Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai ca deja-i topic de socializare asta :D

 

blitzu, vrei sa-i ceri prietenia? :(

Nu, doar sa-mi contrazic gandurile.Si nu o puteam face decat intrebandu-l :twoup:

Pana la urma se pare ca e om :)

Ciupanezu, sper ca n-ai cazut din pat! :)

Link to comment
Share on other sites

Va fi super intr-adevar, mai ales de cand se zvoneste ca McDonalds va deschide si statii Peco :) cu un singur tip de carburant :)

 

 

Scuze alex, sper ca e on topic dar nu ma puteam abtine =))

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Iarasi diesel vs. benzina.

 

comparati actualul 335i cu actualul 335d. Ambele 3000cmc, biturbo.

 

Sa vedem, maretul diesel, isi ia un tir? un portavion? sau cat, la 0-200km/h

 

Nu a ajuns un diesel mai performant decat un benzinar, INCA.

 

Dieselul se bucura ca e biturbo si face un benzinar aspirat.

 

In seara asta s-a dat de mai multe ori un 535d cu baiatul ala cu care m-am dat eu cu 330ci cu soft. Abia abia i-a dat o masina 535d.... 3000cmc biturbo, vs 3000cmc aspirat.

 

 

Am spus, trebuie sa urmam tehnologia, insa niciun diesel nu va face ce face masina pe benzina din urmatorul link. NICIODATA... indiferent ce diesel e, cate turbo are, rahat pansat.

 

 

OTTO rullz.

Link to comment
Share on other sites

Daca vor pune motoare diesel pe seriile M, inseamna clar ca e vorba e inovatie si de tehnologie chiar mai buna decat pe moment.

Si pana la urma trebuie sa ne dam jos ochelarii de cal.

Asta e trend-ul, tehnologia, viitorul... cel putin asa se pare.

Nu, nu vad un motor diesel mai performant decat orice motor benzina.... insa cine stie, vin alte vremuri.

 

 

O avea randamentul superior, dar un diesel care sa scoata 120cp/ litru, nu exista. Benzinar da( ASPIRAT). Insa cine stie, lucrurile se schimba, e bine sa mergem cu tehnologia, decat impotriva ei.

 

ba chiar la formula 1, motorul de 2.4 litri - aspirat produce peste 800 de cai putere, deci peste 333 de cai per litru. sa scoata un diesel atat si apoi vorbim. ca sa nu mai vorbim de greutate. motoarele diesel sunt din otel, iar benzina din aluminiu.

 

Durata de viata a unui motor de F1 =? cat, ca nu te-am auzit?

ce alegi, 333cp/litru si te dai 1 luna cu el apoi amanetezi casa sau 150 cp/litru si poate mori inaintea lui?

Ne uitam prea mult la filme americane cu masini de jdemii de cc si gata, asta vrem.Da, vrem!...sa ne dam 1 tura , 2 sa vedem care e feelingu', nu sa facem plinu' zilnic sa mergem la lucru.

Dieselu' meu va tine mai mult decat benzinaru' tau chiar daca te trag zilnic dupa mine(ceea ce pot)

90% din cei cu masini sport(pe benzina), care detin 2 masini, cealalta e un Diesel.

Toti vrem motoare mari sa trebuiasca sa facem scoop in capota dar cand se scumpeste benzina nu mai stim cum sa luam bilet de autobuz(Diesel) fara sa ne vada vreun prieten.

Si tot benzinarii sunt aia care apar cu topicuri ''cat consuma al tau?'', ca eu cred ca am o problema de-mi ia 16%(nu ai ...atat ii trebuie benzinarului tau sa te duca unde Dieselu te duce la 2/3 din pret....chiar si prin apa).

 

Ma bucur ca apare M diesel...si vei fi unul dintre aia care vor intoarce capul dupa el.Crede-ma ca stiu ei mai bine decat noi toti la un loc.

 

eu vorbeam de performante maxime. daca vor scoate vreodata peste 300 de cai per litru dintr-un motor diesel atunci vei putea spune ca motoarele diesel sunt superioare. pana atunci nu. pot spune ca motoarele diesel au ajuns sa fie performante. de acord. dar nu sunt superioare unui motor pe benzina oricand de mult le-ar placea celor ce vor sa cheltuiasca putini bani pe motorina si sa si aiba performante foarte ridicate.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pff, ce am ratat aseara... :)

 

Citind cele de mai sus, incepe sa imi para rau ca am vandut M6-le, in schimb mi-am recastigat potenta :twoup: Acum, nu stiu ce ma fac daca imi iau GT2-ul... oare devin din nou impotent ? :)

 

Ciupanezu, chestia cu consumul este irelevanta, Cayenne-ul consuma fix la fel ca M6-le, adica peste 30% in oras :(

Link to comment
Share on other sites

pff, ce am ratat aseara... :twoup:

 

Citind cele de mai sus, incepe sa imi para rau ca am vandut M6-le, in schimb mi-am recastigat potenta :( Acum, nu stiu ce ma fac daca imi iau GT2-ul... oare devin din nou impotent ? :)

 

Ciupanezu, chestia cu consumul este irelevanta, Cayenne-ul consuma fix la fel ca M6-le, adica peste 30% in oras :D

 

Ai ocazia sa-ti iei M Diesel :)

Link to comment
Share on other sites

eu chiar abia astept cu interes extins acest M Diesel, nu am absolut nici o problema cu asta, cu siguranta va fi foarte performant. :)

 

si eu sunt de aceiasi parere, doar ca unii reactioneaza de parca s-ar pune emblema BMW pe Kallos

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, chestia cu consumul este irelevanta, Cayenne-ul consuma fix la fel ca M6-le, adica peste 30% in oras :)

 

PĂŁi ambele sunt pe benzinĂŁ.

Eu mã refeream la motivele de achiziÞie din capul unui român oarecare.

Sã tragã tare, sã consume puÞin, sã fie cât mai recentã, km cât mai puÞini.

Cam astea sunt dezideratele.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ciupanezu, chestia cu consumul este irelevanta, Cayenne-ul consuma fix la fel ca M6-le, adica peste 30% in oras :)

 

Păi ambele sunt pe benzină.

Eu mă refeream la motivele de achiziţie din capul unui român oarecare.

Să tragă tare, să consume puţin, să fie cât mai recentă, km cât mai puţini.

Cam astea sunt dezideratele.

 

iar daca nu trage tare, macar sa arate ca si cum ar trage tare :twoup:

 

Oricum, in capul unui roaman se intampla multe si degeaba... in general desigur.

 

PS:

 

A, Ciupanezule, stateam eu si "cujetam" intr-o zi prin aglomeratie.... ma gandeam ca motorul asta de pa Cayenne, 4,5 litri Bi Turbo V8 de 450 de CP, pus pe M6, ar fi rupt asfaltul. Pai daca pe ditai vaca de 3 tone, are performante de masina sport, ma gandesc ca pe un coupe ar fi fost racheta ! :)

 

Pana la urma motorul de pe 911 Turbo, are 3.8 litri si 6 cilindrei acolo... cu toate astea, dezvolta 500 de cai si accelereaza pana la suta in 3,7 secunte.... asta mi se pare revolutionar, sa obtii asa performante din motoare de genul asta, nu V12 de 6000 cmc... si uite d-asta sunt eu fan Porsche acum :(

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

A, Ciupanezule, stateam eu si "cujetam" intr-o zi prin aglomeratie.... ma gandeam ca motorul asta de pa Cayenne, 4,5 litri Bi Turbo V8 de 450 de CP, pus pe M6, ar fi rupt asfaltul. Pai daca pe ditai vaca de 3 tone, are performante de masina sport, ma gandesc ca pe un coupe ar fi fost racheta ! :)

 

Pana la urma motorul de pe 911 Turbo, are 3.8 litri si 6 cilindrei acolo... cu toate astea, dezvolta 500 de cai si accelereaza pana la suta in 3,7 secunte.... asta mi se pare revolutionar, sa obtii asa performante din motoare de genul asta, nu V12 de 6000 cmc... si uite d-asta sunt eu fan Porsche acum :)

 

Păi e mai slab ca putere decât cel de pe M6.

Oricum ar fi tras bine.

 

Nu e neapărat revoluţionar, asta ĂŽnseamnă supraalimentarea.

Există de foarte multă vreme.

 

3.8 litri şi 6 cilindri din care rezultă 500 cp sună banal când compari cu Subaru Impreza sau Mitsubishi Evo, adică motoare de 2 litri care dezvoltă chiar şi 400 cp.

 

La Porsche nu neapărat puterea este senzaţională cât modul ĂŽn care se conduce, modul ĂŽn care stă pe circuit.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
3.8 litri Âşi 6 cilindri din care rezultĂŁ 500 cp sunĂŁ banal

 

Aoleo, ce abia astept sa sune banal la mine sub talpa :) Da' tre ' sa mai parvin o tzara si rapid, ca iata, vine vara si n-am masina de figuri :)

Link to comment
Share on other sites

Motor revolutionar este cel de pe Honda S2000 - 2.0 aspirat 240 cp, inca din anul 2000 ! Penultima generatie de WRX STI avea tot motor de 2.0 cu 265 cp, intr-adevar, dar avea turbo, iar ultima generatie are 2.5 turbo.

 

@pole, succes la parvenit, sa vina 911-le ! Daca ai nevoie de o mana de ajutor, poate se gaseste vreunul dintre noi sa se sacrifice alaturi de tine... :)

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
in orice caz, motoare de genul celui de pe M5/M6, V10, aspirat si 5000 cmc, cred ca vor disparea, asa cum a disparut carburatorul... Turbo este viitorul ca sa zic asa. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Citez din revista clubului:

 

"După 31 ani de existenţă, motoarele aspirate natural ar putea dispărea din curtea uneia dintre cele mai lăudate divizii de specialitate a unui producător de maşini. Conform unor surse citate de revista de specialitate Edmunds, viitorul BMW M5 F care va apărea ĂŽn 2012 va fi propulsat de un motor V8 twin-turbo, diferit fundamental faţă de motorul actual V10 aspirat natural care se află ĂŽn modelul M5 existent pe piaţă ĂŽn acest moment."

 

"Dar totuşi, poate că BMW nu trebuie să urmeze acest curs deoarece ei s-au străduit tot timpul să facă mai mult decât concurenţa şi să fie văzuţi ca şi inovatori. Şi cu atâtea tehnologii la ĂŽndemână, de ce să nu treacă la maşini mai uşoare pentru o performanţă mai bună ?

Ăn cazul motoarelor turbo, fără nici o ĂŽndoială, puterea rămâne, dar va mai exista acel sentiment deosebit la accelerarea unui motor M aspirat natural? Dacă adăugăm turbocompresor se pierde cumva din sufletul şi pasiunea motorului teuton?"

 

Mai multe daca vreti sa cititi, luati revista...

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

in orice caz, motoare de genul celui de pe M5/M6, V10, aspirat si 5000 cmc, cred ca vor disparea, asa cum a disparut carburatorul... Turbo este viitorul ca sa zic asa.

 

Nu cred.

Carburatorul a dispărut ĂŽn mare parte din cauza neajunsurilor sale.

 

Motoarele mari aspirate au ca neajuns doar taxele mari.

 

Consumul unui motor supraalimentat nu este mai mic decât al unui motor aspirat mai mare dacă ambele dezvoltă aproximativ aceeaşi putere.

 

Motoarele mari aspirate oricum reprezintă o foarte mică parte din piaţa auto, majoritatea sunt motoare mici, pe benzină sau diesel.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
cate teorii sterpe....toata lumea vorbeste de cai putere rapoarte cilindree/putere dar nimeni nu vorbeste de sasiul care va pune puterea aia pe asfalt ,si sa rezulte performanta,nu cauciuc ars Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.