Jump to content

consum foarte mare e 36


Recommended Posts

si la e36-le meu, pe tot Rucar branu, cu portiuni mari de panta nu se misca acul, m-am uitat special, stiind ca in frana de motor nu are loc ardere, si tot nu s-a racit cat sa se vada la acul indicator.

 

cred ca depinde si de temperatura exterioara.

 

la fel cum vara in oras, aglomeratie, vasco nu face fata si intra ventilatorul clima.

 

eu daca plec acum la drum lung, fac turturi in masina, pe cand in oras, dupa ce sare de 50-60 grade acul, baga caldura bine.

Link to comment
Share on other sites

O sa il schimb ca pentru 110 ron cat este unu Behr care deschide la 95 de grade...e pacat sa uzez motorul...luni o sa il cumpar..am inteles ca se mai poate recupera din antigel...ideea e ca trebuie desfacut furtunul de jos de la radiator..si din cate am vazut eu ...termostatul este prins in 3 suruburi pe _chiulasa_..de astea mie cel mai frica sa nu se reteze...
Link to comment
Share on other sites

cand engine managemntul (ecu) intra in closed loop (temperatura optima de functionare), calculatorul primeste impulsuri de la sonda lambda, sin functie si de nivelul oxigenului din gazele de evacuare, calculeaza amestecul.

 

fara catalizator vei avea oricum consumm marit, dar probabil nici sonda nu e ok.

 

verifica si debitmetru si fa o diagnoza inainte.

 

am facut o diagnoza , mia dat ceva eroare la ICV , l-am scos si lam curatat ,si ceva la alimentare parca , o conducta ceva(cred ca e filtru imbacsit,il voi schimba) sonda am masurato nu trece de 0.9 si variaza dar sincer cam incet , spre tendinta de a sta pe un anumit voltaj ,ce as vrea sa stiu e daca pot sa schimb numa sonda lambda cu una noua sau ar trebui sa ii pun si catalizator ca sa functioneze in parametri sonda(ea fiind inainte de cat pusa)si cu cat influenteaza consumul lipsa Kat-ului . mersi mult de raspuns max

Edited by TM99BZR
Link to comment
Share on other sites

firma pe care le-am gasit sunt :

- BEHR THERMOT-TRONIK 111.00 Lei

- FACET 132.00 Lei

- FEBI BILSTEIN 127 lei

- WAHLER 149.00 Lei

Pe care il recomandati ? pe cel Behr? toate deschid la 95 de grade ...si ce vroiam sa va mai intreb cand comand termostatul sa comand si garnitura de termostat? si daca eu recuperez antigelul ca abia l-am schimbat...cel putin o parte din el daca il recuperez...dupa ce schimb termostatul si fac umplerea motorului prin radiator..cum fac aerisirea motorului? sau il las sa mearga singur cu caldura data drumu la maxim pentru a se aerisi singura?

Link to comment
Share on other sites

firma pe care le-am gasit sunt :

- BEHR THERMOT-TRONIK 111.00 Lei

- FACET 132.00 Lei

- FEBI BILSTEIN 127 lei

- WAHLER 149.00 Lei

Pe care il recomandati ? pe cel Behr? toate deschid la 95 de grade ...si ce vroiam sa va mai intreb cand comand termostatul sa comand si garnitura de termostat? si daca eu recuperez antigelul ca abia l-am schimbat...cel putin o parte din el daca il recuperez...dupa ce schimb termostatul si fac umplerea motorului prin radiator..cum fac aerisirea motorului? sau il las sa mearga singur cu caldura data drumu la maxim pentru a se aerisi singura?

 

 

eu asa am auzit, ca multa lume recomanda Behr, si ar fi indicat sa schimbi si garnitura daca tot il desfaci.

 

 

ptr schimb, ar trebui scurs antigelul din bloc, din surubul de scurgere de sub bloc, pe partea pasagerului, sub galeria de evacuare.. cred ca ar trebui sa mai ai la indemana 1l de antigel si 1l de apa.

 

suruburile care tin termostatul (cotul termostatului, ca e cu totul la 4 cil) se desfac usor, ultima oara nu mi-au facut probleme.

 

il schimbi, completezi cu antigel, pui busonul, desfaci usor surubul de aerisire dar nu i l scoti, pornesti motorul si pui caldura inauntru la maxim (se deschid valvele ce permit antigelului sa circule si prin radiatorul aerotermei, si sa se aeriseasca tot sistemul).

 

te uiti la suruubelul de aerisire de pe radiator, scoate bule/clabuci cum vrei sa le spui, pana nu mai scoate deloc, ci doar curge antigel, si il strangi la loc.

 

cand ajunge apa la 90, stai cu ochii pe ac, daca ramane acolo, e ok, daca sare, opresti motorul, il lasi sa se raceasca si repeti procedura de aerisire.

 

 

la sfarsit, dupa ce s-a mai racit, te uiti la nivelul atnigelului din vasul de expansiune, daca e sub semnul KALT, mai completezi.

 

am facut o diagnoza , mia dat ceva eroare la ICV , l-am scos si lam curatat ,si ceva la alimentare parca , o conducta ceva(cred ca e filtru imbacsit,il voi schimba) sonda am masurato nu trece de 0.9 si variaza dar sincer cam incet , spre tendinta de a sta pe un anumit voltaj ,ce as vrea sa stiu e daca pot sa schimb numa sonda lambda cu una noua sau ar trebui sa ii pun si catalizator ca sa functioneze in parametri sonda(ea fiind inainte de cat pusa)si cu cat influenteaza consumul lipsa Kat-ului . mersi mult de raspuns max

 

decarca din link service manual e36, si cauta "oxygen sensor testing", sunt valorile normale trecute acolo, la temperatura de functionare.

 

http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y

 

 

sonda e functionala si fara CAT, fiind inaintea catalizatorului, dar ptr niste noxe mai putine si un consum ceva mai norma, da, ar trebui si catalizator.

 

nu cred ca inlfueanteaza prea mult (1l/100..), insa sonda defecta poate mari cu mult.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

la masina ta whaler, la cele care au termostat comandat electronic, cum e la e46, behr.

Normal in cutie ai si o garnitura, desi am inteles ca exista si exceptii, adica e posibil sa vina fara, cel mai bine e sa intrebi la magazin daca o are sau nu.

 

Ce trebuie comandat ar fi si garnitura de la carcasa aia in care sta el, cea prinsa in 3 suruburi, in total ar trebui sa ai 2 garnituri cand il comanzi.

 

nu mai stiu din ce material e facuta, daca e ca la e34. LA e34 sunt unele din plastic care se farama cand le scoti si nu mai pot fi refolosite, se pot comanda unele de metal, sincer chiar nu stiu din ce sunt la e36, dar afli usor... ciocanesti si tu in ea.

Link to comment
Share on other sites

ok, dar nulul lam pus pe sonda , exista cumva posibilitatea ca nulul sondei de pe mufa sa nu comuncice cu calculatorul , sa aibe ceva scurt ????stiu ca mia spus ceva la diagnoza de o eroare pe lambda , dar nu am intrebat ce eroare :) Edited by TM99BZR
Link to comment
Share on other sites

sodele lambda de obicei mor in timp, sunt consumabile si se schimba periodic la 100k unele modele altele la 160k km.

Daca e cu 4 fire de obicei ii moare rezistenta de incalzire prima apoi si ea...

Nu stiu de care ai tu, dar daca iti da eroare clara la diagnosticare insemana ca e moarta complet ori daca ai noroc e doar vreun fir intrerupt...

Link to comment
Share on other sites

o sa o schimb luni cu una de la dezmembrari(sper sa prind una buna) sa vad daca are vreun efect bun (am sonda cea cu 4 fire)nu stiu cand a fost schimbata ultima data dar stiu ca trebuie sa ma chinui sa o scot ca e intepenita , ma gandesc sa o incalzesc cu ceva , sper sa dea rezultat in problema cu consumul , ca am curatat ICV , am schimbat furtune ,nu ai stiu ce sai fac , am ceva eroare la sistemul de alimentare(eu banuiesc filtru) o sa il schimb luni si pe ala , aveti vreo ideea daca se poate infunda si altceva la sistemul de alimentare?????
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca faci ceva cu una de la dezmembrari. oricum nu da faorte mult pe ea si macar insista sa o probezi inainte sa dai banii pe ea.

Nu le schimba nimeni pe alea decat atunci cand incepe masina sa consume 15l in oras gen.. si una care dusa la dezmembrari sau vanzare, chiar ca nu au sanse sa fie schimbate.

 

 

Incearca sa stergi eroarea si vezi daca mai apare.

Altfel iti recomand una noua, e aprox 4 mil la masina cred, , dar iti scoti banii pe ea in 2-3 luni ca iti scade drastic consumul.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca faci ceva cu una de la dezmembrari. oricum nu da faorte mult pe ea si macar insista sa o probezi inainte sa dai banii pe ea.

Nu le schimba nimeni pe alea decat atunci cand incepe masina sa consume 15l in oras gen.. si una care dusa la dezmembrari sau vanzare, chiar ca nu au sanse sa fie schimbate.

 

 

Incearca sa stergi eroarea si vezi daca mai apare.

Altfel iti recomand una noua, e aprox 4 mil la masina cred, , dar iti scoti banii pe ea in 2-3 luni ca iti scade drastic consumul.

 

ok , o sa o iau o zii in proba sa vad daca a scazut consumul , dar banuiesc ca ar trebuie sa observ imediat ce o pun ca e buna , deoarece ar trebui sa nu mai varieze relantiul .nu ?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu vest , am gasit furtunul de la PCV putred , maine il voi schimba , furtunul gros de la debitmetru lam verificat dar pare ok,termostatul cred ca e dus , in oras in vreo 5km la aminiaza cand e cald a ajuns apa la vreo 40 de grade , maine vine si alt termostat nou , o sa iau si o sonda lamda in proba maine sa vad daca rezolv ceva , se poate sa am consum de vreo 15 in oras de la furtunul ala putred de la PCV?
Link to comment
Share on other sites

am schimbat acuma debitmetru , termostatul , si furtunul PCV , acuma masina merge bine , si parca a mai prins viata , sonda lambda am verificato e buna , relantiul nu mai fluctueaza decat foarte foarte putin (20-40rpm) , iii fac consumul si va spun daca sa rezolvat problema , multumesc mult pentru sfaturi Edited by TM99BZR
Link to comment
Share on other sites

bravo, bine ca ai rezolvat.

mi-am comandat si eu termostatul behr care vine impreuna cu garnitura..urmeaza sa il schimb sa vedem daca mai scade consumull...de astazi am observat alta problema...defapt 2 probleme...servodirectia fiind mai frig am observat ca se misca cu o oarecare dificultate pana am luat cateva viraje apoi si-a revenit..si cutia de viteze:( imi intra cu o oarecare dificultate in a 1-a ..adica simt ca trb putin fortata sa intre in a 1-a..uneori intra perfect si usor..nu se aude nici un zgomot nimic..dar alte ori trb sa fortez pentru a intra in treapta 1..

Link to comment
Share on other sites

baietii aveti ideea cumva , daca catalizatorul lipseste cat creste consumul?ce am observat e ca filtru de benzina e de cand e masina , deci banuiesc ca si asta ar putea sa creasca consumul,cu relantiul sa mai remediat problema , mai variaza un pic dar numai la rece , si la cald (20-40rpm) , problema era debitmetrul.valva PCV , si cea ICV , cum se poate verifica daca lucreaza in parametri?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.