Jump to content

limitator viteza / turatii


ownage16

Recommended Posts

Masina e bmw e46 , 1999 cu 150 cp si motor de 2 L . Si tot mai caut rezolvarea la problema initiala . Caut doar un limitator nu o masina mai slaba . Finantatorii spun ca tasneste prea tare deci nu conteaza daca e sau nu asa . M-ar interesa si un pret

 

 

finantatorii sa-ti ia un logan atunci . nu exista ce vrei tu .

bah esti nebun??? pai loganu' tasneste mai tare decat un e46 '99 de 150hp :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am ras bine pe acest topic :twoup:

 

In fine eu ce iti recomand e sa va reveniti cu picioarele pe pamant ori tu ori finantatorii :) Daca esti baiat finut poti sa conduci si o masina de 300 cp numai sa fii RESPONSABIL. Si o masina de 500 cp se conduce relativ usor daca ai putin experienta. Si un E46 din 99 nu tasneste el prea tare nu te teme oricum daca nu calci pedala ca un maniac merge ca orice alta masina normala. Daca erai baiat destept iti convingeai parintii pana acuma ca MERITI sa iti dea pe mana o asemenea masina ! si atunci nu erau probleme de limitare si etc. O masina pe benzina nu prea stiu ce ii poti face ... se poate limita cred turatia maxima din soft la un 4000 rpm si atunci o sa mearga ca un diesel de 1.7 litrii poate mai rau. In fine sa umblii cu limitare la 4000 rpm in anumite situatii poate fi riscant :( te bagi la o depasire mai riscanta sau ceva si alea 2000 rpm iti salvau viata.

 

ONTOPIC: dute la cineva care resofteaza masini si intreaba :) daca nu intreaba un vecin care are o duba la o firma serioasa si sigur are si el limitare ... in cazul ca niciuna din cele doua nu iti ies atunci mergi la un sofer de TIR si te lamureste omu :D

Link to comment
Share on other sites

dc faceti caterinca de om panaramelor:)))

am ras pe topicu asta de nu mai pot de burta.... pai sa fim seriosi, asta e intrebare? cum poti sa spui ca un e46 din '99 tasneste domne prea tare, pleaca de sub tine, te baga in portbagaj daca apesi un pic mai tare! mai bine ai face sa inveti sa conduci si sa le arati parintilor ca sti sa conduci o masina, si o sa-ti ia, nu ii mai minti tu ca iti pui limitator sa nu sari de 60 la ora.

noi nu mai stim cu sa le facem de la 150 la 200 si ceva de cai si tu vrei sa mergi cu bmw-u printre tiruri pe autostrada!

Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu vrea sa te ajute nimeni ,vin eu in ajutorul tau cu cateva idei, dar sa nu le iei in nume de rau..

Cred ca problema este atunci cand conduci si ai parinti in masina .Tu vrei ca ei sa NU simta puterea bolidului..Am dreptate .?

Uite ce te indrum eu sa faci (om cu scaun la cap)..

 

1.Inainte sa pleci la drum cu parinti ,iti umpli portbagajul cu nisip..Datorita greutati masina va fi mai lenta..

2.Deconectezi 2 fise de bujii ,de la motor.Motorul va lucra numai in 4 cilindri si automat va pierde din putere..

3.Iti astupi toba de espament cu ceva haine pe care nu le mai folosesti (de ex,o caciula sau o maneca de la bluza).In acest fel motorul nu va respira bine .

4.Cand sunt parinti in masina circuli numai pe strazi aglomerate ,ca sa nu poti folosi puterea dezvoltata de ''bolid''la capacitate maxima ..

 

P.S..Pentru rezultate maxime poti sa utilizezi toate recomandarile in acelas timp..

 

Sper ca ti-am fost de ajutor.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ce rau esti mai calin :)

 

Dar ai dreptate ajunge sa ii scoti 1 fisa de la bujii si merge mult mai rau ... daca scoti 2 clar merge ca o besina poti sa il pui si pe batranu sa ii dea talpa cu 4 cilindrii din 6 si clar zice ca e ok pentru tine :)

Link to comment
Share on other sites

Intr-un fel eu il inteleg: la 18 ani dupa ce condusesem mult inainte dar numai prin coclauri, dupa ce facusem scoala pe o batrnica din 70, in primele zile n-am avut tupeu sa ating podeaua cu pedala nici intr-a 3-a la o dacie noua de 62Cp!

 

Gresala lui a fost ca a pus problema la fix ca sa fie tinta tuturor mistourilor, trebuia sa puna problema ca si cum el ar fi parintele si atunci avea parte de mai putine.

 

Limitarea de turatie nu e o solutie buna la un otto, o restrictie pe admisie ar fi cea mai simpla si cel mai usor de scos cand vrei, daca o faci , sa fie dupa debitmetru

Am tras odata o carpa in filtru (la o alta masina) si nu puteam sa mai merg cu mai mult de 50-60 in nici o treapta.

 

 

Mai este varianta ca tu sa-ti fi facut cont/clona special ca sa faci misto de noi, in cazul asta RUSINICA!

Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu vrea sa te ajute nimeni ,vin eu in ajutorul tau cu cateva idei, dar sa nu le iei in nume de rau..

Cred ca problema este atunci cand conduci si ai parinti in masina .Tu vrei ca ei sa NU simta puterea bolidului..Am dreptate .?

Uite ce te indrum eu sa faci (om cu scaun la cap)..

 

1.Inainte sa pleci la drum cu parinti ,iti umpli portbagajul cu nisip..Datorita greutati masina va fi mai lenta..

2.Deconectezi 2 fise de bujii ,de la motor.Motorul va lucra numai in 4 cilindri si automat va pierde din putere..

3.Iti astupi toba de espament cu ceva haine pe care nu le mai folosesti (de ex,o caciula sau o maneca de la bluza).In acest fel motorul nu va respira bine .

4.Cand sunt parinti in masina circuli numai pe strazi aglomerate ,ca sa nu poti folosi puterea dezvoltata de ''bolid''la capacitate maxima ..

 

P.S..Pentru rezultate maxime poti sa utilizezi toate recomandarile in acelas timp..

 

Sper ca ti-am fost de ajutor.. :)

 

 

 

completare :

5. presiunea in pneuri sa nu depaseasca 0.73 BAR

6. porti pantofi cu 2 numere mai mici ( vei simti cand apesi pedala)

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu cred ca cineva isi ia BMW ca sa il limiteze, este ca si cum vrei sa futi o femeie foarte frumoasa cu lumina stinsa.

Daca nu erai sigur pe masina incepeai cu un 316i e46 daia intodeauna sa iti ei masina ceri pareri probabil ca pentru incepator pe forum ti s-ar fi recomandat asta.

 

Iti dau eu masina mea este un 318i e46 99 118 cp la schimb, eu oricum vreau sa trec la nivelul urmator da-mi un pm si te-am scapat de probleme pentru ca nimeni aici pe forum nu vrea sa vada cum un armasar ajunge gloaba.

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce doresti tu e putin din filme. Sa limitezi acceleratia e o aberatie iar ceea ce a spus calin ma gandesc cat dureaza pana bubuie ceva sub capota :).

Ar trebui sa pui problema altfel cum ca e o masina normala pentru anul 2010 sau ca sunt masini de 2-300 CP tot la banii pe care ii dai pe asta, o vrajeala, o maslina.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg rostu postului. Pai astai cu sute de cai putere merg in oras cu frana de mana trasa, sau cu doua trei dacii tractate dupa ei?, numa numa sa nu o ia razna herghelia. Hai sa-i explicam omului ca totul tine de stilu de condus. Si eu cand am inceput sa conduc pe 318i de 115 cai facem nishte plecari de pe loc si de la semafor de ziceai ca am cu cel putin 50 de cai mai mult. Nu sincronizam pedalele si calcam acceleratia prea mult, dadeam drumu la ambreiaj tarziu. Tu ai cutie automata ar trebui sa iti fie mai usor. Incearca numai sa nu conduci cu bocanci sau alte incaltzari prin care nu simti pedala. Apasa mai incet si gata ai rezolvat. Poti sa pleci de pe loc cu o masina de 300 de cai mai incet decat pleaca o dacie 1310, si nu e rocket science.
Link to comment
Share on other sites

Era o gluma. Vroiam sa zic ca mai bine ii convinge sa ii ia masina asa cum e, pentru ca ii place sau e buna ca pret sau alte chestii dastea decat sa ii convinga ca o sa puna o piesa sau un soft si o sa ii taie puterea la jumate sau eu mai stiu cum.
Link to comment
Share on other sites

Omule, serios, nu te mai urca la volan!

 

Eu am inceput cu 320i 170cp, care e ceva mai fasnet decat cel de 150cp si nu mi s-a parut deloc ca fuge prea tare.

Dimpotriva, dupa ce mi-am luat masina, intrebam pe forum chestii de genu: de ce prinde doar 120 in a3-a, de ce nu scartaie in a 3-a, etc

 

Deci dc tu la 320i 150cp, ai impresia ca nu poti sa-l tii pe sosea, ia-ti un 316i, sau mai ia-ti niste ore de conducere.

Link to comment
Share on other sites

Salut . Vreau sa stiu daca se poate si cat ar costa sa pun la o masina un limitator de viteza maxima si de accelerare / turatii. Masina are cutie automata . Nu stiu exact ce se limiteaza dar vreau sa nu mai tasneasca asa de tare .

Incearca sa lucrezi la dispozitivul dintre scaun si volan, acolo e toata smecheria :)

Link to comment
Share on other sites

Nu iti lua 316 ca te obisnuiesti repede cu ea si imediat vrei mai mult.

 

Incearca sa lucrezi la dispozitivul dintre scaun si volan, acolo e toata smecheria :)

Asa e: eu pana la 20-21 de ani am avut un tacanit la volan.

Pe mine nu ma deranja deloc dar cred ca ii mai deranja pe cei din jur ca din cauza tacanitului, pedala mea de acceleratie nu prea avea pozitie intermediara: era ca un intrerupator: ON sau OFF :) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme... :) Banuiesc ca "finantatorii" conditioneaza cumpararea unui bmw cu limitarea "tasnitului" din ratiuni de siguranta.

N-ai nici o treaba cu realitatea,cumpara masina asta si sansele sunt sa o lovesti.

O masina de 75 cp ar fi arhisuficienta dar daca "finantatorii" sunt dispusi sa dea o masina de 150 cp pe mana unui

adolescent care nu a mai condus atunci n-am cuvinte...

Vai de tara asta si de mentalitatea care exista aici...Trist

Link to comment
Share on other sites

Hai c-o dam in balarii. Ce legatura are vai de tara asta cu masina omului? Mai degraba trist este ca faci asemenea conexiuni.

 

Explicatia poate fi foarte simpla. Poate omul pur si simplu nu are posibilitatea sa-si ia acum o masina mai mica si sa o inlocuiasca cand va capata experienta. Tebuie sa-si gaseasca o masina de care sa se poata folosi o perioada mai indelungata, nu doar pana-si face mana.

Link to comment
Share on other sites

Orice tanar cu picioarele pe pamant, si responsabil, poate controla si 200 hp.

 

O fi nu zic nu.Doar ca am vazut prea multe accidente produse de pustani teribilisti,atata tot.

Din punctu meu de vedere sper sa gasesca masina cautata si fara evenimente rutiere.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Stai ca am inteles, el de fapt nu are o preoblema cu tasnirea masinii ci finantatorii.

 

In cazul asta pune un soft care sa-ti urce curba de cuplu sus astfel incat sa nu mai aiba tasniri la turatii mici, iar apoi ii pui la loc softul original.

Toata treaba nu te costa mai mult de 300E, avem si pe forum un baiat care se ocupa.

Link to comment
Share on other sites

Orice tanar cu picioarele pe pamant, si responsabil, poate controla si 200 hp.

 

O fi nu zic nu.Doar ca am vazut prea multe accidente produse de pustani teribilisti,atata tot.

Din punctu meu de vedere sper sa gasesca masina cautata si fara evenimente rutiere.

Pustanii teribilisti nu ar trebui sa aiba permis.

Daca nu o calci, nu fuge, clar !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.