Jump to content

achizitie


ariel32

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sau 320i 150cp si 320d de 177cp.Hai sa fim seriosi dar 320i in afara de silentiozitate nu are nici un avantaj in plus iar daca imi spui tu unul atunci e ok.Ahh am uitat costul mai mic la achizitie.... Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Strict intre 320d si 320i aleg oricand diesel-ul.

 

 

-1 :) ))))))

 

ce imi plac topicurile astea!!! :)

Cred ca esti subiectiv.

Eu sunt de acord cu tzucul.

Sincer tu ce ai alege:

1)320i, 150cp, consum mai mare

2)320d, 163cp, consum mai mic?

 

 

as alege 320i-ul de 170 de cai

Link to comment
Share on other sites

Sau 320i 150cp si 320d de 177cp.Hai sa fim seriosi dar 320i in afara de silentiozitate nu are nici un avantaj in plus iar daca imi spui tu unul atunci e ok.Ahh am uitat costul mai mic la achizitie....

 

Pt. mine de exemplu conteaza mult factorul silentiozitate.Probabil e un moft.Nu contesta nimeni calitatile si avantajele unui 320d dar eu personal nu as alege asa ceva;poate sa aiba cuplu si cai putere cat de mult o avea.Daca ar fi sa fie diesel,macar sa fie 330d.In turatii suna altfel.

325i(N52) cred ca ar fi alegerea ideala dintre toate modelele E90.

Pt. cel ce a deschis topicul : Vezi ca sunt cateva modele 325i E90 de vanzare chiar aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare are masina lui ideala, dar:

- de 15k euro, nu stiu ce 325i e90 gaseste

- dieselul nu e chiar atat de zgomotos (mie mi se pare ca dupa ce plec de pe loc se aude ca un motor pe benzina de la alta marca de masina)

- strict dintre astea doua motoare, cred ca 325i are costuri mai ridicate de exploatare decat 320d

Link to comment
Share on other sites

Zi din ce oras esti, poate gasesti doi voluntari sa-ti arate cate una din fiecare.

 

 

Ceea ce zicea colegu mai sus despre cuplu la roata e perfect adevarat, ceea ce omite (convenabil) sa zica este ca acel cuplu cat si puterea au o plaja mult mai mare de valori ridicate - peste 60%, mai ales la E90, unde valoarea maxima a cuplului nu a crescut mult fata de E46 dar se intinde pe o plaja mult mai mare, chestie care e foarte utila in depasiri, si numai cine nu a incercat nu o apreciaza.

 

Avand in vedere ca mergi mai mult in oras as inclina spre benzina, daca era pe exterior ziceam diesel fara ezitare.

La E90, daca poti ia 325i, daca nu 320d pentru ca personal mi se pare de departe peste 320i.

Daca era vorba de E46, ziceam ca nu mai tu poti sa stii raspunsul dupa ce le conduci pe fiecare.

 

Ca argument pentru obiectivitatea mea: inainte eram contra diesel inrait. Exact asta erau cuvintele mele :

"BMW diesel e contradictie in termeni". Asta pana am condus, ca dupa 2-3km eram deja convertit.

 

 

Mult bafta sa-ti gasesti masina buna!

Link to comment
Share on other sites

Zi din ce oras esti, poate gasesti doi voluntari sa-ti arate cate una din fiecare.

 

 

Ceea ce zicea colegu mai sus despre cuplu la roata e perfect adevarat, ceea ce omite (convenabil) sa zica este ca acel cuplu cat si puterea au o plaja mult mai mare de valori ridicate - peste 60%, mai ales la E90, unde valoarea maxima a cuplului nu a crescut mult fata de E46 dar se intinde pe o plaja mult mai mare, chestie care e foarte utila in depasiri, si numai cine nu a incercat nu o apreciaza.

 

Avand in vedere ca mergi mai mult in oras as inclina spre benzina, daca era pe exterior ziceam diesel fara ezitare.

La E90, daca poti ia 325i, daca nu 320d pentru ca personal mi se pare de departe peste 320i.

Daca era vorba de E46, ziceam ca nu mai tu poti sa stii raspunsul dupa ce le conduci pe fiecare.

 

Ca argument pentru obiectivitatea mea: inainte eram contra diesel inrait. Exact asta erau cuvintele mele :

"BMW diesel e contradictie in termeni". Asta pana am condus, ca dupa 2-3km eram deja convertit.

 

 

Mult bafta sa-ti gasesti masina buna!

 

 

 

 

 

Buna,sunt din Braila,un oras nu prea aglomerat...deci consumul nu ar fi o problema prea mare.Focusul meu l am ales pe benzina,fiind un adept convins al acestui tip0 de carburant.Mi s a parut intretinerea mai ieftina,motoarele mai putin pretentioase,plaja de accelerare mult mai mare-asta insemnand ca ai performante mei bune pe distante mari,etc,in detrimentul consumului. De cele pe motorina mi a fost cam teama sa ma apropii...Insa inteleg ca BMW este o masina mult mai diferita,si de aceea incerc sa inteleg ce l ar prinde mai bine:un motor pe benzina,sau unul pe motorina?

Link to comment
Share on other sites

La 15k pe an, oras mai lejer - benzina.

Trebuie sa le conduci si nu doar cativa km. Toti de aici iti zic ca 325i dar poate pentru tine e suficient 320i, nu putem sa stim noi pentru tine.

Daca nu aveam drumuri lungi de facut, si eu eram in dilema, dar asa mi-a fost relativ simplu.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost benzinar inrait ,dar dupa ce am mers cu motorul de 2 litri si 163 m-a convins rapid.Nu l-am luat pentru consum

sau alte minuni, ci doar pt placerea de conduce la drum intins.Depasirile sunt fara efort si pe langa asta pot sa tin pe

autostrada o viteza medie ridicata la consum redus.

Pana la urma eu zic sa conduci un diesel/benzinara si vezi care iti place mai mult.

Iar ca si costuri,parerea mea, un bmw nu e chiar asa usor de tinut.In timp tre sa realizezi ca va inghite ceva bani.

Daca ai de unde sa ii produci cumpara BMW,altfel iti recomand sa nu te incurci cu o masina premium pt ca

va ajunge sa iti strice planurile de vacanta, va genera certuri inutile in familie, etc.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Deci,chestia este ca sunt gata sa bag banii intr o masina premium,fara a face prea multe mofturi la banii,care trebuie sa ii dau pe consumabile,sau carburant. Daca doresc un mers linistit si batranesc,as fi optat pentru un...sa zic de ex. Clio,sau cine stie ce alt lighean care are patru roti. Prin urmare ma intereseaza sportivitatea acestei masini,si vreau sa stiu ce o prinde mai bine:motorina sau benzina...Iar de la voi ma pot informa cel mai bine...si multumesc pentru asta.Stiu ca o masina te va servi si iti va oferi incredere doar in masura in care si tu,la randul tau o intelegi si ai grija de ea. De aceea nu ma intereseaza cheltuielile cu combustibilul si consumabilele...cel putin la seria 3,E90.
Link to comment
Share on other sites

Sau 320i 150cp si 320d de 177cp.Hai sa fim seriosi dar 320i in afara de silentiozitate nu are nici un avantaj in plus iar daca imi spui tu unul atunci e ok.Ahh am uitat costul mai mic la achizitie....

320i de 150CP e de prin 2000 sa zic ( aproximativ asa ca sa nu sari cu gura ) ir 320d de 177CP este cu 8-9 ani mai tanar.

Poti sa le compari intr-un mod obiectiv ? Nu cred. De ce nu-l compari cu dieselul de 136CP daca tot vrei sa faci o treaba.

Link to comment
Share on other sites

Sau 320i 150cp si 320d de 177cp.Hai sa fim seriosi dar 320i in afara de silentiozitate nu are nici un avantaj in plus iar daca imi spui tu unul atunci e ok.Ahh am uitat costul mai mic la achizitie....

320i de 150CP e de prin 2000 sa zic ( aproximativ asa ca sa nu sari cu gura ) ir 320d de 177CP este cu 8-9 ani mai tanar.

Poti sa le compari intr-un mod obiectiv ? Nu cred. De ce nu-l compari cu dieselul de 136CP daca tot vrei sa faci o treaba.

320i din 2005 cat are? tot 150 si e sub e46 320d ca acceleratie si reprize

Ca acceleratie, 320d (dupa 2001) e peste 320i, la aceeasi putere si ani apropiati, reprizele sunt categoric superioare.

nu mai zic acum de un soft de bun simt de un 15-20% ca s-a terminat si cu cel de 2.2/170cp

 

320i

320d

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am comparat 320i E90 sa zicem 2006 cu 320d E90 din 2006.Poate sa fie si 320i cu 170cp...ptr mine tot slab e adica prefer diesel-ul.Sincer am fost si cu 335i si cu 535d si cu X6 35sd si sincer mie mi-a placut mai mult motorul diesel (ma refer numai la motor).Oricum un 335d cu chip la 350cp fuge grav si consuma acceptabil si asta ma intereseaza pe mine. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu mai dezinformati omu chiar asa...

Am observat ca toti care aveti 320D il ridicati in slavi ca si cum ar fi masina suprema.

e o masina buna, dar nu cea mai buna.

Voi v-ati lasat pacaliti de cuplul dezvoltat de un diesel??!!!???

E drept ca iti da senzatia ca te baga in scaun tot timpul, pentru ca are cuplu si trage de la turatii joase. Dar dezavantajul fata de un benzinar e ca in momentul in care tu ajungi la 4000 rpm, schimbi viteza si benzinarul de-abia atunci ajunge in zona unde ii place lui mai mult, si trece pe langa tine, pentru ca poate sa o tureze pana peste 6000 rpm.

Ati facut comparatii intre benzina de 150 de cai si diesel de 180, si cand am zis ca este si 320i de 170 de cai, veniti cu 330D cu chip.

of of...

:)

Link to comment
Share on other sites

Pai da, deja au dat-o de gard cu 535d si chip si alte nebunii. Eu nu inteleg cum vine asta, iti iei un 320d de 163CP ca sa ii pui chip ca sa ce? Sa fii mai tare ca unu cu un 320d stock, ca altceva nu rezolvi. De ce nu luati direct un 330d ? aaa ca e mai scump cu cateva mii de euro si compensati cu chip de 4-500 de euro, si intr-un an postati ca v-a picat turbina, ca da cu fum si ca ce praf sunt astia de la BMW.
Link to comment
Share on other sites

sau si mai bine, din motorul de 3000 sd ,ii pun chip sa il urce la 350 de cai, ca sa se tina cu M3, dar la jumatate de pret si 1/10 fiabilitate

 

ontopic : daca faci 15000 pe an, cauta un 325i , prima varianta de 218 cai, cu motor de 2500. dupa nu stiu ce luna din 2007 s-a bagat 325, tot de 218 cai, dar cu motor de 3000 cmc.

iti consuma dupa cat de greu ai piciorul, de la 10 la 18 in oras (mai depinde si de oras) , dar simti ca ai bmw, si nu ai nevoie de chip ....si sa ii vezi tu pe astia cu 320d care se bat cu pumnii in piept pe aici cat de cuminti sunt cand trece benzinarul pe langa ei.

si in plus nu vei avea nici o grija cu admisii, turbine, injectoare

 

Pai asta am comparat 320i E90 sa zicem 2006 cu 320d E90 din 2006.Poate sa fie si 320i cu 170cp...ptr mine tot slab e adica prefer diesel-ul.Sincer am fost si cu 335i si cu 535d si cu X6 35sd si sincer mie mi-a placut mai mult motorul diesel (ma refer numai la motor).Oricum un 335d cu chip la 350cp fuge grav si consuma acceptabil si asta ma intereseaza pe mine.

pentru tine probabil conteaza mai mult senzatia ca decoleaza, decat daca chiar inainteza sau nu. pentru ca la 163 de cai aia de diesel ai cuplu si ai impresia ca conduci vreun lambo, dar nu e chiar asa, si iti garantez ca un benzinar de 170 de cai cu 6 cilindri de pe e46 te desumfla repede. de ala cu 4 cilindri de pe e90 nu stiu, ca nu am mers.

 

iar apoi, daca este destept si faci comparatii de 335d cu 335i, iar la 335d ai fantezii de chip de 350 de cai, vezi ca si 335i e turbo si scoate 360-400 cai cu chip :) . dar tot dieselul e mai bun, ca ai tu diesel , nu ??? ce fraieri astia din formula 1, ca sunt inapoiati si folosesc motoare pe benzina pentru performanta. asta asa ca sa nu mai spunem ca orice motor pe benzina , daca are si turbo, frange pe genunchi un diesel echivalent tot cu turbo. dar comparatiile voi le faceti din fanatism "dieselar" intre benzina aspirat si diesel turbo

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Sau 320i 150cp si 320d de 177cp.Hai sa fim seriosi dar 320i in afara de silentiozitate nu are nici un avantaj in plus iar daca imi spui tu unul atunci e ok.Ahh am uitat costul mai mic la achizitie....

320i de 150CP e de prin 2000 sa zic ( aproximativ asa ca sa nu sari cu gura ) ir 320d de 177CP este cu 8-9 ani mai tanar.

Poti sa le compari intr-un mod obiectiv ? Nu cred. De ce nu-l compari cu dieselul de 136CP daca tot vrei sa faci o treaba.

320i din 2005 cat are? tot 150 si e sub e46 320d ca acceleratie si reprize

Ca acceleratie, 320d (dupa 2001) e peste 320i, la aceeasi putere si ani apropiati, reprizele sunt categoric superioare.

nu mai zic acum de un soft de bun simt de un 15-20% ca s-a terminat si cu cel de 2.2/170cp

 

320i

320d

 

tu de unde ai mai scos`o si p`asta? adica dupa tine un 320d de 150 hp face un 320i 150? :)

Link to comment
Share on other sites

In Romania momentan masinile sunt mai ieftine dar sunt atat de "manarite" incat iti e greu sa alegi ceva. Din Germania chiar daca te ajunge cu 1000 de euro in plus daca o cumperi de la un handler neamt stii ca aia e masina serioasa sii nu e umblat la kilometraj sau dauna totala.

 

Ai grija la afirmatiile pe care le faci. Ai fi uimit sa vezi cati "romanasi" de-ai nostri cumpara masini de dincolo, avand aceeasi siguranta pe care o ai si tu, ajung la service cu masiniile.....si sa vezi tu lacrimi atunci.

Si dincolo se fac "tiganii", din ce in ce mai multe, tocmai pentru ca lumea are inca mare incredere in corectitudinea unui "neamt". Problema e ca si Germania e plina de turci, albanezi, rusi, romani etc.....asa ca .....

 

Daca o iei din Romania mai ales trebuie obligatoriu test la un service specializat de preferat ar fi reprezentanta BMW. Diagnoza OBD, istoric, test amortizoare si bucse, frane - asta ca sa ai o parere reala despre masina pe care o cumperi. Daca o sa fii exigent la cumparare sansele sa apara diverse "surprize" pe parcurs sunt mai mici si vei fi multumit de marca pe care ti-ai cumparat-o. Daca nu ai sa apari pe forum cu diferite posturi in care o sa ne spui cat de dezamagit esti de BMW.

 

Asa este. De oriunde iti iei masina, trebuie sa mergi la o reprezentanta BMW, pentru un test complet. Nu conteaza ca mai cheltui inca 100 euro....dar macar esti sigur pe masina (in proportie de 90%)......si, foarte important......sa iei tot timpul o hartie scrisa si semnata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.