Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Unde am mai citit asta cu "Veseli"? Te simti singur intre 4 pereti si razi de .... unul singur. Si ti-am mai spus: nu ma intereseaza perceptia ta si a celor de teapa ta. Ai ceva pertinent de scris sau vrei sa faci doar posturi?

 

MarÂş mĂŁ, n-am ce vorbi cu tine!

 

================

Cei care spun cĂŁ motoarele mari pe benzinĂŁ consumĂŁ mult la viteze mari n-au condus ĂŽn viaĂža lor o asemenea maÂşinĂŁ.

 

Acolo e cel mai mare avantaj al unui motor mare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MarÂş mĂŁ, n-am ce vorbi cu tine!

 

 

Iti raspund de pe mobil, in drum spre unde voi petece Pastele, asa ca voi fi scurt:

 

Esti un impertinent! Nu asa se vorbeste, nici macar daca esti nervos si ti-ai epuizat argumentele. Spala-te pe dinti cand mi te mai adresezi. Astfel de expresii sa folosesti cu cei care te-au educat.

Link to comment
Share on other sites

DefiniĂži Âşi voi ce ĂŽnseamnĂŁ 12% mers "mai" tare prin vitezĂŁ medie uºã/uºã Âşi eventual traseu. Eu la ultimul drum pe ploaie torenĂžialĂŁ, duminica, aglomerat, am avut media peste 100 Âşi consum sub 10. Am avut multe medii pe distanĂže mari peste 150 cu un golf de 140 de cai, care consuma stock ĂŽn jur de 9 Âşi numai ziua, vineri sau duminicĂŁ, cu trafic. Subaru consuma de 2-3 ori mai mult, dar nu ajungeam de 2-3 ori mai repede. DacĂŁ faci mulĂži km Âşi mai mergi Âşi tare, benzina nu devine rentabilĂŁ indiferent cum priveÂşti problema Âşi cât de mare este motorul. Constant cu vitezĂŁ poate pot merge cei care au treabĂŁ numai la PiteÂşti Âşi ConstanĂža, ceea ce nu e cazul aici. Ăn rest se circulĂŁ ĂŽn regim de pseudo-circuit, trafic e din ambele pĂŁrĂži, ferestrele pt. a depĂŁÂşi sunt mici, foloseÂşti toatĂŁ puterea disponibilĂŁ, frânĂŁrile sunt dese etc. Iar sunt mulĂži la care ĂŽntre mers normal Âşi tare pe ceas sunt diferenĂže foarte mici. La mine ĂŽnseamnĂŁ jumĂŁtate din timp, deci percep mersul tare ca fiind mers chiar tare, nu cĂŁ am prins de 10 ori 200 pe o distanÞã de 400 km, posibil sĂŁ nu prind 200 niciodatĂŁ. DacĂŁ nu te depĂŁÂşeÂşte nimeni, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ ai mers tare, ci cĂŁ nimeni nu a ĂŽncercat.

 

Ăn RomĂŁnia legal 100% media de vitezĂŁ este 50km/h.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea (si am testat chestia asta la un drum de 300 km , acum 2 ani) este urmatoarea:

Daca iei 3 masini cu motorizari diferite (de ex: 1600 cmc3 , 2000 cm3, 2500 cm3), si le pui sa mearga din punctul A in punctul B , cu aceeasi viteza, pornesc deodata, si ajung in acelasi timp, merg constant in acelasi ritm , ritm dictat de masina cea mai slaba, CONSUMUL va fi sensibil egal pt toate 3 masinile.

Link to comment
Share on other sites

Iti raspund de pe mobil, in drum spre unde voi petece Pastele, asa ca voi fi scurt:

 

Esti un impertinent! Nu asa se vorbeste, nici macar daca esti nervos si ti-ai epuizat argumentele. Spala-te pe dinti cand mi te mai adresezi. Astfel de expresii sa folosesti cu cei care te-au educat.

Exact asa se vorbeste cu un asemenea om.

Nu meriti nici macar un minim respect.

Daca mai vrei sa-mi zici ceva, da-mi un mail, nu are rost sa poluam toate topicurile cu asemea infectii.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea (si am testat chestia asta la un drum de 300 km , acum 2 ani) este urmatoarea:

Daca iei 3 masini cu motorizari diferite (de ex: 1600 cmc3 , 2000 cm3, 2500 cm3), si le pui sa mearga din punctul A in punctul B , cu aceeasi viteza, pornesc deodata, si ajung in acelasi timp, merg constant in acelasi ritm , ritm dictat de masina cea mai slaba, CONSUMUL va fi sensibil egal pt toate 3 masinile.

 

Pai la un 120-130Km/h 1.6 e in viteza 5 are 3000-3500 rpm si papa cam 5.5-6l/100km. Un 2.5 la viteza aia e in 4 si turata mai tare deci papa mai mult. Un 1.8 sau un 1.8is da e cam la fel.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de rapoarte.

Eu cu 2.2i la 120 am 3500rpm si la consum instant acul arata cam 8% consum.

 

Cel mai putin in afara a consumat 12l pe 150km, mers la consum.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

M5 diesel, asta e topicul.

 

Intreb dinou:

 

Crede vreunu din voi, ca un m5 diesel axat pe performante, va consuma sub 30% in mers sportiv ?

Sau aveti mintea setata pe faptul ca e mult mai econom ca benzina, si va lua undeva la 7 afara, ca sa nu trebuiasca sa stai o ora la alimentare din 300 in 300km.

 

Eu cred si am mai postat odata. Masini diesel deja exista si la 350 CP au un consum mixt declarat de 7,1 %.

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=207801

 

Si 0-100 km/h 5.50 s la o greutate de 2 tone.(adica bati multe masini pe benzina cu pretentii la timpul asta; nu M sa ne intelegem dar multe alte masini inclusiv BMW benzina turbo cu cilendree mai mica - cu pretentii).

Le bati de le sar capacele :) Un 335i model 2010 este sub diesel; 535 nu mai vorbesc la fel 740i

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=209319

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=207493

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=179751

 

 

Pe circuit dieselul va consuma 30% - este adevarat; acolo unde un benzinar ar consuma spre 100l/100 km.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Sã mergi preponderent cu 240 În România cu un 1.8 Turbo este foarte aproape de limita imposibilului.

 

Incearca autostrada soarelui in extrasezon si in timpul saptamanii nu in weekend. Sa-mi zici si mie cate masini gasesti pe ea. E aproape pustiu.

Link to comment
Share on other sites

7,1% motor V8 de 4.2 L tdi????? :) consum mixt... poate minim plimbat asa la pas pe faleza ahahahahaaaahahaaaa...

de curand am mers mult timp cu un A8 3.0tdi ~230hp, nu cred ca vrei sa stii cat consuma? ai idee cat cosuma un 535d in bucuresti? dar un X5 3.0d? inteleg ca poate consuma ~7% (la drum) un 320d e46 la un mers mai srinten insa matahalele alea de 2to++ no way

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

1. Casco e mai scump la diesel decât la benzinã? Pe ce considerente?

2. Idem pentru RCA.

3. Idem Âşi pentru impozit.

Impozit mare plĂŁteÂşti la cilindree mare.

N-am auzit de impozit mai mare pentru turbinĂŁ. :)

 

Chiar sunt informat din acest punct de vedere Âşi nu ĂŽnĂželeg la ce te referi.

 

Pierderea cea mai mare este de senzaĂžii Âşi de feeling.

 

Desi pentru mine raspunsurile sunt evidente - an sa raspund:

 

1. La aceeasi putere un diesel este mai scump. Pretul asigurarii se calculeaza ca procent din SA (valoarea masinii). Deci Casco va fi mai scump cu 10%.

Proportia se pastreaza la SH.

2. RCA-ul se calculeaza la capacitate.

O sa dau exemple de la vw ca le stiu pe dinafara si la bmw imi e lene sa caut.

Un 1.4 TSI are 160 CP la VW. La mine 2.0D are 150 CP vezi si tu singur care e diferenta; Care e mai scump si cu cat.

Masina mea fiind pe firma diferenta e mai mare ca la persoanele fizice si la casco si la RCA.

3. Impozitul calculandu-se la cilindree este evident folosind rationamentul de la pc. 2 ca voi plati mai mult.

 

Daca pui pe hartie toate cele de mai sus+ reviziile mai scumpe la diesel si tragi o linie vezi ca cei ~500-600 de euro economisiti din combustibil pe an in 15.000 km nu acopera cele de mai sus.

 

Nu discut aici de pierderea de feeling si senzatii. Doar de costuri.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu performanţele au dictat diverse schimbări ĂŽn alegerile oamenilor, ci tocmai ce ai spus mai sus. Să te alegi cu cât mai mult la cât mai puţini bani. Ăsta e şi considerentul pt care au ĂŽnceput să existe maşini de 1.4 şi 160 de cai acum (care parcă iniţial a avut 170, dar s-au sucit la noile modele). TAXE şi ASIGURĂRI. Dar ĂŽn timp, va fi ca la diesel. Iniţial motorina era ieftină, consumul mic, economia era substanţială. Ghici ce, au ĂŽnceput să scumpească motorina peste benzină. Nu va mai dura mult şi taxele vor fi la cai putere, nu la litru ca acum sau la alte minuni. Ţări unde se practică şi asta există de mulţi ani.

 

Ăn România, maşină nouă pt. utilizatorul normal nu prea rentează să fie diesel decât ĂŽn situaţii particulare.

 

Revenind la topic, tot n-am găsit o problemă ĂŽn existenţa unui M5d, dacă se menţine şi versiunea pe benzină.

 

LE. Aşa e mai corect.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Eu cred si am mai postat odata. Masini diesel deja exista si la 350 CP au un consum mixt declarat de 7,1 %.

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=207801

 

Si 0-100 km/h 5.50 s la o greutate de 2 tone.(adica bati multe masini pe benzina cu pretentii la timpul asta; nu M sa ne intelegem dar multe alte masini inclusiv BMW

 

Tu imi citesti din carti si de pe net, e clar ca n-ai rulat cu o masina diesel alta decat 320d.

 

525 e39, stare perfecta, sub 13% nu am scazut niciodata in oras, la mersul meu, scoteam 14%.

Pai 14% scot cu 328i, modificat la peste 230 de cai in acest moment.

 

Pierd ceva?

Imi scapa ceva?

Mai am un amic cu 535d, nu am vazut pe obc-ul lui nimic sub 15%. Si m-am uitat de mai multe ori cand am avut ocazia.

Mai am 2 cunostinte cu 320d, unul facelift si unul prefacelift. nu am vazut sub 9% pe obc, si mi-au confirmat si consumul la pompa. Undeva la 10% in oras.

Poate ca oamenii merg normal, nu stau cu ochiu pe ac sa nu sara de 6%, o mai calca, etc.

 

Faza cu 7%... sa i-o zici lu'mutu.

In carte da, poate lua 7. ..

Link to comment
Share on other sites

Si eu sustin ideea ca la viteze mari motoarele mari, indiferent ca sunt diesel sau benzina sunt mai economice. Vorbesc de peste 130 km/h aici. Si cred ca sunt automat si ceva mai fiabile, nefiind nevoie sa mearga la limita.

Calculele le-am facut cand am trecut de diesel la benzina. Am avut un 525TDS. Am trecut la 525I. Platesc cu 40 de euro mai mult pe luna benzina in conditiile in care fac cam 1500 de km/ luna, in care impozitul e mai mic cu 200 de euro, reviziile mai ieftine si masina mai fiabila. *motorina e chiar sensibil mai ieftina, e cam 20 de centi diferenta. Senzatiile sunt marfa.

A doua chestie e ca in Romania conditiile de trafic sunt desosebite. NU existata autostrazi. Consumul mare nu vine neaparat din viteza mare ci din variatii ale vitezei, mari si dese.

Eu la o medie de 160 de km/h pe drum de 300 de km am scos consum de 11-12. Si nu am mers la consum, am mers cu cat am putut de tare ca pierdeam avionul. Dar e facut pe autostrada in Germania si cu trafic relativ redus. In Romania probabil ca aveam 14 cel putin la aceasi medie scoasa.

De fapt la masina asta de cand o am nu am avut medie mai mare de 12 decat cand am fost in Romania si am mers vreo 3 zile prin Bucuresti.

Am un coleg care numai ce a luat un M6, cam de 2 luni are masina. Spune ca scoate in jur de 15 consum cu el. O foloseste ca masina de week-end si drumuri lungi. Pentru mine la o masina atat de costisitoare si greu de intrtinut, consumul ar fi chiar ultima problema. De asta nu vad rostul unui M5 diesel. Nu cred ca un motor de 4-5L diesel ar scoate mult mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Am un coleg care numai ce a luat un M6, cam de 2 luni are masina. Spune ca scoate in jur de 15 consum cu el. O foloseste ca masina de week-end si drumuri lungi. Pentru mine la o masina atat de costisitoare si greu de intrtinut, consumul ar fi chiar ultima problema. De asta nu vad rostul unui M5 diesel. Nu cred ca un motor de 4-5L diesel ar scoate mult mai putin.

 

Si noi avem un coleg aici pe forum :) ,bine el se refera la consumul urban:

 

 

20% urban ? in ce oras, Cocarlatele ? :twoup: M6 consuma minim 30% in oras, se arunca si la 37%. Iar asta Porsche are un urban tot minim 30%.

 

Bine, am citit pe aici si consumuri de 14% pentru M-uri, 10% pentru 535 si alte aberatii, dar na, poate masinile mele au fost toate stricate mai stii :)

 

edit: nu stiu cum ar trebui sa mergi ca sa consumi 20% in oras...

Link to comment
Share on other sites

Iti consuma mai putin decat imi consuma mie.

De curiozitate cate rpm ai la 140km/h repectiv 200km/h

 

Este absolut normal, un motor mare pentru asta e făcut mai ales, drumuri lungi şi viteză mare. :twoup:

 

Nu m-am gândit niciodată la asta, ĂŽnsă o să-ţi zic când o să verific de curiozitate.

 

Consumul pe care l-am scris nu este obţinut printr-un mers bătrânesc ci unul normal, fără să am ĂŽn cap să scot un consum mic.

 

 

Si 0-100 km/h 5.50 s la o greutate de 2 tone.(adica bati multe masini pe benzina cu pretentii la timpul asta; nu M sa ne intelegem dar multe alte masini inclusiv BMW benzina turbo cu cilendree mai mica - cu pretentii).

Le bati de le sar capacele :) Un 335i model 2010 este sub diesel; 535 nu mai vorbesc la fel 740i

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=209319

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=207493

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=179751

 

 

Pe circuit dieselul va consuma 30% - este adevarat; acolo unde un benzinar ar consuma spre 100l/100 km.

 

335i resoftat e mai rapid decât maşina aia, iar asta cu un motor mult mai mic.

Rafinament BMW. :(

 

 

 

Incearca autostrada soarelui in extrasezon si in timpul saptamanii nu in weekend. Sa-mi zici si mie cate masini gasesti pe ea. E aproape pustiu.

 

Nu neg asta, ĂŽnsă e destul de greu să mergi cu 240 km/h constant fără să dai de nici o maşină chiar şi ĂŽn acele condiţii.

 

Având ĂŽn vedere ce nivel de civilizaţie există ĂŽn România, e un mare risc să circuli cu viteza aia, vorbesc din propria experienţă.

 

Nu ştii peste ce turmă de oi dai sau peste ce beţiv care doarme ĂŽn mijlocul "autostrăzii". asta pe lângă un grup de 2-3 Dacia 1310 care sigur vor circula pe toate benzile şi cu viteză constantă.

 

 

 

7,1% motor V8 de 4.2 L tdi????? :) consum mixt... poate minim plimbat asa la pas pe faleza ahahahahaaaahahaaaa...

de curand am mers mult timp cu un A8 3.0tdi ~230hp, nu cred ca vrei sa stii cat consuma? ai idee cat cosuma un 535d in bucuresti? dar un X5 3.0d? inteleg ca poate consuma ~7% (la drum) un 320d e46 la un mers mai srinten insa matahalele alea de 2to++ no way

 

Nici eu nu cred asta.

 

Aşa cum am mai spus, am avut un E39 525d câteva luni, ĂŽn acelaşi timp cu 535i-ul.

 

E39 525d consumă chiar şi 15% ĂŽn Bucureşti.

 

Motoarele mari consumă mult chiar şi dacă sunt diesel.

Cine nu crede asta, să verifice.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Desi pentru mine raspunsurile sunt evidente - an sa raspund:

 

1. La aceeasi putere un diesel este mai scump. Pretul asigurarii se calculeaza ca procent din SA (valoarea masinii). Deci Casco va fi mai scump cu 10%.

Proportia se pastreaza la SH.

2. RCA-ul se calculeaza la capacitate.

O sa dau exemple de la vw ca le stiu pe dinafara si la bmw imi e lene sa caut.

Un 1.4 TSI are 160 CP la VW. La mine 2.0D are 150 CP vezi si tu singur care e diferenta; Care e mai scump si cu cat.

Masina mea fiind pe firma diferenta e mai mare ca la persoanele fizice si la casco si la RCA.

3. Impozitul calculandu-se la cilindree este evident folosind rationamentul de la pc. 2 ca voi plati mai mult.

 

Daca pui pe hartie toate cele de mai sus+ reviziile mai scumpe la diesel si tragi o linie vezi ca cei ~500-600 de euro economisiti din combustibil pe an in 15.000 km nu acopera cele de mai sus.

 

Nu discut aici de pierderea de feeling si senzatii. Doar de costuri.

 

1. OK, să zicem că ai dreptate. Ănsă 10% nu mi se pare mare lucru, totuşi nu vorbim de asigurări pentru Bentley ci pentru nişte maşini premium.

2. Tocmai. Tu ai menţionat si RCA-ul de parcă ar fi mai scump la diesel.

Exemplul ăsta cu 1.4TSI l-ai scos din joben. :) Dacă vrei să fii cinstit, compară E46 320i cu E46 320d. Sau E39 525d cu A6 2.5tdi.

3. Nu cred că ne ĂŽnţelegem. Tocmai pentru că impozitul este pe cilindree, nu are importanţă că este vorba de diesel sau benzină.

 

Dacă pun pe hârtie toate cele de mai sus, este evident că ies mai scump cu diesel, iar acest lucru ĂŽl ştiam, mai ales din cauza reviziilor mai scumpe şi fiabilităţii mai mici (punctul meu de vedere).

Ănsă nu RCA-ul şi impozitul sunt costurile cheie ĂŽn acest caz, astea sunt chiar irelevante ĂŽn ziua de azi ĂŽn cazul celor mai multe maşini.

Impozitul pentru o maşină de 3 litri este de puţin peste 10 milioane.

Mie mi se pare un impozit mic.

 

Ăsta e şi considerentul pt care au ĂŽnceput să existe maşini de 1.4 şi 160 de cai acum (care parcă iniţial a avut 170, dar s-au sucit la noile modele). TAXE şi ASIGURĂRI. Dar ĂŽn timp, va fi ca la diesel. Iniţial motorina era ieftină, consumul mic, economia era substanţială. Ghici ce, au ĂŽnceput să scumpească motorina peste benzină. Nu va mai dura mult şi taxele vor fi la cai putere, nu la litru ca acum sau la alte minuni. Ţări unde se practică şi asta există de mulţi ani.

 

Ăn România, maşină nouă pt. utilizatorul normal nu prea rentează să fie diesel decât ĂŽn situaţii particulare.

 

Revenind la topic, tot n-am găsit o problemă ĂŽn existenţa unui M5d, dacă se menţine şi versiunea pe benzină.

 

LE. Aşa e mai corect.

 

Foarte corect cu o menţiune.

Nu e vorba de taxele şi de asigurările din România ci de cele din străinătate.

Oamenii devin foarte tragici când vorbesc de taxele şi asigurările din ţară.

La noi ĂŽncă este o situaţie bună.

Ăn alte ţări nici nu apuci să visezi la unele maşini din cauza taxelor şi asigurării.

 

Am un coleg care numai ce a luat un M6, cam de 2 luni are masina. Spune ca scoate in jur de 15 consum cu el. O foloseste ca masina de week-end si drumuri lungi. Pentru mine la o masina atat de costisitoare si greu de intrtinut, consumul ar fi chiar ultima problema. De asta nu vad rostul unui M5 diesel. Nu cred ca un motor de 4-5L diesel ar scoate mult mai putin.

 

15 mpg sau 15%? :)

 

Să zicem că traficul din Bucureşti nu este relevant, ĂŽnsă am citit pe diverse forumuri străine unde au postat posesori de M5 E60 şi M6 din Europa de Vest.

Cam toţi spuneau că le consumă minim 22-23%.

 

Maşină de 507 cp care să consume 15% ĂŽncă nu s-a inventat. :twoup:

335i consumă mai mult de 15% ĂŽn oras.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.