Jump to content

consum foarte mare e 36


Recommended Posts

  • 5 months later...
salut baieti , am un e36 316 m43b16 , am consum mare si variati de relanti , am schimbat cam tot ce insemna furtune de aer ,(mai putin cel mai gros de la debitmetru) , am curatat ICV , si masina rece parea ca si-a revenit , dar cand sa incalzit probleme au reaparut , nu am catalizator deloc(a fost taiat si valorificat de fostul proprietar)as vrea sa stiu daca sonda lambda lucreaza in lispsa catalizatorului , sau ar trebui prima data sa ii pun un alt catalizator si dupa aceea sa schimb sonda , o parere m-ar ajuta enorm
Link to comment
Share on other sites

salut baieti , am un e36 316 m43b16 , am consum mare si variati de relanti , am schimbat cam tot ce insemna furtune de aer ,(mai putin cel mai gros de la debitmetru) , am curatat ICV , si masina rece parea ca si-a revenit , dar cand sa incalzit probleme au reaparut , nu am catalizator deloc(a fost taiat si valorificat de fostul proprietar)as vrea sa stiu daca sonda lambda lucreaza in lispsa catalizatorului , sau ar trebui prima data sa ii pun un alt catalizator si dupa aceea sa schimb sonda , o parere m-ar ajuta enorm

 

cand engine managemntul (ecu) intra in closed loop (temperatura optima de functionare), calculatorul primeste impulsuri de la sonda lambda, sin functie si de nivelul oxigenului din gazele de evacuare, calculeaza amestecul.

 

fara catalizator vei avea oricum consumm marit, dar probabil nici sonda nu e ok.

 

verifica si debitmetru si fa o diagnoza inainte.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

La m43b18 meu a inceput sa creasca consumul odata cu scaderea temperaturii..scoteam in exterior 6.5 mers linistit roti pe 15 filtre totul schimbat acum nu imi i-a sub 9-10 afara...cred ca am descoperit problema...este ca nu se incalzeste motorul...adica in oras se incalzeste si sta fix la jumate temperatura..dar daca prind un culoar si merg sa zic 1-2 km cu o viteza de 50-60 km sa ii bata curentul in bot se raceste aproape de tot temperatura..ce sa fie termostatul blocat pe deschis? dar in oras se incalzeste si sta fix pe jumate..?vre-un senzor ceva?
Link to comment
Share on other sites

La m43b18 meu a inceput sa creasca consumul odata cu scaderea temperaturii..scoteam in exterior 6.5 mers linistit roti pe 15 filtre totul schimbat acum nu imi i-a sub 9-10 afara...cred ca am descoperit problema...este ca nu se incalzeste motorul...adica in oras se incalzeste si sta fix la jumate temperatura..dar daca prind un culoar si merg sa zic 1-2 km cu o viteza de 50-60 km sa ii bata curentul in bot se raceste aproape de tot temperatura..ce sa fie termostatul blocat pe deschis? dar in oras se incalzeste si sta fix pe jumate..?vre-un senzor ceva?

 

:thumbsup:

 

9-10 afara? :frantics: intr-un fel e normal sa consume mai mult, dar cu foarte putin, aerul fiind mai rece. dar 10 inafara la un 1.8 e prea mult.

 

esti sigur ca asta e consumul? l-ai facut la pompa? cand mergi inafara cu 100-120 sa zicem, in a5a ai pe consumul instant acul la 9-10?

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

 

9-10 afara? :frantics: intr-un fel e normal sa consume mai mult, dar cu foarte putin, aerul fiind mai rece. dar 10 inafara la un 1.8 e prea mult.

 

esti sigur ca asta e consumul? l-ai facut la pompa? cand mergi inafara cu 100-120 sa zicem, in a5a ai pe consumul instant acul la 9-10?

da fac consumul de la plin la plin...de cand am luat-o mergeam cu 6.5 -7 extern depindea de cum mergeam...acum pe la 100-120 sta pe la 10-11 pe ac..dar temperatura scade adica de la juamte daca ies la drum scade aproape de albastru..apoi daca prind semafoare..sau etc urca iar la jumate si tot asa...am incercat ca la tara ..si i-am pus un nailon in nas sa numai bata vantu direct prin grile ..si surpriza consumul a revenit undeva la 7 pe ceas si temperatura stea oarecum la jumate...deci care sa fie cauza pentru care in oras imi sta pe jumate..dar la drum se raceste aproape de tot motorul..consumul sunt absolut sigur ca e din cauza faptului ca merg cu motorul rece:?

Link to comment
Share on other sites

poate sa fie termostatul foarte usor. De fapt e tipic la BMW generatia lui. Ele nu functioneaza ca la alte masini, ci au un fel de ceara care se moaie cu caldura. Cateodata nu se inchid complet si si in oras pare ok, ca nu ai curent mare de aer iar cand iesi in afara localitatii si mergi mai tare, curentul de aer suplimentar e suficient sa raceasca prea mult motorul din cazua ca termostatul nu inchide prefect si lichidul de racire inca circula.

Poti face un test simplu, pun pariu ca si in oras daca deschizi caldura la maxim acul de la temp iti cade macar usor, chiar si intr-o zi relativ calda ca azi.

Cum spui tu ca mergi cu motorul aproape rece e absolut normal sa iti cosume o galeata. Plus ca si la pornire nu osa ajungi la temp optima rapid, deci iar consum mare.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Termostatul nu are ce sa fie de vina.. Din moment ce îți urca la jumate înseamnă ca funcționează , dacă ramanea pe deschis nu avea cum sa urce acul la jumătate, ramanea pe linia albastra

 

e termostatul blocat pe deschis 100%, stiu ptr ca si al meu e la fel.

 

 

in oras ajunge la 90 si e normal sa ajunga, doar ca mai greu/tarziu acum pe vremea asta rece, asa daca era functional termostatul, cand pornesti este si ramane pe inchis, si la 85-90 se deschide, pastrandu-se astfel temp aceea.

 

iar la drum lung, din cauza aerului rece, scade temp apei in motor, iar termostatul fiind blocat pe deschis, nu se mai inchide dupa ce temp scade sub 85-90.

 

on:

 

e ciudat, ca si eu il am lafel si tre sa il schimb cat de curand, ca dureaza prea mult pana baga caldura in masina, dar la drumuri lungi, desi scade sila mine temp la 45-50, nu mi s-a parut ca imi consuma mai mult. sau poate ar trebui sa fac si eu consumul, si apoi sa schimb termostatul si iar consumul...

 

schimba-l, pune BEHR, e 120-130 ron.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

ba da.

ce va scapa voua e ca radiatorul din masina care da caldura e pe cu totul alt circuit cu valve care se deschid comandate de instalatia de clima sau AC sau ce are el pe masina, fara sa aibe vreo legatura cu termostatul masinii ce si cum e el blocat..

 

Va da caldura din momentul in care temperatura lui sare de cea din masina, va suge toata cadura din motor poate, acul din bord poate cadea si la albastru, dar caldura o sa bage fie ea si anemica, dar o sa bage.

Link to comment
Share on other sites

Eu sãptãmâna asta am schimbat termostatul egr, acum am caldura in Masina , Înainte nu prea aveam, dar dacã cobor pante tot Îmi scade acul, poate e46 are o racire mai buna a motorului, sau e nu cunosc pe nimeni sa ii steie acul nemiscat de la jumate indiferent pe unde merge cu Masina , sau dacã sunt pe forum ii rog sa posteze..
Link to comment
Share on other sites

pai tu ai zis ca termostatul, deci si temperatura lichidului de racire, nu are nici o legatura cu caldura din habitaclu.

 

nu ai lichidul incalzit, nu ai caldura. in radiatorul ptr habitaclu ce intra?

 

@sly

 

pai tu ai termostatul functional.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.