Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Mie imi place topicul asta, e si amuzant si interesant :)

 

Despre tractiune vs propulsie. Iar e o discutie interesanta si lunga. Propulsia e super ok dar are o mare mare problema. Aderenta scazuta iarna si comportamentul ciudat. Orice pocnitoare de masina cu tractiune rade de propulsia oricarui super BMW, Merc si altele (putine la numar ce-i drept).

Insa sentimentul conducerii unei masini cu propulsie atunci cand ai aderenta este de nepretuit.

 

Ma bucur ca BMW a lasat ca punte principala puntea spate si in cazul modelelor cu x-drive. Placerea de a conduce ramane valabila ca sa zic asa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3.0tfsi are 3 litri si 333cp si a aparut in 2008 odata cu S4. motorul este cu compresor. audi s4 circula pe strazile din europa incepand cu sfarsitul lui 2008. practic este un an diferenta intre 3.0tfsi -ul de pe s4 si 335i daca voi spuneti ca acesta din urma a aparut in 2007.

S4 din 2002 are 4.2 litri , 8 cilindri si este aspirat.

 

s4 are acelasi raport cp/kg ca si 335i. 100kg cantareste tractiunea integrala la s4.

 

asta oricum este o discutie off topic.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut clipul ala :))

Ce tractor, ce fum a scos :)

Scrie clar, audi 2010, deci e un upgrade la un tfsi mai vechi.

Nu e un motor de 3 ani, ce a pastrat aceasi putere.

Are 344 de cai daca nu ma insel s4 ala, foarte tare, a batut la limita un bmw de 306cp.

Sunt ciudate tare motorizarile astea la audi.

S4 din 2002 are 344 de cai, iar unul din 2008 are 332cp, faina evolutie... cel putin dupa carfolio...

 

ar fi trebuit sa specifice si astia de la edmunds ca e vorba de masini vechi ca generatii si mai ales diferente de peste 30 de cai intre ele.

 

ps: sau trebuia sa vina cu un soft pe bmw dar deja se duce secunde in fata audi-ului :twoup: asta ca sa diminueze diferenta de ani ca sa zic asa

 

incep sa observ ca unii dintre voi vreti sa fiti obiectivi dar se pare ca sunteti subiectivi, duceti-va unde va este locul: http://vwforum.vwforum.ro/ :(

 

PS:recunosc ca mai ma gandesc si eu ocazional la 123d dar apoi imi amintesc ca exista 130i :D

 

sau 135i

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Mario Marius: V10-le de la audi de pe R8 e la fel de practic in viata de zi cu zi ca lamborghinii sau Ferrari.

 

Nu se pune problema de ce alege barosanul, ca barosani sunt de multe feluri, din punctul meu de vedere strict, eu care in luna martie am facut 5000 km, imi place sa merg cu masina si sa bag km multi, imi trebuie o masina sa nu ma faca sa opresc din 350 in 350 km.. sa alimentez, nu vorbim de bani, vorbim de autonomie.

 

Iar barosanul care merge din anglia pana in monte carlo cu ferrari, cine stie ?! poate ca i se rupe ca e benzina sau diesel ferrari-ul, se gandeste si el, cum ii alimenteaza servitorul ferrari-ul acasa, mai alimenteaza pe undeva prin franta la o benzinarie "extra all inclusive" iar pe autostrada doar se bucura de ferrari...

 

Eu zic ca posesoru de R8 cu V10 tdi, se distreaza mai bine decat cel cu masina pe benzina...

Link to comment
Share on other sites

Adica cel care in loc sa posteze senzatii si pareri posteaza date, cifre si teste comparative este subiectiv si cei care isi simt orgoliul si parerile (de multe ori fara acoperire) ranite sunt obiectivi. :( :)

 

Eu tocmai remarcam ca nivelul cunostintelor pe acest forum a crescut nesperat de mult si nu au mai sarit la jigniri si aberatii din prima fanaticii BMW. :)

 

BMW-ul are suficient de multe calitati si din pacate si cateva mici defecte.

 

Eu zic ca posesoru de R8 cu V10 tdi, se distreaza mai bine decat cel cu masina pe benzina...

 

As vrea sa-mi permit si eu o astfel de masina. :twoup:

Chiar daca ar consuma mai mult decat toate benzinarele de pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Adica cel care in loc sa posteze senzatii si pareri posteaza date, cifre si teste comparative este subiectiv si cei care isi simt orgoliul si parerile (de multe ori fara acoperire) ranite sunt obiectivi. :( :)

 

Eu tocmai remarcam ca nivelul cunostintelor pe acest forum a crescut nesperat de mult si nu au mai sarit la jigniri si aberatii din prima fanaticii BMW. :)

 

BMW-ul are suficient de multe calitati si din pacate si cateva mici defecte.

 

Eu zic ca posesoru de R8 cu V10 tdi, se distreaza mai bine decat cel cu masina pe benzina...

 

As vrea sa-mi permit si eu o astfel de masina. :twoup:

Chiar daca ar consuma mai mult decat toate benzinarele de pe forum.

 

 

stiti cum faceti voi? aveti diesel in viata de zi cu zi si un motor/masina cu motor diesel apare pe piata cu un motor super potent si pe ala il ridicati pe steag, de unde atata atentie data autonomiei, rezervorul lui lamborghini murcielago SV are 100 de litrii deci nu are o autonomie atat de scazuta, de ce negati atat de usor toate supercarurile pe benzina doar ca aveti voi diesel si aveti autonomie? ai naibi struguri...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Cum umblu mult si de obicei suntem 3-4 masini, va spun eu ca se lungeste drumul cu cel putin 4 ore, doar din cauza alimentarilor... iar cand ai in coloana si un Touareg V6 3.0 benzina ce consuma mai mult decat cayenne-ul cu acelas motor.. atunci e trist de tot .. sa mergi la baie in toate benzinariile.

 

Mario Marius: citesti ce scriu ? am scris.. uite am mers in coloana cu un touareg benzina, sux sa stau in toate benzinariile..

 

M5-ul are rezervor de 100 L, M6-le la fel, autonomie declarata de producatori 350 km... , e foarte putin :).

 

Intre un M5 benzina si un M5 diesel, dau in scris, ca as da 120.000 euro pe M5 diesel, ca sa nu tot opresc pe drum...

 

Mario Marius : faza asta cu "acri's strugurii" deja a devenit penibila pe forum, in lipsa altor argumente aruncati o expresie devenita deja penibila, tinand cont ca noi marea majoritate conducem masini de 6-10.000 euro, nu stiu cum vorbesti tu de invidie ( asta inseamna expreisa ta)... iar cand un R8 V10 TDI e mai scump decat un R8 normal, din nou nu stiu de ce vorbesti de invidie.. cand noi vorbim clar de barosanu ala care are suta de mii, si in loc de benzina isi ia un diesel... clar ala nu e invidios pe cel care-si ia benzina..

 

Si te asigur, ca la drum nu am fost invidios pe barosanul cu Touaregul...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Cum umblu mult si de obicei suntem 3-4 masini, va spun eu ca se lungeste drumul cu cel putin 4 ore, doar din cauza alimentarilor... iar cand ai in coloana si un Touareg V6 3.0 benzina ce consuma mai mult decat cayenne-ul cu acelas motor.. atunci e trist de tot .. sa mergi la baie in toate benzinariile.

 

Mario Marius: citesti ce scriu ? am scris.. uite am mers in coloana cu un touareg benzina, sux sa stau in toate benzinariile..

 

M5-ul are rezervor de 100 L, M6-le la fel, autonomie declarata de producatori 350 km... , e foarte putin :).

 

Intre un M5 benzina si un M5 diesel, dau in scris, ca as da 120.000 euro pe M5 diesel, ca sa nu tot opresc pe drum...

 

Mario Marius : faza asta cu "acri's strugurii" deja a devenit penibila pe forum, in lipsa altor argumente aruncati o expresie devenita deja penibila, tinand cont ca noi marea majoritate conducem masini de 6-10.000 euro, nu stiu cum vorbesti tu de invidie ( asta inseamna expreisa ta)... iar cand un R8 V10 TDI e mai scump decat un R8 normal, din nou nu stiu de ce vorbesti de invidie.. cand noi vorbim clar de barosanu ala care are suta de mii, si in loc de benzina isi ia un diesel... clar ala nu e invidios pe cel care-si ia benzina..

 

Si te asigur, ca la drum nu am fost invidios pe barosanul cu Touaregul...

 

imi pare rau dar nu inteleg care este gandirea ta...pur si simplu nu te inteleg. m-ai blocat cu raspunsul asta

Link to comment
Share on other sites

ai naibi struguri...

 

Pentru mine cel mai important la o masina este sa ma ia din punctul A si sa ma duca in punctul B in siguranta.

 

Dupa asta ar fi confort, optiuni, costuri de intretinere.

 

Mi s-a uscat gura de cate ori am spus ca dieselul per total are costuri de intretinere mai mari. Obiectiv pe hartie si pe calculate. (RCA, Casco, impozit, revizii mai scumpe)

Mai ales daca este pe firma cum este al meu.

 

Eu am avut pana acum 4 masini pe benzina si 4 diesel. Dar ultima masina pe benzina a avut 2 probleme care tineau de motor in 10.000 km (am mers cu ea intre 45.000 si 55.000 - o bobina arsa si curatat clapeta de acceleratie) versus nicio problema cu dieselul in 150.000 cumulat pe cele 4 dieseluri cu care am mers. (actualmente 180.000)

Si am declarat in acel moment (2008) ca pentru o vreme eu nu vreau sa mai aud de motor pe benzina indiferent de costuri. (mai mari la diesel ca sa lamuresc clar acest aspect pe care se tot insista)

 

O fi probabil o situatie particulara recunosc (am avut eu noroc cu dieselurile din dotare si chinion cu ultima benzinara).

Mai stand de vorba cu unul si altul am ajuns la concluzia ca nu e chiar noroc. Mai stiu si altii care au schimbat senzori, sonde lambda etc la benzina versus nicio problema la diesel,

Link to comment
Share on other sites

Pai tie-ti e tot una ca un drum de 6 ore il faci in 6 ore sau il faci in 8 ore ? pentru ca tre sa alimentezi de 2 ori in plus ?

Nu mai puneti diesel vs benzina ca nu are sens...

 

Pur si simplu, sunt bulangii care ies cu M5-u la terasa, si li se rupe de autonomie, si sunt bulangii care merg cu M5-u pana in portugalia si la bulangii numaru 2, nu le e tot una sa opreasca de 10 ori in benzinarii sau doar de 5 ori...

 

Logic, ca daca isi ia M5-u ptr terasa, pitzi, liniutza, i se rupe, dar daca-si ia M5-u pentru mers dupa paine, mers in portugalia la plaja, in frantza, etc... atunci poate ca se gandeste ca e naspa sa mergi la baie in toate omv-urile.

 

ilhearto: pai pana baga 100L in touareg.. trebuia sa facem si noi ceva...

 

de aia are sens un M5 diesel.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Ce bulangiu e borcea asta, si-a batut joc de 7-ar

 

http://www.click.ro/sport/fotbal_intern/bo..._863913686.html

 

Nu e bulangiu - majoritatea au superdiscounturi sau chiar iau masinile gratis contra unui contract de imagine.

 

Si daca ai contract semnat evident nu mai poti sa mergi cu alta marca ca nu mai respecti contractul. Si atunci pasezi masina sotiei care nu are contract sau unei cunostinte. Sau o lasi sa zaca in curte pe perioada contractului.

 

Sunt zgarciti oamenii cu bani multi... Nu tot ce zboara se mananca.

Link to comment
Share on other sites

ai naibi struguri...

 

Pentru mine cel mai important la o masina este sa ma ia din punctul A si sa ma duca in punctul B in siguranta.

 

Dupa asta ar fi confort, optiuni, costuri de intretinere.

 

Mi s-a uscat gura de cate ori am spus ca dieselul per total are costuri de intretinere mai mari. Obiectiv pe hartie si pe calculate. (RCA, Casco, impozit, revizii mai scumpe)

Mai ales daca este pe firma cum este al meu.

 

Eu am avut pana acum 4 masini pe benzina si 4 diesel. Dar ultima masina pe benzina a avut 2 probleme care tineau de motor in 10.000 km (am mers cu ea intre 45.000 si 55.000 - o bobina arsa si curatat clapeta de acceleratie) versus nicio problema cu dieselul in 150.000 cumulat pe cele 4 dieseluri cu care am mers. (actualmente 180.000)

Si am declarat in acel moment (2008) ca pentru o vreme eu nu vreau sa mai aud de motor pe benzina indiferent de costuri. (mai mari la diesel ca sa lamuresc clar acest aspect pe care se tot insista)

 

O fi probabil o situatie particulara recunosc (am avut eu noroc cu dieselurile din dotare si chinion cu ultima benzinara).

Mai stand de vorba cu unul si altul am ajuns la concluzia ca nu e chiar noroc. Mai stiu si altii care au schimbat senzori, sonde lambda etc la benzina versus nicio problema la diesel,

 

+1

Link to comment
Share on other sites

isi luase borcea sau turcu acum 5 ani un a8 w12 pe benzina si spunea ca nu ar fi o problema ca masina consuma mult , pt ca-si permite, insa e stresant sa stea cu ochii pe indicatorul din bord si sa piarda vremea prin benzinarii.

 

Daca mergi sustinut 200-240 pe 200 km de autostrada opresti si de 2 ori la o benzinara. :)

Eu am patit; se ducea sfertul de rezervor vazand cu ochii... In conditiile in care la 140-150 consuma super decent.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
M5-ul are rezervor de 100 L, M6-le la fel, autonomie declarata de producatori 350 km... , e foarte putin :).

 

M6 are rezervorul de numai 70 de litri, poti sa ma crezi pe cuvant. :twoup: Chiar spuneam la un moment dat ca ar fi fost mai bine sa aiba 100 de litri, dar probabil ca l-au lasat asa din anumite motive, dreq stie.

 

La Cayenne am 100 de litri, e senzatie cand fac plinul, se uita aia dupa canistre pe langa masina :)

Link to comment
Share on other sites

MOTANUL:

 

Touaregul V6 3.0 benzina ia pe autostrada pana in 130: 14%, la 150 km/h sustinut lua peste 17%.. consuma mai mult decat cayenne-ul cu acelas motor...

Iar cu cayenne, Cluj-Bucuresti a iesit medie 17%... pe distanta asta e ok, ca-s doar 450 km, dar cand bagi km multi.. e cam aiurea sa pazesti acul in loc sa pazesti peisajul..

Link to comment
Share on other sites

sincer mi se rupe de m5 diesel. Am mers destul cu diverse motoare diesel si mari si mici. Si cu motoare mari pe benzina. Am o opinie clara. Eu nu vorbesc aici de nu stiu ce timpi a scos pe 0-100 km si filmulete de youtube. Daca castig unul la loz in plic il vand si i-au unul pe benzina. Daca o sa dau eu banii mei munciti pe vreun M nou sau SH nu va fi diesel. Pe alde alte parte exista alte n-spe optiuni la banii aia cu performante comparabile cu M-ul si peste....

Un M il iei ca sa te simti bine, nu sa faci economie de 3l %.

Daca fac M5 diesel probabil ca o sa se vanda ca painea calda. Parera mea e ca va fi maxim un diesel mai mare cu un kit de suspensii si frane si badge-ul M pe el. Daca nu ma insel articolul mentioneaza ceva de genul M 5.0 D sau ceva de genul asta, adica marketing pur. In toata istoria firmei intodeauna a fost doar M3 sau M5 si nimic altceva. Stiai clar ca era varful a cea ce avea BMW . Acum vin vremuri noi, se misca si ei cu piata. Exact cum e si X5 M si X6 M, masini care din punctul meu nu au ce cauta in seria sport si cu badge-ul M pe ele, facute ca raspuns la concurenta, care au scos si ei un Turob S port sau nu stiu ce editie speciala...

Pe de alta parte inca nu e nimic oficial si aici sunt doar niste speculatii.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sherifule, ai auzit de ferrari? Ala e un mic ''hint'' ca stiu sa fac masini.

 

Daca te referi la ceea ce scrie in semnatura mea, e pur si simplu parerea mea. Discutam de masini normale de serie de genul Fiat (Failure In Automotive Technology), Lancia...Alfa care e doar frumoasa si ATAT, si ce alte chestii produc ei. Dace vorbim de supercar-uri atunci Ferrari oare are vreo sansa in fata lui Bugati Veyron ?

 

Dar aici discutam de BMW, de M5 diesel, si de restu.

 

Insa cu tractiunea fata e cu totul alta poveste. Dupa parerea mea toata lumea cand se gandeste la bmw se gandeste la tractiune spate. Mi se pare aberant sa inceapa sa produca tractiune fata...doar ca vor ei sa intre pe toate segmentele de piata...sa se bata cu audi si mercedes pe orice parte... Chiar asa in lumea asta nimeni nu mai are pic de orgoliu ? Chiar totu tre'sa se faca pentru bani ?

 

hai sa iti explic eu cum sta treaba.

tu daca ai avea o cazia sa castigi sa spunem 1500-2000 de lei in plus la job pt un efort minim suplimentar(ca tot stai si o freci 2-3 ore pe net la munca), ai spune nu unui venit suplimentar ? garantat ca 99,99% din oameni nu ar spune "nu" si cel mai probabil si tu te numeri printre ei.

iti este atat de greu sa pricepi ca bmw este un business la fel cum este si aprozarul de la coltul blocului?! afacerile sunt facute cu scopul sa produca bani.

doar in mintea catorva oameni exista chestii gen traditii si alte cacaturi. faptul ca 80% din clientii de seria 1 cred ca masina lor este fwd, arata ca marea majoritatea a oamenilor defecheaza pe faptul ca masina lor este rwd sau fwd, pe ei ii intereseaza o masina buna si nimic in plus. daca bmw va fi capabil sa produca un fwd de calitate, chiar nu vad unde este problema. la fel si cu m5 diesel.

 

Ok, stiu ce spui. Intelesesem lucrul asta dinainte. Insa intelege-ma ca nu pot sa nu fiu nervos cand aud mizeria lor cu scos tractiune fata dupa ce 50 de ani au scos propulsie spate. Eu toata viata mea nu-mi voi mai cumpara masina cu tractiune fata. Este mult prea fenomenal condusul masinii cu propulsie spate. Nu se compara senzatia nici intr-1000 de ani.

Faptul ca 99% ar face la fel...sincer nu ma incalzeste. Nu vreau sa mai comentez nimic, pentru ca daca as spune ca eu am o anumita demnitate, mi-ar sari toata lumea in cap ca aberez si ca mint. Se pare ca toata lumea are impresia ca daca esti roman in buletin, trebuie sa fi roman si la caracter. In fine...sa fie sanatosi. Sa le dea Dumnezeu sa nu le mearga deloc masinile cu tractiune fata si sa cada mai repede decat Dacia 1310.

Link to comment
Share on other sites

DOMI: varf de care lance ? Daca iese R8-R10-le diesel .. toceste langea BMW,

 

Atata timp cat exista optiunea benzina si optiunea diesel, sa bage mare, eu daca mi-as lua unul, mi l-as lua sa-l folosesc ca masina de zi cu zi, nu "de distractie" adica.. hai la terasa cu pitzi..., mi-as lua masina sa merg cum merg cu 530d-u.. asa ca intre unu ce merge doar la terasa cu M5-u benzina si unu ce merge la o distractie pe 5000 km cu dieselu nu stiu care face mai mare economie...

 

Idei preconcepute, nimic mai mult

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stau in Romania. Aici majoritatea oamenilor isi cumpara masini pentru placere si genul asta de masini e pentru track day.

Nu ai cum sa ai in nici un diesel acealeasi senzatii ...

E pur si simplu supid sa folosesti un M sau ceva de clasa similara sa faci naveta la servici.

Cand mergi la terasa si ai ghinion sa nu ai sofer pleci cu taxiul. Senzatie faci poate in unele locuri. Totul e relativ. Unde stau eu nu faci nici o senzatie.

Sa iti zic ce masini au vecinii mei. Unul are ferari testarosa, mai e unul cu un Citroen model 1932 in stare perfecta de functionare, in week-end cand e frumos vezi cate o coloana de 10 porsche iesite la plimbare, exemple iti dau cate vrei .

L.E : Faza e ca un M nici macar nu iese asa mult in evidenta. Pentru multi care nu sunt cunoscatori sau pasionati ai marcii daca scoti badge-ul M 80% din oamenii normali nici nu stiu ce au in fata...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

DOMI: e stupid pentru tine sa mergi dupa paine cu M-u..

 

M-ul este DOAR o masina mai sportiva.. Decat sa iesi cu ea la terasa, mai bine mergi dupa paine...

 

Eu imi cumpar masina, pentru ca o folosesc zi de zi, si de obicei cea mai mare satisfactie o am de la masina atunci cand parcurg distante mari... daca o sa am posibilitatea sa iau un M, pe ala o sa-l iau cand o sa am posibilitatea sa fac acelas lucru ce il fac si cu masina actuala, nu imi iau masina "sa fac senzatie la terasa", imi iau masina sa ma duc in concedii...

 

Unde ar duce un M5 diesel touring

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.