Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba chiar ai sa vezi cu trei turbine :)

 

@Ciupanezule, ce baiat destept erai daca aveai mai mult discernamant. Daca as lua si as selecta anumite afirmatii ale tale spuse pe topicul asta ar iesi un text super misto si adevarat. Pacat insa ca in cap le ai amestecate si nu ai fix claritatea aia de care ai nevoie pentru o expunere misto.

 

S-a sesizat corect ideea ca M5 diesel ar fi mai mult un exercitiu de marketing foarte simplu si eficient. Aka BMW la ora actuala face cele mai bune motoare diesel, fara echivoc lucrul asta. Faptul ca ar pune un diesel pe M5 ar fi confirmarea a ceea ce am spus mai devreme si ar avea un impact psihologic fantastic de mare asupra cumparatorilor avizi de diesel. Nu ca si-ar cumpara toti M5 diesel dar in plan psihologic si un posesor de 320d ar fi mandru de masina lui ca e sora cu un M5 DIESEL.

 

Cum spuneam pe la inceput si eu sunt un melancolic al motoarelor pe benzina ASPIRATE dar epoca lor se pare ca apune dintr-un singur motiv: RANDAMENT.

Si aici Ciupanezule ar trebui sa intelegi ca fizic un motor diesel are randament mai bun decat unul pe benzina. Sa intelegi si nu doar tu ca un motor diesel poate fi mai performant chiar si pentru curse decat un motor pe benzina.

 

Cu toate astea, ma repet, m-as intrista sa vad un diesel pe M.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-as lua un dizelos din asta .Nu stiu de ce am impresia ca vor imbunatati motorul de pe 745d care este foarte potent si-l vor face in jurul a 400hp + cu consum de 6% :) .

Dc D-rive? motoru de pe R8 v12 tdi este un animal care pune la punct cam toate benzinarele cu exceptia hypercarurilor.care al depasesc ca pret.

Mie imi place ideea tocmai din perspectiva ca o sa consume 10% si o sa ai 400 de cai.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Ba chiar ai sa vezi cu trei turbine :twoup:

Ăn filme şi desene animate.

 

@Ciupanezule, ce baiat destept erai daca aveai mai mult discernamant. Daca as lua si as selecta anumite afirmatii ale tale spuse pe topicul asta ar iesi un text super misto si adevarat. Pacat insa ca in cap le ai amestecate si nu ai fix claritatea aia de care ai nevoie pentru o expunere misto.

Trist. :)

 

S-a sesizat corect ideea ca M5 diesel ar fi mai mult un exercitiu de marketing foarte simplu si eficient. Aka BMW la ora actuala face cele mai bune motoare diesel, fara echivoc lucrul asta. Faptul ca ar pune un diesel pe M5 ar fi confirmarea a ceea ce am spus mai devreme si ar avea un impact psihologic fantastic de mare asupra cumparatorilor avizi de diesel. Nu ca si-ar cumpara toti M5 diesel dar in plan psihologic si un posesor de 320d ar fi mandru de masina lui ca e sora cu un M5 DIESEL.

 

Cu alte cuvinte, o tâmpenie inutilă menită să crească vânzările diesel-urilor BMW ĂŽn general.

Mai simplu este să pună sigla M pe orice BMW cu pachet M, cred că i-ar face pe mulţi foarte fericiţi. :)

 

Cum spuneam pe la inceput si eu sunt un melancolic al motoarelor pe benzina ASPIRATE dar epoca lor se pare ca apune dintr-un singur motiv: RANDAMENT.

Si aici Ciupanezule ar trebui sa intelegi ca fizic un motor diesel are randament mai bun decat unul pe benzina. Sa intelegi si nu doar tu ca un motor diesel poate fi mai performant chiar si pentru curse decat un motor pe benzina.

 

Cu toate astea, ma repet, m-as intrista sa vad un diesel pe M.

 

Da, asta dacă vorbeşti despre două motoare, unul diesel supraalimentat şi unul pe benzină aspirat.

Dacă ambele motoare sunt supraalimentate, motorul pe benzină este mai performant.

Nu trebuie să mă crezi pe mine ci trebuie să treci ĂŽn revistă toate supercar-urile existente.

 

Avantajul unui motor diesel este consumul redus de combustibil ĂŽn comparaţie cu un motor pe benzină supraalimentat, ĂŽnsă consumul nu este neapărat relevant ĂŽn cazul unei maşini sport.

Motorul diesel este un compromis.

Maşina sport nu trebuie să prezinte compromisuri.

 

Mie imi place ideea tocmai din perspectiva ca o sa consume 10% si o sa ai 400 de cai.

 

Asta e o utopie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu existĂŁ o necesitate realĂŁ pentru un M5 diesel.

 

ExistĂŁ 535d, o motorizare foarte bunĂŁ pentru cei care vor performanĂže dar Âşi un consum suportabil.

 

M5 diesel ar reprezenta ceva doar pentru orgoliul unor posesori de diesel Âşi un nou exemplu de dat la un ÂşpriĂž ĂŽntre amici care au o discuĂžie diesel vs. benzinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Nu existĂŁ o necesitate realĂŁ pentru un M5 diesel.

 

ExistĂŁ 535d, o motorizare foarte bunĂŁ pentru cei care vor performanĂže dar Âşi un consum suportabil.

 

M5 diesel ar reprezenta ceva doar pentru orgoliul unor posesori de diesel Âşi un nou exemplu de dat la un ÂşpriĂž ĂŽntre amici care au o discuĂžie diesel vs. benzinĂŁ.

 

Corect. Exact asa cred si eu.

Link to comment
Share on other sites

Multora nu le convine ca dizelul ajuns ca performante si chiar a intrecut la multe capitole benzina.

Aici nu e vorba de autonomie si consum , ci de feeling, de reprize.

Din intamplare anul trecut la mare am vazut un exemplar Q7 V12 tdi , caruia nici nu se auzea motorul

PS: este posibil, daca un dizel de 4.5 bmw la 80 la ora consuma 7% , noile transmisii in 8 trepte permit acest lucru.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
ce-mi plac mie discutiile voastre si opiniile "puternice" contra unui M diesel... de parca toti erati pe lista de asteptare pentru noul M5, sau orice alt M si cand a aparut vestea asta, gata, nu o sa va mai cumparati :) Tragedie, s-a stricat traditia, daca nu ne consuma 50% nu-i masina sport, asta in coditiile in care majoritatea de aici, se plange ca le consuma un 320d prea mult :)
Link to comment
Share on other sites

Daca face bmw masini cu tractiunea fata in afara de Tico ala...cum ii zice seria 00 :) ma mult la M-Benz :)

Ti-a venit mintea la cap? :twoup:

 

 

Parerea mea este ca o masina sport are motorul pe benzina, porbabil vor sa faca M5 diesel pentru a arata ca uite ce performanti si inovatori suntem noi in motoare diesel la fel cum au facut cei de la Audi cu R8-ul. Si nu a rupt gura targului cu motorizarea diesel, nu cred sa se fi vandut mai multe R8 diesel decat cele pe benzina. Ce sa fac cu un cuplu de 1000 nm? Cand e vorba de diesel toti sar ca uite ce cuplu are. Daca vreau cuplu mare pot lua un Touareg V10 TDI nu imi trebuie M5 diesel.

Link to comment
Share on other sites

La fel de hilar este şi dacă aplauzi apariţia eventuală a unui nou M diesel pentru că oricum nu prea am văzut pe forum potenţiali clienţi de M cumpărat de nou.

 

Ănsă, aşa cum am spus, ar da bine la prieteni când stai cu ei la un şpriţ, să spui că tu, posesor de 320d sau 520d sau orice alt diesel banal, saluţi apariţia unui M diesel pentru că este ceva normal, de mult trebuia să se ĂŽntâmple asta, diesel-ul este singura opţiune adevărată pentru băieţii deştepţi, benzina e pentru cei care suferă de bani, plus multe alte imbecilităţi de genul acesta.

 

Multora nu le convine ca dizelul ajuns ca performante si chiar a intrecut la multe capitole benzina.

Aici nu e vorba de autonomie si consum , ci de feeling, de reprize.

 

 

Nu văd de ce unora nu le-ar conveni acest lucru dacă ar fi adevărat.

 

Spui asta pentru că faci greşeala tipică, şi anume compari diesel-ul supraalimentat cu motorul pe benzină aspirat.

Un motor pe benzină supraalimentat este superior din orice punct de vedere unui motor diesel supraalimentat, cu excepţia consumului.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca face bmw masini cu tractiunea fata in afara de Tico ala...cum ii zice seria 00 :twoup: ma mult la M-Benz :)

Ti-a venit mintea la cap? :(

 

 

Parerea mea este ca o masina sport are motorul pe benzina, porbabil vor sa faca M5 diesel pentru a arata ca uite ce performanti si inovatori suntem noi in motoare diesel la fel cum au facut cei de la Audi cu R8-ul. Si nu a rupt gura targului cu motorizarea diesel, nu cred sa se fi vandut mai multe R8 diesel decat cele pe benzina. Ce sa fac cu un cuplu de 1000 nm? Cand e vorba de diesel toti sar ca uite ce cuplu are. Daca vreau cuplu mare pot lua un Touareg V10 TDI nu imi trebuie M5 diesel.

Nu o sa aiba un motor diesel cu acelasi cmc ca un otto performante mai mari in veci si pururi AMIN ! Cosm1n....gandestete un pic cum ar suna un Mclaren F1 1996 DIZAL ? :)

 

Conceptul de masina sport diesel nu e nou, R8 TDI 6.0 v12(500cp/1000nm) -> 0-100=4.2sec / R8 v10 5.2l(525cp / 530nm) 0-100=3.9sec. Sincer nu cared ca a rupt vanzarile audi cu un r8 TDI prin urmare nu cred ca o sa rupa vanzarile BMW cu un ///M Diesel.

 

Mpower OTTO :D Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

In 1996 dizelul era la stadiul de PD tehnologia CR fiind adoptata dupa anii 2000.

Pretul unui M5 dizel va fi sensibil egal ca in cazul motorizarii pe benzina datorita tehnologiei implementate.

E mai mult o chestie de gust ,de senzatii sa ai cuplu de camion pe o masina de strada.

Ciupanezu, nu contest cu nimic benzina chiar o ador , daca as locui in Dubai proabil ca nu m-ar interesa cat consuma sau cate noxe produce, dar in viata de zi cu zi la noi este mai eficient un dizel.

 

PS: cnd am fost la Nurburgring nici nu am vrut sa aud de dizel pe noile XF , am trecut direct la XFR pentru ca este mai sportiv si iti ofera alte senzatii.dar asta strict pentru circuit.

Link to comment
Share on other sites

ExistĂŁ un detaliu foarte important pe care nu-l sesizezi sau nu vrei sĂŁ-l sesizezi.

 

Cuplul de camion al unui diesel nu este dat de faptul cĂŁ maÂşina e diesel ci de faptul cĂŁ maÂşina este SUPRAALIMENTATĂ.

 

DacĂŁ ai o maÂşinĂŁ pe benzinĂŁ supraalimentatĂŁ, ai Âşi cuplu de camion dar Âşi plajĂŁ de turaĂžii foarte largĂŁ, putere foarte mare, toate avantajele necesare performanĂžei extreme, mai puĂžin un consum moderat.

 

Ca sĂŁ ĂŽnĂželegi treaba cu cuplul Âşi supraalimentarea: motorul folosit de Mercedes pe CL65 AMG Âşi pe SL65 AMG are 1000 Nm Âşi este supraalimentat.

 

 

 

De cand mi-a aratat silicoanele, pfoaaa senzational :)

 

Eu mĂŁ simt foarte bine ĂŽn pielea mea.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca atunci cand vorbim de motorizari de genu asta mai are rost sa pomenim de dizel.

Oricum la suma aceea ultima grija trebuie sa fie consumul combustibilului. :)

Unui motor aspirat sa zicem pentru a reusi sa dezolte cuplul unui 330d ai sunt necesari 5000 cmc.(M5 e60)

Unui motor supraalimentat pe benzina ai este mult mai usor sa mareasca puterea motorului.nu ca in cazul dizelosului care este strict dependent de performanta prin intermediul turbinelor.

Rolul apartiei unu M5 dizel va fi unul de umplere a segmentului acesta sport+dizel deoarece cererea pt motoare mari pe benzina a scazut datorita contextului actual.

 

PS: nu m-ar deranja sa dau 60 de milioane impozit + consumul aferent la o masina cu motor mare pe benzina atata timp cat as beneficia de infrastructura necesara folosirii unei puteri asa de mari.

Link to comment
Share on other sites

Pãi nici când vorbim de M5.

Viitorul M-urilor stã În supraalimentare pe benzinã oricât de mult ar dori fanii diesel sã nu fie aºa.

 

ComparaĂžia ĂŽntre diesel supraalimentat Âşi benzinĂŁ aspirat este asemĂŁnĂŁtoare cu comparaĂžie dintre mere Âşi pere.

 

Segmentul acesta este umplut de 535d ºi 740d, apariÞia unui M5 diesel nu ar fi decât o mãsurã de marketing.

Adicã ar mãri vânzarea de 320d-uri ºi 520d-uri, plus câteva 525d-uri ºi 330d-uri, asta e realitatea.

 

Cei care-Âşi permit un M5 nu vor opta pentru un diesel.

 

Impozitul nu este de 60 de milioane ci de 36 milioane pentru un motor de 5 litri.

Link to comment
Share on other sites

Se calculează ĂŽn felul următor.

 

-autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3000 cm 3: 145 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;

 

Cu alte cuvinte:

 

5000 cmc / 200 = 25

25 x 145 = 3625

 

Poate că are maşina ĂŽnscrisă pe firmă, mi se pare că impozitele sunt mai mari ĂŽn cazul maşinilor ĂŽnscrise pe persoană juridică.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.