Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea este ca o masina sport are motorul pe benzina, porbabil vor sa faca M5 diesel pentru a arata ca uite ce performanti si inovatori suntem noi in motoare diesel la fel cum au facut cei de la Audi cu R8-ul. Si nu a rupt gura targului cu motorizarea diesel, nu cred sa se fi vandut mai multe R8 diesel decat cele pe benzina.

 

 

s-a discutat mult pe tema audi r8 diesel. aceasta masina nu exista si nu va exista vreodata ci a fost doar un concept.

motorul v12 dezechilibra mult r8-ul , era si f greu+voluminos si trebuiau facute modificari multe la sasiu ca caest motor sa incapa in r8, modificari ce erau costisitoare.

in plus de asta nu au gasit o solutie pt racirea acelui motor, suprainclazirea motorului pus pe r8 fiind o problema mare si o astfel de masina a luat foc in teste.

la un moment dat se vorbea de un r8 cu v8 tdi-ul de 350cp dar probabil va ramane la stadiu de proiect la fel cum probabil va ramane si m5 diesel.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca o masina sport are motorul pe benzina, porbabil vor sa faca M5 diesel pentru a arata ca uite ce performanti si inovatori suntem noi in motoare diesel la fel cum au facut cei de la Audi cu R8-ul. Si nu a rupt gura targului cu motorizarea diesel, nu cred sa se fi vandut mai multe R8 diesel decat cele pe benzina.

 

 

s-a discutat mult pe tema audi r8 diesel. aceasta masina nu exista si nu va exista vreodata ci a fost doar un concept.

motorul v12 dezechilibra mult r8-ul , era si f greu+voluminos si trebuiau facute modificari multe la sasiu ca caest motor sa incapa in r8, modificari ce erau costisitoare.

in plus de asta nu au gasit o solutie pt racirea acelui motor, suprainclazirea motorului pus pe r8 fiind o problema mare si o astfel de masina a luat foc in teste.

la un moment dat se vorbea de un r8 cu v8 tdi-ul de 350cp dar probabil va ramane la stadiu de proiect la fel cum probabil va ramane si m5 diesel.

Nu stiam ca nu s-a fabricat, nu prea sunt in tema cu informatiile de la Audi pentru ca nu ma intereseaza marca. Vroiam sa zic ca daca cei de la BMW vor face un M5 diesel, il vor face numai sa arate "unde au ajuns ei cu tehnologia".

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Ce iritati sunteti toti in legatura cu modelele/motorizarile ce vor fi scoase de catre cei de la BMW,de parca v-ar afecta cu ceva :)

 

Eu nu sunt iritat ci doar amuzat de faza asta cu tri turbo! :twoup:

Bmw tocmai a investit foarte multi bani in tehnologia "single twin-scroll turbocharger"(vezi noul motor N55 unde single turbo este mai eficient decat twin-turbo) in schimb noi stam si discutam despre o tampenie gen tri-turbo pe care a debitat-o unul pe net. :)

 

http://www.motiontrends.com/2009/06/BMW/535i_twin_scroll_separates.jpg

 

 

http://blogs.insideline.com/straightline/n55_eng_2.jpg

Deci de ce ar avea nevoie bmw de 3 turbine??

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

La faza cu diesel-ul sunt pareri impartite. Eu personal de multi ani am toate masinile diesel. Si asa o sa continui sa am. Sunt foarte multumit asa. Nu e vorba de bani, nu e vorba de nimic. E vorba de modul de a o conduce. Eu asa prefer sa conduc diesel (pe langa faptul ca si eu consider ca diesel-ul este mult mai trainic daca nu-ti bati joc de el).

 

Insa in primul articol nu era vorba doar de M5 diesel. Mai era vorba si de faptul ca BMW vrea sa scoata masina cu tractiune fata. Lucru care mie mi se pare...cel putin ridicol ! Cat de ahtiat dupa bani sa fii tu ca fabrica de masini incat sa vrei sa te bagi pe toate pietele ? Mi s-a facut scarba acum multi ani cand Mercedes a scos masina cu tractiune fata. Si eram fericit ca macar BMW nu-si calca pe istorie. Dar a durat pana acum cand...da-o in pusca mea de reputatie, hai sa facem totu pt bani ! (genul lui Cheloo care toata viata a injurat cantaretii de 2 bani gen Smiley, si acum canta cu Smiley...bineinteles pentru bani)

 

Spunea cineva de Cayenne. Parerea mea Porsche a produs Cayenne diesel pentru ca existau multi oameni carora le placea modelul. Pe care nu ii interesa ca motorul e benzina sau diesel. Ci poate nu-si doreau sa consume atat de mult. Si asa i-au facut sa cumpere modelul respectiv. Plus ca un Cayenne benzinar e greu de vandut in zilele noastre in Romania unde romanii cu Cayenne fura stergatoarele altui Cayenne...saracul Pole...

 

Insa cu tractiunea fata e cu totul alta poveste. Dupa parerea mea toata lumea cand se gandeste la bmw se gandeste la tractiune spate. Mi se pare aberant sa inceapa sa produca tractiune fata...doar ca vor ei sa intre pe toate segmentele de piata...sa se bata cu audi si mercedes pe orice parte... Chiar asa in lumea asta nimeni nu mai are pic de orgoliu ? Chiar totu tre'sa se faca pentru bani ?

Daca nu pot sa puna tractiune spate pe masina respectiva pe motiv ca e prea mica si nu ar avea stabilitate, ma doare undeva...sa nu mai produca masina aia ! Asta e parerea mea...

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

Insa cu tractiunea fata e cu totul alta poveste. Dupa parerea mea toata lumea cand se gandeste la bmw se gandeste la tractiune spate. Mi se pare aberant sa inceapa sa produca tractiune fata...doar ca vor ei sa intre pe toate segmentele de piata...sa se bata cu audi si mercedes pe orice parte... Chiar asa in lumea asta nimeni nu mai are pic de orgoliu ? Chiar totu tre'sa se faca pentru bani ?

 

hai sa iti explic eu cum sta treaba.

tu daca ai avea o cazia sa castigi sa spunem 1500-2000 de lei in plus la job pt un efort minim suplimentar(ca tot stai si o freci 2-3 ore pe net la munca), ai spune nu unui venit suplimentar ? garantat ca 99,99% din oameni nu ar spune "nu" si cel mai probabil si tu te numeri printre ei.

iti este atat de greu sa pricepi ca bmw este un business la fel cum este si aprozarul de la coltul blocului?! afacerile sunt facute cu scopul sa produca bani.

doar in mintea catorva oameni exista chestii gen traditii si alte cacaturi. faptul ca 80% din clientii de seria 1 cred ca masina lor este fwd, arata ca marea majoritatea a oamenilor defecheaza pe faptul ca masina lor este rwd sau fwd, pe ei ii intereseaza o masina buna si nimic in plus. daca bmw va fi capabil sa produca un fwd de calitate, chiar nu vad unde este problema. la fel si cu m5 diesel.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Sunt atâtea maºini care demonstreazã acest fapt, nu ÎnÞeleg cum pot unii sã mai punã asta În discuÞie.

 

Porsche 911 Turbo, Nissan GT-R, CL 65 & SL 65 AMG, Corvette ZR1, Mercedes SLR etc.

 

ReĂžeta pentru obĂžinerea maximului de putere este supraalimentarea unui motor pe benzinĂŁ.

Cel mai bun exemplu este Bugatti Veyron. Motor V16 supraalimentat cu 4 turbine.

 

Oare de ce n-au folosit toĂži diesel dacĂŁ asta era de fapt reĂžeta succesului? :)

 

Esti sigur ca nu iau bataie benzinarele turbo in motor sport?

 

Paris – Dakar

http://www.dakar.com/us/DAKAR/2010/stage-1...rs/overall.html

 

2009 24 Hours of Le Mans

Verificati unde se claseaza: Ferrari 4.0 V8; Porsche 997 GT3; Aston Martin V8 Vantage GT2 4.5 L V8; Lamborghini MurciĂŠlago R-G 6.0 L V12; in raport cu Peugeot HDi 5.5 L Turbo V12 si Audi TDI 5.5 L Turbo V10.

 

Si ca sa vorbim un pic si de fiabilitate verificati cate masini pe benzina pleca la start si cate termina in raport cu dieselurile.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/2009_24_Hours...ns#Race_results

 

 

Seat leon 2.0 TDI versus BMW 320si

http://www.fiawtcc.com/2009/uploadedFiles/...hampionship.pdf

 

PS: Randamentul unui motor diesel este mai bun. Diferenta actuala e data de faptul ca in diesel s-a investit mult mai putin in cercetare-dezvoltare. Potentialul a ramas doar pe hartie.

Dar usor-usor vine si pe asfalt...

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

haoleu ce balamuc

 

so pe rand

-BMW s-a dus la garla de mult asa ca M5 dizel nu e problema

-va prinde la pubilc

-noile dizeluri dau cuplu si de jos

-benzina e scumpa si consuma mult

-romanii nu au bani dar vor sa se rupa in figuri

 

asa ca momentan dizelul e preferat

 

@roco

 

 

se apropie :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi...in ultiumul timp bmw a spulberat o groaza de traditii sau altfel zis au renuntat la multe elemente de pe masini "traditionale" specifice bmw.

Nu e vb ca nu va fi performant mot diesel...sau e mai putin bmw ca ala pe benzina insa.....e ... Just doesn't fit :)

 

Traditiile sunt ptr biserica, nu ptr o industrie in continua dezvoltare... cand o sa iesi din SV cu cinciarul o sa vezi si tu ce inseamna autonomie..

 

Din pacate pe forum posteaza foarte multi care nu au iesit din bucuresti, decat pana la mare, si acolo s-au plans ca pe autostrada soarelui nu este nici o benzinarie.....

 

 

Barosanului cu ferrari, sau bugatti, poate nu-i place mirosul din benzinarie, si probabil ca nu-i place sa intre in toate benzinariile care le vede in fata... nu se pune problema de bani, ci este vorba de autonomie.

 

A fost foarte smecher, sa mergem 2 masini 3L diesel, si un touareg V6 3L benzina si sa frecam menta prin benzinarii, ca touaregul a trebuit sa alimenteze de 2 ori mai des decat noi...

 

roco123: ce povestesti tu acolo sunt argumente pentru copilu de 16 ani, uita-te la V10-le sau V12-le de la audi, cum matura pe la Le Mans cu toate superbenzinarele, pentur ca e o masina echilibrata, performante destul de ridicate, acceleratie mare datorita cuplului si autonomie DUBLA datorita faptului ca e diesel, sunt 3 argumente pro V10-V12 de la Audi, argumente care tin si in viata de zi cu zi...

 

iei R8-u diesel, si-i dai pana in portugalia la plaja, mergi ca barosanul si cand ai chef nu-ti sta nimic in fata, si vezi benzinariile mai rar decat barosanul cu ferrari..

 

tu pe drum conduci 16 ore, si stai in benzinarii 2-3 ore, iar barosanul cu ferrari, conduce 16 ore si sta in benzinarii 10 ore...

 

Ptr traditii, cautati biserica

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu neaga nimeni performantele unui diesel, insa deja multi si-o iau in cap. Cele mai mari si mai tari performante, din benzina turbo/supercharger se scot, nu din diesel.

 

As vrea si eu un ferrari enzo 2L DIESEL, si un mclaren f1 LM, tot asa, cu vreun diesel potent sub capota, ca motorasul sau de bmw, benzinar, imi goleste buzunaru.

 

@cristi.md

 

Imi poti spune ce consum ai tu afara?

Eu la un mers normal scot 8%, adica cu varfuri de 160km/h, respectand pe cat posibil viteza legala in localitati. Sa nu existe discutii, daca masina e full, de oameni si bagaje, se prea poate sa scot 10, insa nu sunt de regula Atlassib sa car 5 oameni.

Cat scoate un 530d? 3%? ciudat e ca 525d lua cam 12 in Timisoara...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Din pacate pe forum posteaza foarte multi care nu au iesit din bucuresti, decat pana la mare, si acolo s-au plans ca pe autostrada soarelui nu este nici o benzinarie.....

 

Ptr traditii, cautati biserica

 

 

De doua ori CORECT! :)

Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi...in ultiumul timp bmw a spulberat o groaza de traditii sau altfel zis au renuntat la multe elemente de pe masini "traditionale" specifice bmw.

Nu e vb ca nu va fi performant mot diesel...sau e mai putin bmw ca ala pe benzina insa.....e ... Just doesn't fit :)

 

Traditiile sunt ptr biserica, nu ptr o industrie in continua dezvoltare... cand o sa iesi din SV cu cinciarul o sa vezi si tu ce inseamna autonomie..

 

Din pacate pe forum posteaza foarte multi care nu au iesit din bucuresti, decat pana la mare, si acolo s-au plans ca pe autostrada soarelui nu este nici o benzinarie.....

 

 

Barosanului cu ferrari, sau bugatti, poate nu-i place mirosul din benzinarie, si probabil ca nu-i place sa intre in toate benzinariile care le vede in fata... nu se pune problema de bani, ci este vorba de autonomie.

 

A fost foarte smecher, sa mergem 2 masini 3L diesel, si un touareg V6 3L benzina si sa frecam menta prin benzinarii, ca touaregul a trebuit sa alimenteze de 2 ori mai des decat noi...

 

roco123: ce povestesti tu acolo sunt argumente pentru copilu de 16 ani, uita-te la V10-le sau V12-le de la audi, cum matura pe la Le Mans cu toate superbenzinarele, pentur ca e o masina echilibrata, performante destul de ridicate, acceleratie mare datorita cuplului si autonomie DUBLA datorita faptului ca e diesel, sunt 3 argumente pro V10-V12 de la Audi, argumente care tin si in viata de zi cu zi...

 

iei R8-u diesel, si-i dai pana in portugalia la plaja, mergi ca barosanul si cand ai chef nu-ti sta nimic in fata, si vezi benzinariile mai rar decat barosanul cu ferrari..

 

tu pe drum conduci 16 ore, si stai in benzinarii 2-3 ore, iar barosanul cu ferrari, conduce 16 ore si sta in benzinarii 10 ore...

 

Ptr traditii, cautati biserica

 

 

in mare ai dreptate dar nu m-as arunca atat de departe incat sa zic ca nu imi iau ferrari sau lamborghini ca nu vreau sa ma opresc prea des sa alimentez, ca si sportivitate/senzatie pe circuit sau strada tot benzina cu turbo/compresor face legea.

 

ps: motorul de pe audi intr-adevar este spectaculos dar nu este practic in viata de zi cu zi.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Cine vrea sa-si cumpere o masina cu adevarat sportiva, sa-si cumpere pe benzina, motor minim 3000 cmc supra-alimentat sau peste 3500 cmc aspirat.

 

Ar mai fi o conditie - si sa nu fie BMW care nu are un raspuns corespunzator la acceleratie. Lucru care pe mine ma deranjeaza un pic. Am zis asta din prima saptamana de cand am cumparat BMW-ul.

Eu am constatat-o pe pielea mea la diesel. Se pare ca si la benzinare raspunsul este sub Audi. Si asta nu o spun unii care scriu pe forum - o spun unii care chiar fac teste comparative.

 

Secunda 2.20 a clipului pentru cine nu are rabdare sa-l vada pe tot. (pentru cine nu stie engleza subliniaza ca audi se evidentiaza prin raspunsul instantaneu la acceleratie si plaja de cuplu mai mare chiar daca si motorul BMW este aproape perfect).

 

 

Cu BMW-uri nu am mers; Am mers cu Golf V GTI cu Audi 3.0 TFSI si probabil voi fi la fel de dezamagit de raspunsul la acceleratie ca si in comparatia 2.0 TDI VW versus 2.0 320D.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Mai documenteaza-te cand a aparut TFSI-ul. (nu sunt sigur daca in 2006 sau 2007) Dar oricum are in jur de 3 ani.

 

Eu vorbesc de raspunsul la acceleratie al motorului nu de masina per total - nu am vrut sa va simtiti atacati;

Care e o dezamagire pentru mine la diesel si daca as merge si cu un benzinar BMW ar fi foarte probabil o alta dezamagire. (fata de ce se poate si ce imi doresc eu de la un motor). Cum se misca concurenta stiu.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut clipul ala :))

Ce tractor, ce fum a scos :)

 

 

Mai documenteaza-te cand a aparut TFSI-ul.

Scrie clar, audi 2010, deci e un upgrade la un tfsi mai vechi.

Nu e un motor de 3 ani, ce a pastrat aceasi putere.

Are 344 de cai daca nu ma insel s4 ala, foarte tare, a batut la limita un bmw de 306cp.

Sunt ciudate tare motorizarile astea la audi.

S4 din 2002 are 344 de cai, iar unul din 2008 are 332cp, faina evolutie... cel putin dupa carfolio...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.