Jump to content

Problema mare E46


Recommended Posts

ce treaba are uleiul cu vanosul?!??!!?

@monique tu ai idee ce ulei recomanda BMW pt motorul asta macar??

 

 

Nu ma pricep foarte bine, insa asa citisem ca Vanos-ul functioneaza pe baza presiunii de ulei. :)

Banuiesc ca nici idee despre ulei nu am, daca Vanos-ul nu are treaba cu uleiul.

Invat si eu, sunt incepatoare. :)

Link to comment
Share on other sites

cu ce sa`l deschid?

 

cu internet explorer (IE)

 

Nu ma pricep foarte bine, insa asa citisem ca Vanos-ul functioneaza pe baza presiunii de ulei. :)

 

exact, controlul e facut cu niste electrovalve care lucreaza cu tolerante foarte mici, de asta daca e prea gros uleiul...e nasol pentru vanos -> motor

Link to comment
Share on other sites

@monique

@zeronoo

 

ce vedeti voi in neregula cu uleiul folosit de el asta nu inteleg

 

"Longlife-98" for all engines except:

M43/CNG, M54 (from 09/2001), N40, N42, S54, N62, N73, S62/E39 (till 02/2000)

 

BMW Super Power Plus 5W-30 is substituted by

BMW Quality longlife-01 5W-30

BMW Super Power Oil 5W-40

 

 

 

din ce banuiesc eu asta se recomanda pentru motorul lui

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu am spus ce nu e bine sa folosesti, nu stiu ce motor are si nici daca uleiul folosit de el (5w40) este chiar BMW Super Power Oil 5W-40, pentru ca nu e acelasi drac ca si un 5w40 produs de mai stiu eu cine, nu toate uleiurile care par la fel ( xxW-YY) respecta aceleasi norme
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut si eu problema cu check engine... e 46 316 i... am fost la tester si mi-a dat eroare pentru amestec prea sarac. Mi s-a spus ce este de la sondele lambda si tot felul de vrajeli... Eu am gasit singur problema... Din valva pcv pornesc doua furtunuri... Unul din ele era ferfelite si imi tragea aer fals... Tin sa spun ca masina consuma mai mult si varia la relanti.... eu zic sa tragi un ochi poate e de acolo.... (in spatele injectiei) Dai cu mana in lungul furtunului...

Sper sa fie de ajutor... Mie unul mecanicii imi ziceau ca este de la sonda lambda... FALS- Sunt praf

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Povestea mea incepe cam la fel ,

Eroare sonda lamba 1 pana in catalizator

Eroare amestec combustibil

Eroare sonda lambda 2 dupa catalizator

 

Dupa ce am inlocuit furtunul de retur ca era rupt, schimbat debitmetru si sonda lambda 1 am ramas cu urmatoarele erori :

Sonda lamba 2

Amestec combustibil

si acum mai nou Eroare catalizator (Proces franare prea incet) ????

 

O sa schimb si si sonda lambda 2 dar mie nu mi se aprinsese check engine. Masina trage dar relantiu tot mai variaza usor.

O sa verific eu furtunele astea ca mecanici ee sunt mecanici.

Link to comment
Share on other sites

Povestea mea incepe cam la fel ,

Eroare sonda lamba 1 pana in catalizator

Eroare amestec combustibil

Eroare sonda lambda 2 dupa catalizator

 

Dupa ce am inlocuit furtunul de retur ca era rupt, schimbat debitmetru si sonda lambda 1 am ramas cu urmatoarele erori :

Sonda lamba 2

Amestec combustibil

si acum mai nou Eroare catalizator (Proces franare prea incet) ????

 

O sa schimb si si sonda lambda 2 dar mie nu mi se aprinsese check engine. Masina trage dar relantiu tot mai variaza usor.

O sa verific eu furtunele astea ca mecanici ee sunt mecanici.

 

mie iar mi`a disparut....dupa ce am bagat benzina numai de la petrom...bagasem o data de la lukoil....

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost si am pus testerul pe masina mea si am 2 erorri la ambele sonde lambda si nu mi s-a aprins check engine deci pe asta poti sa o elimini.

 

pai debitmetrul nu are cum sa fie pt ca imi trage la fel....valva pcv ...nu`mi joaca relatiul...chiar nu stiu ce ar fii putut sa fie

 

Esti sigur ca dc nu oscileaza ralantiul nu ai probleme cu valva pcv?

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost si am pus testerul pe masina mea si am 2 erorri la ambele sonde lambda si nu mi s-a aprins check engine deci pe asta poti sa o elimini.

 

pai debitmetrul nu are cum sa fie pt ca imi trage la fel....valva pcv ...nu`mi joaca relatiul...chiar nu stiu ce ar fii putut sa fie

 

Esti sigur ca dc nu oscileaza ralantiul nu ai probleme cu valva pcv?

 

pai cum mi`as putea da seama...cum se manifesta valva pcv ?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema, nu stiu daca asemanatoare, dar nu mai deschid un topic nou.

 

Inca nu am fost cu masina la service, sambata sper sa-mi fac timp sa ma duc, dar vreau sa stiu la ce sa ma astept.

Nu prea trage masina, trepideaza rau motorul, de tremura masina cu totul si creste prea repede si prea mult temperatura apei. Nu a dat nici un simpton inainte, am plecat la serviciu, mergea perfect, cand am plecat inapoi spre casa dezastru.

 

A patit cineva ceva asemanator?

 

PS: Am scos mufa de la debitmetru si mergea cam la fel, poate un pic mai rau, dar nu diferenta mare. Sa inteleg ca e dus debimetrul? Si dupa cum se comporta, cred ca mai are si altceva. Oricum aveam check engine-ul aprins in bord de la senzorul axului cu came, am tot amanat sevice-ul din lipsa de timp. Poate asta sa genereze alte probleme?

Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.