Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Ămi place cĂŁ eÂşti cinstit, cĂŁ pe mine nu mĂŁ crede nimeni cĂŁ turbo benzinĂŁ consumĂŁ.

 

Omul e cinstitit dar foarte probabil are dreptate doar in cazul lui particular. Realitatea este ca in cazul benzinei conteaza foarte mult stilul de condus.

Probabil ca la voi functioneaza turbina des :)

 

Am mers cu 2 prieteni cu acelasi motor (1.8 T 180 CP). Unul scoate 11 in oras - altul intre 14-18%.

In ziua respectiva am mers la poiana Brasov. Cel cu consumul mic mergea relativ constant inclusiv pe serpentine (fara acceleratii excesive si frane inutile). Cel cu consum mare accelera si inaintea fiecarei curbe frana. Am plecat din bucuresti impreuna - am ajuns la destinatie impreuna. Diferenta de consum din oras a persistat desi eram in arafa localitatii (cam 3-4%). La brasov cel cu consumul mare a declarat ca masina lui are o problema ca nu vede alta explicatie.

La intoarcere au schimbat masinile. Si asa zisa masina problema a scos de aceasta data consum cu 4% mai mic; problema fiind soferul nu masina. :twoup: :)

 

Concluzia: Un stil de condus agresiv inutil este penalizat de un motor pe benzina. Si la diesel e valabil dar este mult mai putin evident.

 

Daca in loc de un mers usor sportiv medie am fi mers mai agresiv-sportiv diferentele ar fi fost si mai mari.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu inteleg faza asta cu autonomia nici sa ma bati. :)

Ce mi-e ca pot sa merg 600-700km (cam atat fac eu cu un plin afara), ce mi-e ca pot sa merg 1000km?!?! Oricum nu cred ca merge nimeni atat timp fara sa opreasca. Eu in 2-300km opresc de 2 ori pe putin. Cu tot cu alimentare si dus la toaleta nu-mi ia mai mult de 5-10 minute oprirea. Chiar asa de grabiti suntem sa conteze timpul asta?

 

Mai zicea cineva ca la doua opriri pierde 2h. Pai inseamna ca pasagerii aia daca stau 1h/oprire chiar aveau nevoie de o pauza, nu? Timpul ala se pierde din cauza pasagerilor nu din cauza motorizarii sau autonomiei masinii.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Eu am plecat din romania si nu am oprit pana in grecia la destinatie decat la vama sa prezint actele. Daca tu opresti in 200 km de 2 ori e decizia ta. Nu toti sunt obligati sa faca la fel.

Daca conduci agresiv o masina pe benzina (gen 200-240 km/h) o sa ai un consum de 25l/100 km la 6 trepte. Deci faci 600 km daca ai un rezervor de 6x25l=150l

In caz contrar opresti mai des.

 

La diesel cu 6 trepte consuma 10%. Eu nu am mers niciodata asa mult cu 220 cu diesel ca nu am vrut si nu am avut drumuri de mers cu viteza asta; dar la 180-200 scot un 8-9%.

6.5-7 la 140-150.

 

Eu nu din graba sau ca era timpul pretios nu am oprit - abia asteptam si eu si colega de camera sa facem baie.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Bravo tie ca ai mers atat, dar ce se intampla daca opreai o data sa alimentezi? Cat pierdeai?

 

Iar la aia cu consumul ma faci sa rad.. mai pune vreo 5% la diesel si mai scade 5% la aia pe benzina si te mai apropii de realitate.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Ămi place că eşti cinstit, că pe mine nu mă crede nimeni că turbo benzină consumă.

 

Omul e cinstitit dar foarte probabil are dreptate doar in cazul lui particular. Realitatea este ca in cazul benzinei conteaza foarte mult stilul de condus.

Probabil ca la voi functioneaza turbina des :)

 

Am mers cu 2 prieteni cu acelasi motor (1.8 T 180 CP). Unul scoate 11 in oras - altul intre 14-18%.

In ziua respectiva am mers la poiana Brasov. Cel cu consumul mic mergea relativ constant inclusiv pe serpentine (fara acceleratii excesive si frane inutile). Cel cu consum mare accelera si inaintea fiecarei curbe frana. Am plecat din bucuresti impreuna - am ajuns la destinatie impreuna. Diferenta de consum din oras a persistat desi eram in arafa localitatii (cam 3-4%). La brasov cel cu consumul mare a declarat ca masina lui are o problema ca nu vede alta explicatie.

La intoarcere au schimbat masinile. Si asa zisa masina problema a scos de aceasta data consum cu 4% mai mic; problema fiind soferul nu masina. :twoup: :)

 

Concluzia: Un stil de condus agresiv inutil este penalizat de un motor pe benzina. Si la diesel e valabil dar este mult mai putin evident.

 

Daca in loc de un mers usor sportiv medie am fi mers mai agresiv-sportiv diferentele ar fi fost si mai mari.

 

Sunt cazuri şi cazuri, am prea multe drumuri şi ştiu cum răspund maşinile, dar or exista şi excepţii. Uite un exemplu, mers după cineva, consum 6%. Apoi am avut treabă cel puţin jumătate de oră, maşina din faţă avea practic liber, autostradă, stilul nu-l schimba nici mort. I-am ajuns din urmă cu un consum de 7.5%

Când am mers eu ĂŽn faţă, pt că nu fugeam de ei, la aceeaşi diferenţă (7.5 eu, 6 ei) nu exista diferenţă de timp, dar eu derapam pe viraje, acceleram, simţeam că merg cu maşina. Nu-i ĂŽnţeleg pe cei care ĂŽşi iau GTI şi fac eforturi sa le consume 5%. Nu pot.

 

 

Eu nu inteleg faza asta cu autonomia nici sa ma bati. :(

Ce mi-e ca pot sa merg 600-700km (cam atat fac eu cu un plin afara), ce mi-e ca pot sa merg 1000km?!?! Oricum nu cred ca merge nimeni atat timp fara sa opreasca. Eu in 2-300km opresc de 2 ori pe putin. Cu tot cu alimentare si dus la toaleta nu-mi ia mai mult de 5-10 minute oprirea. Chiar asa de grabiti suntem sa conteze timpul asta?

 

Mai zicea cineva ca la doua opriri pierde 2h. Pai inseamna ca pasagerii aia daca stau 1h/oprire chiar aveau nevoie de o pauza, nu? Timpul ala se pierde din cauza pasagerilor nu din cauza motorizarii sau autonomiei masinii.

 

Aşa aş putea să o lungesc mult şi bine, cui serveşte să conduc zeci de ore cu zeci de opriri? Eu nu opresc cât ţine rezervorul dacă sunt singur, altfel merg la consum, mă mai agit când mă plictisesc. Pur şi simplu mă plictisesc la volan sau cu cât pierd mai mult timp pe drum. La PECO poţi sta 10-15 minute lejer. La un drum lung se adună. Apoi diesel trebuie privit ĂŽn contextul km făcuţi la nemţi şi mai puţin la noi, dacă e să ne referim la economie de timp şi bani. Un exemplu, la nemţi eu cu X3-ul, ĂŽn faţă CL65AMG. Mergea cu 240 maxim că atât pot eu, dar nu era liber şi tot frânam/acceleram etc. După vreo 200km cred hop la benzinărie. La mine nu se dusese jumătate din rezervor. Are consum mediu ceva mai mare decât la cayenne, dar real ... Acum ar fi foarte mişto pt el un diesel care să accelereze la fel la consum jumătate dacă face zilnic Munchen - Bonn.

 

Un prieten cu S3 zicea că imediat ce trece des de 5k rpm, parcă sparge rezervorul. Nu-ţi iei S3 să schimbi unde nu ĂŽncarcă ĂŽncă turbo să ai consum mic ca maşină de toate zilele. Nu-i văd rostul. Mai rar cazuri de pasionaţi ai volanul doar ĂŽn week-end şi ĂŽn rest să se târâie sub 3k de ture.

 

 

Eu am plecat din romania si nu am oprit pana in grecia la destinatie decat la vama sa prezint actele. Daca tu opresti in 200 km de 2 ori e decizia ta. Nu toti sunt obligati sa faca la fel.

Daca conduci agresiv o masina pe benzina (gen 200-240 km/h) o sa ai un consum de 25l/100 km la 6 trepte. Deci faci 600 km daca ai un rezervor de 6x25l=150l

In caz contrar opresti mai des.

 

La diesel cu 6 trepte consuma 10%. Eu nu am mers niciodata asa mult cu 220 cu diesel ca nu am vrut si nu am avut drumuri de mers cu viteza asta; dar la 180-200 scot un 8-9%.

6.5-7 la 140-150.

 

Eu nu din graba sau ca era timpul pretios nu am oprit - abia asteptam si eu si colega de camera sa facem baie.

 

 

Bravo tie ca ai mers atat, dar ce se intampla daca opreai o data sa alimentezi? Cat pierdeai?

 

Iar la aia cu consumul ma faci sa rad.. mai pune vreo 5% la diesel si mai scade 5% la aia pe benzina si te mai apropii de realitate.

 

2.0 TDi ţinut numai 220 consuma maxim 11%, aşa că ĂŽl cred. Benzinar, aspirat ce-i drept, mai puţin puternic dar mai uşor, deşi nu prindea 220, dar la 210 consuma cam 19%. Mers pe acelaşi drum şi ĂŽn aceleaşi condiţii.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

pe mine nu mă crede nimeni că turbo benzină consumă.

orice motor care e tinut in ture (adica forja) indiferent ca e turbo sau nu consuma mult

 

app : cat iti consuma X3-ul?

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Consum mediu cam de când am maºina, 10.9

 

Prin BucureÂşti cam 12, 13 ĂŽncepuse sĂŁ urce acum vreo lunĂŁ.

 

AfarĂŁ pot sĂŁ spun dupĂŁ km (resetez pe bord km Âşi fac consumul la pompĂŁ, deci cifrele sunt aproximative). Consumul variazĂŁ destul de mult, dar cel mediu se menĂžine constant cu mici oscilaĂžii.

Recent, 450 km (vine vreo 15%, vânt, viscol, la mine se cunoaste foarte tare daca e vânt ºi merg peste 180-200, de ex la dus vânt, am facut aproape 450km cu un plin, la Întoarcere, acelaºi drum, 800km, primul drum cu motorinã de la unguri, al doilea de la slovaci), peste 1000km (mers foarte lejer, cu vitezele legale În oraº ºi afarã, noaptea, vine cam 6.7). Am avut ºi o tentativã de consum record, dar aia nu prea conteazã, nu reflectã realitatea, ci cât de mult mã pot tortura singur, parcã a fost sub 5.

 

Ultimul drum, medie peste 100 (nu pe vreun A) Âşi aglomerat, pe ploaie, cam 700km.

 

De la nemĂži am venit cu media de +100 Âşi consum de 8 sau sub 8, nu mai Ăžin minte exact, deci ceva mai bine la consum.

 

TotuÂşi cred cĂŁ sunt cam cu 50% peste ce dĂŁ BMW, dar nu-mi place sĂŁ merg liniar Âşi monoton.

Link to comment
Share on other sites

Asta ti-au spus vocile sau iar dai crezare imbecililor alora?

 

Mentioneaza perioada in care ai facut drumurile alea de Austria si o sa iti demonstrez ca MINTI.

 

Edit: Nu este o rusine sa te lase masina, ca doar este fier si poate sa se intample orice. M-a mai lasat si alternatorul in Elvetia si nu am cersit. L-am inlocuit cu unul nou, in reprezentanta BMW si am continuat concediul, deci ironia ta este ca nuca in perete.

 

ĂncearcĂŁ sĂŁ fii mai original, este penibil sĂŁ-mi copiezi replicile.

Ai totuºi o vârstã ºi te dai ºi intelectual, poate-Þi foloseºti imaginaÞia mai mult, ºtim cu toÞii cã ai foarte multã.

 

Nu sunt genul de om cĂŁruia ĂŽi place sĂŁ se ĂžigĂŁneascĂŁ.

Pe la sfârºitul lunii aprilie 2007 am fost la Viena dacã nu mã Înºel, Însã oricum este irelevant, pot sã plec ºi mâine dacã am chef.

 

Este o ruºine sã suferi de bani ºi de proprietãÞi ºi sã te dai un adevãrat James Bond autohton când realitatea este cu totul alta.

 

Nici eu nu cred ca a facut 70.000km in 2 ani in conditiile in care este omniprezent pe forum http://www.mysmiley.net/imgs/smile/rolleye/rolleye0017.gif

 

Atingi un nou nivel de tristeĂže cu posturile astea, vezi sĂŁ nu devii emo.

 

Ciupanezu: nu este vorba de bani nu trebuie sa te simti complexat, nicaieri nu am spus ca e vorba de bani, de exemplu seria 6 se dorea un fel de semi GT.... deci la M6 cu un rezervor de 70 de l , ce faci ?

 

Eu vorbesc din punctul meu de vedere: deci eu nu fac corespondenta intre M5 si circuit, ci fac corespondenta intre M5 si un drum spre portugalia mai distractiv... deci la un drum de 3000 si de km... conteaza cate opriri faci...

 

Este absurd sa vorbim de consum, cand mergi dincolo si dai 3-5 euro pe o doza de cola... cat economisesti la consum platesti pe suc.. si aia e... daca vrei sa pricepi bine daca nu , nu am ce sa fac, eu spun ca si autonomia conteaza .... pentru ca M5 nu este vre-un monopost de formula 1... Tinand cont ca l-au facut si touring sa mai cari bagajele pe ici pe colo, deci au vrut sa-l faca si practic, atunci trebuie luata in considerare si autonomia...

 

Eu n-am nici o treaba, sa-l faca pe benzina, dar atunci sa-i puna rezervor calumea....

 

PS: Nu stiu de ce te apuci din nou sa vorbesti obraznic cu mine, cand eu vorbesc frumos...

 

deci GT cu autonomie de 350 km... = FAIL

 

Nu am de ce sĂŁ mĂŁ simt complexat pentru cĂŁ nu am probleme cu banii.

Am spus cĂŁ e vorba de bani pentru cĂŁ mulĂži dintre voi, posesorii de diesel, o ardeĂži cu autonomia ĂŽn loc sĂŁ ziceĂži cinstit cĂŁ banii sunt problema, pur si simplu nu vĂŁ permiteĂži / nu vreĂži sĂŁ daĂži foarte mulĂži bani pe benzinĂŁ din diverse motive.

AveĂži alte responsabilitĂŁĂži, maÂşina nu e neapĂŁrat o prioritate, sunt multe motive, nu este o ruÂşine.

Ăn orice caz, faza asta cu autonomia e o vrĂŁjealĂŁ.

SĂŁ Ăži-l dau exemplu pe tata.

A avut maÂşini mai puternice Âşi care consumau mai mult.

De câÞiva ani are un Golf V 2.0tdi.

Motivul este faptul cã nu are chef "sã arunce cu banii pe fereastrã", nu considerã cã are rost sã plãteascã mai mult mergând cu o maºinã mai puternicã.

Ar putea sĂŁ-Âşi ia o maÂşinĂŁ cu consum mult mai mare, ĂŽnsĂŁ nu vrea.

Prin urmare, nu este nici o ruÂşine sĂŁ ai un diesel Âşi nici nu am o atitudine dispreĂžuitoare la adresa posesorilor de diesel.

Pe de altĂŁ parte, este mai frumos sĂŁ fim corecĂži Âşi sĂŁ dam Cezarului ce-i al Cezarului.

Diesel-ul cu consumul scĂŁzut Âşi cuplul mare, benzina cu sportivitatea Âşi performanĂžele.

 

Nu este absurd deloc.

Ăn timp ce o maÂşinĂŁ puternicĂŁ pe benzinĂŁ poate sĂŁri de 12-13% ĂŽn regim extraurban, o maÂşinĂŁ diesel poate consumĂŁ 5-6%.

Deci doza aia de cola de 3.5 € reprezintĂŁ fix nimic.

 

Nu vorbesc obraznic deloc cu tine, nu-mi permit sã fac asta decât În cazurile În care cineva Îmi vorbeºte mie obraznic.

DacĂŁ te-am lezat cu ceva, ĂŽmi cer scuze.

 

O maºinã sportivã meritã cu prisosinÞã un consum mai ridicat.

SenzaĂžiile pe care Ăži le oferĂŁ sunt nepreĂžuite, acesta este motivul pentru care mulĂži oameni preferĂŁ sĂŁ plĂŁteascĂŁ mai mult chiar dacĂŁ au o autonomie mai micĂŁ.

 

Nu vorbesc ca sa ridic in slavi dizelul dar nu cred ca te-ar deranja nici pe tine Ciupanezule daca ai putea sa parcurgi cel putin dublul distantei pe care al faci cu un benzinar.Adica din 100 de km cu 12 litri sa faci 150-170 de km.(si nu cu 80 la ora).

 

Dacã aº avea nevoie de asta, mi-aº vinde maºina ºi aº lua mâine una diesel.

Am mai avut un E39 525d pentru câteva luni.

Nu mi-e dor deloc de el.

 

Ciupanezule, si zi, tu nu te certi cu nimeni ai? Lumea iti spune ca e popa si tu nu, Batman-Batman...

 

Nu sesisezi diferenĂžele dintre o ceartĂŁ Âşi o discuĂžie ĂŽn contradictoriu.

O problemĂŁ de percepĂžie rezultatĂŁ din niÂşte motive pe care nu are rost sĂŁ le menĂžionez din bun simĂž.

 

Din nefericire pt. noi, ĂŁia merg de plĂŁcere :)

 

E un deziderat. :twoup:

 

Eu nu inteleg faza asta cu autonomia nici sa ma bati. :)

Ce mi-e ca pot sa merg 600-700km (cam atat fac eu cu un plin afara), ce mi-e ca pot sa merg 1000km?!?! Oricum nu cred ca merge nimeni atat timp fara sa opreasca. Eu in 2-300km opresc de 2 ori pe putin. Cu tot cu alimentare si dus la toaleta nu-mi ia mai mult de 5-10 minute oprirea. Chiar asa de grabiti suntem sa conteze timpul asta?

 

Mai zicea cineva ca la doua opriri pierde 2h. Pai inseamna ca pasagerii aia daca stau 1h/oprire chiar aveau nevoie de o pauza, nu? Timpul ala se pierde din cauza pasagerilor nu din cauza motorizarii sau autonomiei masinii.

 

+1

 

Daca conduci agresiv o masina pe benzina (gen 200-240 km/h) o sa ai un consum de 25l/100 km la 6 trepte. Deci faci 600 km daca ai un rezervor de 6x25l=150l

 

Mai scade.

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit rau,nu ma repet dar arunc si eu cu parerea:

-benzina 2,5 cum am eu a luat acum iarna 15% in oras(trafic relativ lejer si alergare pe unde se putea)

-afara tot asta iarna 10% Bucuresti-BV-Sighisoara mers destul de tare dar cu opriri

-asta vara Bucuresti - Eforie N 8% mers tare plecat la 5 dimineata si ajuns pe la 7 si 15-30

diferentele nu sunt foarte mai fata de motorina dar ele exista.Un avantaj al motorinei (dizelului) e cuplul ,cu toate acestea dizel nu as lua decat ceva gen 123 sau 335d X3 3.0 sd ,dar cum am spus alternative exista.Din punctul meu de vedere dizel se merita pe masini mai mari in general X3 serie 5 etc ,pe serie 1 serie 3

Link to comment
Share on other sites

Daca conduci agresiv o masina pe benzina (gen 200-240 km/h) o sa ai un consum de 25l/100 km la 6 trepte. Deci faci 600 km daca ai un rezervor de 6x25l=150l

 

Mai scade.

 

E adevarat ca am mers preponderent 240; Daca ar fi sa luam in calcum media ar fi 19-20%. Aspiratul tau e foarte posibil sa consume mai putin. Un Turbo pe benzina la 240 km/h si motor mic de 1.8 consuma 25.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Recent, 450 km (vine vreo 15%, vânt, viscol, la mine se cunoaste foarte tare daca e vânt ºi merg peste 180-200, de ex la dus vânt, am facut aproape 450km cu un plin, la Întoarcere, acelaºi drum, 800km, primul drum cu motorinã de la unguri, al doilea de la slovaci), peste 1000km (mers foarte lejer, cu vitezele legale În oraº ºi afarã, noaptea, vine cam 6.7). Am avut ºi o tentativã de consum record, dar aia nu prea conteazã, nu reflectã realitatea, ci cât de mult mã pot tortura singur, parcã a fost sub 5.

 

Eu m-am torturat mai des. :)

Cu seatul in rodaj am scos 3.8% (mers 60-80 km/h) pe autostrada. Cu skoda Octi 2 tot 3.8%. Cu BMW-ul nu m-am torturat suficient :)

Sub 6% nu am scos. Chiar ma mira consumul tau de 5%. Cu X3-ul e facut?

 

-asta vara Bucuresti - Eforie N 8% mers tare plecat la 5 dimineata si ajuns pe la 7 si 15-30

Eu cu un 1.4i am facut 2 ore si 15 minute bucuresti-vama veche cand nu exista decat autostrada cernavoda-fetesti. Si viteza maxima la masina era 140.

 

De cand cu autostrada fac sub 2 ore daca nu e aglomerat.

 

Iar la mers cu 200 evident ar trebui sa ajungi intr-o ora si 10-20 minute daca faci un calcul simplu. Dar este imposibil sa scoti o medie de 200 (daca vrei sa ramai cu carnetul mai mult timp :twoup: )

O medie de 120-140 e un maxim rezonabil.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu cu un 1.4i am facut 2 ore si 15 minute bucuresti-vama veche cand nu exista decat autostrada cernavoda-fetesti. Si viteza maxima la masina era 140.

 

Adica medie de 133km/h pe ~300km la o masina care avea viteza maxima 140km/h .. F. tare! :)

Link to comment
Share on other sites

Am spus cĂŁ e vorba de bani pentru cĂŁ mulĂži dintre voi, posesorii de diesel, o ardeĂži cu autonomia ĂŽn loc sĂŁ ziceĂži cinstit cĂŁ banii sunt problema, pur si simplu nu vĂŁ permiteĂži / nu vreĂži sĂŁ daĂži foarte mulĂži bani pe benzinĂŁ din diverse motive.

 

De câÞiva ani are un Golf V 2.0tdi.

Motivul este faptul cã nu are chef "sã arunce cu banii pe fereastrã", nu considerã cã are rost sã plãteascã mai mult mergând cu o maºinã mai puternicã.

Ar putea sĂŁ-Âşi ia o maÂşinĂŁ cu consum mult mai mare, ĂŽnsĂŁ nu vrea.

Prin urmare, nu este nici o ruÂşine sĂŁ ai un diesel Âşi nici nu am o atitudine dispreĂžuitoare la adresa posesorilor de diesel.

 

Din pacate pentru tine si tatal tau amandoi va inselati. Cu un diesel dai mai multi bani pe fereastra decat cu o benzinara. Calculeaza tu cati km trebuie sa faca tatal tau numai pentru a acoperi diferenta de 2000-2500 euro cat costa dieselul mai mult decat benzina.

 

Si vorbim dupa ce faci acest calcul.

 

Dupa asta o sa te rog sa compari Casco-RCA-Revizii-Impozit si o sa te lasi de afirmatii de genul celor de mai sus.

 

Daca crezi ca la SH lucrurile stau altfel - iar te inseli. (conditia ar fi sa faci revizii si sa ai casco; RCA si Impozit esti obligat oarecum sa platesti)

 

Este o iluzie ca din consumul redus acoperi cheltuielile descrise mai sus. (Asta cu conditia sa mergi sub 40.000 km pe an).

Link to comment
Share on other sites

numai aberatii.. s-a stricat si topicul asta...

 

ce-mi place mie ca pe N.V. (nevazute) toata lumea se lauda cu consumuri tari (mici) cu viteze astronomice insa cam toti prietenii mei imi spun ca nu pot scoate consumuri d'astea decat daca merg gen batraneste, daca merg mai iute le cam sare si lor consumul, adevarat nu se apropie de cifrele unei benzine dar tot sare.

 

 

si ca sa ma laud si eu putin cu timpi record, am facut 50 min din bucuresti (nu de la iesire, de undeva din floreasca) pana la nistoresti-breaza... :) acum 10 ani :) dar nu cu 1,4 sau 2.0/2.2 ci cu 3,5 turbo si asta ziua... adica dupa amiaza pe la 5 plecat din buc dar in timpul saptamanii ....na! v-am spart :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu cu un 1.4i am facut 2 ore si 15 minute bucuresti-vama veche cand nu exista decat autostrada cernavoda-fetesti. Si viteza maxima la masina era 140.

 

Adica medie de 133km/h pe ~300km la o masina care avea viteza maxima 140km/h .. F. tare! :)

 

Tu ai probleme mari de ancorare in spatiu si timp:

http://www.viamichelin.com/web/Itineraires...;routeConso=5.6

 

266 km sunt; Si daca parcurgi 133 km/h Cam in cat timp ii parcurgi? Cam in 2 ore.

Pe map 24 imi da Ruta dvs.: 287.36 km

 

Chiar si cu 300 km as vi avut o viteza sub 140.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Recent, 450 km (vine vreo 15%, vânt, viscol, la mine se cunoaste foarte tare daca e vânt ºi merg peste 180-200, de ex la dus vânt, am facut aproape 450km cu un plin, la Întoarcere, acelaºi drum, 800km, primul drum cu motorinã de la unguri, al doilea de la slovaci), peste 1000km (mers foarte lejer, cu vitezele legale În oraº ºi afarã, noaptea, vine cam 6.7). Am avut ºi o tentativã de consum record, dar aia nu prea conteazã, nu reflectã realitatea, ci cât de mult mã pot tortura singur, parcã a fost sub 5.

 

Eu m-am torturat mai des. :)

Cu seatul in rodaj am scos 3.8% (mers 60-80 km/h) pe autostrada. Cu skoda Octi 2 tot 3.8%. Cu BMW-ul nu m-am torturat suficient :)

Sub 6% nu am scos. Chiar ma mira consumul tau de 5%. Cu X3-ul e facut?

 

 

Da, e cu X3-ul. Te cred cu seat-ul, pt. cĂŁ eu la golf 2.0TDi iarna, minim, fĂŁrĂŁ sĂŁ trec de 90, am scos 3 si ceva. De precizat cĂŁ toate consumurile astea au fost cu oameni ĂŽn maÂşinĂŁ. Teoretic se poate consuma puĂžin cu diverse tehnici, dar ĂŁla ĂŽn opinia mea nu e mers. Eu cel puĂžin incep sĂŁ mĂŁ uit pe geam, caut printre cd-uri, ĂŽmi fac de lucru prin maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Din acest motiv nu am scos consum bun la BMW pentru ca nu am gasit argumente. Rodajul era un argument.

Cu BMW-ul chiar daca am mers la consum de exemplu pe 100 km pana la plin bunele mele intentii s-au diminuat; Eu fac plinul la 800-900 daca merg in afara localitatii. Si per total nu am scos sub 6,5%.

 

O sa merg la mare saptamana viitoare si pe o portiune mica (60-100 km) o sa merg mai piano - si o sa fac plinul din nou din curiozitate. dupa care merg de voie.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu cu un 1.4i am facut 2 ore si 15 minute bucuresti-vama veche cand nu exista decat autostrada cernavoda-fetesti. Si viteza maxima la masina era 140.

 

Adica medie de 133km/h pe ~300km la o masina care avea viteza maxima 140km/h .. F. tare! :)

 

Tu ai probleme mari de ancorare in spatiu si timp:

http://www.viamichelin.com/web/Itineraires...;routeConso=5.6

 

266 km sunt; Si daca parcurgi 133 km/h Cam in cat timp ii parcurgi? Cam in 2 ore.

Pe map 24 imi da Ruta dvs.: 287.36 km

 

Chiar si cu 300 km as vi avut o viteza sub 140.

 

Sunt 280 si ceva de km.. am pus ~ (aproximativ) 300.

Ai zis ca viteza maxima a masinii era de 140km/h (poate imi zici si de ce lua doar atat? un 1.4 se duce in 180km/h) :)

 

Oricum esti tare, cred ca o sa devii idolul meu... nu oricine scoate 133km/h media pe DN-uri (ai zis ca nu era autostrada) cu o masina care abia ia 140km/h pe APROAPE 300km.

 

Nu te mai chinui sa-mi raspunzi.. :twoup:

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

M5 diesel, asta e topicul.

 

Intreb dinou:

 

Crede vreunu din voi, ca un m5 diesel axat pe performante, va consuma sub 30% in mers sportiv ?

Sau aveti mintea setata pe faptul ca e mult mai econom ca benzina, si va lua undeva la 7 afara, ca sa nu trebuiasca sa stai o ora la alimentare din 300 in 300km.

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma mira consumul tau de 5%. Cu X3-ul e facut?

 

Cu acelasi motor ca si pe X3 lui ct69 , am scos chinuit un minim de 4.7% la 80-100 pe autostrada. Dar m-am plicitisit rpd si a sarit la 7-8% :)

 

Benzinara 2.0i care scoate 11% la 220 la ora, mi se pare SF. Poate sa aiba viteza reala 200, si chiar si atunci mi se pare f mic consumul. La a mea stock 272 de cai imi lua 11% la 200 pe bord, iar acum dupa chip ia 9.5%.

 

Am mers pe autostrada cu kick down-uri 160-240 in functie de trafic, consum 10%. Un m5 ar fi consumat minim 20% la acelasi ritm de mers.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.