Jump to content

ce se intampla doctore? E28


martincsekzoltan

Recommended Posts

Salut

Avand in vedere ca sunt nou printre voi ma prezint. ma chema zoli sunt din tm si am un e28 td de vreo 2 ani pe care am facut o gramada de experimente ( si mecanice si de tuning). am de ceva timp o bataie in partea din spate la plecare de pe loc sau daca schimb repede vitezele la cox. am crezut ca sunt bucsile da le-am schimbat si tot bate. hardingul si rulmentul sunt ok si ele. ar mai ramane grupul si am inteles de la niste mecanici ca s-ar putea regla pinionul de atac. voi ce spuneti?? sau sa fie crucea cardanica ?? pt. posesorii de E28 le stau la dispozitie ca am o gramada de experienta (a fost cam cotarca masina cand am luato dar cu caroseria in stare buna)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

bine ai venit :)

 

Referitor la problema ta, s-ar putea sa trebuiasca schimbate bucsile care tin puntea spate, se cheama "subframe bushings" ai poza mai jos.

 

Uite ce zic baietii ca se intampla cand pica alea:

 

"Failure syndromes:

• Rear clunk noise when you disengage the clutch on an upshift / down shift; especially an upshift. when accelerating; the subframe is pulled away from the chasis via the wheel torque. when you push the clutch in, the subframe unloads and hits the chassis creating the thunk." :blink:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Verifica si crucea cardanica.....eu am un pic de joc in ea si imi trancane cand bag in viteza 1. La mine se aud trancanituri la toate 4 rotile....se aud k si cum ai deschide o usa....nu scartait di ala subtire...ci din ala gros. Un prieten mi-a spus k e de la amortizoare....si nu-l contrazic, deoarece am obs k face asta in mom in care iau viraj pe loc si cand masina valseaza la gropi :blink:
Link to comment
Share on other sites

Arata-mi pe realoem care sunt alea...pls !!!!  si cat te-au costat

109097[/snapback]

sal barosane

 

nu trebe sa-ti arat ca-s singurele cap telescop. alea de pe fatza au rulmentul incorporat intro flansa care se prinde pe caroserie in trei puncte. alea de pe spate nu au rulment si daca se taseaza bucsa troncane si caraie. alea de pe fatza costa cam 50euro bucata; alea de pe spate le poti recondiona

Link to comment
Share on other sites

OK. Merci pentru informatie. Sunt greu de schimbat ??? Adica....trebuie sa dau puntea jos....etc???

109112[/snapback]

 

numai telescoapele. bucsele, asa cum zice si numele is in capul telescopului. pe spate ii usor ca-i numa un surub care leaga telescopu de fuzeta. in fatza trebe scosi pivotii de pe fuzeta si bieletele de la bara stabilizatoare. da oricum o sa-ti trebuiasca presa de arc. sa nu cumva sa scoateti arcu fara sa-l presati si sa-l asigurati cu gheare (cum am mai vazut la alti asa zisi meseriasi ) ca va poate omori un arc din ala daca ii desfaceti piulita fara sa-l asigurati. bucsele pe spate de noi (ca nu ti-am zis si varianta asta ) is cam 20 euro buc.

Link to comment
Share on other sites

Barosane ... fii atent

 

Eu am ales pt. masina mea (nu stiu ce ai tu): E28- 524td-m21-manual: fatza-31.10 piesa 1 din diagrama (trebe sa aibe rulmentul incorporat) spate-33.45 pozitia 7 ii bucsa propriu zisa da vine cu totu, adica si cu 4 da fara capac si flansa.

cre ca ai avut dreptate cu crucea cardanica; am fost ieri la un drum mai lung si imi cam trepideaza masina la unele turatii

Link to comment
Share on other sites

Barosane ... fii atent

 

Eu am ales pt. masina mea (nu stiu ce ai tu): E28- 524td-m21-manual: fatza-31.10 piesa 1 din diagrama (trebe sa aibe rulmentul incorporat)                    spate-33.45 pozitia 7 ii bucsa propriu zisa da vine cu totu, adica si cu 4 da fara capac si flansa.

cre ca ai avut dreptate cu crucea cardanica; am fost ieri la un drum mai lung si imi cam trepideaza masina la unele turatii

109303[/snapback]

asa mi se inatmpla si mie, daca fortez putin transmisia....daca merg cu 150 nu trepideaza nimika,daca urc o panta cu 50 incepe sa trepideze....prima data mecanicu a zis ca trebuie schimbate bucsile de pe spate...dar dupa ce le-am schimbat tot asa imi face...sau cand trec in treapta superioara imi pocane... :blink:

Link to comment
Share on other sites

asa mi se inatmpla si mie, daca fortez putin transmisia....daca merg cu 150 nu trepideaza nimika,daca urc o panta cu 50 incepe sa trepideze....prima data mecanicu a zis ca trebuie schimbate bucsile de pe spate...dar dupa ce le-am schimbat tot asa imi face...sau cand trec in treapta superioara imi pocane... :blink:

109310[/snapback]

 

eu incep sa cred ca-i crucea cardanica. la masinile japoneze se comporta asa cand nu mai are crucea vaselina (sau daca ii salata).uita-te daca nu cumva ai gresor la crucea cardanica. daca ai baga cu un decalimetru vaselina pana iese afara;ar mai putea fii 3 chestii: 1. sa iti fie slabit hardingul din suruburi; 2. sa fie gaurile largite la tripoda pe care se prinde hardingul; 3. sa nu fie aliniat cum trebuie rulmentul intermediar in montura(asta cu conditia ca rulmentul sa fie ok). am citit ieri in prezentarea e28 de aici ca crucile cardanice is destul de naspa si trebe schimbate la 150000 km- fiindca la mine toate cele de mai sus, exceptand crucea, is schimbate. sau ar mai putea fi, revin la problema mea, ca trebe strans pinionul de atac in grup. da cum se face oare???

Link to comment
Share on other sites

Daca tot suntem la spital si-avem atatia doctori(de masini), va intreb ceva pentru o cunostinta ce nu are acces pe forum si nici timp sa umble pe aici: are un BMW 524 TD -M21, si vrea sa stie , tija de ambreiaj dintre pistonas si furca cum arata si ce dimensiuni are- eventual o poza. Multam! :blink:

Cred ca mai lipseste Oana Cuzino!! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut

Avand in vedere ca sunt nou printre voi ma prezint. ma chema zoli sunt din tm si am un e28 td de vreo 2 ani pe care am facut o gramada de experimente ( si mecanice si de tuning). am de ceva timp o bataie in partea din spate la plecare de pe loc sau daca schimb repede vitezele la cox. am crezut ca sunt bucsile da le-am schimbat si tot bate. hardingul si rulmentul sunt ok si ele. ar mai ramane grupul si am inteles de la niste mecanici ca s-ar putea regla pinionul de atac. voi ce spuneti?? sau sa fie crucea cardanica ?? pt. posesorii de E28 le  stau la dispozitie ca am o gramada de experienta (a fost cam cotarca masina cand am luato dar cu caroseria in stare buna)

109047[/snapback]

 

 

Scuza-ma ca n-am spus-o de adineauri!! BINE-AI VENIT!!! Si eu tot un 2400 Td, automat am, in curs de reconstructie!!! O sa revin la sectiunea galerie E 28 cu filmulete despre masina!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Le-am gasit...cred. Dar mi-a spus tata (care e mecanic auto de zeci de ani) k nu am de ce sa-mi fac griji + sa cheltui bani aiurea daca nu ma deranjeaza scartaitul ala, k nu se intampla nimic iesit din comun cu masina. Asa k nu o sa le schimb acum.... . Oricum, merci pt informatii !!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.