diesel este foarte mare.

 

Gândeşte-te că motorul de M3 E46 are 343 cp ĂŽn condiţiile ĂŽn care are 3.2 litri.

Cu alte cuvinte, peste 100 cp pe litru.

 

Dacă vorbim de motoare supraalimentate, benzina din nou face KO diesel-ul supraalimentat.

 

:)

 

P.S: Da, ştiu că motoarele pe benzină supraalimentate consumă mult mai mult decât cele pe motorină supraalimentate.

Ce să faci, distracţia costă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Da mah, dar Diesel (traisca neamu' lui), are cuplu si randamant superior lu' Otto :) ....

 

Disclaimer: ma puteam exprima mai cu "staif" da' n-am chef :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Cu mine in scara sta unul care are un M3 si mai sunt multi altii cu Porsche 911turbo, Cayenne, etc. Oamenii merg zilnic cu masinile alea si nu vad niciun impediment in lucrul asta.

 

Parveniti de-ai mei, clar :)

 

Eu mergeam cu M6-le zilnic, pe cat posibil (prin prisma locurilor unde trebuia sa ajung)... si pana la chiosc eventual... chiar daca mai aveam alte masini pe langa. Cum spuneam intr-o descriere pe alt site, ma bucura de cand porneam motorul pana il opream. Sigur, ma incanta in mod deosebit un drum lung, insa, chiar si asa, care-i problema... e masina, trebuie condusa, folosita, sa te bucuri de ea oricand... acum, un M3, M6 sau M5, imi par masini ce pot fi folosite zi de zi fara probleme.

 

Evident ca te bucuri de ea altfel, pe un circuit sau mai stiu unde, insa, este un "street legal, sport car", deci poti sa mergi si la piata, care-i sfaraiala ?

 

Consuma peste 30% in oras, si ce ? Merita fiecare litru.

bai aici nu sunt de acord cu tine,pe mine ma inebunesc gropile din Bucuresti si cu Matizu dapai cu cazanu,daca am avea drumuri nu ar fi mare jmen sa o arzi cu supersportu prin oras,dar la ce avem noi mine sincer mi se pare sinucidere(asta cand ma gandesc ca eu cu masina fara mari pretentii am ramas suspendat de vreo 2 ori incercand sa intri in parcari subterane,nu mai zic de ce draci imi fac cand merg pe drumuri proaste :) )

PS:singuru cazan cu care m-a durut in cot de gropi a fost un Symmbol 1,4i-limuzina bai nene!

Link to comment
Share on other sites

Stiti ce nu inteleg eu?...

Multa lume de aici isi modifica masina, pune alt motor, alta chiulasa,alezeaza camasi,galerie de M00 pe motor M05, axe cu came sport si supersport,prea multe ca sa le enumar...fel si fel de operatii de imbunatatire sau... nu .Unii sew lauda cu performante, altii nu.Cu toate astea ei isi iubesc masina, e a lor, s-a creat o relatie homo-androidica si isi simt masina ca o prelungire a organismului.

Vine Hans care le-a dat ocazia sa conduca o marca de care s-au indragostit,la care saracu' Hans lucreaza de ani de zile pentru a imbunatati tehnologia deja existenta si ne trezim noi sa-l judecam pe Hans si ditamai concernul ca incearca sa ne bage M diesel pe gat,pe cand noi abia am scapat de era carburatorului si a unghiurilor de 90 grade.Noi mancam M pe paine cu unt.

 

Nu comentam nimic despre Efficient Dynamics,Active Hybrid, autoturismul electric,tehnologii adoptate si unele chiar brevetate de BMW,tehnologii pe care copiii nostri o sa le ia ca atare. Nu comentam din cauza ca habar nu avem ce inseamna ,nici cu ce se mananca,daramite sa stim principiile de functionare sau sa fi avut experienta testarii unei asemenea tehnologii.

 

Romanul stie istorie...bravo lui

 

...dar o si traieste

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@Alex man:

 

da mah, dar d-aia ai EDC cu 3 setari, inclusiv Comfort :) S-au gandit baietii si la Eastern Europe.

 

Acu' pe bune, cu EDC pe Comfort chiar nu ai stres, e mai comod decat seria 1, ma jur !

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.