Jump to content

cu ce scot o zgarietura de cheie?


ceaun

Recommended Posts

Pai ca sa elimini urmele de smirghel fin faci polish cu o substanta de tip compound cu putere mare de taiere iar apoi polish cu o substanta mai putin abraziva pentru a readuce stralucirea.

 

Nu ai de ce sa folosesti hartie abraziva [smirghel] daca incarci zgarietura cu vopsea in straturi succesive !!!

Smirghelul nu este asa de inteligent incat sa netezeasca DOAR ce vrei tu :)

 

ceaun are zgarietura cu cheia. Nu este urma pe lac sau ceva superficial.

Link to comment
Share on other sites

Pentru a acoperi cu vopsea zgarietura ai nevoie de vopsea originala de la BMW si lac. Se vind impreuna.

Initial speli [sampon auto] bine zona pe care vrei sa lucrezi. Apoi trebuie sa cureti/degresezi zgarietura cu alcool izopropilic. Ai grija ce alcool folosesti !!!

 

Dupa ce se usca zgarietura incepi sa pui vopseaua. Este indicat sa dizolvi 3-4ml ca sa o poti aplica usor. In functie de cat de adanaca este zgarietura si cat de diluata este vopseaua o sa aplici cam 3-4 straturi pana se acopera complet. Orice surplus de vopsea trebuie eliminat. Foloseste un set de discuri de pasla de 3-4cm diametru care se prind in masina de gaurit. Pui pasta de polish pe zgarietura si rulezi cu discul pe ea. La final poti sa faci o polishare a intregii zone urmat de o aplicare cu ceara la final.

 

Daca alegi sa folosesti hartie abraziva si incarcare neuniforma a zgarieturii o sa iese ceva de genul :http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160-corectarea-zgarieturilor-de-cheie.html

 

...sigur nu o sa iti placa.

Link to comment
Share on other sites

Iti trebuie un kit de reparatie a vopselii oem bmw, un tub de polish, hartie abraziva/smirghel, aparat de polishat.

 

Scrie in diy de pe detailing forum.

 

Dap, m-am uitat azi ĂŽntr-un catalog BMW Âşi au un astfel de produs, dar nu avea Âşi preĂž. Acolo scria cĂŁ face multe, dar cine Âştie. Ăn plus dacĂŁ am reĂžinut bine, e recomandat pt BMW-urile cu vopsea pe bazĂŁ de apĂŁ. Acum toate bmw-urile vin din fabricĂŁ cu vopsea ecologicĂŁ???

 

Eu am avut maÂşinĂŁ japonezĂŁ vopsitĂŁ ecologic :)

Link to comment
Share on other sites

ceaun iti raspund aici.

 

Dupa ce am incarcat cu vopsea zgarietura, am asteptat cam 4-5 minute pana sa trec la urmatoarea ''etapa'' :).

Apoi am pus polish peste zgarietura.

Am montat in bormasina un disc de lustruire [dremel ?] http://www.dremeleurope.com/dremelocs-ro/C...amp;ccat_id=495

Cu acest disc rulezi peste zgarietura. O sa ia surplusul de vopsea. Nu o sa ia si vopseaua din zgarietura.

 

Apoi...iar cureti cu alcool si pui iar vopsea...si tot asa pana esti multumit.

 

As face poze cu masina mea, dar nu se vede nimic pe aparat...sau nu iti dai seama cum a fost...!

Link to comment
Share on other sites

asta-i munca de chinez sa mor :) Mai bine vopsesc reperul, da-l dreq.

 

Ai dreptate. Dar eu cel putin am mentionat care sunt dezavantajele/rostul unei revopsiri de reper [usa/aripa]:

- calitate de kkt

- trebuie sa vopsesc toata partea stanga [daca nu o sa observi diferenta]

- dureaza cel putin 2 saptamani [aici nu e o urgenta. toti au 2 masini]

- pana in vara o sa mai traga un dobitok cu cheia pe masina.

 

Am suficient timp liber si rabdare. Sunt foarte multumit ca a iesit aproape perfect. Mai am putin si o sa rog 2-3 prieteni sa caute zgarietura :)

 

P.S. dupa ce capeti putina dexteritate ... nu mai pare ''munca de chinez''.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

cum sa dureze 2 saptamani ? :) am vopsit eu la E60 bara fata, la BMW MHS, fix 2 zile si a iesit perfect. Lasata cum ar veni azi dimineata si luata a doua zi dupa amiaza.

 

La Audi, am vopsit juma' de masina la Porsche, a durat 4 zile si mi s-a parut mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a dat si mie cu cheia pe partea dreapta si am dat cu vopsea pe baza de apa si peste cu lac. Sunt locuri unde lacul adaugat iese in evidenta si arata mai rau decat zgarietura in sine. O sa incerc o alta metoda.

O sa izolez cu banda adeziva acea zgarietura si incerc sa o aduc cat mai aproape de nivelul vopselei. Apoi o polishare impreuna cu vopseaua si sa vedem ce iese. O sa fac si poze detaliate ale operatiunii.

Sper sa iasa pana la urma.

 

As vopsi toate reperele dar e la limita aia cand nu prea merita sa le vopsesti ca nu se cunoaste asa de tare si mi-e teama ca mai rau fac.

Link to comment
Share on other sites

Pole,ce naiba fac vopsesc 2 usi+aripa dreapta fata+spate dreapa???Pai mai bine vopsesc toata masina nu?Si cand o termin si mai merg iar cine stie pe unde se mai gaseste vreun "gaozar" sa mai dea o cheie...Si ce fac,vopsesc iar masina?????Eu vreau remediu pentru o anumita portiune,si cum zicea si Jacobs,daca o mai zgarie vreodata sa vezi ce dexteritate capat!!! :) :)
Link to comment
Share on other sites

Eventual de FOLOS poate sa ii fie cu tot cu explicatiile tale de pe detailingforum.ro :)

 

Daca puneai poze si din alt unghi [lateral 45 grade] putea sa observe REAL cam cum a iesit]. Oricum este cam singura metoda care te poate satisface, adica incarcarea in straturi cu vopsea si apoi eliminarea surplusului.

Link to comment
Share on other sites

Eventual de FOLOS poate sa ii fie cu tot cu explicatiile tale de pe detailingforum.ro :)

 

Daca puneai poze si din alt unghi [lateral 45 grade] putea sa observe REAL cam cum a iesit]. Oricum este cam singura metoda care te poate satisface, adica incarcarea in straturi cu vopsea si apoi eliminarea surplusului.

 

Exista la desrierea vidioclipului pe youtube detalii despre intreg procesul.Acest filmulet are rolul de ai ajuta cu sfaturi pe cei ce vor sa-si rezolve singuri zgarieturile.Este aproape imposibil sa nu se vada absolut nimic dupa operatiune, pentru cei care sunt pretentiosi recomand revopsirea elementului, este singura solutie 100% pentru indepartarea zgarieturii.

Edited by brautomobile
Link to comment
Share on other sites

Eventual de FOLOS poate sa ii fie cu tot cu explicatiile tale de pe detailingforum.ro :)

 

Daca puneai poze si din alt unghi [lateral 45 grade] putea sa observe REAL cam cum a iesit]. Oricum este cam singura metoda care te poate satisface, adica incarcarea in straturi cu vopsea si apoi eliminarea surplusului.

 

Exista la desrierea vidioclipului pe youtube detalii despre intreg procesul.Acest filmulet are rolul de ai ajuta cu sfaturi pe cei ce vor sa-si rezolve singuri zgarieturile.Este aproape imposibil sa nu se vada absolut nimic dupa operatiune, pentru cei care sunt pretentiosi recomand revopsirea elementului, este singura solutie 100% pentru indepartarea zgarieturii.

multam de sfaturi....le-am citit de cateva ori si pe ale tale si pe ale lui jacobs...poate imi lasi si mie un pm cu un nr de telefon pentru niste intrebari....multam inca o data si SARBATORI FERICITE la toata lumea!

Link to comment
Share on other sites

daca ai rabdare muuuulta rezolvi problema.

 

degresezi,dai un strat cu creionul,lasi sa se usuce,smirgheluiesti(cu P 2000) numai vopseaua care iese in afara si apoi dai polish vreo juma de ora cu multa rabdare.

 

eu asa am facut,iar a doua zi am gasit o dunga noua de 2 metri............

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.