Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Plecat greu de pe loc e39


muv

Recommended Posts

Stie cineva de ce poate pleca greu de pe loc? Filtre,ulei BMW, volanta, ambreiaj schimbate recent, tremura si trage parca e putin innecata la plecare din a 1 a, la restul vitezelor nu sunt probleme. Face la fel si cand e calda si cand e rece, poate are cineva vreo idee pana ajung la mecanic sapt viitoare. Multumesc Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Facea si inainte dar aveam volanta pulbere, dupa ce am schimbat-o a fost bine vad ca acum iar face si e din ce in ce mai rau, tremura toata la plecare. AM schimbat ambreiaj si volanta acum vreo 4-5 luni am pus noi bineinteles. Ma gandesc sa nu fi pus ambreiajul nou mecanicul sa-l fi lasat pe cel vechi... volanta stiu ca e aia noua, ca zdranganea tare inainte. Dar daca era ambreiajul de ce tremurat si de ce nu face la fiecare schimbare de viteza?

 

Am mai citit prin jur si multi spun ca ar fi bujiile, cam astea ar fi simptomele la bujii defecte. Nu stiu daca au fost schimbate, eu am masina din vara trecuta si nu le-am schimbat, am facut 12k de atunci.

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Nu face urat la relanti si nici turata pe liber sau in oricare alt moment in afara de plecarea de pe loc, e un scuturat pana se misca putin masina. Nici daca sunt intr-a doua si revin la 1 a nu se simte. Merge in toti cilindrii, am mers cu un injector bulit, stiu cum face, nu e asta problema :) Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Facea si inainte dar aveam volanta pulbere, dupa ce am schimbat-o a fost bine vad ca acum iar face si e din ce in ce mai rau, tremura toata la plecare. AM schimbat ambreiaj si volanta acum vreo 4-5 luni am pus noi bineinteles. Ma gandesc sa nu fi pus ambreiajul nou mecanicul sa-l fi lasat pe cel vechi... volanta stiu ca e aia noua, ca zdranganea tare inainte. Dar daca era ambreiajul de ce tremurat si de ce nu face la fiecare schimbare de viteza?

 

Am mai citit prin jur si multi spun ca ar fi bujiile, cam astea ar fi simptomele la bujii defecte. Nu stiu daca au fost schimbate, eu am masina din vara trecuta si nu le-am schimbat, am facut 12k de atunci.

 

Un ambreiaj uzat ti-ar face fazele astea doar in viteza 1 la plecarea de pe loc, in restul vitezelor nu prea din cauza inertiei.

Ia incearca sa pornesti cu a 2-a sau a 3-a de pe loc si vezi cum face.

 

Bujiile poti sa le elimini din ecuatie

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep foarte tare, dar logic vorbind, as tinde sa arat cu degetul spre cutie.

Daca in 2 si 3 de pe loc pleaca ok, inseamna ca ambreiajul lucra cum trebe. Cum spunea colegul cu inertia la treptele 2 si 3 pica, pentru ca la plecarea de pe loc ori cu 1 ori cu 2 ori cu 3 masina tot atata rezistenta va opune.

Daca in 2 si 3 motorul trage fara probleme(ma refer la pornirea de pe loc) si doar in 1 tremura......ma gandesc ca o fi ceva prin cutie la pinionul de 1. Pe marsharriere tremura ori ba?

Link to comment
Share on other sites

De ce ma gandesc mai mult, de ce intru intru mai tare in ceata....

Treapta 1 e pentru plecarea de pe loc...asta insemna ca efortul depus de motor pentru punerea in miscare a masinii este semnificativ mai mic decat daca ai pleca cu treapta 2 sau 3 de pe loc. Daca la plecarea de pe loc cu 1 tremura si trage greu, iar cu 2 si 3 trage bine inseamna ca motorul ofera suficient cuplu pentru punerea in miscare a masinii, prin urmare nu vad semne de nefunctionare corecta a motorului, nici legat de injectie, nici injectoare.........bujiile sunt excluse din start pentru ca el merg cateva zeci de secunde la pornire, pana cand in cilindru se atinge o temperatura minima pentru aprinderea combustibilului....

 

Bun, daca eliminam motorul din ecuatie, raman:

-ansamblul ambreiaj

=cutia de viteze

-flansa-cardan-grup-planetare

 

In ordine ambreiajul zici ca e bun, flansa e OK, cardanul se poate verifica usor(desi sansele sa fie el de vina sunt infime).....

Mai departe, grupul si planetarele nu cred ca pot provoca aceste simptome.....

 

Oricum, raman la ideea initiala, sa verifici cumva cutia de viteze intai...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri

 

Nu mi-a sarit niciodata, se mai intampla sa nu intre in a 1 a, cursa se opreste la jumate si trebuie sa iau piciorul de pe ambreiaj si sa calc iar ca sa intre dar foarte rar asta. Sapt viitoare ajung la mecanic dar plec cu masina zilele astea si nu vroiam sa raman cu ea in drum. Sper ca se pot inlocui dintii defecti si nu trebuie sa schimb cutia.

 

Sa pasteti fericiti :)

Link to comment
Share on other sites

Incearca si o plecare cu motorul mai turat dar nu in forta.

Plecatul cu acceleratie merge foarte bine, numai asa plec de pe loc dar ma gandeam ca uzez ambreiajul. Oricat de usor as pleca numai cu ambreiajul tremura, am incercat foarte foarte usor sa dau drumul si face parca mai putin, dar tot face.

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.