Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Guest poleposition
Vara trecuta cand am fost de mai multe ori la mare, am prins pe parcursul drumului un Porsche Cayenne Turbo( simlar cu al lui Pole).Nu stiu daca avea plinul facut dar omul a forjato destul de mult pe sosea .Dupa Cernavoda a oprit sa alimenteze in timp ce eu imi continuam drumul. :)

La benzinar ca sa ai un consum scazut trebuie sa fi foarte gentil cu acceleratia petru ca orice scapare mai brutala se repercuteaza negativ asupra consumului.

Ei bine la dizel nu trebuie sa faci nici un compromis pentru ca la acelasi stil de condus vei avea mereu un consum mai mic.

Nu vorbesc ca sa ridic in slavi dizelul dar nu cred ca te-ar deranja nici pe tine Ciupanezule daca ai putea sa parcurgi cel putin dublul distantei pe care al faci cu un benzinar.Adica din 100 de km cu 12 litri sa faci 150-170 de km.(si nu cu 80 la ora).

 

Aici vorbim de lucruri reale .Daca ne raportam la supercar e foarte logic ce spui , ce naiba pot trai cu un consum de 30% pentru ca de asta mi-am luat masina, dar majoritatea masinilor de pe strada aspirate consuma nejustificat de mult in comparatie cu performantele pe care le ofera.Asta este si unul din motivele adoptarii turbo pe benzina , asa au mai reusit sa indulceasca situatia.

 

Constanta - Bucuresti cu M6 = 1 PLIN (70 litri), cu Cayenne Turbo, cam 3 sferturi de rezervor, deci tot pe acolo (rezervor de 100 de litri) Mers asa cat sa te simti bine, gen forja, ca d-aia ne luam bezninare si mai rau, benzinare turbo :twoup: Cu 120d nu mai zic ca mi se scoala paru-n cap de ciuda :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition
Vara trecuta cand am fost de mai multe ori la mare, am prins pe parcursul drumului un Porsche Cayenne Turbo( simlar cu al lui Pole).Nu stiu daca avea plinul facut dar omul a forjato destul de mult pe sosea .Dupa Cernavoda a oprit sa alimenteze in timp ce eu imi continuam drumul. :)

La benzinar ca sa ai un consum scazut trebuie sa fi foarte gentil cu acceleratia petru ca orice scapare mai brutala se repercuteaza negativ asupra consumului.

Ei bine la dizel nu trebuie sa faci nici un compromis pentru ca la acelasi stil de condus vei avea mereu un consum mai mic.

Nu vorbesc ca sa ridic in slavi dizelul dar nu cred ca te-ar deranja nici pe tine Ciupanezule daca ai putea sa parcurgi cel putin dublul distantei pe care al faci cu un benzinar.Adica din 100 de km cu 12 litri sa faci 150-170 de km.(si nu cu 80 la ora).

 

Aici vorbim de lucruri reale .Daca ne raportam la supercar e foarte logic ce spui , ce naiba pot trai cu un consum de 30% pentru ca de asta mi-am luat masina, dar majoritatea masinilor de pe strada aspirate consuma nejustificat de mult in comparatie cu performantele pe care le ofera.Asta este si unul din motivele adoptarii turbo pe benzina , asa au mai reusit sa indulceasca situatia.

 

Constanta - Bucuresti cu M6 = 1 PLIN (70 litri), cu Cayenne Turbo, cam 3 sferturi de rezervor, deci tot pe acolo (rezervor de 100 de litri) Mers asa cat sa te simti bine, gen forja, ca d-aia ne luam bezninare si mai rau, benzinare turbo :twoup: Cu 120d nu mai zic ca mi se scoala paru-n cap de ciuda :)

Link to comment
Share on other sites

Mi-a placut asta , ca de-aia iti iei benzinaria dupa tine :)).

 

PS: hai sa-ti fac si eu un pic in ciuda cu 330cd fac Bucresti Constanta-Bucuresti cu un plin si-mi mai raman 15 litri in rezervor :) .da bine domne nu se compara cu senzatia cand ai dat talpa la Cayenee si a supt 15 ltri instantaneu:D

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Mi-a placut asta , ca de-aia iti iei benzinaria dupa tine :)).

 

PS: hai sa-ti fac si eu un pic in ciuda cu 330cd fac Bucresti Constanta-Bucuresti cu un plin si-mi mai raman 15 litri in rezervor :) .da bine domne nu se compara cu senzatia cand ai dat talpa la Cayenee si a supt 15 ltri instantaneu:D

 

Un diesel pe seria 3 , ca e 2.0d sau 3.0d cu un mers normal de autostrada 160-180km/h sau mai sus , cu depasiri si clima pornita nu va scade NICIODATA sub 7-7.5-8 . Vorbesc din propria experienta . Iar la acelasi stil de mers , cu 320ci-ul meu consumul pe Bucuresti - Constanta si retur este undeva la 10-11l la 100km . Diferenta consta in 2l , MAXIM 3l la 100km . Amandoi ne intoarcem in Bucuresti cu acelasi rezervor , nu alimentez in plus . Doar ca tu ai cu 8-10l mai mult in rezervor cand ajungi inapoi.

 

Nu compara 330cd cu cayenne turbo .

 

Spre exemplu 530xd 235cp la mers forja autostrada 260km/h si restu cu depasiri si nebunii , Bucuresti-Constanta si retur a fost consumul undeva la 11 aprox.

Link to comment
Share on other sites

Un diesel pe seria 3 , ca e 2.0d sau 3.0d cu un mers normal de autostrada 160-180km/h sau mai sus , cu depasiri si clima pornita nu va scade NICIODATA sub 7-7.5-8 . Vorbesc din propria experienta .

 

Banuiesc ca vorbesti de motoarele mai noi, pentru ca un M47 daca imi mananca atat, il duc la REMAT! Tot din proprie experienta vorbesc si eu :)

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

Constanta - Bucuresti cu M6 = 1 PLIN (70 litri), cu Cayenne Turbo, cam 3 sferturi de rezervor, deci tot pe acolo (rezervor de 100 de litri) Mers asa cat sa te simti bine, gen forja, ca d-aia ne luam bezninare si mai rau, benzinare turbo :twoup: Cu 120d nu mai zic ca mi se scoala paru-n cap de ciuda :)

spune si in cat timp ajungi(eai) ...si varfurile Vmax :( ca despre senzatii nu are rost sa spui nimic ca nu multi de pe forum pot sa simta asa ceva :)

Link to comment
Share on other sites

Da nu le comparam Doamne Fereste :) , nici macar nu sunt in aceeasi clasa.

 

La 160 pe cruise am 7 consum la 3000 rpm.Aici era vorba ca lui ai trebuie un plin pana la mare pe cand mie sau tie 18 litri.

 

Oricum pe el al dezavantajeaza mult aerodinamica si trebuie sa compenseze prin putere, multa putereeee. :)

 

PS: uite aici ceva ca sa-i gadilam un pic orgoliul lui Pole Position http://www.youtube.com/watch?v=6Tm-ETH0rVc

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Un diesel pe seria 3 , ca e 2.0d sau 3.0d cu un mers normal de autostrada 160-180km/h sau mai sus , cu depasiri si clima pornita nu va scade NICIODATA sub 7-7.5-8 . Vorbesc din propria experienta .

 

Banuiesc ca vorbesti de motoarele mai noi, pentru ca un M47 daca imi mananca atat, il duc la REMAT! Tot din proprie experienta vorbesc si eu :twoup:

 

Am avut 320d cu M47 si la un mers de autostrada 160-180km/h cu clima vara nu scadea nici batut sub 7-7.5 . Daca al tau tot 2.0d fie 136cp fie 150cp , la un mers de autostrada de 160-180km cu depasiri si clima pornita consuma 5l la 100km inseamna ca e defect . Sau ala e doar consumul pe BC , nu si cel de la pompa. Eu vorbesc de un consum REAL , la pompa !

 

Constanta - Bucuresti cu M6 = 1 PLIN (70 litri), cu Cayenne Turbo, cam 3 sferturi de rezervor, deci tot pe acolo (rezervor de 100 de litri) Mers asa cat sa te simti bine, gen forja, ca d-aia ne luam bezninare si mai rau, benzinare turbo :D Cu 120d nu mai zic ca mi se scoala paru-n cap de ciuda :)

spune si in cat timp ajungi(eai) ...si varfurile Vmax :) ca despre senzatii nu are rost sa spui nimic ca nu multi de pe forum pot sa simta asa ceva :)

 

Ce rost au astfel de intrebari ? Esti absurd . Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

 

 

@Stefan mie nu imi trebuie 18 litrii . Un drum la mare aprox 250km imi trebuie cam 25 de litrii . Iar Pole cu siguranta nu se referea la Bucuresti - Constanta 250km cu 1 rezervor . Adica 75 litrii cu rezerva in 250km . Asta inseamna un consum de 30% extern . Probabil DOAR daca a mers Bucuresti Constanta cu 335km/h constant si a ajuns la mare in 40-45min :(

Edited by Stefann
Link to comment
Share on other sites

Mi-a placut asta , ca de-aia iti iei benzinaria dupa tine :) ).

 

PS: hai sa-ti fac si eu un pic in ciuda cu 330cd fac Bucresti Constanta-Bucuresti cu un plin si-mi mai raman 15 litri in rezervor :) .da bine domne nu se compara cu senzatia cand ai dat talpa la Cayenee si a supt 15 ltri instantaneu:D

 

Din ce spui tu rezulta un consum de 6.6-6,8% insa asta e consum de mers linistit la 130km/h la un mers sportiv iti consuma si a ta 10% afara.

Link to comment
Share on other sites

Ce rost au astfel de intrebari ? Esti absurd . Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

si sa nu-mi spui ca era si aglomerat ....

 

ahahahahhahaaaaa

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Constanta - Bucuresti cu M6 = 1 PLIN (70 litri), cu Cayenne Turbo, cam 3 sferturi de rezervor, deci tot pe acolo (rezervor de 100 de litri) Mers asa cat sa te simti bine, gen forja, ca d-aia ne luam bezninare si mai rau, benzinare turbo :twoup: Cu 120d nu mai zic ca mi se scoala paru-n cap de ciuda :)

spune si in cat timp ajungi(eai) ...si varfurile Vmax :( ca despre senzatii nu are rost sa spui nimic ca nu multi de pe forum pot sa simta asa ceva :)

 

cam 1 ora , o ora jumate, nu stiu ca n-am masurat... mergeam in limitare cu M6 pe A2 cat mai des posibil, in rest tot tare; eu plec foarte devreme (gen 6 AM in mijlocul saptamanii) si e liber, la Cayenne pot da mai mult (caci nu este limitat si fuge cam 270 real, pe bord se duce in 300 e tare sentimentul dar cu asta nu merg chiar asa grav, totusi e SUV, nu are stabilitatea M6 si mi-e teama. Doar am probat. Oricum, merg foarte repede cu orice masina, imi place viteza... si seria 1 vede des 240 (pe bord).

 

Cred ca asa o sa mor... noroc ca acum caram copilul cu noi cam peste tot si atunci merg mai incet.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ce rost au astfel de intrebari ? Esti absurd . Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

si sa nu-mi spui ca era si aglomerat ....

 

ahahahahhahaaaaa

 

:)

 

As fi absurd sa spun ca era aglomerat . Era super ok . Nici gol , adica nu era chiar pustiu , dar foarte putine masini . Daca e aglomerat , nu ai cum sa faci fizic MINIM 2h-2h30min.

Link to comment
Share on other sites

Ce rost au astfel de intrebari ? Esti absurd . Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

 

Buc-CT sunt 225km.Deci sa inteleg ca tu ai avut medie de viteza de 187,5km/h? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
@pole

O sa se trezeasca vreunu sa te acuze ca mergi cu vitezele alea pe drumurile publice.... insa cine naiba s-ar putea abtine la asa masini :)

 

nu e normal (probabil), nu e safe si nu e nici legal, insa imi place foarte, foarte mult sa merg repede, daca nu-mi placea viteaza, imi luam alte masini... Acum la ce dracu sa iti iei masini de 500 de cai, daca nu le frigi ?

 

edit: bine, si daca aveam dacia 1310 cred ca o frigeam de s-o ia dracii :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

Buc-CT sunt 225km.Deci sa inteleg ca tu ai avut medie de viteza de 187,5km/h? :)

nu m-am gandit sa fac media asa cum ai facut tu :D

 

in cazul asta se poate lauda cu un consum ft mic pt aceasta medie de viteza, cerd ca orice posesor de dizal poate fi invidios :twoup:

 

sunt curios care a fost media de viteza (strict) pe A2 daca tot drumul a scot media 187,5km/h :(

 

@stefan: de unde pana unde ai cronometrat timpul? ... de la iesirea din buc pana la intrarea in constanta sau de la locatia de plecare (acasa) la destinatie (hotel)? :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

ce naiba pot trai cu un consum de 30% pentru ca de asta mi-am luat masina, dar majoritatea masinilor de pe strada aspirate consuma nejustificat de mult in comparatie cu performantele pe care le ofera.Asta este si unul din motivele adoptarii turbo pe benzina , asa au mai reusit sa indulceasca situatia.

 

Corect. Benzinarele obisnuite de pe strada, cu motoare de 1.4-1.6-1.8 consuma de la 9 la 13. E f mult cand te gandesti ca supercar-urile de generatie noua iau cam 20 urban.

 

Intr-adevar in anii '90 mclaren-ul f1 nu l-au putut face mai economic si lua cam 40-45%.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

20% urban ? in ce oras, Cocarlatele ? :) M6 consuma minim 30% in oras, se arunca si la 37%. Iar asta Porsche are un urban tot minim 30%.

 

Bine, am citit pe aici si consumuri de 14% pentru M-uri, 10% pentru 535 si alte aberatii, dar na, poate masinile mele au fost toate stricate mai stii :)

 

edit: nu stiu cum ar trebui sa mergi ca sa consumi 20% in oras...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Eu personal in vara cu masina din semnatura am reusit sa ajung in 1h si 20min la mare . Consumul a fost undeva la 11-12% .

Buc-CT sunt 225km.Deci sa inteleg ca tu ai avut medie de viteza de 187,5km/h? :)

nu m-am gandit sa fac media asa cum ai facut tu :D

 

in cazul asta se poate lauda cu un consum ft mic pt aceasta medie de viteza, cerd ca orice posesor de dizal poate fi invidios :twoup:

 

sunt curios care a fost media de viteza (strict) pe A2 daca tot drumul a scot media 187,5km/h :(

 

@stefan: de unde pana unde ai cronometrat timpul? ... de la iesirea din buc pana la intrarea in constanta sau de la locatia de plecare (acasa) la destinatie (hotel)? :)

 

De la iesirea pe autostrada pana in Constanta . Autostrada a fost blana , constant 220-230 doar am incetinit cand am trecut pe la barierele alea . Fara radare fara nimic . Pe timp de noapte , era si liber !

Link to comment
Share on other sites

20% urban ? in ce oras, Cocarlatele ? :( M6 consuma minim 30% in oras, se arunca si la 37%. Iar asta Porsche are un urban tot minim 30%.

 

Bine, am citit pe aici si consumuri de 14% pentru M-uri, 10% pentru 535 si alte aberatii, dar na, poate masinile mele au fost toate stricate mai stii :)

 

edit: nu stiu cum ar trebui sa mergi ca sa consumi 20% in oras...

 

Ămi place cĂŁ eÂşti cinstit, cĂŁ pe mine nu mĂŁ crede nimeni cĂŁ turbo benzinĂŁ consumĂŁ. Cunosc Âşi eu posesori de maÂşini turbate de peste 300 de cai care au 8-10%, ba pe afarĂŁ mai scot Âşi 5. Ămi vine sĂŁ-i bat cu turbina. :twoup:

 

Bine, când am fost pe circuit ºi am stat eu lângã ºi chiar Îi dãdea, consuma 50 :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai fii atent aici, am restetat trip comp si am facut 1200 KM exclusiv in Bucuresti, iata consumul :)

 

Nu inteleg de ce in bord indica mai mult insa... ma rog, ala din trip comp e de referinta.

post-669-1270131329_thumb.jpg

post-669-1270131342_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai fii atent aici, am restetat trip comp si am facut 1200 KM exclusiv in Bucuresti, iata consumul :)

 

Nu inteleg de ce in bord indica mai mult insa... ma rog, ala din trip comp e de referinta.

 

Dar stii de ce consuma :) Nu conteaza cat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cam departe de ceea ce declara producatorul , benzina oricum nu a fost niciodata decat poate noaptea aproape de realitate in regim urban.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=97669

Poate si pt ca e motorizarea mai veche de pe RS6 ..cea noua au imbunatati-o ....da cu 1 mila/galon :) .

Fuel consumption 21.9/11.9/15.7 l/100km urban/extra-urban/combined

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.