Jump to content

achizitie


ariel32

Recommended Posts

Salut,

Sunt nou pe acest forum,insa m am decis sa intru pe aici,deoarece am nevoie de oarece ajutor.Am fost posesorul ,inca mai sunt ,al unui Ford Focus II.Insa m am hotarat sa schimb marca si sa fac o mica revolutie in privinta asta.Dupa multe suceli pe site uri,forumuri,si sondaje live,m am hotarat sa ma opresc asupra unei masini premium...Am oscilat intre Audi si Bmw.Dar pt ca imi place stilul ceva mai sportiv,cred ca am ales bine Bmw.Acum sunt pe deplin hotarat asupra marcii-Bmw,si incerc sa ma informez asiduu pe toate caile despre aceasta.

Asa ca va rog pe voi,pe aici sa ma ajutati cu niste sfaturi.Din gama seria 3,am inteles ca 320 ar fi de preferat...cel putin la banii mei...aprox 15000 e-ma refer la un sh.Ce ma intereseaza...benzina sau motorina? Masinile sunt fiabile,merita sa cumpar asa ceva? Si eventual alte sfaturi daca aveti pentru mine,atunci cand cumpar un Bmw.Va multumesc...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

intre benzina si motorina alegi in functie de cat mergi...s-a mai discutat despre asta pe forum: din cate imi aduc aminte daca faci mai mult de 30.000km pe an merita diesel, daca nu benzina...ma rog, astea erau cifrele postate de niste colegi.

 

ca si o parere personala, fiabilitatea depinde si de starea masinii la achizitionare - tinand cont ca o iei SH -

Link to comment
Share on other sites

In 15000 iti poti lua un E90 foarte dotat (navi profi, piele, scaune sport etc) sau un E60 putin mai chel.Daca nu faci cerculete ,pt E90 compromisul ideal e motorul diesel de 2 litri ;pt E60 compromisul performante -taxe ar fi motorul de 2500 diesel. Oricum, ai grija cu masinile samsarite, aranjate (in special cele de 80-90 mii de km din Autovit). Informeaza-te bine in privinta achizitiei.
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
sunt masini bune indiferent ce alegi.... de preferat un motor 2000 benzina, taxe mai mici, asigurare mai mica, putere ok, diselul este mai costisitor de intretinut, motorina la acelas pret cu benzina, doar consumul il ai ceva mai mic...acum nu merita sa-ti iei diesel.Iar la cumparare fa o verificare care se face la orice alta masina...pararea mea
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.Nu cred ca voi face mai mult de 15000 de km pe an. Doar serviciu si concedii. Liniute prea putin,insa uneori ai nevoie sa simti puterea motorului. Am inteles ca este o senzatie deosebita sa conduci un Bmw,si ar fi pacat sa nu fie si ceva deosebit,in privina motorizarii,daca tot ma bag la asa ceva...bineinteles,in limita bugetului.De asta va intrebam deosebirile intre un benzinar si unul pe motorina.Nu ma intereseaza indeosebi consumul-ar fi pacat sa iei prea mult in calcul asa ceva cand cumperi o asemenea masina,cat senzatia, feelingul pe care il poate oferi o asemenea tehnologie...Uneori imi place mult sportivitatea-poate si de aceea am preferat Bmw-ul in detrimentul lui Audi.De aceea va intreb ce il prinde mai bine,benzina sau motorina...din punctul de vedere al sportivitatii,tinutei de drum,senzatiei la condus...In ceea ce priveste economia la materiale,gaz si consumabile,inteleg ca la aprox un 15000 km pe an se prefera un benzinar...dar al placerii de a conduce?
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.Nu cred ca voi face mai mult de 15000 de km pe an. Doar serviciu si concedii. Liniute prea putin,insa uneori ai nevoie sa simti puterea motorului. Am inteles ca este o senzatie deosebita sa conduci un Bmw,si ar fi pacat sa nu fie si ceva deosebit,in privina motorizarii,daca tot ma bag la asa ceva...bineinteles,in limita bugetului.De asta va intrebam deosebirile intre un benzinar si unul pe motorina.Nu ma intereseaza indeosebi consumul-ar fi pacat sa iei prea mult in calcul asa ceva cand cumperi o asemenea masina,cat senzatia, feelingul pe care il poate oferi o asemenea tehnologie...Uneori imi place mult sportivitatea-poate si de aceea am preferat Bmw-ul in detrimentul lui Audi.De aceea va intreb ce il prinde mai bine,benzina sau motorina...din punctul de vedere al sportivitatii,tinutei de drum,senzatiei la condus...In ceea ce priveste economia la materiale,gaz si consumabile,inteleg ca la aprox un 15000 km pe an se prefera un benzinar...dar al placerii de a conduce?

 

B E N Z I N A :)

 

Pai tu vrei sportivitate nu ? ia vezi un E90 325i sau 320i si apoi o sa zici cum de imi doream diesel :) o alta idea ar fi E92 arata mult mai bine decat E90 !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy

Multumesc pentru raspunsuri.Nu cred ca voi face mai mult de 15000 de km pe an. Doar serviciu si concedii. Liniute prea putin,insa uneori ai nevoie sa simti puterea motorului. Am inteles ca este o senzatie deosebita sa conduci un Bmw,si ar fi pacat sa nu fie si ceva deosebit,in privina motorizarii,daca tot ma bag la asa ceva...bineinteles,in limita bugetului.De asta va intrebam deosebirile intre un benzinar si unul pe motorina.Nu ma intereseaza indeosebi consumul-ar fi pacat sa iei prea mult in calcul asa ceva cand cumperi o asemenea masina,cat senzatia, feelingul pe care il poate oferi o asemenea tehnologie...Uneori imi place mult sportivitatea-poate si de aceea am preferat Bmw-ul in detrimentul lui Audi.De aceea va intreb ce il prinde mai bine,benzina sau motorina...din punctul de vedere al sportivitatii,tinutei de drum,senzatiei la condus...In ceea ce priveste economia la materiale,gaz si consumabile,inteleg ca la aprox un 15000 km pe an se prefera un benzinar...dar al placerii de a conduce?

 

 

benzina de preferat, scoate un sunet incredibil la turatii mai mari.....motorul il poti duce in turatii de 7000-8000 , dieselul cam 5000, motorul pe benzina este mai silentios,mai putine vibratii,iar acum, sincer nu vad care sunt avantajele unui motor diesel...la diesel filtrele sunt mai scumpe,in general consumabilele iar daca vrei o masina sport clar iti trebuie un motor pe benzina. Pe total dieselul consuma mai putin, motorul are un cuplu mai mare, la diferenta de consum ai sa platesti in plus consumabilele, tot cam acolo o sa iesi cu costurile, cuplul mai mare dar care se plafoneaza undeva la 4000 ture.....BENZINA

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
nu se plafoneaza la 4000 stai linistit,e chiar departe la turatia asta!!

 

nu am spus ca nu are viteza la 4000, am fost foarte clar, dupa 4000 rpm nu mai trage....

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
benzina de preferat, scoate un sunet incredibil la turatii mai mari.....motorul il poti duce in turatii de 7000-8000 ,.....BENZINA

 

poate la M :) bine, probabil ca poti chinui si un 1.6i in 7000 rpm pana-i sar supapele, dar nu vad rostul.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
nu se plafoneaza la 4000 stai linistit,e chiar departe la turatia asta!!

 

nu am spus ca nu are viteza la 4000, am fost foarte clar, dupa 4000 rpm nu mai trage....

 

 

 

benzina de preferat, scoate un sunet incredibil la turatii mai mari.....motorul il poti duce in turatii de 7000-8000 ,.....BENZINA

 

poate la M :) bine, probabil ca poti chinui si un 1.6i in 7000 rpm pana-i sar supapele, dar nu vad rostul.

 

erau ca exemple turatii maxime, nu regim de condus normal....turatii care pot fi atinse cu un motor diesel si unul pe benzina

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

bmw cu motor diesel este ca o contradictie de termeni

pt a o mai scoate toate dieselurile au turbina deci alta bataie de cap (turatie f mare lagare solicitate antrenata de gazele evacuate deci temp ridicata etc) + turbina se simte abia dupa ce urca-n ture mot => puturos la turatii joase.

 

plus ca majoritatea confuzeaza grav cuplul la arb mot cu cuplul la roata

doua mot (benzina si diesel) care dezvolta aceeasi putere in motor la aceeasi turatie a rotilor au acelasi cuplu la roata (fizica elementara), cele doua mot au transmisii cu reductii diferite pt ca au game diferite de turatii.

 

deci nafara de faptul ca ai vro slabiciune deosebita pt diesel, mai bine benzina

Link to comment
Share on other sites

depinde ce consum iti permiti . 320 d are cam 11-12 % 320 i undeva la 14 % iar 325 i cam 15,5 % . Mai sunt ceva oscilatii daca e cutia automata adica mai adaugi 1,5 l la consumul de mai sus . Acum vor veni cei cu diesel sa spuna ca ei merg cu 8 % . Sa nu crezi aberatiile astea . Intr-un oras aglomerat ca Bucurestiul , cu Ac , nu ai cum sa scoti specificatiile din carti . Eu as alege benzinar , mai citeste forumul .
Link to comment
Share on other sites

Eu am 10-11% consum in Timisoara si merg des in aglomeratie.Am 320d steptronic cu chip la 200cp.320i benzina e lesinat rau si in comparatie cu un 320d normal.Am condus 320i atat manual cat si steptronic asa ca stiu ce vorbesc.Revizia o fac la 25.000km si ma costa in jur de 11 milioane la bmw,acum am 95.000km si nu am schimbat inca nimic la ea.....restu despre diesel sunt basme...
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa cumperi BMW si ai 15.000Eurasi pregatiti incearca sa mergi in Germania, cauta mai intai pe site-urile lor si daca ai un amic care stie germana da o fuga.

 

In Romania momentan masinile sunt mai ieftine dar sunt atat de "manarite" incat iti e greu sa alegi ceva. Din Germania chiar daca te ajunge cu 1000 de euro in plus daca o cumperi de la un handler neamt stii ca aia e masina serioasa sii nu e umblat la kilometraj sau dauna totala.

 

Daca o iei din Romania mai ales trebuie obligatoriu test la un service specializat de preferat ar fi reprezentanta BMW. Diagnoza OBD, istoric, test amortizoare si bucse, frane - asta ca sa ai o parere reala despre masina pe care o cumperi. Daca o sa fii exigent la cumparare sansele sa apara diverse "surprize" pe parcurs sunt mai mici si vei fi multumit de marca pe care ti-ai cumparat-o. Daca nu ai sa apari pe forum cu diferite posturi in care o sa ne spui cat de dezamagit esti de BMW.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 10-11% consum in Timisoara si merg des in aglomeratie.Am 320d steptronic cu chip la 200cp.320i benzina e lesinat rau si in comparatie cu un 320d normal.Am condus 320i atat manual cat si steptronic asa ca stiu ce vorbesc.Revizia o fac la 25.000km si ma costa in jur de 11 milioane la bmw,acum am 95.000km si nu am schimbat inca nimic la ea.....restu despre diesel sunt basme...

Asta pentru ca 320i e90 are caluti mai putini 150 si o caroserie sanatoasa. Plus ca motorul in 4 cilindri mie nu mi se pare un "MOTOR CU STIL DE BMW", vorbesc de benzina.

Eu as merge pe un 325i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.