Jump to content

"Sticky Pedal Syndrome"


deathrow

Recommended Posts

Salut... si bine v-am regasit

 

asadar... masina mea are problema asta de cand am cumparat-o, dar pana acum nu am stiut cum si unde sa o incadrez. Am citit pe forumuri din afara, si am dat peste acest sticky pedal syndrome. Problema e ca din ce zic baietii aia pe-acolo, acest sidrom apare numai la masinile cu acceleratie electronica. Eh eu nu am asa ceva, dar cred ca problema apare si la masinile cu acceleratie normala. Sunt sigur de fapt, deoarece si un prieten, cu un alt e46 are aceeasi problema.

 

Ce este de fapt. Sunt sigur ca unii dintre voi ati intalnit aceasta problema la masinile voastre...

 

Stiti cum vreti uneori sa apasati usor pe pedala de acceleratie dar ea nu se misca, obligandu-va astfel sa aplicati o forta mai mare, pentru ca in final pedala sa se miste, dar mai mult decat ati vrea, masina accelerand mai brutal decat v-ati dori!?!?!? Eh aia e "sticky pedal syndrome" Ma enerveaza pt ca nu pot sa conduc nici pe departe atat de fin pe cat mi-as dori.

 

Am identificat 3 locuri de unde ar putea pleca broblema.

 

1: ansamblul pedalei in sine

2: cablul de acceleratie

3: clapeta din "throttle housing assy" nush cum se numeste in romana, la care se conecteaza cablul de acceleratie. Cineva mi-a zis ca intre clapeta aceea si peretii camerei in care se afla, se depun reziduuri, lucru care duce la aparitia problemei.

 

As vrea sa stiu daca cineva a mai avut aceasta problema, daca a corectat-o si cum a facut.

 

Merci.

 

Silviu

Link to comment
Share on other sites

Un pic de salt exista cam la toaet masinile. Cand apesi pe acceleratie senzorul de la clapeta de acceleratia informeaza calculatorul si acesta comanda ICV si injectoarele sa treaca din regimul de relanti in regim de sarcina. In momentul tranzitiei poate apare un salt de turatie. De fapt e greu sa tii masina sub 900 de ture. Daca insa plaja e prea mare e deranjant.

 

Rezolva intai tot ce tine de actionarea mecanica : pedala acceleratie, cablu, clapeta acceleratie.

 

Daca nu se rezolva atunci verifica :

-daca s-a umblat la reglajul de relanti al clapetei de acceleratie

-reglajul senzorului de pozitie de pe clapeta de acceleratie

-ICV

-Debitmetrul

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

La o masina cu acceleratia pe cablu calculatorul se pune cel mai bine pe ... capota pentru ca mecanicul sa aibe mainile libere sa caute defectul :blink: .

 

Nu ajuta prea mult. Asta in eventualitatea ca AB accepta sa vada ce e cu masina.

Link to comment
Share on other sites

am si eu aceiasi problema, la service m-i s-a spus ca nu se poate face nimic....

108978[/snapback]

 

Cum poti sa accepti asa ceva? Cum poate cineva sa iti spuna ca un BMW e normal sa faca asa sau ca nu se poate face nimic?!?!

 

Eu nici nu ma gandesc sa nu rezolv problema...

Link to comment
Share on other sites

Si mie mai imi face asa,dar rar.Eu zic ca te agiti prea mult pe tema asta, pe bune :blink:

108989[/snapback]

 

Depinde cat de tare ii face. Am vazut o masina care de la relanti sarea direct la vreo 1100 - 1200 rpm si era tare enervant, nu o puteai conduce finut.

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa accepti asa ceva? Cum poate cineva sa iti spuna ca un BMW e normal sa faca asa sau ca nu se poate face nimic?!?!

 

Eu nici nu ma gandesc sa nu rezolv problema...

108988[/snapback]

 

 

aceiasi problema am avut si eu cu pedala de acceleratie dar si a revenit singura

Link to comment
Share on other sites

Stiti cum vreti uneori sa apasati usor pe pedala de acceleratie dar ea nu se misca, obligandu-va astfel sa aplicati o forta mai mare, pentru ca in final pedala sa se miste, dar mai mult decat ati vrea, masina accelerand mai brutal decat v-ati dori!?!?!? Eh aia e "sticky pedal syndrome" Ma enerveaza pt ca nu pot sa conduc nici pe departe atat de fin pe cat mi-as dori.

 

As vrea sa stiu daca cineva a mai avut aceasta problema, daca a corectat-o si cum a facut.

 

108878[/snapback]

 

 

silviuletz .. daca ridici mai usor dupa ambreaj pleaca mai incet :blink: ...

 

dai cu vaselina pe la pedala ... Eu nu cred ca e de la cablu .. cred ca este de la pedala in sine .. dupa cate stiu eu e din plastic/fonta .. s-ar putea sa fi "alezat" usor usor plasticu ala astfel incat sa nu mai alunece usor... Dar asta numai in cazul in care iti face mereu sau foarte des...

 

OFF topic: Ai venit din state ??!

Link to comment
Share on other sites

salut andreiutz :)

 

Nu shtiu ce sa zic... oricum am comandat cablu ca e numai 9.00 USD. (Au astia in state niste preturi la piese de te iei de cap... cam la jumate daca nu mai putin fata de .ro).

 

Shi nu... nu m-am intors inca... dar de-abia astept sa ajung acasa... :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut andreiutz :)

 

Nu shtiu ce sa zic... oricum am comandat cablu ca e numai 9.00 USD. (Au astia in state niste preturi la piese de te iei de cap... cam la jumate daca nu mai putin fata de .ro).

 

Shi nu... nu m-am intors inca... dar de-abia astept sa ajung acasa... :)

109382[/snapback]

 

 

Asta este pretul de la reprezentanta?

 

PS

 

E rau in US ,de te grabesti sa pleci? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.