Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Eu cred ca m5 diesel va fi peste m5 benzina si de aici celelalte marci vor incarca sa scoata un rival pentru o noua categorie: masina sport diesel.

 

+1

Desi nu ma intereseaza sa fie peste, ma bucur ca cineva incearca si ma bucur mai tare ca e BMW care face asta.

Parerea mea e ca va fi foarte apreciat, fie el trend sau nu . :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai perfecta dreptate aici.

 

Insa divizia de M nu are un singur model, un model suprem, ci are M3 care e diferit de M5 si diferit de M6. Ideea este ca poti avea performante excelente pe mai multe tipuri de caroserii. Pe mai multe clase de masini.

 

Cred ca esti de acord cu mine ca este absurd sa consideri un M3 varza fata de M6 sau ca M5 e trist fata de M3 (am scris absolut la intamplare comparatiile).

 

Toate reprezinta maximul BMW la clasa lor. Este extrem de probabil ca un M diesel sa nu aiba niciodata performantele unui M pe benzina dar per total va fi un castig.

 

Daca BMW intra pe piata cu un model gen M5 diesel se va intampla:

-clientii au de unde alege;

-se vor crea tehnologii noi care mai devreme sau mai tarziu vor fi aplicate pe masiniile de serie;

-se vor imbunatati legaturile intre BMW si producatorii de piese auto etc.

 

Per total BMW va avea de castigat. Producatorii la fel. Si clientii, nu numai ai diviziei M ci si restul...

 

Ideea e sĂŁ ai performanĂže maxime pe o anumitĂŁ caroserie.

Nu vãd câºtigul de performanÞã care ar rezulta printr-o asemenea mutare.

Este foarte probabil ca situaÞia economicã sã-ºi spunã cuvântul, iar vânzãrile M-urilor sã fi scãzut.

De la o Âştire de pe net nu trebuie sĂŁ trecem la adevĂŁrate pledoarii pentru diesel pentru cĂŁ nu este cazul Âşi este redundant.

 

Per total care ar fi câºtigul?

ExistĂŁ deja multe diesel-uri fabricate de BMW cu performanĂže foarte bune sau medii.

De ce ar fi nevoie de un BMW M? E doar marketing.

 

ClienĂžii au deja de unde alege.

Vrei consum mic? 520-525d.

Vrei consum mic Âşi performanĂže mai bune? 530d Âşi 535d.

Vrei performanĂže? motorizĂŁri pe benzinĂŁ sau chiar M5.

 

M-urile sunt maÂşini de serie.

 

Singurul câºtig potenÞial ar fi de imagine, Însã nu pentru majoritatea clienÞilor ci doar pentru o parte dintre ei.

Personal nu cred cĂŁ se va ajunge la aÂşa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Dacă vrei performanţe cu maşină diesel, ia-ţi 535d de exemplu.

 

Nu sunt deloc ĂŽnverşunat, ĂŽnsă deja o dăm ĂŽn basme.

Cele mai performante maşini existente fabricate de firme care sunt mult peste BMW din orice punct de vedere sunt pe benzină.

BMW nu a inventat maşina sport, nu este marca supremă.

BMW-urile sunt nişte maşini foarte mişto chiar dacă sunt diesel.

Pe scurt, atunci când cauţi performanţa, răspunsul este benzina.

 

 

Eu cred ca m5 diesel va fi peste m5 benzina si de aici celelalte marci vor incarca sa scoata un rival pentru o noua categorie: masina sport diesel.

 

Ceea ce spui tu este o inepţie.

 

Se pare că noul M5 va fi supraalimentat şi pe benzină.

Cum naiba să fie un diesel supraalimentat mai performant decât un motor pe benzină supraalimentat?

 

Maşina sport diesel = o utopie.

 

Maşinile sport adevărate sunt pe benzină.

 

Diesel-ul este avantajos pentru o maşină de zi cu zi sau un SUV, nicidecum pentru o maşină sport veritabilă.

 

Nu te poţi distra pe gratis, distraţia se plăteşte ĂŽntotdeauna ĂŽntr-un mod sau altul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu vãd de ce, pânã la urmã ºi Mercedes fabricã dube, camioane ºi autobuze.

 

Nu e imposibil, chiar ma gandeam acum cativa ani oare de ce nu s-au axat si pe segmentul asta de piata(transport) si cred ca nu au facut-o fiindca au tinut la traditie .Stim sa facem autoturisme frumoase cu motoare fiabile si o facem al dreaq de bine, de ce sa ne scarpinam pe dupa cap?

Ii si vad pe soferii de dube care transporta iaurt si biscuiti sau curierii cand se angajeaza pe duba BMW si isi pune empetreiu' cu Florin Salam si urla : Eu sunt regele soselelor! :)

O sa lanseze un nou trend: Duba cu spoiler, eleron si jante pe 19 :)

 

DacĂŁ vrei performanĂže cu maÂşinĂŁ diesel, ia-Ăži 535d de exemplu.

 

Nu sunt deloc ĂŽnverÂşunat, ĂŽnsĂŁ deja o dĂŁm ĂŽn basme.

Cele mai performante maÂşini existente fabricate de firme care sunt mult peste BMW din orice punct de vedere sunt pe benzinĂŁ.

BMW nu a inventat maÂşina sport, nu este marca supremĂŁ.

BMW-urile sunt niÂşte maÂşini foarte miÂşto chiar dacĂŁ sunt diesel.

Pe scurt, atunci când cauÞi performanÞa, rãspunsul este benzina.

 

 

Eu cred ca m5 diesel va fi peste m5 benzina si de aici celelalte marci vor incarca sa scoata un rival pentru o noua categorie: masina sport diesel.

 

Ceea ce spui tu este o inepĂžie.

 

Se pare cĂŁ noul M5 va fi supraalimentat Âşi pe benzinĂŁ.

Cum naiba sã fie un diesel supraalimentat mai performant decât un motor pe benzinã supraalimentat?

 

MaÂşina sport diesel = o utopie.

 

MaÂşinile sport adevĂŁrate sunt pe benzinĂŁ.

 

Diesel-ul este avantajos pentru o maÂşinĂŁ de zi cu zi sau un SUV, nicidecum pentru o maÂşinĂŁ sport veritabilĂŁ.

 

Nu te poĂži distra pe gratis, distraĂžia se plĂŁteÂşte ĂŽntotdeauna ĂŽntr-un mod sau altul.

 

Banuiesc ca ti-ar displace un sera 6 diesel, motor 3000 biturbo?

Link to comment
Share on other sites

Pur şi simplu nu merge, diesel-ul este un compromis.

Maşina sport nu este un compromis, are un rol bine definitiv şi clar.

 

 

Nu te mai agita degeaba, chiar nu are rost.

 

Cum spunea colegul bala, ai ochelari de cal. Tu vezi numai seria 5 peste tot.

 

Performanta inseamna benzina pentru ca diesel face parte din alta este alt tip de motor. Concurenta inseamna rival la aceeasi categorie/clasa adica pe benzina.

Nu văđ care e legătura cu seria 5, ĂŽnsă nu mă mir, tu foarte rar ai logică ĂŽn exprimare.

 

Idem pentru restul postului, lucruri fără sens.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Poate e un fel de provocare pentru divizia M, sa scoata cel mai sportiv motor diesel.

La fel cum ar putea sa scoata peste 10 ani M electric :)

 

In orice caz, cred ca un M diesel s-ar vinde foarte bine sh :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Banuiesc ca ti-ar displace un sera 6 diesel, motor 3000 biturbo?

Exact.

 

Dacă mi-aş permite un seria 6, mi-aş lua 650i sau M6.

 

nu mi-as fi luat niciodata seria 6.

 

Eu cand am cumparat M6-le l-am luat strict pt performante si galagia aia de V10, nu pentru cum arata, seria 6 mi se pare o masina urata.... stii, ca ti-am zis :) Bine, asta era pe vremea cand inca eram fan BMW :)

 

Ah si un M6, arata altfel fata de un 6 standard, prin prisma kit-ului exterior... poate si asta m-a atras...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Poate e un fel de provocare pentru divizia M, sa scoata cel mai sportiv motor diesel.

La fel cum ar putea sa scoata peste 10 ani M electric :)

 

In orice caz, cred ca un M diesel s-ar vinde foarte bine sh :)

asta cu siguranta!!!

Link to comment
Share on other sites

nu mi-as fi luat niciodata seria 6.

 

Eu cand am cumparat M6-le l-am luat strict pt performante si galagia aia de V10, nu pentru cum arata, seria 6 mi se pare o masina urata.... stii, ca ti-am zis :) Bine, asta era pe vremea cand inca eram fan BMW :)

 

Ah si un M6, arata altfel fata de un 6 standard, prin prisma kit-ului exterior... poate si asta m-a atras...

 

Serios vorbind, dacă aş avea bani de seria 6, nu cred că mi-aş lua un BMW, există opţiuni mult mai tari din punct de vedere al performanţelor.

Nissan GT-R, Lamborghini Gallardo, Porsche 911 Turbo...

Ai de unde alege dacă-ţi permiţi o maşină sport veritabilă.

 

Sunt fan BMW şi nu voi renunţa la marca asta, dar chiar nu am ochelari de cal.

La capitolul maşini sport veritabile, BMW nu stă prea bine.

 

BMW-urile sunt mai degrabă maşini cu veleităţi sportive.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mi-as fi luat niciodata seria 6.

 

Eu cand am cumparat M6-le l-am luat strict pt performante si galagia aia de V10, nu pentru cum arata, seria 6 mi se pare o masina urata.... stii, ca ti-am zis :twoup: Bine, asta era pe vremea cand inca eram fan BMW :)

 

Ah si un M6, arata altfel fata de un 6 standard, prin prisma kit-ului exterior... poate si asta m-a atras...

 

Serios vorbind, dacĂŁ aÂş avea bani de seria 6, nu cred cĂŁ mi-aÂş lua un BMW, existĂŁ opĂžiuni mult mai tari din punct de vedere al performanĂželor.

Nissan GT-R, Lamborghini Gallardo, Porsche 911 Turbo...

Ai de unde alege dacĂŁ-Ăži permiĂži o maÂşinĂŁ sport veritabilĂŁ.

 

pai asta urma sa spun, insa nu am mai apucat sa editez. Insa atunci, la vremea respectiva, aveam eu ochelari de cal, vedeam numai BMW.... :)

Link to comment
Share on other sites

sau ce nu ar putea sa faca?

sa prinda suta-n 4 sec, la ce-ti foloseste??

Putini posesori de bolizi isi permit sau au curajul sa duca masina la limite...macar pentru 10min/zi...So let's get real...

Toti sunt raceri aici dar cea mai mare grija a lor e sa fereasca gropile din oras.

Tin minte cand se facea in Cluj intalnire joia pe platoul salii sporturilor, cica racing meeting, vedeai 3-4 care dadeau o linie obosita si inca cativa cu boxe-n blana si pe cat posibil motoru' oprit...Toata tarasenia se limita doar la bling-bling, neoane-n chedere si masini de firma forjate-n blana(fum din 1 roata la bordura)Toti bolizii erau doar pentru expunerea lor in public fara a arata de fapt ce stie bestia de sub capota...

Zicea cineva mai sus ca daca iese M diesel trece la mercedes benz....Deci, ne injumatatim?

Link to comment
Share on other sites

Păi stai puţin, de ce naiba cumperi un M dacă nu pentru performanţe?

 

Tu vorbeşti de băieţi cu 318i cu emblemă de M, să fim serioşi.

 

Dacă aş avea un M, m-aş bucura de el la maxim, aşa cum fac şi cu maşina actuală.

 

Dacă tot cumpăr un M, adică o maşină sport, vreau performanţe maximă, nu vreau să văd "jumătatea plină a paharului".

Ce rost are să cumpar un M diesel când pot avea un BMW normal, chiar şi diesel, pentru traficul de zi cu zi şi un BMW M pe benzină pentru pilotaj sportiv, plimbări, călătorii...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi stai puĂžin, de ce naiba cumperi un M dacĂŁ nu pentru performanĂže?

 

Tu vorbeÂşti de bĂŁieĂži cu 318i cu emblemĂŁ de M, sĂŁ fim serioÂşi.

 

DacĂŁ aÂş avea un M, m-aÂş bucura de el la maxim, aÂşa cum fac Âşi cu maÂşina actualĂŁ.

Ti-am scris mai jos...de show-off...majoritatea

Provoc 50% din posesorii de M la driving skills, exclus 0-100 la semafor sau in parcari la Malluri

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi stai puĂžin, de ce naiba cumperi un M dacĂŁ nu pentru performanĂže?

 

Tu vorbeÂşti de bĂŁieĂži cu 318i cu emblemĂŁ de M, sĂŁ fim serioÂşi.

 

DacĂŁ aÂş avea un M, m-aÂş bucura de el la maxim, aÂşa cum fac Âşi cu maÂşina actualĂŁ.

 

DacĂŁ tot cumpĂŁr un M, adicĂŁ o maÂşinĂŁ sport, vreau performanĂže maximĂŁ, nu vreau sĂŁ vĂŁd "jumĂŁtatea plinĂŁ a paharului".

Ce rost are sã cumpar un M diesel când pot avea un BMW normal, chiar ºi diesel, pentru traficul de zi cu zi ºi un BMW M pe benzinã pentru pilotaj sportiv, plimbãri, cãlãtorii...

unde?

eventual sa te muti din tara.

Link to comment
Share on other sites

Si ii respect pe cei care inainte sa-si ia un M, se duc si iau cursuri de condus specifice masinii.Dar sunt cam putini, alea se fac pe bani si doar de catre cei care iau masina pt performane.

Cine se simte ofensat nu are decat sa-mi dea sa ''mananc''

Link to comment
Share on other sites

Pleci de la o premisă greşită.

Un M nu este o maşină de curse sau de raliu.

O poţi exploata pe măsură fără să iei neapărat un curs de pilotaj.

 

Sigur că e un avantaj să faci asta, ĂŽnsă există şi autodidacţi, oameni care se interesează, se documentează, ştiu ce ĂŽnseamnă comportamentul dinamic al maşinii.

 

unde?

eventual sa te muti din tara.

Dacă-ţi permiţi să bagi 100-150 Ron benzină zilnic ĂŽntr-un M şi să-l ĂŽntreţii corespunzător, ĂŽţi permiţi să mergi până ĂŽn Ungaria să te dai pe circuit sau chiar ĂŽn Germania.

 

Ti-am scris mai jos...de show-off...majoritatea

Provoc 50% din posesorii de M la driving skills, exclus 0-100 la semafor sau in parcari la Malluri

 

Şi de ce m-ar interesa asta pe mine?

 

Cei din jur n-au decât să facă ce vor, nu trăiesc pentru cei din jur, mi se rupe de ei.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Conceptul de masina sport diesel nu e nou, R8 TDI 6.0 v12(500cp/1000nm) -> 0-100=4.2sec / R8 v10 5.2l(525cp / 530nm) 0-100=3.9sec. Sincer nu cared ca a rupt vanzarile audi cu un r8 TDI prin urmare nu cred ca o sa rupa vanzarile BMW cu un ///M Diesel.
Link to comment
Share on other sites

unde?

eventual sa te muti din tara.

Dacã-Þi permiÞi sã bagi 100-150 Ron benzinã zilnic Într-un M ºi sã-l ÎntreÞii corespunzãtor, ÎÞi permiÞi sã mergi pânã În Ungaria sã te dai pe circuit sau chiar În Germania.

si asta inseamna 5%. restul ii faci in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Şi ĂŽn România se poate merge tare.

 

Dute ma cu 100 150 lei tai :)

 

Inseamna ca-ti place sa alimentezi zilnic masina altfel nu-mi explic :)

 

Păi atât costă să mergi cu un M.

Dacă unii-şi permit, care-i problema?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.